vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Divendres, 03 de Setembre de 2010
nivell c universitat
S'ha d'exigir el nivell C de català als professors universitaris?
86 %
14 %
59 vots
Actualitat

Política

03/11/2009
21:05  h.
Puig aclareix que la Trias Fargas no tornarà els diners al Palau
Considera que la fundació ha fet totes aquelles tasques que li pertocaven i nega que l'electorat d'esquerres sigui més sensible a la corrupció
Sense títol
Artur Mas va deixar la porta oberta, sense concretar, però el secretari general adjunt de CDC, Felip Puig, ho ha deixat ben clar: la Fundació Trias Fargas no té la intenció de tornar el Diners que va rebre de la Fundació Orfeó – Palau de la Música i de Fèlix Millet.

El dirigent ha justificat que han “donat premis, han fet convenis amb fundacions, hem contractat professionals, hem donat resposta a aquesta difusió de la cultura musical i popular del país i creiem que hem actuat correctament”. “Si el Palau ens planteja alguna cosa, estem disposats a parlar-ne”, ha afegit.

Aquestes declaracions les ha fet al programa El secret de Catalunya Ràdio, on també ha negat que l’electorat d’esquerres sigui més sensible als casos de suposada corrupció, tal i com va afirmar el secretari d’organització del PSC, José Zaragoza.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
32Veure i/o afegir comentaris
pepet grill:Guillem, en això de la Lliga estic d'acord amb tu. I també ...
Comentaris (32 en total)
pepet grill
05/11/2009
Guillem, en això de la Lliga estic d'acord amb tu. I també ens podem remuntar a l'època més gloriosa dels mitjans en català i catalanistes de l'època de República . Ara, si els mitjans han de ser privats falta una cosa. Capital. Qui voldrà/vol invertir en un mitjà de comunicació en català? Pocs empresaris, em fa l'efecte. I redundem en la mateixa idea. Si no recordo malament, es va crear un mitjà privat, un diari: El Observador, que editava Lluís Prenafeta (no cal dir qui és) i no va tenir gaire èxit, a més d'estar escrit en castellà... Recordes que era part de l'operació reformista de Miquel Roca? Però aquella operació va sortir tan malament que CiU, i sobretot CDC va sortir tan escaldada que se'n va desdir quan els números eren tan vermells que no es podia fer front a les despeses i els deutes assolits. No hi havia mercat. A més, l'espai comunicatiu de CiU l'ocupava La Vanguardia (española) que anava i venia depenent de les veus que se sentien i depenent dels afers que CiU defensava al Congresos de los Diputados de Madrid.... L'Avui va estar a punt de desaparèixer per les minses vendes que tenia (la màxima tirada era de 40.000 exemplars venuts al dia... i la cosa anava de mal en pitjor, fins al punt que van fer el que dius: subvencions i repartiment d'accions entre la Generalitat, el gruppe Godó i el gruppe Planeta). De diaris, a nivell nacional, ens queda El Punt i algun altre. Pel que fa a les ràdios, RAC1 (del grup Godó) que s'ha quedat amb tots els professionals expulsats de Catacrac-ràdio, FLAIX FM (comercial 100%) i alguna altra... però en són pocs els mitjans que han anat recollint audiència... I de tele privades.... ja no te'n sé dir cap. Sé que hi ha 8tv, però no crec que sigui del tot catalanista (molts programes són en castellà) i les teles locals, millor ni parlar-ne... Sí noi, el panorama pinta fosc, gairebé negre... L'última reflexió: espero que el govern que ve, CiU, que espero que tingui el suport i el recolzament suficient dels diputats de Reagrupamentfaci feina... mà de ferro i guant de seda. Si no pot ser amb guant, doncs el metall farà la feina igualment. I espero que deixin l'uniforme de boy-scout (m'apunto la idea) i repeteixo: "La neteja de teletré i catacrac-ràdio ha de ser a fons, quirúrgica i urgent". Esperem que els de CiU hagin après la lliçó d'aquests anys de sequera tripartita o decapartita. Si no hi anem, ells sumen. Regeneració democràtica i INDEPENDÈNCIA. Agraït
Perejoan
04/11/2009
Em deixa bocabadat l'adoració que, sobtadament, sembla amarar els cors del sociates que ens visiten, fent-se l'indignat, cap a l'amic inoblidable que fou en Ramon. Que bé que us coneixia, ell. Tenia un cor tan gran, que no li cabia al pit, i un dia, al peu del canó, no va poder bategar al ritme que li demanava el seu cap, lúcid com pocs hi hagueren. Això no et passarà mai a tu, Maya, ni als qui com tu sou. No teniu cor, ni gran ni petit. Només una enveja vella i rància que us corca fins la medul·la, i una calculadora de piles que ni tantsevol fa tic-tac on hi hauria de ser aquell. No tots us endevinen les intencions, renegats, però encara som prou com per impedir que us en sortiu.
