vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Divendres, 03 de Setembre de 2010
nivell c universitat
S'ha d'exigir el nivell C de català als professors universitaris?
88 %
12 %
66 vots
01/12/2009
00:48  h.
Amb criteri
L’editorial dependentista
"És la genuflexió més servil que han fet els poders fàctics catalans davant d’Espanya en molts anys i el crit d’alarma més desesperat"
Víctor Alexandre
Totes les veus que aquests dies critiquen abrandadament l’editorial conjunt que dotze diaris catalans van publicar el passat 26 de novembre no se l’han llegit bé. Empeses per un espanyolisme que els bloqueja el cervell, aquestes veus no s’han adonat de fins a quin punt l’haurien de beneir i sumar-s’hi entusiàsticament. Si l’haguessin llegit bé, haurien vist que no es tracta pas de cap coacció ni de cap ultimàtum, i encara menys d’un trencament de les regles de joc. Al contrari. L’editorial esmentat és la genuflexió més servil que han fet els poders fàctics catalans davant d’Espanya en molts anys i el crit d’alarma més desesperat. I és que mai com ara no s’havia vist tan clar que la independència de Catalunya ja no té aturador, mai com ara no s’havia vist tan clar que el procés d’alliberament nacional que ha iniciat aquest país ja no té camí de retorn. No és estrany, per tant, que els dependentistes estiguin tan amoïnats. Jo, si fos dependentista, també ho estaria en veure cada cop més a prop la fi dels meus privilegis.

L’editorial conjunt de què parlem no és, com se’ns vol fer creure, una iniciativa espontània de les dotze capçaleres catalanes més importants. En absolut. L’editorial conjunt és una operació orquestrada pel PSOE de Catalunya per intentar frenar l’independentisme tot suplicant a Espanya que no ridiculitzi encara més l’Estatut, ja que com més negativa sigui la sentència més inevitable serà la travessia del desert d’aquest partit. “I per què no hi ha hagut cap veu en contra?”, pensarà algú. Doncs perquè subvencionar diaris ha de tenir algun avantatge, oi? I si, a més, amb tots els matisos que es vulgui inclòs el de la bona fe, premsa i poder comparteixen interessos ideològics o un sa regionalisme, tot és més fàcil. Així és, consegüentment, com ha sorgit aquesta declaració d’amor autonomista en forma d’editorial periodístic. Al capdavall, no es pot esperar un comportament independent de qui és vocacionalment dependent.

José Montilla i el PSOE de Catalunya, l’home i el partit que van defensar el dret de la Falange a manifestar-se pels carrers d’Arenys de Munt i que, alhora, van menysprear el dret dels ciutadans d’aquell municipi a expressar la seva opinió per mitjà de les urnes es troben ara desbordats per la força dels referèndums independentistes que se celebraran properament. Malgrat els impediments polítics, malgrat les amenaces de la fiscalia, malgrat els intents de ridiculització, malgrat la conspiració de silenci mediàtic entorn la campanya del 13-D, els referèndums van endavant i al febrer i a l’abril en vindran més. No pot ser de cap altra manera, atès que, davant la inoperància dels seus gestors polítics, la societat catalana ha agafat el bou per les banyes i ara és ella qui marca el full de ruta a seguir, ara és ella qui, desemmascarant desacomplexadament l’ambigüitat, està obligant les forces polítiques a pronunciar-se dient si estan a favor d’una Catalunya subordinada o d’una Catalunya lliure. La primera està condemnada a la desaparició, la segona a convertir-se en un nou Estat europeu. Que cadascú triï el seu lloc.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
71Veure i/o afegir comentaris
Marcel Coderch:Moltes gràcies, Cristina, pel consell. Com que no sabia ...
