vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Divendres, 03 de Setembre de 2010
nivell c universitat
S'ha d'exigir el nivell C de català als professors universitaris?
89 %
11 %
71 vots
29/10/2009
00:04  h.
Seda salvatge
La Catalunya esquitx
"Cuatro va obrir informatiu amb el titular: 'Los hombres de Pujol, detenidos'. I els 'homes de Montilla' no?"
Toni Aira
L’esquitxada ja està feta. Lluís Prenafeta fa vint anys que no té càrrec polític al Govern, i Macià Alavedra aviat en farà tretze que va deixar-ho, però els seus noms i les seves cares sonen. Era massa llaminer tirar d’ells dos com per resistir-se a obrir informatius i portades utilitzant-los, tot i que faci anys que no estiguin a primera línia política, a diferència dels principals inculpats socialistes en la Garzonada 2 a Catalunya. Era massa llaminer, com a mínim per a alguns. L’esquitxada era massa temptadora com perquè Cuatro l’evités, i així dimarts va obrir informatiu amb el titular: “Los hombres de Pujol, detenidos”. Tots els “homes de Pujol”? I els “homes de Montilla” com en Bartomeu Muñoz no? Massa llarg per titular, clar. Bartomeu què? No va sortir a la capçalera. Ni falta que en feia, devien pensar. Igual com tampoc TeleMadrid va poder evitar parlar de l’oasi que no era més que un “lodazal” o dels “patricios” catalans. Mala fe i males praxis professionals, tot junt al servei d’interessos polítics ben en clau espanyola i d’enfangament. És l’embolica que fa fort que ens han contagiat. És un esquitxar gens indiscriminat i sí molt selectiu, que es passa per l’arc del triomf mínimes normes deontològiques i d’urbanitat com el rigor, l’equanimitat o el pudor. Però el pitjor és que aquesta bruta estratègia no va contra CiU. No s’enganyin. És molt més que això. Va contra la credibilitat d’un país, de les seves institucions i d’un fer no sectari que fins ara s’hi havia imposat. Això, no ens enganyem, és per on tiren PP, PSOE i els pobres que inconscientment en viuen a remolc. Però cal desmentir falsedats. Només m’hi posaré amb dues, de moment.

Primer, contra el sectarisme. Si cometem l'acte d'extrema generositat de considerar el PSC i el PSOE com a "esquerra", hem de concloure immediatament per la via d’una simple regla de tres que és una flagrant falsedat la frase aquella que "l'electorat d'esquerra és més crític i passa més factura que el de dretes amb la corrupció". Amb l'afer Millet s'ha estat esquitxant matusserament i grollera una CiU que no té cap membre a peu de cap jutjat per aquest cas. I ara amb la Garzonada 2 diuen que Convergència ha d’actuar contra Prenafeta i Alavedra com José Zaragoza ha dit que ho farà amb el seu alcalde de Santa Coloma. Gran trampa que mira d’homologar el pes polític i de present dels uns (en actiu) amb el dels altres (fa anys retirats de la cosa pública). Però a la Catalunya esquitx que ens estan posant de moda, tot s’hi val en defensa de l’actual status quo. L’esquerra, passi el que passi, sempre guanya. Guaita, com la banca!

Però no. Hi ha hagut ja uns quants que no han pogut resistir-se a aquesta tàctica d'insult a la intel·ligència (i sobretot a la memòria) que vol fer passar bou per bèstia grossa i personatges més que terrenals per poc menys que per arcàngels de les mans netes. I el cas és que cal recordar-los que van haver de passar moltes coses (especialment per la presó exministres, exalts càrrecs o membres que encara ho són de l'Executiva del PSC) perquè la societat espanyola penalitzés un Felipe González que malgrat GALS, Filesas, Roldans, Marianos Rubios, casos Boes i mil altres pous de brutícia va arribar a quedar-se només uns centenars de milers de vots del PP l’any 1996 quan ja feia cinc vegades que repetia com a candidat a la presidència del govern espanyol.

Allò va esquitxar el PSC, i concretament Josep Maria Sala. Aquella època va arribar a esquitxar l'Ajuntament socialista de Pasqual Maragall, amb el cas Movilma. I ara em diran potser que el PSC no governa ininterrompudament des del 1979 a Barcelona? Això sí, durant anys amb la companyia dels també d'esquerres d'ERC, i de forma incondicional i sempre amb els “d'esquerres de debò” d'Iniciativa. Però, quina exigència tenen aquests suposats votants/gourmets d'esquerres a Barcelona, a Catalunya i a Espanya? Jo els ho diré: Com a molt la mateixa que els altres. Essent generosos, direm que ni en menor ni en major proporció que entre els electors de centre o de dreta.

I dos. A aquesta falsedat, arrel de la segona Garzonada, s'hi suma aquella de descriure Catalunya com l'oasi que mai no va ser. Però preguntem-nos-ho: Quan ha estat Catalunya un oasi polític? Potser quan van intentar ficar a la presó Jordi Pujol pel cas Banca Catalana? Potser quan el cas Planasdemunt va dur a la presó un ex-conseller? Quan el cas Casinos? Quan el cas Turisme? Però de què estem parlant quan parlem d'oasi català? Jo els ho diré: d'una estratègia teixida des de Madrid i des de l’espanyolisme de casa nostra per mirar d'embrutar la imatge de Catalunya, esbandida per petits polítics catalans que han copiat l'argument quan els ha convingut amb l'únic propòsit de mirar de pescar alguna cosa en aigües mogudes. Com quan als anys vuitanta, la porqueria dels governs González i els seus esquitxos només van servir a Catalunya per acabar amb la majoria absoluta de Jordi Pujol i per fer emergir amb força el PP d’Aleix Vidal-Quadras. Per cert que això últim els populars ho van fer a càrrec del vot que només pensa en clau PP-PSOE al cinturó metropolità de Barcelona per culpa del desgast socialista. Així que atenció en el proper cicle electoral a Santa Coloma i entorn. Potser som a les portes d’un nou triomf dels amics de la Catalunya esquitx.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
51Veure i/o afegir comentaris
Josep Maïans:Després que un partit espanyol assolís la presidència de l...
Comentaris (51 en total)
Josep Maïans
31/10/2009
Després que un partit espanyol assolís la presidència de la generalitat (mercès a uns que es fan dir independentistes) només calia una acció coordinada amb jutge inclòs per a l' estocada final: desacreditar-nos a tots plegats duent emmanillats a dos catalans venerables, tant per trajectòria com per avançada edat, acusant-los de delinqüents. Penso que estaria molt bé de plantejar una estratègia per a fer saber a tot el món civilitzat quin és el pa que s'hi dóna a l' estat espanyol, i així, de passada, fer coneixer el dèficit de democràcia que hi ha.
anti-dretà
30/10/2009
dalbert, ets patètic...
anti-dretà
30/10/2009
Ha ha ha...quin tip de riure veure els burgesos Prenafeta i Alavedra empresonats... Cap impunitat pels delinqüents de coll blanc! Millet a preso!
imma
30/10/2009
No hem vist a dirigents del PP valencià arrosegats a la presó i és que no són corruptes , ells?Com és que no sabem rés més dels vestits d'en Camps ni del reste? Perquè tenim l'impressió d'un tracte diferencial-essent todos españoles?Haurem de votar en Carretero a vere si ens ho arregla!!
Manel
30/10/2009
Martina 29/10/2009: Tens raó Martina. Si tinguessin un sistema judicial català i un exèrcit també català, aquestes detencions no s'hagueren produit... Però que hi farem, a falta de jutges i militarrras nostrats, tenim Xoriços de primera. Millors i més grans qu'els xoriços de Salamanca o de LLeó... A la fi, uns i altres son xoriços ibèrics. Per cert, diuen que l'Alavedra i el Prenafeta colo.laboraven económicament amb l'organització dels referèndums per l'independència que promou la Fundació Catalunya Oberta i que coordina el notari (expedientat per donar fe a distància) López Tena, succesor al CGPJ, a proposta de CiU, del jutge prevaricador i estorquidor Estivill . Uuuuffff, Quina pudor! Quin Merdè!