Maya
04/11/2009
No s'havia de deixar de dir Fundació Trias Fargas? No s'havia de dir Cat-Dem? El Sr.Trias va morir l'any 1989 -la Fundació es va constituir al cap de 6 anys...l'any 1995!!! Deixeu de fer servir el nom d'un home tan honest com va ser Trias - com se sentiria si des d'on sigui se' n assabentis....Vergonya. Prou de nomenr-lo en aquest merder!
Guillem
04/11/2009
Per cert Pepet, si CiU torna ha arribar al poder, dubto molt que faci neteja. Els de CiU tenen un greu problema, son tots plegat uns boys scuts, i contra els arravalers del Baix cal guant de ferro no pas de seda.
Guillem
04/11/2009
A Pepet Grill, tot el que hi dius ja ho se però, quan en refereixo a mitjans catalanistes en referia a privats, no pas als que quan es perd el poder passen a unes altres mans i aleshores l'esguerra. S'ha fet algun mitjà imprès que funciones o estigui controlat per sectors catalanistes? Creus que l'Avui, subvencionat com està, te la llibertat de posicionar-se? La lliga va saber fer una xarxa de mitjans molt forta, has de pensar que la Veu va durar 39 anys i no el varen subvencionar des de cap adminstració. No s'ha pogut fer alguna cosa així durant els anys que va manar CiU?
pepet grill
04/11/2009
Guillem, en aquest escrit, rectificaré alguna de les coses que dius en el teu escrit em sembla que et deixes alguna dada que crec important: l'any 1983, durant el perimer govern de Jordi Pujol, i en un temps rècord, es va crear TV3 i Catalunya Ràdio (en majúscules)... A més de crear la CCRTV i començar-ne les emissions el dia de Diada Nacional de 1983. El crèdit que van aconsegir els mitjans públics d'informació catalans va ser immens. A més, van ser una arma perfecta per estendre el català entre capes de població immigrants de cultura castellana i amb les emissions per satèl·lits, la televisió nacional sortia de les fronteres i es podia veure arreu del Planeta; i ja no diguem amb l'arribada d'internet que han possibilitat que les ones de Catalunya Ràdio arribin a qualsevol computadora. El salt ha estat complet. Però amb els set anys de governs tripartits o decapartits (recordem que IC-V és una federació de 8!!! partits), tot el crèdit aconseguit pels mitjans catalans ha estat dilapidat assolint els índexs d'audiència més baixos de la seva història, els informatius pateixen censura (que li ho preguntin a Joan Carles Peris ), els professionals de més valua són expulsats o convidats a prendre el pom de la porta (Antoni Bassas, Miquel Calçada, Xavier Solà, Xavier Bosch, Jordi Basté i no puc deixar-me de citar el director del nostre diari de referència, Rafael de Ribot ...) i substituïts per membres de l'aparell propagandístic de Nicaragua: Montserrat Minobis, Joan Majó, Oleguer (fracàs) Sarsanedas, Fuentes, Neus Bonet, José maría Pou, Sardà, Josep Maria Ureta, Judit mascó, Carles Flavià, Espartac Peran i un llarg etcètera... I ja no comentem com alguns dels i les "professionals" han entrat a la casa (en conec algun cas de primera mà i és de jutjat de guàrdia, creieu-me)... El nou govern de Catalunya haurà de fer neteja de barruts i retornar els mitjans públics d'informació a l'estatus que mai hauríen d'haver deixat: ser el referent nacional en informació i entreteniment de qualitat. I que d'una vegada per totes, quan es refereixin a Catalunya l'anomenin pel seu nom o directament com el que és, la NACIÓ. Perque amb el marasme de socialistes campant arreu, amb la paraula territori o país (que es dilueix moltes vegades per designar espanya directament) han desdibuixat tota referència nacional. La neteja de teletré i catacrac-ràdio ha de ser a fons, quirúrgica i urgent. Agraït
Guillem
04/11/2009
Sobre els mitjans de comunicació cal que CiU faci acte de contricció i propòsic d'esmena. Quans mitjans son al costat del catalanisme? Quan mitjans varen crear CiU i el catalanisme durants els anys que manaren? Cap. Doncs ara tenim el que hem sembrat. Res.
toni
04/11/2009
El PSC tornara els 7M que li vand condonar?