Comentaris (71 en total)
Marcel Coderch
09/12/2009
Moltes gràcies, Cristina, pel consell. Com que no sabia què és això de la naturopatia, he buscat a Google i entre altres coses igual d'interessants, n'he trobat una que m'ha semblat fantàstica: "Una afirmación es un pensamiento positivo escogido conscientemente y sembrado en nuestra mente mediante el proceso de la repetición a fin de producir un resultado nuevo y deseado en nuestra vida. En otras palabras, lo que hacemos es darle a nuestra mente la idea de un propósito. Nuestra mente producirá cualquier cosa que queramos si le damos la oportunidad. A través de la repetición, podemos alimentar nuestra mente con pensamientos positivos y conseguir nuestra meta deseada. Ya que creer es crear, todo aquello en lo que enfocamos nuestra mente lo creamos tarde o temprano". (www.portalnaturopatia.es). Em perdonaràs si desprès de llegir això no et faci cap mena de cas. El pensament màgic no és el meu fort.
Cristina
07/12/2009
Ai, Déu meu, es nota que teniu ben poca feina, nois. Ja ho diuen que qui no té feina el gat pentina.
Marcel Coderch
08/12/2009
Sí, Cristina, és ben cert que hi ha gent que no té feina i pentina el gat. Tu n'ets un bon exemple: perds el temps escrivint un comentari per a no dir res. Però els qui sí tenien moltes coses a dir en quan els colles una mica ni tan sols miolen com els gats. Estan tots calladets.
Cristina
09/12/2009
Marcel, ja es nota que tu tens moltes coses a dir a jutjar pels comentaris que has deixat aquí. Hauries de frenar tota la incontinència verbal i la ràbia interna destil·les o prendràs mal. Creu-me, sóc naturòpata i sé de què parlo.
el nom
06/12/2009
Per tal d'aclarir tot aquest enrenou, proposo el següent: que el Singular Digital faci públiques les adreces IP i els "time-stamps" de tots els participants en aquest seguit de comentaris, i que Víctor Alexandre autoritzi a El Singular (o m'autoritzi a mi) a demanar a Telefónica (o al corresponent operador) si alguna d'aquestes adreces estaba assignada a en Víctor (o al seu domicili, o a una SIM de la seva propietat, o de alguna altra manera relacionada amb ell). Jo per la meva part autoritzo al Singular Digital, al propi Víctor o a qualsevol altre persona que estigui intressada a comprovar si les adreces utilitzades per Ada o per Anti-dretà estan d'alguna forma relacionades amb mi. Aprofito també la ocasió per suggerir que El Singular publiqui, junt amb el nick de l'autor de qualsevol comentari que es faci en aquest web, l'adreça IP des de la qual es fa la tramesa. D'aquesta manera potser ens estalviariem incidents desagradables com aquest i els participants serien una mica més responsables i curosos a l'hora d'expressar les seves opinions.
Marcel Coderch
06/12/2009
Perdoneu el descuit. L'autor del comentari que surt sense nom sóc, òbviament, jo.
el nom
06/12/2009
És molt alliçonador veure com els catalans (i els qui no ho són gens, però ho fan veure) ens barallem i, fins i tot, ens insultem. Això és el que vol espanya. Ells, com a bons depredadors, sempre estan units. La dreta és una pinya, i té moltíssims talps camuflats en les nostres files. L'editorial és una cortina de fum. Els Catalans de veritat no volem aquest estatut ni cap d'altre... VOLEM LA INDEPENDÈNCIA. La resta són hòsties a la vora del foc.
Marcel Coderch
04/12/2009
Que sàpiga tothom que jo no he escrit cap dels missatges que se m'atribueixen en aquests comentaris, i que exerciré el dret a actuar judicialment contra les persones que me'ls han atribuït i que no tenen el valor de dir qui són, amb noms i cognoms reals. Amagats darrera de nics ficticis es dediquen a difamar perquè no tenen cap mena d'argument. Als jutjats ens veure'm (sembla que no saben que existeixen les adreces IP). Des d'aquí els desafio a mantenir un debat cara a cara sobre les seves posicions polítiques i les meves a les pàgines del Singular Digital. A veure si tenen la dignitat d’identificar-se i acceptar. Marcel Coderch i Collell marcel@coderch.net
Marcel Coderch
04/12/2009
Ada, tens raò, és per flipar. Et diuen que tu ets jo. Et demano un favor: sisplau posa't en contacte amb mi per mail a marcel@coderch.net. Necessitarè el teu testimoni per donar una lliçó de modos als brètols que m'acusen de fer el que no he fet. Gràcies. Marcel Coderch i Collell marcel@coderch.net
Marcel Coderch
05/12/2009
Faig la mateixa petició a "anti-dreta". Sisplau posa't en contacte amb mi: marcel@coderch.net
Jordi
05/12/2009
Totalment d´acord amb l´article del Victor Alexandre, i completament en desacord amb el de Francesc Marc Alvaro. Mentre uns parlen de quatre independentistes cridaners i els contraposen a una suposada majoria silenciosa representada pels editorials dels diaris, recents enquestes mostren que la majoria silenciosa és independentista, i que la minoria que es representa sols a si mateixa són les direccions d´aquests diaris (controladíssimes pels partits) i uns partits polítics que fa temps que varen perdre el pols del país. Hi ha moments en que el seny és ser prudent, i d´altres en que el ser assenyat és tenir empenta. Ara em sembla que estem en la segona situació. Si l´oligarquia de la casta política i les èlits editorials de Catalunya no tenen valor per seguir al país.....més val que es retirin i deixin pas a gent nova. El país aviat els ho reclamarà a crits.
Aleix
04/12/2009
Ada, quan no es tenen arguments només es pot insultar, com fas tu. Apa, vés a dormir amb el teu Estatut.
Berni
04/12/2009
Mira l'Ada, la regionalista que pidola un Estatut per anar passant els anys fins arribar al segle XXIII. Apa, Ada, vés fent editorials demanant almoina per a les teves 4 províncies i deixa que altres exigim el dret de la nació catalana a ser lliure i independent com ho són Espanya, França o Itàlia.
Berni
04/12/2009
Mira l'Ada, la regionalista que pidola un Estatut per anar passant els anys fins arribar al segle XXIII. Apa, Ada, vés fent editorials demanant almoina per a les teves 4 províncies i deixa que altres exigim el dret de la nació catalana a ser lliure i independent com ho són Espanya, França o Itàlia.
pasbort
04/12/2009
UNA MISERIA SR. GARZON Unos millones lo que estos señores han ROBADO-ESTAFADO-APROPIADO, comparado con los tantísimos millones que año tras año, año tras año, que en Madrid nos quitan Udes. i NO LOS DEVUELVEN, alguién ha ido a la carcel por ello? seria absurdo verdad? si los catalanes siguen y siguen premiándoles con sus VOTOS, tamaña GESTA!!!.
Ada
04/12/2009
Sou simples i no heu llegit bé el que he dit. No entenc aquesta actitud despreciativa que teniu tan propia del feixisme. Crec que sou peperos encoverts.
Pep
03/12/2009
Que n'ets de mentider, Ada.
Ada
03/12/2009
Escolta Pep, jo no em dic Manel Cordech! Ni tampoc sóc de Sant Cugat. No sé que dius. Flipo!
Emili Cots
03/12/2009
Que ridícul aquest Papitu, l'autonomista. Com a bon catalanet acomplexat, defensa els editorials ploramiques que pidolen l'Estatutet. Apa noi, a veure si madures una mica. No et fa vergonya ser tan gran i tan infantil?
Pep
03/12/2009
Ada (Marcel Coderch) no diguis mentides que a Sant Cugat et coneixem tots i tothom sap que tu no has sigut mai independentista. Mai a la vida. Quan estaves a Iniciativa te'n reies dels independentistes. Tu, ideològicament, ets montillista, i això ja ho diu tot. El millor és que et mantingui Montilla i no nosaltres.
Ada
03/12/2009
Mira Maite, el que més desitjo és la llibertat de Catalunya, no diguis tonteries. Vull la inddependència del nostre pais però no crec totes les teories de la conspiració que llegeixo. Respecto el que ha escrit el Sr. Alexandre, però me'n adono que sempre ataca a qui no és CIU, i això em fa sospitar.
Ada
03/12/2009
"Anti-dretà" a mi em decepciona el Sr. Alexandre amb aquestes actituds perquè crec que és un home intel·ligent i vàlid. Com deia en "Papitu" més val que parli de mitjans que no pas de política.
Ada
03/12/2009
"Anti-dretà" a mi em decepciona el Sr. Alexandre amb aquestes actituds perquè crec que és un home intel·ligent i vàlid. Com deia en "Papitu" més val que parli de mitjans que no pas de política.
Ada
02/12/2009
Alexandre, de debó veus tanta conspiració? No ho sé, per a tu sempre són dolents tots menys CIU (partit que no va moure ni un dit pel nostre pais durant casi 30 anys!). Sovint no sé si prendre't en serio o no :S
Gabriel Closa
01/12/2009
El Sr. Alexandre té tota la raó : Tenim uns diaris completament collats per el PSC i las subvencions de la Generalitat. Cap ni un defensa l´independencia de manera clara. Fa angunia aquest servilisme catalá dels mitjans.
Palou
01/12/2009
Es curiosa la manera que tenen els que fan comentaris a aquest digital de barregar sempre ERC amb qualsevol tema. Que no, que ERC va votar NO A L'ESTATUT, que els que estan darrera l'editorial son PSC i CIU.
Aniol
01/12/2009
Fotem-los al carrer. Pensa que la reacció contrària de Madrid fa el joc al PSC. És la pinça per fer-nos creure que aquest Estatut és la meravella del segle. Així ens passen bou per bèstia grossa.
dadma
01/12/2009
Només una cosa respecta a " la societat catalana ha agafat el bou per les banyes i ara és ella qui marca el full de ruta a seguir" ja ho veurem a les pròximes eleccions quins partits són votats i quins no. Jo també tinc esperences que arreli aquest moviment, però hi ha molta gent a catalunya i me'n malfio.
carles
01/12/2009
El TC espanyol, defensant a qui defensa i sabent per què ho defensa, fa molt bé de rebutjar el terme Nació i tot el que se'n deriva. Hi ha coses que són incoherents. La conveniència política pot fer molts equilibris, però no miracles. Punt bàsic: Una nació és objecte de sobirania. Catalunya, ho és o no? Sí és una nació, té els drets reconeguts internacionalment a qualsevol poble, sobirania, autodeterminació. Això és incompatible amb el seu concepte de Nación Española. No podem pretendre encaixar màgicament com a cos indivisible dins un altre cos indivisible. O ells renuncien, o renunciem nosaltres. Tot no pot ser.I els nostres hipòcrites representants han de reconèixer el conflicte i definir-s'hi, deixant ja de confondre (tot i que cada cop ens deixem confondre menys).
ROBERT
01/12/2009
PARAULES DE L'ARTUR MAS A ELPAIS "Una consulta soberanista evidenciaría que Cataluña quiere ser española"
Maite
02/12/2009
Ada, gràcies a la gent com tu Catalunya està com està i no és un país lliure.
Pau
01/12/2009
Impecable article. Jo afegiria que no és només el PSC l'interessat a frenar l'independentisme. Hi estan interessats de fet tots els partits catalans, inclosos CiU i Esquerra. A tots els van bé les aigües tranquil·les (per a ells) de l'autonomisme. A tots els va bé continuar pels segles dins d'Espanya. Tots són, doncs, unionistes, o sigui espanyolistes. No pas ideològics, és clar. Parlo de la convicció de l'ego que proporciona el cotxe oficial amb què es premia l'esclau quan es porta bé, i parlo de la butxaca.
Martí
02/12/2009
Sí, Laura, el caçafantasmes és un tio que busca un altre tio que es fa dir Laura i que és ell mateix. És a dir, tu.
Paco el Negre
01/12/2009
Fantàstic, com sempre, el senyor Alexandre. Gràcies, Víctor, i que la teua lucidesa s'encomane als nostres líders polítics. Una abraçada des d'Alacant.
Sílvia
01/12/2009
No oblidis Joan Gargot que el PSC sí que està desesperat. I tant que està desesperat!!! Totes les enquestes li diuen que a les properes eleccions se'n va al carrer.
Bibi Andersen
02/12/2009
saltamartins i icetas, totus són tius tuus?.
Alexandre Pineda
01/12/2009
Davant tots el partits collvinclats al regne espanyol, aclarir que l'editorial dels dotze és una fotesa colonialista, que ens l'han presentat com a gest valent, quan és de plena submissió
reporterindepe
02/12/2009
Les cases regionals, contra les consultes sobiranistes Alerten els partits, en especial ERC i CiU, que no fomentin ni permetin actituds “perjudicials per a la convivència pacífica”
Martí
02/12/2009
Sí, Laura, el caçafantasmes és un tio que busca un altre tio que es fa dir Laura i que és ell mateix. És a dir, tu.
Salva
01/12/2009
Falta aclarir que CiU fa una politica de fets clarament depedentista: CiU i PSC i ICV van dir si al Estatutet!
B. SEGURA
01/12/2009
Magnífic article. A mí em va donar la mateixa sensació quan vaig llegir l´editorial aquest, molt sospitós ja d´entrada només per sortir a un panflet propagandístic del PSOE com el Periódico i a un diarí espanyolista com La Vanguardia.
Joan (Sants)
01/12/2009
Salva, I l'actual direcció d'Esquerra també va dir sí a l'Estatut. Vam ser les bases les que els van obligar a canviar. Per això ara, en el tema del finançament, ja no ens han consultat. Dintre del partit també n'hi ha que estem esperant les eleccions per fer bugada.
Robert
01/12/2009
La història posarà cadascú al seu lloc: CiU, PSC i IC-V van dir SÍ a l'Estatut de la Moncloa. ERC va dir NO. Aquests són els fets i ningú no els podrà canviar.
ERC ES MONTILLA
01/12/2009
Tothom sap que el tandem erc-pp va votar que no, amb ciudadanos; tu Robert, de qui ets? i tots els catalans saben que qui va insultar al POBLE CATALA fent president a un indesitjable espanyol Monitlla es Esquerra de Filesos i Xorissos; tu ets d'aqueta banda e'erc-montilla?
anti-dretà
02/12/2009
Ada, demanar un article de l'Alexandre critic amb CiU és com demanar peres al llimoner. A més, tampoc està bé mossegar la mà que et dóna de menjar. Coneixent l'escassa consciència d'esquerres que gasta aquest senyor i la seva visceralitat contra el govern d'esquerres no m'estranyaria que qualsevol dia d'aquests els veiem amb un carnet de Convergència a la boca. Es molt simptomàtic que en aquest pamflet carregui la responsabilitat de "l'editorial dependentista", com diu ridiculament, només al PSC, ignorant deliberadament que és obra conjunta de socialistes i convergents. En fi, deixem el sr Alexandre amb les seves dèries, tothom sap quina és la credibilitat que te aquest senyor.
anti-dretà
01/12/2009
El talibanisme essencialista d'aquest senyor és senzillament insuportable. Cada vegada que aquest senyor obre la boca perjudica l'independentisme i l'independentisme perd potencials nous adeptes per la causa. Alexandre, si us plau, plega i dedica't a escriure contes per a nens. Fer d'articulista et ve molt gran.
jordi
01/12/2009
Magnific article i gran analisi
anti-dretà
01/12/2009
Alexandre, sempre veient "conspiracions espanyolistes" del PSC i el Montilla arreu. Que potser no saps que aquest editorial el va escriu-re i pactar la sociovergència? Pero no, és clar, els de CiU son "de casa" i no s'han de criticar perque son "dels nostres". Els dolents només son els del PSC. Que n'arribes a ser de simplista i patètic. Au, plega d'una vegada i ves-te'n amb el Sostres, que fareu molt bona parella.
Pere de Terrassa
01/12/2009
Robert, estant com estic jo d'acord amb la independència i les seves consultes, no creus que en Mas té raó? No creus que majoritàriament perdríem? Diguem què en penses.
Mike
01/12/2009
Totalment d'acord amb l'article. Els comentaristes que encara juguen a batalletes de CiU i ERC en aquesta pàgina és que no han entès el que està passant. La majoria pensem que aquests dos partits ja no pinten absolutament res. Ambdós partits hauran de transformar-se de dalt a baix si volen recuperar la confiança de l'electorat.
DDT al Tripartit
01/12/2009
La ronya socialista-ercista veuen com el tripartit dels lladres s'acaba; s'acaba la bona vida, s'acaba omplirse les butxaques, s'acaba de fer de franquets demencials, s'acaba la camorra de les Esquerres mes corruptes d'Europa; com sempre, els governs marxistes nomes saben robar i crear miseria, i es que han fet el Montilla-Puigcercos, marxistes tronats, tercermundistes i africans de ment; Com sempre tot el bo s'acaba, tercermundista anti-tot!
IAIA
01/12/2009
OJALÁ LA PARTICIPACIÓ EN ELS POBLES A ON ES CELEBRIN EL REFERENDUM SIGUI MOLT GRAN, I ELS POLITICS PREGUIN BONA NOTA QUE ELS CATALANS ESTEM FARTS DE TOT I PRINCIPALMENT D'ELLS.OJALA SERVIS PER ALGUNA COSA, PERO DE MOMENT JA HEM OBERT UN CAMI QUE NO PODRA ANAR PAS ENDERRERA. ACABO DE LLEGIR QUE LA REUNIO DEL TRIPARTI PER DECIDIR TREURA L'IMPOST DE SUCCESIONS JA LA HAN AJORNADA.ES UN CUMUL DE MENTIDES QUE HEM DIR PROU
Pau
02/12/2009
Ja no t'autoanomenes independentista, eh Anti-dretà? Només ets un espanyolot enemic del nostre poble. Gent com tu sobra a Catalunya.
Manel Puig (Olot)
01/12/2009
Tot el camp es un clam: REAGRUPAMENT i fora el marxisme tronat d'erc-psc-icv
Ramon
01/12/2009
Totalment d'acord amb l'article. D'Espanya no aconseguirem res de res. Un exemple clar, des de fa més de 30 anys un polític català no pot parlar en la seua llengua al Congrés de Diputats espanyols. El camí és diu: INDEPENDÈNCIA
Papitu
03/12/2009
Estic totalment en desacord, i ja m'estic cansant d'Alexandre, que en temes de mitjans i cultura l'encerta bastant, pero en política no don ni una. Que la major part de la premsa es unionista, ja ho sabem, i què? Ells el que han fet es defensar el que els sembla just en aquest moment per al pais. Una resposta en clau patriòtica sens dubte. Que hi farem, si encara creuen en el famós "encaix". Tant de bò que s'aprovés l'estatut, seria positiu, molt poc, però positiu. Ah, que'm diuen que tu ets dels de "quant pitxor, millor". La coneguda estrategia leninista d'enfonsar els socialistes perque el poble patís més i més, així els aclamarien a ells. Si dius que l'estatut va contra els interessos del pais perque podría ralentitzar el procés d' autodeterminació, potser es un encert estrategic, però es bàsicament pervers i el poble potser no ho perdonarà. Pensat-ho bé, has de començar a decidir si vols que Catalunya sigui rica i plena o vols la sobirania perque sí, perque es el "bé suprem" i qualsevol mitjà serà bò per a aconseguir-lo.
David
01/12/2009
Lamento que tingui aquesta lectura. Molts dels arguments presentats poden llegir-se a l'ABC o la Razón. El pitjor és viure en la falsedat que amb el fracàs de l'Estatut la independència és més aprop. No és pas així. Catalunya sempre ha avançat a partir de la unitat i la tenacitat. Que potser no es pot aconseguir la independència des de l'optimisme? Cal també utilitzar la tècnica del tot s'enfonsa que fa servir en Federico? Senyor Alexandre, sense un missatge que sigui capaç de sumar, és a dir, que es pugui construir sobre l'èxit d'altres i no sobre el seu fracàs, viurà intel·lectualment molt tranquil però el somni no es farà mai realitat.
rosa
02/12/2009
Si coneixessiu de quin peu coixeja aquest independentista d'estar per casa, no li farieu tantes moxaines.
Enric
03/12/2009
Papitu i Anti-dretà, mai havia llegit tantes estupideses en tan poc espai com el vostre. Fas pena, noi. Molta pena.
Jaume
02/12/2009
Rosa, a què et refereixes exactament quan dius que l'Alexandre és un "independentista d'estar per casa"? Com es menja aquesta curiosa afirmació? A manca d'arguments, ja es veu que només et queda la desqualificació gratuïta, el recurs de l'impotent. I David, ja es veu que ets ben espanyolet repetint el discurs barat de l'optimisme del PSC-PSOE, aquell que diu que anant de bon rotllo optimista i somrient, ni que sigui sense motiu (no és així com riuen els cretins?), anirem bé. I per cert, encara esperem que ens diguis per què, segons tu, amb el fracàs de l'Estatut no som més a prop de la independència. Més que res perquè de nou no ho justifiques, i tampoc no sé si s'ha de menjar amb cullera o forquilla.
Raül
02/12/2009
"L'Anti-dretà" (Marcel Coderch), nomenat per Montilla és aquest personatge. Mireu això: http://www.cmt.es/cmt_ptl_ext/SelectOption.do?nav=composicion_organigrama
Pep
02/12/2009
Heu de saber que aquest que es fa dir Anti-dretà i altres falsos noms és un càrrec de José Montilla anomenat Marcel Coderch. Un nacionalista espanyol com el Toni Bolaño (Montilla es rodeja d'aquesta mena de gent) que es dedica a atacar tot aquell que no defensa el PSC i José Montilla. El seu càrrec és vicepresident de la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions.
Joan Gargot
01/12/2009
D'acord que l'editorial sigui una orquestració del PSOE del NE interpretada per tota la Premsa endollada a la mamella de la subvenció. Ara bé, de desesperació i de clams d'auxili i missatges de S.O.S., res. Altra cosa és que en vulguin donar la impressió -cosa que certament han aconseguit-, però darrera l'editorial només hi ha una freda i científicament calculada determinació: preparar el terreny per quan es publiqui la sentència i, llavors, poder dir que la retallada "només" haurà afectat l'equiparació del català al castellà de l'article 6è. de l'Estafatut, única disposició clara i diàfana que conté a favor de Catalunya i que es carregaran segur. Tota la resta és o fullaraca vana o normativa confusa i contradictòria que s'anul.la a sí mateixa i que "respectaran" amb, com a molt, algun petit retoc: per què molestar-se a anul.lar-la si no val per a res? En canvi, el tema de la llengua és sagrat, ja que l'imperialisme espanyol està basat en la imposició a matadegolla del castellà ("siempre fue la lengua compañera del imperio", que deia el Nebrija) i no pot subsistir sense. Des d'aquesta perspectiva, l'editorial és d'una simplicitat gairebé barroera: mostra la ma, que respectaran, i amaga l'ou, que es menjaran.
Albert
01/12/2009
Magnífic article, no poderia estar més d'acord
dina
01/12/2009
Que en Rafael Nadal filtres al Zapatero la Editorial, indica el nivell de servilisme del Govern Montilla, amb erc inclosa; Independencia i fusio erc-psoe, ja!
Jaume
01/12/2009
D'una cosa n'estava segur, els socialistes estaven al darrera, amb el tema de l'estatut crec que juguen amb les cartes marcades, com de costum fan trampa.
Fotem-los al carrer
01/12/2009
Segurament tens raó, ara bé, vista la reacció furibunda de la premsa de madriz, potser l'efecte resultant ha estat el contrari del que esperaba el PSOE secció NE
Jordi
01/12/2009
Clar que el PSOE a Catalunya hi era al darrere. Si l'editorial la varen escriure l'Enric Juliana i el López Bruniol !!!!
Gerard
01/12/2009
De fet, a l'estat espanyol (i amb ell els seus mesells catalans) estan que bullen pels referèndums del 13-D i per les enquestes on deuen sortir molt mal parats tots els sucursalistes. Crec que aquest editorial, que no dóna per morta la via autonòmica espanyola, demostra la incapacitat de l'autonomisme de guanyar la batalla ideològica enfront de l'estat espanyol i enfront de la via independentista. Com diu en Alexandre el tsunami de l'estat propi és a prop, tanmateix l'estat espanyol jugarà més cartes autoritàries i desmovilitzadores. Hem d'estar amatents.
Laura
02/12/2009
Vols dir que l'anti-dretà no és el Caçafantasmes?.
toni
01/12/2009
Molt d'acord. A l'endema de publicar l'article el PSC ja tenia 20.000 enganxines preparades per distribuir...
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Has de copiar, en el camp de text, els 6 caracters, del 0 al 9 i de l'A a la F
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida