Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
Editorial Dijous, 23 de Maig de 2013

Comentaris

10/07/2012
12:02  h.
Insulten 'Polseres Vermelles' per ser una sèrie catalana
La versió en castellà de la sèrie emesa per Antena 3 origina un allau de tuits insultants espanyolistes
Polseres Vermelles
L’emissió dels dos primers capítols de la versió castellana de la sèrie catalana 'Polseres Vermelles', Pulseras Rojas, ha provocat tota mena d’insults a la xarxa per part de televidents espanyolistes. Durant l’estona que Antena 3 va emetre ahir els dos capítols de la primera temporada, a la xarxa social Twitter s’hi van poder llegir desenes de missatges insultants contra la sèrie i els seus actors.

Alguns dels tuits que es van poder llegir van ser els següents: “Esto que c… eeeeeees!! La p… serie llena de catalanes que asco”, escriu Ale Ruiz; “P…. catalanes se meten ya hasta en teles nacionales, ojala se vaya a la m…. pulseras rojas, asco de pais dioooos”, afegeix Adrián del Valle o “ Que asco ver una serie española que tenga que estar doblada xq la protagonizan actores catalanes que hablan en catalán”, de David Álvarez. També van criticar el fet que algunes cançons eren en català. Els insults es podien comptar per desenes i no responien a cap formació política.

La sèrie, que va emetre la seva primera temporada durant l’any passat a TV3, està basada en l’experiència del seu director Albert Espinosa, que va patir un càncer que el va fer viure deu anys en un hospital. Antena 3 es va situar ahir líder d’audiència a l'Estat espanyol gràcies a l’emissió de la sèrie. El primer capítol va tenir un 17,8% (3.031.000 d’espectadors) de quota de pantalla i el segon un 20,7% (3.132.000 d’espectadors).
Imprimir Enviar notícia
FacebookTwitterLa TafaneraRemoumeIndependènciaCatosferaMeneameYahoo
37Veure i/o afegir comentaris
jo:Espanya només ens vol per espoliar-nos i insultar-nos, declarem la ...
(37 en total)
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Comentaris
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
Insulten 'Polseres Vermelles' per ser una sèrie catalana
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
jo
12/07/2012 10:46
Espanya només ens vol per espoliar-nos i insultar-nos, declarem la independència i que s'ho facin solets, encara que aleshores s'hauran de posar a treballar i ja se sap, ells només viuen del cuento.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Mark D
12/07/2012 00:54
Juan, preguntes "independent de què". Evidentment, vivim en un món on tots depenem els uns dels altres, i una Europa sense fronteres segueix sent una fòrmula desitjable. Però en aquesta Europa tots hem de tenir els mateixos drets i ser iguals. No pot ser que el català, amb vora 10 milions de parlants, no tingui els mateixos drets que llengues llengues oficials de la UE, moltes d'elles molt més petites, però que sí tenen un "Estat". Tampoc és just que uns senyors i senyores de Madrid (sovint, hostils) decideixin per nosaltres i moltes vegades prenguin decisions que són directament negatives per la nostra prosperitat (com ara, frenar el projecte del corridor mediterrani, per exemple). I per no parlar de l'espoli fiscal, etc. etc., la llista és llarga. Si no t'agrada la paraula "independència" prova de pensar que una "emancipació" ens seria molt favorable - tindriem veu pròpia a Bruxel·les i seriem un país com tots els altres i no una simple colònia. Finalment, no veig quin mal hi ha en la separació - Txequia i Eslovàquia ho van fer pacíficament i ara tant amigues. I sense fronteres. I molts altres paísos, altres ex-colònies espanyoles incloses. No passa res. Sense odi, com dues persones que es divorcien perquè el matrimoni ja no funciona i després queden tan amigues.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
tere
11/07/2012 22:47
DE veure el q ens odia Espanya en general em fa dessitjar més la independencia i quin mal fem a la resta si ens separem? no ho entenc, a si q xuclen molt de Catalunya!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Juan
11/07/2012 18:23
Tienes razón Anaïs: el que no quiera ver una serie, pues eso, que no la vea. Pero para poder opinar sobre la misma al menos se debe ver algo de ella, no crees? Después se cambia o no de canal. Algunos españoles intolerantes, retrogrados..etc, dices que ya tienen excusa para faltar al respeto. Bien, los catalanes de esa misma condición -o menos de que no existan, claro está- que excusa se ponen para faltar al respeto? Sigamos: algunos programas de cadenas españolas los encuentras "barriobajeros" pero nunca has insultado por que ello sea así...uhmmm, bueno dejemos "barriobajero" como una expresión en pos de animar a los que producen tales programas a hacerlo mejor, de esta forma incluso podríamos considerarlo como crítica constructiva. -En quan a l'independencia, el que no vulgui ,ser independent, cas raro ja que a ningu li agrada que els veins decideixin elque pot fer o no casa seva, que canvii de comunita, no obliguem ni hem obligat mai a ningu a quedar-se. En cuanto a la independencia, tu sabes si las otras comunidades están bien como están? Dices que a nadie le gusta que los vecinos le manden en su casa; de ilusión también se vive, Cataluña independiente será independiente de qué? Será de España y punto, después pasaremos a depender de otra vecino pero bueno, tu y otros sereis más felices porque al menos el "opresor" ya no será español. Debes estar muy mal cuando dices que no te dejan vivir en paz, es lo que tiene vivir en plena posguerra con tanta persecución que no se puede ni salir de casa, debe ser el caso....ah no!! que estamos en 2012 y existe cierta libertad, por ejemplo el que cada cual diga lo que le apetezca, aunque sea poner a parir una serie catalana, china o brasileña; por cierto, la misma que tienes tu para expresar tus ideas dentro de este Estado tan "represor" que no te deja "vivir en paz"
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Anaïs
11/07/2012 17:49
MIra Juan, anem per parts: -El que no vulgui veure una determinada serie o un determinat programa, ho te facil, canvia de cadena i llestos,pero no ,alguns espanyols, intolerants, retrògrats ..ect, ja tenen l'escuse per a insultar i faltar al respecte. A mi personalment hi ha programes d'algunes cadenes espanyoles, que els trobo"barriobajeros" MAI he insultat, simplement no poso mai l'esmentada cadena. -En quan a l'independencia, el que no vulgui ,ser independent, cas raro ja que a ningu li agrada que els veins decideixin elque pot fer o no casa seva, que canvii de comunita, no obliguem ni hem obligat mai a ningu a quedar-se. -el que altres comunitats denanin la independència, no te perque ser, les altres comunitats ja estan be com estan, tambe les van convertir en comu nitats i ningu ho haqvia demanat, -VIVE I DEJA VIVIR, aixo es el que volem ,QUE ENS DEIXIN VIURE, nosaltres no ens fiquen a que fan i deixen de fer els altres a menys que ens afecti o que s'hagin ficat previament amb nosaltres, el tema que parla l'article i d'altres , demostren que son els espanyols rancis i plens de rancunia (nose de que) els que no ens deixen viure en pau.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Juan
11/07/2012 16:57
Vayamos por partes: soy catalán y vi la serie el otro día -por cierto no tenia ni idea de que se hubiera pasado ya en Cataluña- y dejando a un lado filias y fobias la verdad es que tiene un nivel medio-bajo, desde mi punto de vista claro está. Por otro lado: independencia? para este año? para el próximo decenio? el próximo siglo quizás? el siguiente milenio? Creo que va a ser difícil esa cuestión entre otras cosas porque hay una gran parte en la propia Cataluña que no la desea y porque además por esa regla de tres otras comunidades podrían desear lo mismo con el mismo derecho. No seamos becerros, estamos en manos de políticos y nos hacen comulgar con lo que a ELLOS les interesa en todo momento....VIVE y DEJA VIVIR más allá de lo que interiormente te sientas, eso no te lo quitará nadie; lo demás son tonterías, que estamos aquí dos días y la mitad nos la pasamos sobando o dando por saco!!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Martí
11/07/2012 16:50
No, si et semblsa, Selarc, si et sembla encara ens hauran de caure bé els espanyols. Encara haurem de simpatitzar-hi perquè, sí, això, cas de no fer-ho seria xenofòbia. Tu et deus pensar que estem encara en els anys 90. Afortunadament hem fet molt de camí.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Amadeu
11/07/2012 13:37
Heu de saber que hi ha molta maldad en esta món!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Cornellanenc
11/07/2012 11:41
Si els espanyol són tan rucs que no la volen veure, ja s'ho faran. L'important és que als EUA en faran una versió. Tinguem una mica d'autocentrament i recordem que Espanya no és el món, que el món és molt més gran que Espanya, i sense prejudicis. Siguem llestos i passem mentalment dels espanyols.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
PROU!!
11/07/2012 10:57
Els espanyols només són vividors del cuento, xenòfogs, incultes, i tercermundistes, com la seva festa de torturar animals. Independitzem-nos d'ells o ens portaran a la ruïna total i aniquilaran la nostra llengua i cultura.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Selrac
11/07/2012 10:33
Les generalitzacions estigmatitzadores sobre els espanyols a les que indueix aquest article fomenten un tipus de xenofòbia simètrica a la que es denúncia. Només cal llegir alguns dels comentaris anteriors per comprovar-ho.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Mònica
11/07/2012 09:38
No volen les nostres series de tv per ser catalanes, però amb els nostres diners sí que no tenen manies...la solució és ben fàcil!!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Martí
11/07/2012 08:45
Doblat i els subtítols en català? Quina cosa tan absurda.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Alberto Madrid
11/07/2012 01:42
Perdonar yo vi la serie con subtítulos en catalán. Y no odio a los Catalanes. No generaliceís u os pondréis al nivel de esos
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el del 4rt segona
11/07/2012 00:49
Els anys passen, els temps canvien , però el nivell de misèria intel·elctual d´aquesta gent, continúa essent d´allò més evident. No hi ha manera que minvi.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
10/07/2012 23:43
Els espanols cada dia estan més sonats. Per això a Europa no se'ls creuen. Ho perdran tot amb tanta ruqueria
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
carme
10/07/2012 22:48
Si tanta mania ens tenen porque no ens donen l'independencia?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Julián Juan Lacasa
10/07/2012 22:44
Allà ells, si diuen això. També es van ficar amb POBLENOU quan també Antena 3 TV la va emetre el 1995 en castellà, i va passar d'emetre's els vespres als matins. També alguns es van ficar amb l'excel.lent pel.lícula THE ARTIST perquè és francesa, tot recordant-nos de la fòbia antifrancesa per l'afer dels Guignols. Jo diria que no fem cas, la sèrie ja ha tingut d'elogis a tot arreu, i que Spielberg s'interessi per ella (tot i que Spielberg no m'agrada gaire), ja demostra que interessa a molts indrets. A no ser, és clar, que ara s'odien Spielberg... Com diria l'Obèlix, estan bojos, aquest espanyols.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Mark D
10/07/2012 22:05
PereJP: tant de bo fossin 4! (o Dos, com diu l'Enric més amunt), però lambentablement, són molts. A Apuntem.cat (http://apuntem.cat/) han començat a recullir-ho tot i diuen que són milers. Crec que és una molt bona iniciativa, perquè donarà proporció a tot plegat.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
ferran
10/07/2012 21:22
Si són tan escrupolosos, per tot allò que faci olor a Català, haurien de rebutjar també, els diners nets de pols i palla provinents de les colònies Catalanes.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Reagrupat
10/07/2012 18:41
La culpa és sempre de l'ofensor, mai de la vìctima ofesa. Que per altra banda se me'n refot. Considero que no ofen el que vol si no qui pot ofendre si l'altre es deixa. Tens síndrome d'Estocolm ?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Jordi
10/07/2012 17:45
La culpa és nostra per no haver fet prou pedagogia. Aquestes piulades ho demostren. Hem de fer més pedagogia.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Voltaire
10/07/2012 17:35
I el Navarro del PSC encara diu que de federalistes , a Espanya, encara n'hi han.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Cartanya
10/07/2012 16:44
Es pot entendre, però aquí alguns veuen: Hispania i Aguila roja (diria que les dos han passat sense pena ni gloria), i ningú a dit res. Crec que una mica de reflexió tenen que fer aquest separatistes, que m`han alegraré mol si o aconsegueixen /guim.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Enric
10/07/2012 16:42
Jo soc català i espanyol! Perquè feu cas de dos idiotes que posen tonteries... Visca la llibertat de TOTS! Siguin idiotes intel•ligents..jejeje
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Tarrestnom
10/07/2012 16:28
Deixu-los no s'enteran pero jan MOLTS actors catalans a totes les seves series pero com son incults no saben ni que son catalans, en cambi s'ha fet propaganda i ja directament ho saben, no per ser bono o no??? aixo es lo de menys pero de totes totes tenen la tele inundad de catalans, series, programas concurs, de riure, també a gran hermano ....
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el gnom
10/07/2012 16:07
Jordi Évole votaria que no a la Independència (com aquests tuitaires que insulten)
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Lídia
10/07/2012 15:56
Independència, ja!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
10/07/2012 14:51
Esto demuestra la clase de politicos que tenemos que hacen campaña en contra de Catalunya y los catalanes hasta el nivel de que muchos españoles nos odian.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
tittus
10/07/2012 14:26
Els entenc perfectament sento la mateixa aversió per la seva merda de tele. Que hi fem amb aquets marcians al mateix estat?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Martí
10/07/2012 13:54
La COPE, en temps d'aquell professor d'institut del PSUC, va voler carregar-se Josep Piqué com a número 1 de la sucursal del PP. La manera més eficaç que van tenir per aconseguir-ho era que els seus talls de veu fossin sistemàticament en català. Sabeu el que fan sempre, allò d'obligar tothom a repetir la declaració en xarnego occidental per amagar qualsevol percepció de la nostra llengua com a normal? Doncs en aquell cas feien just a l'inrevés. Just a l'inrevés però per la mateixa raó: un sol mot en català, una sola jota nostra, una sola essa sonora, una sola oclusiva al final de paraula, una sola vocal oberta o neutra, els fa cridar: 'A mi la Guardia Civil!'. Amb el Piqué es tractava de provocar-ho.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Fedor
10/07/2012 13:51
Aquestes coses evidecien que ecspanya no ens pot veure, no és que no vulguin, és que el seu genoma els ho impedeix. I és una bona cosa per nosaltres, ja que ens faciliten la independència, doncs que si no ens volen menys patiran quan ens en separem, que, segur, ens separarem i molt aviat. No tenim motius per continuar amb aquest personal que han tractat que ens isdentifiquèssim amb ells i no han pogut. Ho sento castellans. Adèu.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Eduard P
10/07/2012 13:16
no... "espanyolistes" no... senzillament espanyols...
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
PereJP
10/07/2012 13:10
Això és agafar la 'parte por el todo'. ¿De 3 milions d'espectadors ens quedem amb l'opinió de 4 estupids? Va, siguem una mica madurs. A twitter els comentaris favorables guanyen de lluny als insultants.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Pere
10/07/2012 13:03
I això que són "rojas" com la seva selecció. :-)
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Francina
10/07/2012 13:00
No tinc paraules
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
nivram
10/07/2012 12:40
D'Espanya qué s'en pot esperar?
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
© ElSingularDigital.cat S.L. 2012
desenvolupament bab software | diseny gràfic l'eixida