No cola
04/11/2009
Banyut i pagador: A mi també m'agradaría saber quins projectes no ha pogut fer l'Obra Social de la Caixa de Serra i Catalunya perquè ha donat diners a la Fundació Campalans. Segur que ens ho podràs aclarir i també podràs mostrar la teva "preocupació" més genuina
Ramon
04/11/2009
Espanya no és una democràcia, no perquè el partit socialista sigui capaç de tota mena de corrupcions i crims, sinó perquè tot i demostrar-se culpable de tota mena de corrupcions i crims manté el vot. Espanya tampoc no és una democràcia per molts altres motius, però com diria el nostre seleccionador nacional de futbol, "éste es uno".
Bernd
04/11/2009
De moment, a la Fundació CD l'estan intentant cobrir de merda els socialistes des de les seves plataformes de comunicació del Periódico i afins, dia a dia sense descans. Ja em direu de quina justícia es tracta això. Cada dia això sembla més un país totalitari (feixista comunista, es igual)
Bernd
04/11/2009
Robar és una cosa, subvencionar una altra i signar convenis una altra de ben diferent. Hi ha gent que té ganes d'empastifar sense bases, ni fonaments, ni arguments, més enllà de creure que criticar CiU surt gratis. Amb gent així no és possible construir una societat lliure i progresista.
Josep-Empordà
04/11/2009
CiU s'havia de desfer com un terró de sucre. Com que no ha sigut així, mentres els corruptes del tripartit es reparteixen els presupostso pùblics a mans plenes volen ofegar econòmicament a una CiU que ara veuen clar que els fotrá al carrer. No hi ha res més.
Guillem
04/11/2009
Si tota la gent que va cobrar d'en Millet amb diners del Palau, Hotels, càterings i compres vàries no han de tornar els diners, per quins set sous l'ha de tornar la Fundació Trias Fargas?
Bernd
04/11/2009
Que torni els diners qui els va robar: el sr Millet. Acusar de lladres les víctimes del lladre em sembla indignant. És molt fàcil,criticar els polítics i molt difícil ser seriosos. Signar convenis no és ni robar.
Jordi
04/11/2009
Desconec si l'electorat d'esquerres és més sensible a la corrupció. El que sí conec és que a l'electorat socialista la corrupció del seu partit no l'afecta. Vegem-ho. A les eleccions al Parlament de l'any 1995, el PSC va treure 802.252 vots, amb un percentatge del 24,88% i una participació del 63.64%. L'any 1997, J. M. Sala, membre de l'executiva del PSC, és empresonat. Per tant, deixava de ser presumpte. A les eleccions al Parlament del 1999, el PSC, coaligat amb IC en algunes demarcacions (d'aquí que haurem de conclore que la frase de Puig és certa) va treure 1.183.299 vots, amb un percentatge del 37.85% i una participació del 59.20%. Així doncs, amb Sala a la trena, el PSC augmenta els seus vots en termes absoluts i relatius en un context, a sobre, de descens de la participació. Comencem a desmuntar tòpics? Som-hi !!!
Lladre Montilla File
04/11/2009
Campalans un lladre com el Montilla y Señora Ladrona: i que en farem de la XARXA de Corrupció de la Diputació de BCN amb el lladre profesional Iceto Echaniz? PSC A LA PRESÓ
CIU: indignant
04/11/2009
Mentre en un país normal les persones normals s'avergonyirien no només de robar sinó també de beneficiar-se diner robat, surt el padrino Felip Puig, i tota la resta de hooligans i encara se'n vanten. D robar en nom de Catalunya? Inaudit.
el nom
04/11/2009
El padrino se'n fa dir Don Vito. I treballa per aquests: http://www.youtube.com/watch?v=8aKd-Lx-zlU No cola, Zaragoza Boys!
Laia
04/11/2009
Cal tenir barra per sortir als fòrums fent veure que s'indignen quan la "Fundació" Rafaeel Campalans, sociolista ella. es financia un 85 per cent dels nostres diners, i d'alguna ajuda d'ex-ministres recolocats de banquers, oi, Narcís?
Arcadi
04/11/2009
CiU no s'ha de deixar intimidar pels pregoners d'aquests: http://www.youtube.com/watch?v=8aKd-Lx-zlU
Laia
04/11/2009
El perquè de tot plegat: http://www.youtube.com/watch?v=8aKd-Lx-zlU Uns amb manilles, els altres amb microfons i "compañeros"....
Laia
03/11/2009
S'ha trobat alguna ilegalitat? NO. Doncs res a dir. Al servei d'aclarir les coses, d'acord. Però rucs, no gràcies. Si algú vol marejar el tema és molt lliure, però els "capitans/pretorians", val més que callin i facin, com diu aquell la seva necessaria penitència. I de pas que facin efectius els impagaments a la caixa, seria una molt bona senyal de constricció.
la senyoreta pepis
03/11/2009
qui roba un lladró té 100 anys de conveniència i unió.
banyut i pagador
03/11/2009
A molts catalans ens agradaria tenir informació de la llista detallada de les actuacions que la Trias Fargues va dur a terme amb els diners transferits del Palau, que com es conegut provenien en part de diner públic i, així doncs, de les nostres butxaques. ¿ Com es pot conèixer la destinació última dels impostos que ens cobren per poder fer legítima objecció fiscal si el seu resultat consisteix en subvencionar fundacions amb les finalitats de les quals estem en desacord o van directament en contra dels nostres principis?
Jaumot
03/11/2009
Banyut, potser. Pagador... Ara ho veurem: A mi m'agradaria saber d'on surt tot el que cobra la senyora de Montilla. I AIXÒ si que surt de les nostres butxaques: Càrrecs de l'esposa del Sr. José Montilla, Sra. Anna Hernandez: Regidora d’Urbanisme de L’Ajuntament de Sant Just Desvern. 1ª Tinent d’Alcalde de L’Ajuntament de Sant Just Desvern. Presidenta de PROMUSA. Presidenta de PROECSA. Gerent del Consorci de la Colonia Güell. Consellera del Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat de la Diputació de Barcelona. Consellera Tunel del Cadí. Consellera Comissió Catalana Trànsit i Segureta Viària. Consellera de Foment de Ciutat Vella de la Diputació de Barcelona. Consellera del Barri de la Mina. Delegada de L’Area d’Infraestructures, Urbanisme i Habitatge de la Diputació de Barcelona. Consellera de La Caixa. Consellera del Consell Comarcal del Baix Llobregat. Vocal del Consorci Sanitari Integral. Vocal de la Fundació Caviga. Consellera de L’Area de Salut de L’Area Metropolitana de Barcelona. De ben segur que l'amic "Banyut" ens ho aclareix tot. Així també podrà mostrar la seva "preocupació" més genuïna.
Santa Rita
03/11/2009
O sigui, que el senyor Millet rebenta calés als catalans per donar-los a CIU, però com que CIU ho gestiona correctament en Puig diu no els torna. Quin país i quina colla de mangantes. Aquest del Puig ja el veig a la trena, a fer companyia al que ara han enxampat, que treballava amb ell quan era conseller de PTOP.
Oriol Moragues
03/11/2009
És indignant; i encara els hem de donar le sgràcie sperquè treballen "pel país". Que tornin els diners que mai haurien d'haver demanat, ja que provenen de subvencions públiques! Com es faci la sociovergència, ens ensorren Catalunya definitivament.
Gemma
03/11/2009
Ben dit!
Maria Messeguer
03/11/2009
Sap molt greu que els convergents usin el nom d'un patriota tan prestigiat com Trias Fargas per a una entitat que s'ha cobert de m... Canvi de nom ja!
Pere Pic
04/11/2009
Santa Rita, o més aviat Zaragoza? Per engalipar babaus te'n vas a e-noticies. Aquí qui més qui menys, ja sap que el Palau no és una entitat pública, i que els diners de les administracions que hi arribaven, us ho gasteu en gambes i fino Moriles tots els dissabtes al Baix Llobregat. Que no ens xuclem el dit. I jo, personalment, trobo magnific que s'aplegui diners d'on sigui per tornar-vos al lloc que us pertoca, que si no l'haguéssiu robat amb l'ajut de traïdors, i caixes,, el lloc on sou ara ni l'ensomarieu.
Què us sembla?
04/11/2009
Que tal si fem una auditoria pública del patrimoni del matrimoni Montilla? Potser trobem que ells si que han de tornar alguna cosa...
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Has de copiar, en el camp de text, els 6 caracters, del 0 al 9 i de l'A a la F
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida