Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
Editorial Dimecres, 19 de Juny de 2013

Comentaris

26/04/2012
14:40  h.
El Parlament diu sí a Eurovegas
La inversió de Sheldon Adelson rep el suport de CiU, PP i PSC, que a l'Ajuntament de Barcelona hi va presentar una moció en contra
Parlament votant
El Parlament ha donat avui la seva conformitat al projecte Eurovegas amb la posició de CiU, PSC, PP, Ciutadans i del diputat no adscrit, Joan Laporta. Aquests grups han tombat una moció presentada per Joan Boada (ICV-EUiA), que ha acusat el govern d’acceptar projectes que “van associats a la prostitució, la ludopatia, les màfies i acaben amb espais agraris i de protecció natural”.

L’ecosocialista, que només ha obtingut el suport d’ERC i SI, ha demanat al Govern que “per dignitat” no accepti un projecte d’aquestes característiques i ha lamentat que Convergència es deixi convèncer per un empresari que ens “tracta com burros i ens convenç amb una pastanaga”, en referència als llocs de treball promesos pel magnatari Sheldon Adelson. A més, i en aquest punt amb el suport de la majoria grups de l’oposició, ha demanat major transparència per part de l’executiu.

El vot contra la moció anti-Eurovegas més sorprenent  ha estat el del grup socialista - a l'Ajuntament de Barcelona van presentar ells la moció en contra i Pere Navarro ha dit que no és el model econòmic que defensa el partit-. La diputada Montserrat Capdevila (PSC), en la seva intervenció, ha dit però que “estem disposats a estudiar qualsevol inversió a Catalunya, ara bé,  estem en contra d’acceptar qualsevol excepció”. I, ha insistit en demanar “ tota transparència i informació als catalans i catalanes”.

Suport majoritari a Eurovegas


Observat per conseller Andreu Mas-Colell, ha estat el diputat de CiU, Joan Morell, qui ha defensat el projecte de les crítiques ecosocialistes, acusant Boada de donar-ne una “visió esbiaixada”. El convergent ha recordat que encara “no se sap la ubicació” del projecte ja que aquest es troba “en una fase valorativa” i, per aquest motiu, ha demanat a la resta de partits “més confiança amb el govern de Catalunya”.

L’exalcalde de Pineda ha negat en tot moment que l’executiu hagi volgut amagar informació sobre les negociacions amb Sheldon i ha recordat que en aquests casos cal discreció. I és que ara per ara el missatge del govern és clar: “aquests anys no es podran fer inversions per quedar bé, sinó per anar bé” i, des d’aquest punt de vista, creuen que Eurovegas és una oportunitat.

Com era d’esperar la moció també ha rebut el vot negatiu del PP. El diputat Rafael Luna ha recordat que Port Aventura també va rebre moltes crítiques negatives en el moment de la seva creació i ha assegurat que a “Eurovegas no és el diable”, malgrat alguns ho pinten com a tal. “Vostès aposten per un model turístic de fumata solidària de cap de setmana”, ha etzibat Luna als ecosocialistes.

Una crítica menys dura a ICV-EUiA, però igual de directe, ha estat la d’Albert Rivera (Cs): “Ni Cuba ni Macaco, llibertat de dret!”. El diputat ha defensat així la llibertat de Las Vegas Sands Corporation d’instal•lar-se a Catalunya mentre compleixi les lleis vigents.
Imprimir Enviar notícia
FacebookTwitterLa TafaneraRemoumeIndependènciaCatosferaMeneameYahoo
21Veure i/o afegir comentaris
andrea:ferran, per què aquesta insistència en fer veure que no saps qui...
(21 en total)
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Comentaris
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
El Parlament diu sí a Eurovegas
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
andrea
28/04/2012 12:16
ferran, per què aquesta insistència en fer veure que no saps qui governa?... i no em diguis que també ignores que l'immensa majoria de la premsa, (la totalitat dels mitjans de comunciació en el cas d''Eurovegas, com bé diu en Ramon més avall), "està subordinada al poder, és jueva i/o depén del PPciu"... però, efectivament, ferran, en un punt sí tens raó: les coses no serien gaire diferent si a casa nostra governés el PSOEciu. ( això a banda, jo també vull felicitar la Pilar per la seva magnífica carta).
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
AliBay
28/04/2012 12:06
I per què no proposen fer l'Eurovegues al Fòrum de Barcelona? Més buit, disponible i ampli no trobaran enlloc de Catalunya.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Anaïs
28/04/2012 11:35
Estic totalment d'acord am bel Ferran 13:16,el parlamentaris ,alguns apart de no tenir gaire cultura, no tenen cervell, nomes veuen els que els interessa, DI SI A EUROVEGAS, ES AUTODESTRUIR EL NOSTRE PAIS Arrasaran camps de conrreu,ser un niu de deliqúència i mafia, com si no en tinguéssim prou,de llocs de treball res de res, se'js portaran de casa seva, o vindran més illegals, mentres els qualificats marxaran, iel mes greu, els diners que puguin generar, cap el Estat espanyol, Es com tenir una granja, tu alimentes als porcs, netejesla merda i proures tenir la granja neta, pero a l'hora de trure'n profit, els pernil i l'embotit se'l em porten ells. QUE REFLEXIONIN UNA MICA I QUE MIRIM MES ENLLA. NO ES OR TOT EL QUE LLUEIX. VULL UN PAIS PROSPER I CIVILITZAT, NO UN FEMER.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
ferran
27/04/2012 20:11
Ramon, sis-plau. Suposo que ha estat un lapsus, però a més dels PPciu, t'has deixat als del POSEpsc-C,s etc. etc.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Ramon
27/04/2012 19:53
Et felicito per la carta, Pilar, és d'actualitat, directe i entenedora. Si jo fos director d'un diari te l'hagués publicat amb un requadre. Però ja sabem que la majoria de la premsa està subordinada al poder, és jueva i/o depén del PPciu, les tres coses que lamentablement es donen, totes, a EuroVegas.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Pilar
27/04/2012 16:27
He enviat aquesta curta carta als diaris. Però no l'han publicada. Donat que l'he escrita, he pensat que millor que algú la llegeixi. No es tracta de cap opinió; es tracta de fets. Cordialment Roderic Guigo "El govern de la Generalitat promou la installació del complex EuroVegas al voltant de la ciutat de Barcelona. Segons el president, aquest projecte és crucial per al benestar futur del nostre país i conduirà a la creació de milers de llocs de treball. L'any 1931, el joc va ser legalitzat a l'estat de Nevada i va començar la construcció de casinos a la ciutat de Las Vegas. Durant els anys quaranta, Las Vegas (i l'estat de Nevada) es van convertir en una atracció turística mundial lligada al joc. "Avui, setanta anys després, l'estat de Nevada ocupa la posició 46, entre els 50 estats de la Unió, pel que fa a la qualitat de les escoles; la número 42 pel que fa a la salut dels ciutadans, i la número 45 pel que fa a la proporció de joves amb títol universitari. D'altra banda, en canvi, ocupa la tercera posició en nombre de crims violents i la segona en nombre d'execucions hipotecàries. Irònicament, ocupa la primera posició pel que fa a desocupació: és, amb diferència, l'estat amb l'índex d'atur més alt de tota la Unió. "Roderic Guigo "Centre de Regulació Genòmica, Universitat Pompeu Fabra" "Hem de tenir la ment oberta. Peró no tant perquè ens caigui el cervell." Richard Feynman
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Jordi
27/04/2012 16:21
Fota't, Triangle! Amb el vot sociata perquè, lògicament, els ajuntaments de Can Zam ni de conya, però és que ni de conya!, pensen renunciar a una cosa així. Amb vot sociata: recontrafota't, Triangle!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Narcís
27/04/2012 13:36
N'atenció, son ull viu, no és en FERRAN !! ( 13:16) .. perquè no defensa CiU .. i son ferran sempre defensaria un partit verament nacionalista català com son Govern .. és el ' trollet ´ejpanyol/ ejpanyolero, cuca, patufet, rei meu, bordegàs, vailet, no et canses mai, ço és, trollejar et fa sentir ' realitzat ', no ser un no ningú? PD: comprens perquè Catalunya ha d'ésser lliure el més en aviat possible sinó volem embogir com tu? Nota: res home!, continua perdent en son temps així .. quin beneït estàs fet! Anotació al marge: tanmateix, et tinc estima car sinó hi hagués subjectes com en tu, no hi sabriem reconèixer els que tenim seny i son capacitat intel·lectual, així doncs, moltes gràcies .. ets un sol!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
ferran
27/04/2012 13:16
Molt bé pels partits ICV-ERC-SI que han rebutjat aquest femer, PERÒ NO N'HI HA PROU AMB AIXÒ...Heu de proclamar als quatre vents a la gent, de que no es deixin enganyar pel complex mafiós: totxo/turisme/traficants/polítics...Aquest complex mafiós, utilitzara a tota la gosada mediàtica que tenen a sou per enganyar a la gent amb la gran farsa del creixement econòmic i els llocs de treball. Mentida!!!..Vosaltres que heu rebutjat aquest femer, ara no podeu estar callats: 1) Penseu que estant Catalunya dins de la LOFCA, significa que el gruix dels hipotètics beneficis s'en anirien per engreixar la gegantesca casta funcionarial madrilenya/espanyola, autonomies subvencionades, cap al mateix estat i per el manteniment d'unes infraestructures ruïnoses per on nomes hi circulen els conills...2) Nosaltres ens quedarem amb la merda, la merda en forma de massificació, delinqüència, prostitució, col·lapse dels serveis públics i de salut dins d'un país en camí dels deu milions d'habitants sense un duro al calaix i amb un tracte colonial...3) La gent qualificada que no vulgui treballar fent de cambrer o netejar la merda d'hotels i galliners turístics, haurà d'emigrar cap a Europa, Canada etc. etc. fugint d'un país prostituït des de la Jonquera fins Salou que ha sigut capaç de destruir les millors terres agrícoles i la seva industria per suïcidar-se com a nació...4) Serem substituïts per centenars de milers d'il·legals com ma d'obra barata i sense qualificació, que treballaran a peu d'obra netejant la merda dels immensos hotels i galliners turístics..Serà el triomf de l'espanyolisme.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
per 1Parlament digne
27/04/2012 11:16
CiU, PP, i PSC no són el Parlament... són el parlament espanyolista de fireta al servei de la màfia jueva del joc, les drogues i la prostitució.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Rafi
26/04/2012 22:56
A les passades eleccions no vaig votar, i vistes les circumstàncies veig que vaig prendre la decisió encertada.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
antidretà
26/04/2012 22:09
El PSC-PSOE és pràcticament la mateixa merdeta que CiU, com ha deixat ben palès en aquesta votació. I si cap, encara pitjor que aquest pels seus lligams amb el PSOE. Aquesta casta política és la vergonya de Catalunya. Alguna dia s'hauran de posar al descobert les comissions i demés regals que els nostres polítics corruptes reben dels especuladors urbanístics per fomentar aquesta destrucció barroera del territori que ens està portant a ser el femer d'Europa. Aquest país no te salvació i potser el que està passant exemplifica alguna cosa pitjor com podrien ser certs vicis col-lectius dels catalans dels que convé avergonyir-se. Cap d'aquests partits de la fastigosa sociovergència mereix rebre ni un sol vot de la classe treballadora catalana.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
antidretà
26/04/2012 21:50
Catalunya cada vegada fa més fàstic. I el que fa més fàstic de tot és tots aquests polítics que s'amaguen darrera la senyera per amagar la corrupció generalitzada i la seva complicitat amb l'especulació urbanística. Jo també estic plantejant-me emigrar a un altre país a on no s'hagi destruït i prostituït de forma tant barroera el territori com hem fet aqui. Junt amb el País Valencià i les Balears tenim el vergonyós rècord de ser el paradís de l'especulació urbanística i de la destrucció del territori de tota Europa.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
ferran
26/04/2012 21:37
Sembla mentida que els de CiU facin de tontos útils de l'espanyolisme del PPSOE i de les seves excrescències C,s amb el femer “las vegas”..Sabent, que el concert econòmic que van rebutjar amb majoria absoluta els farsants de les esquerres catalanes durant la transició, és impossible d'obtenir. El femer “las vegas” nomes servirà perquè els beneficis s'en vagin cap a les autonomies subvencionades, sí les mateixes autonomies que ens escupen a la cara quan poden. Servira, perquè els beneficis s'en vagin per engreixar el forat negre que és madrid, alimentant la seva gegantesca i colossal casta funcionarial de xupopteros que viuen amagats per tots els racons dels ministeris o de qualsevol organisme public. Una gegantesca casta funcionarial que per triplicat, és reprodueix de forma generacional de pares a fills fins arribar inclús com majordoms que serveixen el cafè durant les visites que rep l'esperancita, sí la reietona de la comunidad de madrid..També, els tontos útils de l'espanyolisme de CiU, saben que la merda que deixara aquest femer ens l'haurem de menjar nosaltres en forma de massificació dels serveis públics i de salut, dins d'un país en camí dels deu milions d'habitants sense un duro al calaix i amb gent procedent de tots els continents per la construcció d'aquest femer primer, i pel seu manteniment després. Tot, dins d'un gegantesc sector serveis que ens portarà cap el desastre inexorablement...Peró, és que esteu bojos?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
llorenç
26/04/2012 21:32
CIU deu haver perdut el nord dels valors per defensar que un merder com aquest s'instal·li en el nostre país
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Narcís
26/04/2012 19:10
N'atenció, son ull viu, no pot ser en FERRAN !! ( 17:54) .. perquè critica CiU .. i son ferran mai criticaria un partit verament nacionalista català com son Govern .. és el ' trollet ´ejpanyol/ ejpanyolero, cuca, patufet, rei meu, bordegàs, vailet, no et canses mai, ço és, trollejar et fa sentir ' realitzat ', no ser un no ningú? PD: comprens perquè Catalunya ha d'ésser lliure el més en aviat possible sinó volem embogir com tu? Nota: res home!, continua perdent en son temps així .. quin beneït estàs fet! Anotació al marge: tanmateix, et tinc estima car sinó hi hagués subjectes com en tu, no hi sabriem reconèixer els que tenim seny i son capacitat intel·lectual, així doncs, moltes gràcies .. ets un sol!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Blop
26/04/2012 18:16
Catalunya amb mitges de reixa i minifaldilla.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
ferran
26/04/2012 17:54
Per primera vegada a la vida, estic pensant seriosament de fotre el camp de Catalunya i de l'estat. Tot dependrà de que la família hi estigui disposada i de l'evolució d'aquest femer..Penseu que si ja ara som el major prostibulari d'Europa des de la Jonquera fins Salou, que podrà succeir en un pròxim futur. Ho patirem sobre tot, els que habitem en els llocs pròxims d'on volen instal·lar aquest monstruós femer..Vull agrair la iniciativa de ICV-EUiA i agrair el suport que l'hi han donat els de ERC i SI...També vull expressar el meu absolut menyspreu cap a la resta de partits, i en especial, als cecs de CiU. Un partit que està fent el joc als espanyolistes del PPSOE-C,s que volen destruir Catalunya com a nació.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
26/04/2012 17:30
Aquets comunistes nomes ens voldrien quietets, pero que no saben que la prostitució i el joc, estan per tot arreu, ara pots estar jugant per internent com si res, per favor eduqueu a les persones en lloc de prohibir, el poble ja sap el que fa, mes que aquest politics que ens voldrien tots pedelant.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
26/04/2012 16:18
Estic fart d'aquest poble de rucs, miops i Judes. Espero que se l'emporti Madrid, però ho dubto, ja que madrid tindrà la Mafia a Barcelona i els Euros de totes formes aniràn a Madrid, com sempre. Es que deixaràn de fer-nos l'expoli que critiquem ara. per favor!!!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
endavant la màfia !!
26/04/2012 15:19
pechito con pechito i culito con culito... Déu els cria i els PPciunistes, i els PSOEciunistes, s'apleguen.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
© ElSingularDigital.cat S.L. 2012
desenvolupament bab software | diseny gràfic l'eixida