Martina
30/10/2009
Anti-dreta, has llegit INCERTA GLÒRIA. Tu series com en Llibert Milmany oi? Aquell anarquista, germà i fill de bons anarquistes, que es va passar la guerra a la rera guardia, traïnt als seus companys que èren al front, i expropiant als "burgesos" del Passeig de Gràcia, per quedar-se ell amb les propietats... Potser ets un d'aquests. No em contestis si us plau. Em fa llàstima tenir aquests compatriotes, que cremarien germans, per tal d'arrivar ells al poder. Aquesta és Catalunya. Aquests son els veritables càncers. Aquests son els sangoneres. Aquests son els envejosos. Aquests son els compatriotes que no s'estimen res, sinó a ells mateixos. No em parlis de patria, anti dretà. La teva patria es la meva. Jo puc ser dretà o esquerrà que més li dòna.... Som catalans i demòcrates. Per l'amor de Deu, no comencem de nou....
Perejoan
30/10/2009
Imma, tens tota la raó, al marge de si són culpables o no, el show muntat per Garzón té un guió que no n'és pas seu, que li han escrit, i ho ha fet tot un professional. Sense voler penjar-me medalles, (ningú no voldria més sincerament estar equivocat que jo, donat que significaria que tenim un enemic formidable), fes una ullada al que he escrit a un altre lloc d'aquesta mateixa web: http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2009/10/_ldquo_al_tripartit_l_rsquo_abstencio_li_va_be_43615.php Digues si no et sembla més plausible el que allà exposo, que cap altre de les explicacions que corren.
Perejoan
30/10/2009
Disculpeu, però no puc penjar el link sencer. És al fil anomenat “Al tripartit l’abstenció li va bé”.
Martina
30/10/2009
He llegit el post PEREJOAN i crec fil per randa que es tracta d'una extorssió perfectament planificada. Si no és que hi han fades que fan bufar el vent sempre a favor del Govern d'Espanya (amb la complicitat d'ERC i per suposat del PSC, secció nordeste). Son massa les casualitats. Com és que va sortir en Pujol a TV3, a l'Àgora de dilluns i l'endemà (en Bartu ja ho sabia i es va quedar a cas) es va muntar tot el ciri ? O ens unim tots o això s'enfonsa, com la Sagrada Familia, que per cert, també amb una decissió de l'Audiència Nacional (nacional d'ells, es clar) permet que el "tunel" passi a 85cms més aprop. A veure si s'enfonsa Barcelona sencera i de retruc Catalunya, i no caldrà que la bombardegin com deia l'Azaña, cada 50 anys. Això és un bombardeig psicològic i físic. Salut i independència. ja!
Ton
31/10/2009
Extraordinari l'article, felicitats Toni i gracies per escriure amb tanta claredat, en quedeu pocs i sou al singulardigital.
Manel
31/10/2009
Aixó s'enfonsa!! Aquesta nit, a la teleescombreria de Antena 3, al programa DEC, ha sortit una brasileira que afirma haver sigut durant 5 anys l'amant de Laporta, qui la va contractar al club... Estivill, Piqué, de la Rosa, Millet, Prenafeta, Alavedra, entre molts altres i ara, la gran esperança blanca, (¡Al loro, que no estamos tan mal!), arrossegat pels platós per on s'arrosseguen la Pantoja, Belén Esteban, Julián Muñoz, los hermanos Matamoros, Jesulín, Paquirrín i els seus germans i altres monstres...Que parin aquest trasto, que jo m'abaixo. Ah! i l'ùltim qu'apagui la llum, si us plau.
Pau Pol
30/10/2009
Hi estic totalment d'acord amb en Salvador Sostres quan, un temps enrere, deïa dels sociates que ells són l'enemic a batre, ganiveters de saldo i cantonada i de baixa racaille moral. Porten 30 anys promovent la no integració de la immigració de la perifèria per a beneficiar-se electoralment. Són l'enemic espanyol infiltrat. Tot això ho hem de suportar perque som un país ocupat.
Pol
30/10/2009
La denigraciço de l'Alavedra, una persona gran com és, amb les bosses d'escombreries i pujant emmanillat al furgó és fastigós. Estic indignat
Pep
30/10/2009
Jose Polo: utòpic no, naif i ridícul si no directament malintencionat és el que dius. O és que et penses que aquest senyor Garzón és independent? O és que l'espectacle que ha muntat cola en algun moment com a asèptic i desinteressat? I borrón de què? Qui ha parlat aquí de "borrón"?? Ni ho he llegit a l'article ni en cap comentari. Demagògia barata és el que fas tu, segur que un de Ciudadanos no ho hauria dit millor. Que si el oasis, que si aquí no es parla del que importa. Lamentable.
Jose Polo
30/10/2009
Evidentment, Cuatro té els seus interessos al alhora de fer el seu relat. Com tots. Si mirem els fets per nosaltres mateixos i intentem treure alguna conclusió de profit: No es això una oportunitat d'anar fins els final demostrant que Catalunya és un estat transparent on podem confiar en els nostres polítics? (utopic veritat) o potser estem a favor d'un "borron i cuenta nueva" sense mirar enrera? Aquesta mentalitat de deixar-ho passar tot és la que fa mal a Catalunya i a Espanya per igual. Qui no entén el seu passat no pot encarar el seu present de manera correcta. ¿Tenim por a fer-ho? Potser el senyor Garzón no ens està atacant ens està fent un favor i podrem netejar tot això amb una mica de seny.
dalbert
30/10/2009
A mi em sembla aquesta acció del senyor Garzon i dels socialistes com una manera de desprestigiar Catalunya i en fonsar-la una mica més. Una manera de desprestigiar els ajuntaments i alcaldes que promocionen les consultes independentistes i a tota la burgesía i polítics de Catalunya, entre ells el President Pujol.També podriem posar en aquesta gent que actuen en clau espanyolistas i volen enfangar Catalunya a la senyora Rahola, que ultimament es dedica a parlar malament del President Pujol, que ha dedicat la seva vida a Catalunya.
Albert
30/10/2009
El día que Catalunya assoleixi la indepéndencia passarà el mateix.
tripartit CORRUPTE
29/10/2009
No tots som uns lladres com el Montilla; tu no ets esceptic sino un creient montillesc i un poca.vergonya com la camorra socialsita
Laura
29/10/2009
Esquitxada Toni? És possible. La única veritat es que tots plegats són una "PANDILLA DE CHORIZOS". Això és el que ens hauría de preocupar molt i molt a tots plegats. Qui estigui lliure de pecat que llanci la primera pedra!
Martina
29/10/2009
http://hemeroteca.lavanguardia.es/preview/1997/11/29/pagina-1/34646406/pdf.html SI LLEGIU AQUEST LINK, I EL DIARI SENCER D'AQUEST DIA, VEUREU QUE A PARTIR D'ALESHORES, QUI VA COPAR EL PODER DE CAN SOCIALISTA. HI SON TOTS !!!! Les hemeroteques no enganyen...
anti-dretà
29/10/2009
Aira, mai m'has agradat: es nota que ets una persona de dretes.
Martina
29/10/2009
Em fa fàstic, i vergonya veure tractats en Macià Alavedra i en Lluís Prenafeta, com a violadors o com a terroristes. Em fa vergonya, no tenir ni un sistema judicial català, ni tenir un exercit català. Sento vergonya de tenir un carnet d'identitat, que es mentida, que reflecteix una identitat espanyola, que no es la meva. Sento llàstima pel país, i sento llàstima perquè les detencions d'ahir, no son casuals. Son detencions articulades políticament, perquè no fes tant de mal a Can SOcialista. Els sentiments amargs m'envaeixen, però seguiré votant, ara més que mai en clau de país. Vull morir-me sentint que pertanyo a un estat català i sentir-me orgullosa dels seus dirigents, que son com jo, perquè jo i la gent com jo els hem escollit. Fora mediocritats, i visca l'excelència.!!!! Salut i independència.
Arnau Oteji
29/10/2009
Tota generació s'ha de marcar noves fites. La del Toni Aira, sens dubte, està cridada a acabar amb la tonteria que encarnen com ningú el sociatisme i protozoos com l'anti-dretà que em precedeix.
mini
29/10/2009
Pot ser, que tot això ho fan perquè realment la població entri amb, frustració, abstenció, desencant, però... els veritables demòcrates tenim que mirar de front i tirar en davant, mai un pas endarrera, ja que molts avantpassats nostres han lluitat per la democràcia. Es per això ,que em de saber tot i mes de les persones que formen un partit que ens te de representar i governar. Jo votaré, es la meva consciència demòcrata.
anti-dretà
29/10/2009
Alavedra i Prenafeta són tractats com el que demostren ser, com uns delinqüents. O és que potser hi ha d'haver un tracte diferent per a la gent de diners, com ha demostrat el vergonyant cas Millet? Garzón, tira de la manta i descobreix tota la merda que hi ha sota la catifa del 3%, si us plau!
Gasuya
29/10/2009
De verdad que lo del OASIS CATALÁN se cumple en vosoros, que no veis más allá de vuestro ombligo, CATALÁN, lógicamente. La Catalunya esquitxl es, SIMPLEMNETE, un ataque de los españolistas de siempre, PP, PSOE, El Real Madrid, Extremadera, Andalucía, los charnegos,... Sé esos charnegos, que no votan CiU, sino al PSC o al PP. VAYA MIERDA DE OASIS QUE DEFENDÉIS.
FART
29/10/2009
GRAMEPARK es l’empresa municipal d’urbanisme de Santa Coloma de Gramanet, investigada per corrupció en el cas “PRETORIA”, aquesta empresa pertany a un grup d’empreses associades AVS-ASSOCIATS (www.avscatalunya.cat/associats.php) i sabeu qui apareix com responsable d’una d’aquestes empreses (PROMUNSA) ? una tal ANA HERNANDEZ BONANCIO, i sabeu qui es aquesta dona, doncs l’esposa d’un tal JOSE MONTILLA AGUILERA.
anti-dretà
29/10/2009
El que és una operació contra delinqüents corruptes la premsa catalana de dretes ho preten presentar com un "atac a la pàtria". Patètic sr Aira, patètic. Si "defensar Catalunya" és defensar tota aquesta colla de mafiosos corruptes amagats sota l'"oasi català" per mi ja us la podeu confitar aquesta "pàtria". Alguna cosa fa pudor a Catalunya...
Marrameu
29/10/2009
El socialisme espanyol consisteix a viure de l'esforç dels altres. Ja sigui via càrrecs públics, endollaments a institucions o tot tipus de subsidis (atur, incapacitats, PIRMIs,..). El treballar no va amb ells, i el robar si, què hi farem!
Ramon
29/10/2009
Què vol dir això d'anti dretà?. L'esquerra què és?. Xina, Cuba, Corea del Nord.....I que consti que no voto ni a CIU ni al PP per supost.
escèptic
29/10/2009
ja poden dir el que vulguin perque tots són iguals
Gemma
29/10/2009
Es que en aquest País ningú té el sentit comú per veure-hi clar? que ens hemde dixar arrossegar pel sectarisme del Periódico, la Cuatro, el Fuentes, etrc.etc?? espero que no.
Pep
29/10/2009
No Manel, Reagrupament no pot ser el gran beneficiat perque ningú no sap ni que existeixen, i el PP té prou porqueria al damunt com perque algú els voti cabrejat per la corrupció
Manel
29/10/2009
Els dos grans beneficiats de tot això seran Reagrupament i PP.
Pol
29/10/2009
a mi m'indigna molt la superioritat moral que es donen a ells mateixos els del psc, esquerra i iniciativa. simplement em reventa. és repugnant i més veient què són i què fan.
Joan
29/10/2009
Aira. Crec que està clar. El tempus i la forma, a favor de un cert relat. Algú, com que no construeix relat directe o el consideren massa fort per orelles democràtiques, el construeixen d'altra manera. Ni sentències constitucionals, ni finançaments , ni consultes. Ara es l'hora de fomentar de totes totes, l'abstenció i que tot es una merda. Suposo que això, no afecta a l'abstenció "tecnica" al Parlament, d'algunes formacions polítiques. Tirem de la manta abans, que no ens la tiri algú?. Qüestió de "dretes" i "esquerres" com diu el Zaragoza i el President José.
Tots a la cangrí!
29/10/2009
Això no és res, espereu avui al Polonia!
Indigeta
29/10/2009
Aixó és un esquitx....al cleptomontillisme!!: http://www.cimeraextra.blogspot.com/
maria
29/10/2009
Carreteroooooo!!! L'ascensooooooor!!!!!
Kary
29/10/2009
Lo tenemos crudo, estamos en sus manos, como no sea con el boca a boca o diarios como este, la sociedad no se entera y hacen caso de lo que dice la dichosa TV. Por desgracia nadie tiene las manos límpias, pues tirarían de la manta cuando hay cambios, es una pena, lo que está claro que , a pringar, siempre los mismos, los ciudadanos de a pie. ¡¡ Y suerte que el Barça ganó ayer, que sino, nos acababan de hundir !!.
Jordi
29/10/2009
Brillant post. I aclaridor. Dades, no paraules -ni prejudicis fets córrer per empresaris de l'audiovisual-: eleccions al Parlament 1995, PSC 802.252 vots. L'any 1997 Sala ingressa a la presó. Eleccions al Parlament 1999, PSC 948.202 vots. Després que Sala ingressi a la presó, els socialistes treuen un 18% més de vots absoluts, però, ai !!, que desmuntem l'argumentari a l'ús !! en un contex de descens de la participació superior als 4 punts !!!. A veure si la generació que ja no varem viure la transició comencem a desmuntar els prejudicis, llocs comuns i altres "relats" lakoffquians dels soiates !!!!
eix nacional i prou
29/10/2009
Cal tenir molt clar l'eix nacional que es el que de debo importa. Dels vots que perdi el PSOE a Santako, els partits catalans no n'arreplegaran ni un, aniran tots al PP o UPD. Esquerres i dretes??Bah!
eix nacional i prou
29/10/2009
Cal tenir molt clar l'eix nacional que es el que de debo importa. Dels vots que perdi el PSOE a Santako, els partits catalans no n'arreplegaran ni un, aniran tots al PP o UPD. Esquerres i dretes??Bah!
J.Cardona
29/10/2009
Muñoz ha estat detingut per una activitat política. Alavedra i Prenafeta, per una activitat empresarial. D'altra banda, em sembla que hi ha hagut una acció premeditada de fer aquestes detencions al mateix dia per a que tot anés més repartit. Gestió política de les detencions.
Nuri
29/10/2009
Totalment d'acord amb J.Cardona. Els socialistes són experts en vexar i humiliar els altres i en extendre la porqueria quan ells estan implicats o quan no. Les fotos dels detinguts del PP fa poc a Palma emmanillats, en furgons policials, barba no té res a veure amb la del senyor Bartomeu Muñoz ben campant que semblava que anava escortat per un guardaespatlles i ja està. A més a més, calia fer anar en furgons gent gran com l'Alavedra fins a Madrid? Que tenien por que marxés en cotxe a la Seicheles? Una vergonya. Jo crec que tot això els ha de passar factura o si no és que tots plegats som uns imbècils.
paco martinez
29/10/2009
perque no diuen lo que guanya la anna hernandez iqui es la ma dreta den saragoza
Salvador
29/10/2009
Molt d'acord amb el teu article sr. Aira. Jo ahir també vaig deixar escrit al meu bloc http://cat_alunya.blogspot.com en l'apunt "Cal apartar les pomes podrides del cistell" una opinió en part coincident amb la seva.i
Ramon
29/10/2009
Van esquitxar en Teixidó i algú l'ha vist jutjat????? Jo no.
Pep
29/10/2009
el fuentes demana ara prudència quan va crucificar l'àngel colom i aquest home no l'han ni cridat a declrar enlloc per res de corrupció. ara no trucarà la manuela de madre i la linxarà, no!
unalumne
29/10/2009
Potser és que la imatge d'oasi català ha quedat en la memòria col·lectiva perque no fa ni una dècada que van començar els de Minoría Absoluta a RAC1, i més tard es va convertir en Polònia. Ara la gent "coneix" als polítics catalans més que abans. Fa només deu anys segur que ningú et sabría dir qui era el conseller d'economía. Avui qui més qui menys sap que és el Castells... I a part de l' "efecte Polònia" hi ha més coses al darrere, però no m'hi caben al post... ja en parlarem.
PSC BOOM IMMOBILIARI
29/10/2009
Home, tothom sap que el Pais del Cebrian.Arias Navarro.Rubalcaba.Gal, no es un diari d'Esquerres, sino un diari Feixista-franquista; tothom sap que el Periodico de Filesa, no es res més que un Paradis Fiscal socialista pagat amb l'¡Impost de Successions; alimentar al Franco i al Nadal, els todo por la pasta i por Filesa, es un diari de l'Estraperlo, de la xorisssada, de la montillada, del PSC.LADRONES.ESPAÑOLES; o tenim futur, pero amb la crisi, la colla del Montilla i senyora ja no es poden forrar amb corrupteles montilleques, i d'aqui la crisi del PSC,CORRUPCIO TOTAL
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Has de copiar, en el camp de text, els 6 caracters, del 0 al 9 i de l'A a la F
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida