vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Divendres, 03 de Setembre de 2010
nivell c universitat
S'ha d'exigir el nivell C de català als professors universitaris?
88 %
12 %
90 vots
28/10/2009
12:25  h.
Montilla: “No tots som iguals”
El president de la Generalitat demana millorar el comportament ètic i més confiança amb les institucions
jose montilla parlament 475
El president de la Generalitat, José Montilla, en declaració oficial, s’ha mostrat avui “comprensible amb l’alarma social i el sentiment de rebuig” que ha generat el cas de corrupció investigat pel jutge Baltasar Garzón i el cas Millet, però ha volgut deixar clar que “no tots som iguals”.

Montilla, que ha qualificat de “greus” les detencions de l’alcalde de Santa Coloma de Gramenet, Bartomeu Muñoz i de dos exalts càrrecs convergents, també ha “encoratjat” la resta de formacions i líders polítics “a dignificar la política” i a “col•laborar amb la justícia”.

El president ha volgut separar l’actuació judicial de la política. Respecte l’actuació judicial ha demanat que "si s’han comès delictes que la justícia actuï amb fermesa, amb els còmplices, també”. I en l’àmbit polític ha afirmat que el govern “no confondrà delictes amb irregularitats, ni amb actuacions susceptibles de millora”.

“Entenc el desànim, la irritació, la pena i el judici sever i generalitzat, però demano confiança amb la política democràtica i amb les institucions perquè sortirem reforçats si cadascú fa el que li toca i confiem amb les responsabilitats col•lectives”, ha conclòs en una compareixença que no admès preguntes dels periodistes.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
33Veure i/o afegir comentaris
Indigeta:Aquí es demostra que en Montilla és el més igual de tots: http...
Comentaris (33 en total)
Indigeta
29/10/2009
Aquí es demostra que en Montilla és el més igual de tots: http://www.cimeraextra.blogspot.com/
el nom
29/10/2009
Montilla, torna els diners de la loteria als empleats de l'ajuntament de Cornellá!!.
Monserrat
28/10/2009
Tens tota la rao del mon¨TOTS NO SOM IGUAL QUE VOSALTRES ¨,NOSALTRES TREVALLEM DIGNAMENT I VOSALTRES COM SUPERCLASE LLADRES SOCIALISTES, OS EMBUTXAQUEU 20 MILLIONS CON A MINIM ARA ZARAGOZA DIGUES VOTA PSC QUE NO ROBAREM.
moragues
28/10/2009
és ben veritat que no tots som iguals, perque ja ens agradaria a molts poder tenir 16 sous com té la seva dona oi Montilla? com li deia en iceta al mas, pot ser legal, però és étic? és moral? o és corrupció legal, que no pas legitima aui teniu els 16 sous de l'Ana hernandez Bocina - Regidora d’Urbanisme de L’Ajuntament de Sant Just Desvern. - 1ª Tinent d’Alcalde de L’Ajuntament de Sant Just Desvern. - Presidenta de PROMUSA. - Presidenta de PROECSA. - Gerent del Consorci de la Colonia Güell. - Consellera del Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat de la Diputació de Barcelona. - Consellera de Foment de Ciutat Vella de la Diputació de Barcelona. - Consellera del Tunel del Cadí, Concessionaria S.A. - Consellera de la Comissió Catalana de Trànsit i Segureta Viària. - Consellera del Barri de la Mina. - Delegada de L’Area d’Infraestructures, Urbanisme i Habitatge de la Diputació de Barcelona. - Consellera de La Caixa. - Consellera del Consell Comarcal del Baix Llobregat. - Vocal del Consorci Sanitari Integral. - Vocal de la Fundació Caviga. - Consellera de L’Area de Salut de L’Area Metropolitana de Barcelona.
Flavius
28/10/2009
Ben cert: alguns sou més iguals que d'altres.
Marrameu
28/10/2009
La Sra. Ana Hernández Bonancia, regidora d'urbanisme de St. Just, on el matrimoni Montilla s'han fet un modest habitatge de protecció oficial. Protegit i promogut des dels càrrecs públics? Ai, que el ventilador se us ha girat da cara...
Marrameu
28/10/2009
La Sra. Ana Hernández Bonancia, regidora d'urbanisme de St. Just, on el matrimoni Montilla s'han fet un modest habitatge de protecció oficial. Protegit i promogut des dels càrrecs públics? Ai, que el ventilador se us ha girat da cara...
Marrameu
28/10/2009
La Sra. Ana Hernández Bonancia, regidora d'urbanisme de St. Just, on el matrimoni Montilla s'han fet un modest habitatge de protecció oficial. Protegit i promogut des dels càrrecs públics? Ai, que el ventilador se us ha girat da cara...
Camorra PSC.HDEZ
28/10/2009
No tinc ganes de veure que un President surt emmanillat de la Plaça Sant Jaume, Puigcercos cec!!!
Carles
28/10/2009
Algú pot explicar detalls de la recalificació dels terrenys on després es va ubicar l'Erosky de Cornellà del Llobregat, quant el senyor Montilla era l'alcalde d'aquesta ciutat? i que hi fa la seva dona com a responsable de l'area d'habitatge en la diputació de Barcelona?
Montserrat
28/10/2009
Aquest home és un clar exemple del que és el socialisme i l’esquerra a Catalunya, una colla de fracassat fora de la política, una colla de burgesos frustrats i un cau d’analfabets, trilers i indignes de fer-se dir polítics, aquesta colla són els corcs que ho han corcat tot, absolutament tot. La senyora del Montilla regidora i màxima responsable d’urbanisme a la Diputació de Barcelona, la De Madre i els seu marit xumant com vulgars vampirs d’allà on poden -ara ell que és President de la Diputació de Barcelona serà, també, alcalde- etc. El Ferran Serafini és un expresidiari per segrest d’un banquer a França, també s’entretenia a cremar autobusos de persones malaltes a Lurdes etc, i el Zaragoza aquest energumen exactament què? etc..Tots aquest muntatges familiars i els energúmens que hi ha dins els sociates em recorden a la cosa nostra, és digne de països africans. Per exemple, l’enriquiment del matrimoni Montilla&Hernández; s’han forrat en política i actualment estan cobrant cada mes una quantitat de diners espectaculars per acumulació de càrrecs de la seva senyora, i ell. Ell? De què vivia avanç de dedicar-se a devaluar la política? Quina és la seva preparació acadèmica? Què ha fet pel catalanisme i pel desenvolupament econòmic d’aquest país per merèixer ser president? Perquè no s’investiga l’ajuntament de Cornellà? Com pot ser que la seva senyora acumuli tants càrrec? Etc. etc. etc. Algú recorda els nostres mitjans de comunicació públics tant devaluats, sectaris i pobres com avui? No, oi? Doncs així és el tripartit, això és el tripartit, ronya política. Per la nostra dignitat, per recuperar el nostre orgull de catalans, pel futur dels nostres fills, per higiene democràtica... per Catalunya, FOTEM-LOS FORA!!!
FART
28/10/2009
GRAMEPARK es l’empresa municipal d’urbanisme de Santa Coloma de Gramanet, investigada per corrupció en el cas “PRETORIA”, aquesta empresa pertany a un grup d’empreses associades AVS-ASSOCIATS (www.avscatalunya.cat/associats.php) i sabeu qui apareix com responsable d’una d’aquestes empreses (PROMUNSA) ? una tal ANA HERNANDEZ BONANCIO, i sabeu qui es aquesta dona, doncs l’esposa d’un tal JOSE MONTILLA AGUILERA.
Salvador
28/10/2009
Certament, no tots som iguals. Ni tothom que es dedica a la política són/som corruptes. Ara, un petit i subtil matís. Prenafeta i Alavedra poden haver actual il·licitament des de la seva activitat professional personal, en canvi, l'alcalde de Santa Coloma de Gramanet i vice-president de la Diputació de Barcelona i el regidor d'Urbanisme ambdós del PSC ho han fet fent ús del seu càrrec de representació pública. Podeu llegir més a http://cat_alunya.blogspot.com
Conxita, Girona
28/10/2009
No doni lliçons de res, que vagin sortint tots els regidors d'urbanisme i alcaldes del Baix Llobregat, en coneix algun?, espero que en Garzón ara no s'aturi, que segueixi i arribi fins vostè.
Carles Forrellad
28/10/2009
Que aquesta mediocritat no ho digui molt alt aquesta afirmació, no fos cas que comencin a aparèixer tots els maletins plens de diners per a finançar el PSC com a requisit indispensable per a qualsevol requalificació, entre les quals, les de Cornellà. Solament cal veure la torre de Sant Just on viu aquest individu.
1640
28/10/2009
XAVIER, l'excrecència socialista no només envaeix el Baix Llobregat, ho envaeix tot: poder estatal, mitjans audiovisuals i periodístics, interessos esportius, poder municipal incloses les diputacions, poder de la Generalitat fins molt avall entre els funcionaris, caixes d'estalvis, fiscalies... Tot. Ens calen l'estat propi i la regeneració aviat, car tot això que fan ho fan per destrossar-nos una mica més, perquè no tinguem força, perquè la població pensi que no hi ha remei. Ep! i els que són a dalt de tot i ho controlen tot són molt pocs, amb pocs noms en tindríem prou: Montilla i Hernàndez, Zaragoza, de Madre i Folqué, són el nucli dur.
Honest
28/10/2009
No, és clar que no. Nosaltres no robem ni quan tenim l'oportunitat - a diferència de vosaltres, els impresentables perdedors de les eleccions.
digueu-li camorra
28/10/2009
El programa dels sociates consisteix en: No permetre que els inmigrants s'integrin, fer-los por amb el PP (i la "dreta"), i pagar CanZams. A partir d'aqui tenen les mans lliures per robar a mans plenes i extorquir.
Indignat
28/10/2009
I això ho diu el perdedor de les eleccions el qual okupa però la presidència a base del trueque amb els altres perdedors; ho diu un immigrant sense cap respecte pel país d'acollida la dona del qual suma una irrisòria quantitat de 18 (divuit!) diferents càrrecs públics - simultàniament..?!?
ERC NUNCA MAIS!!!
28/10/2009
Com es que Jose Montlla Aguilera no estigui engarjolat a Alcalameco? no hi ha justicia, no es legal que un delinquent sigui President, ERC, partit indigne, partit de feixistes espanyols que han fet president a un IMPRESENTABLE I INDIGNE LLADRE ESPANYOL!!!! ERC, SOU FILESA, SOU UNS FEIXISTES ESPANYOLS
No hi ha dret, erc.
28/10/2009
lladre MONTILLA, NOMES SAPS ROBAR? quin delinquent, quin lladre, quina amo del PSC.LLADRES, QUIN XORISSO, i d'aixó ERC EN DIU PRESIDENT QUAN NOMES ES UN LLADRE, UN MANGANTE, UN IMPRESENTABLE DELINQUENT; pobre Catalunya amb aquest lladre fent de xorisso.montilla
Dessmond
28/10/2009
Ahir en Montilla deia que els votants de CiU i del PP no els afecten els cassos de corrupció, per què, és clar, qui no es sociata perdut és un xorissso. I avui ens surt amb aquestes!. Quin perfil més baix. De persona i de polític. Hauria de demanar perdò, si tingues dos dits de cervell. Està clar que no tots som iguals. Afortunadament!
Guillem
28/10/2009
En Carretero explica molt bé en el següent vídeo els mals del país (incloses les mesures de regeneració democràtica que cal aplicar): http://vimeo.com/7237770
XAVIER
28/10/2009
Si algun dia poguessim saber tota la merda, corrupció, trafic d´influencies... que fan tota aquesta colla de quinquis del baix llobregat... uffff!!! REVOLTA POPULAR CONTRA LA MERDA SOCIATA DEL BAIX LLOBREGAT!!!
RAMON C.
28/10/2009
Aquest matí l´infumable Montilla s´ha emportat 3 dotzenes de calçotets de recanvi.
Don Vito
28/10/2009
Mio caro Montigglia. Io sono plenamente d´accordo.
Joana
28/10/2009
La dona d 'en Montilla,a part de ser regidora d'urbanisme a la ciutat on viu,és dins la diputació l'encarregada d'urbanisme.
fart
28/10/2009
l'alcalde socialista de santa coloma de Gramanet detingut Bartomeu Muñoz es vicepresident de la diputacio de Barcelona, el president de la diputació es Antoni Fogue que es el marit de la Manuela de Madre (antiga alcaldessa de santa coloma) i sabeu qui es la responsable d'urbanisme de la diputació..... ANNA HERNANDEZ, i qui es aquesta dona ???? doncs l'esposa d'un tal JOSE MONTILLA AGUILERA. Antoni Fogue es el que ara volem els sociates posar d’alcalde a Santa Coloma per intentar tapar la merda i la corrupció.
Joan
28/10/2009
Llistes obertes, limitació de mandats, llei electoral amb districtes petits (que cadascú conegui el seu diputat), austeritat, control de l'eficiència dels càrrecs públics... REGENERACIÓ POLÍTICA, Reagrupament.
Fèlix
28/10/2009
Montilla, no cridis gaire ... que Santa Coloma només està a una quinzena de Kms de Cornellà ... i la teva senyora ha estat mooooolts anys regidora d'urbanisme (precisament d'urbanisme, ves per on) de Cornellà. I som molts els qui atenent a l'elevat ritme de vida que porteu el matrimoni Montilla-Hernández ens preguntem "de dónde sacan pa' tanto como destacan"??? Tremola Montilla, que una de les causes de Santa Coloma inclou un afer que data de quan la Manuela de Madre era alcaldessa de Santa Coloma. I el jutge Garzón ja saps com és ... que si veu que ha queixalat cuixa ... no s'aturarà fins que caigueu tots plegats. Si cau la DeMadre, el seu marit, l'Antoni Foguet (cap directe d'en Bertomeu Muñoz a la Diputació de Barcelona ... ai aaii aaaiii) cau immediatament després ... En Zaragoza va al darrere i després ja vas tu. Compte Montilla!!! Que ara sí que us estan disparant de molt a prop!! Les bales ja xiulen a les vostres orelles. Compte que pot caure el PSC i el Clan Del Baix Llobregat i tots els seus Capitanes al complet. Efectivament ... no tots sou iguals. N'hi ha que sou bastant pitjors que la resta. Reunió de gabinet de crisi al carrer Nicaragua: Com convèncer al Sr. Muñoz que calli??? Si "tira de la manta" ... caieu tots. És el que té el nepotisme: que si un cau, els lligams familiars fan més fàcil que caiguin tots plegats.
Cesc.
28/10/2009
Montilia, el monopoli institucional té aquestes coses...deriven en sentiment d' impunitat a qui té la mà trencada en parasitar els pressupostos públics. Espero i desitjo veure-us a tots engarjolats.
POL
28/10/2009
No,vosaltres sou , a part de l k digui el senyor Garzon, uns analfabetsss!!!!!
Tots a la cangrí
28/10/2009
Evident: Uns sou pitjor que altres
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Has de copiar, en el camp de text, els 6 caracters, del 0 al 9 i de l'A a la F
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida