vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
reforma laboral
Què li sembla la reforma laboral del govern de Rajoy?
11 %
33 %
56 %
9 vots
Dissabte, 11 de Febrer de 2012
15/06/2010
00:01  h.
Amb criteri
Enyorarem Laporta
"Laporta ha aprofitat la presidència del Barça, per explicar amb naturalitat Catalunya al món i defensar els seus drets nacionals"
Enyorarem Joan Laporta. A la història del Barça hi ha hagut tres grans presidents, Joan Gamper, el seu fundador, Josep Sunyol, president màrtir, i Joan Laporta, que ha enlairat el club als cims més alts de l’èxit esportiu fins a fer-ne un referent mundial amb la consideració de “millor equip del món”. Això significa que, independentment del que faci a partir d’ara, el nom de Laporta estarà ja sempre vinculat als altres dos pel seu carisma personal i per la seva capacitat de lideratge. De persones així, n’hi ha molt poques. Només cal donar un cop d’ull al panorama polític català per fer-se’n una idea. És cert que Laporta té alguns defectes d’allò que en diríem “de forma”. Li ha mancat contenció en determinats episodis –malgrat tenir raó, o precisament pel fet de tenir-la– i en determinades situacions –malgrat tenir dret a expressar públicament les seves alegries– fins al punt que li hauria anat bé comptar amb un bon assessor per dues raons: una, per no donar carnassa a tots aquells que s’han servit de certes imatges per tal de satanitzar-lo; i dues, perquè les aspiracions polítiques no són conciliables amb certa gestualitat. Però ningú no és perfecte, començant pels seus detractors, i la figura de Joan Laporta com a president del Barça creixerà amb el temps.

Laporta té, a més, tres qualitats molt importants: intel•ligència, principis i caràcter per defensar-los. Ho va demostrar a bastament l’any 2008, en superar una moció de censura quan tots els seus enemics –tant a Catalunya com a la veïna Espanya– ja li cantaven les absoltes, i ho ha demostrat mantenint-se ferm contra els atacs i cobrint tot el mandat, la qual cosa ha fet que aquests enemics, obligats a assajar altres vies per desqualificar-lo, hagin trobat en la política l’element ideal. De fet, només cal revisar les “armes” que Sandro Rosell, Marc Ingla i Agustí Benedito han fet servir durant la campanya presidencial d’aquests dies. Rosell: “Cadascú té les seves idees polítiques, però quan et presentes al Barça això no interessa, no s’ha de barrejar”. Ingla: “No es pot sobreutilitzar l’escut del Barça i la institució per beneficiar les teves ideologies i interessos”. I Benedito: “La catalanitat s’ha de viure de manera natural i no fer-ne un ús polític o mogut per interessos personals”.

No cal dir que l’afany d’assolir la presidència del Barça dels senyors Rosell, Ingla i Benedito no responia a cap interès personal. En absolut. I ara! Deu ser per això que, entre tots tres, s’han gastat tres o quatre milions d’euros en la campanya per arribar-hi. En què es basa, Sandro Rosell, per altra banda, per afirmar que al soci no li interessa saber la ideologia política del president del FC Barcelona? Naturalment que li interessa. O li hauria d’interessar. És més, té dret a saber-la. És lleig que un candidat fugi d’estudi quan li pregunten si està a favor de la independència de Catalunya. En tot cas, té gràcia que l’argument recurrent de la campanya per intentar desqualificar Laporta hagi estat el seu independentisme desacomplexat. Es veu que dir que ets independentista és fer política mentre que fer veure que ets una mica de tot i no gaire de res no ho és. Magnífic. Però qui és, aleshores, el sincer, i qui és el mentider? Qui és el noble i qui és el covard? I una darrera pregunta: si el càrrec de president del Barça no té res a veure amb la política, com és que tots els líders polítics s’han fet un àlbum de fotos al costat de Laporta?

Catalunya no és com Dinamarca o Finlàndia, que ja ho tenen tot fet en matèria de reconeixement jurídic nacional. Catalunya és una nació emmanillada i espoliada que necessita projectar-se al món per mitjà de referents internacionals, i el Barça n’és un. Al capdavall, la raó clau per la qual el Barça és més que un club és perquè fa les funcions de selecció nacional tot canalitzant les emocions de milions de catalans. Les mateixes emocions que els espanyols o els francesos aboquen en les seves seleccions. Per això Laporta ha aprofitat aquest meravellós regal que li ha fet la vida, la presidència del Barça, per explicar amb naturalitat Catalunya al món i defensar els seus drets nacionals. I això no és fer política, això, com ell mateix ha dit, és fer país. Justament allò que als amants de l’actual statu quo els produeix tanta urticària. En el nou Barça, no en tinguem cap dubte, enyorarem Joan Laporta.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
88Veure i/o afegir comentaris
Txell:Katherine Witty, i tu de què coneixes el senyor Laporta per dicta...
Comentaris (88 en total)
Txell
17/06/2010
Katherine Witty, i tu de què coneixes el senyor Laporta per dictar sentència sobre els seus principis. Com els saps? Dines amb ell cada dia? Qui és per tu l'ésser perfecte? Déu, potser? Doncs digues-li que es presenti a les eleccions del Barça.
Katherine Witty
17/06/2010
Ramon, no soc aquesta mena de persona....molt al contrari. Per mi els principis son tan importants en el travail com a la vida particular i es en aquet punt que discrepo amb els principis del Sr. Laporta.
Maria
16/06/2010
Aquest és el Ramon-troll. El Ramon autèntic és de CiU i de Jordi Pujol. No us deixeu enredar.
Ramon
16/06/2010
Jo soc partidari de Laporta. Ell, líder nat, hauria de crear un partit i que portés el nom de "Catalunya, Nou Estat". Així tots diríem al nomenar-lo l'objectiu que pretenem.
Júlia
16/06/2010
Josep, et passes de llest. "Donar un cop d'ull" és totalment correcte. Informa-te'n abans de donar lliçons.
Abate Marchena
16/06/2010
Yo llegué a Catalunya en el año 1957-58 y desde entonces supe que el Barça no era un club de fútbol normal. Y que los periquitos representaban a la Catalunya espanyola. Después de 50 años de experiencia, me reafirmo con mucha rotundidad en que no estaba equivocado. A medida que he ido conociendo este país, y alejado del fútbol por razones de antigregarismo, con el Barça hago una escepción: celebro las victorias como propias del pueblo catalán, por su simbolismo. Tengo la duda de una vieja sentencia de la filosofía griega: Lo pueblos tienen el presente que se merecen; no se si en este aforismo puede incluirse a Catalunya, pero sería la escepción que confirmaría la regla. Yo creo que a pesar de muchos independentistas, el presente es la suma del pasado histórico de esta tierra. Hoy hay un cuce de condiciones históricas que pocas veces se van a presentar en Catalunya para su Independencia: Condiciones de libertad aparente, debilidad del Estado Central y VOLUNTAD de muchos catalanes en conseguir el anhelo de siglos. Si en las próximas elecciones al Parlament se presenta una candidatura UNITARIA y TRANSVERSAL con la PREMISA de DECLARACIÓN UNILATERAL de INDEPENDENCIA, la mayoría necesaria sería posible conseguirla. JALEA JACTA EST y No hay tiempo que perder.
josep
16/06/2010
FER un cop d'ull. No 'donar'
somriure-Laporta
16/06/2010
Si anyorarem a Laporta i per aixo l'anirem a buscar, Alexandre. Cap problema.
ferran
16/06/2010
Totalment d'acord Víctor. Encara que lamento la barroera campanya contra el senyor Laporta de pràcticament tots els mitjans de comunicació incloent-hi per desgracia, els de casa nostra. Sabem que tots els mitjans tenen una obediència canina cap els poders polítics i financers per tots coneguts, però m'ha fet mal la estranya actitud dels escassos mitjans suposadament Catalanistes que també entren en aquest joc tan fastigós. De la resta de mitjans com les brunetes neofeixistes Madrilenyes, sense comentaris. Vull denunciar els mitjans de comunicació que han crucificat el senyor Laporta acusant-lo de fer política, perquè ara estan callats davant d'unes primes absolutament obscenes promeses a la selecció estatal per guanyar un mundial organitzat per la fifa? Vull denunciar els mitjans de comunicació que han crucificat el senyor Laporta acusant-lo de fer política, perquè ara estan callats davant la propaganda política del nacionalisme espanyol que ofereixen totes les cadenes de televisió estatals? Lo que abans era obscè, ara no ho és?
ÉS EL QUE HI HA
16/06/2010
Quanta gent hi ha que en petit comitée et diu que Laporta els cau bé i que l'admiren però públicament callen o diuen que no perquè "no vesteix"?????. Som catalans i això vol dir que quan surt cada 500 anys una persona amb vàlua ens la carreguem. Felictats Statuts Quo (CyU + pSc + la resta....!!per la feina "ben feta")
No mantiders
16/06/2010
Es un mantider, per tant no te cap credibilitat.
Enric
16/06/2010
Toni, espavilat, no se t'acut que en una situació de submissió nacional com la catalana, no mullar-se políticament significa acceptar el que tenim? La neutralitat és impossible, nano, per activa i per passiva, i només se l'empassen els babaus com tu.
Barnils
16/06/2010
Toni, abans d'escriure hauries d'aprendre a llegir. I un cop n'hagis après, hauries d'aprendre a tenir comprensió lectora. Llavors entendràs el que diu l'article paraula per paraula i ho trobaràs irrebatible. Mentrestant, només pots dir estirabots. Sàpigues que si hi ha una cosa veritablement política a Catalunya és el Barça. Ho captes, xicot? Per cert, com es pot ser catalanista sense ser independentista? Si s'és catalanista sense ser independentista és que s'és espanyolista. Com tu. I cal ser molt curt, francament, per afirmar que ser independentista és fer política i ser catalanista no.
Mari
16/06/2010
Els q diuen q no s'ha d barrejar politica i esport em fan riure molt (per no plorar eh). Si no ho barregem, el Laporta hauria de ser una mena d déu: ha presidit el millor barça d tota la història. Per tant, si en Laporta és tant criticat.... ho és per l'esport? Au va, que no tots estem aborregats encara.
Toni
16/06/2010
Sí, l'enyoraran el sr. Alexandre (no confondre amb Sandro Rosell) i tots els que pensen com ell, no la resta. Tot i que el Barça sigui més que un club, és un club esportiu i no és just que s'identifiqui amb una opció política clara, sigui la que sigui (la independentista en el cas de Laporta). Una cosa és defensar la catalanitat del club i un altre la independència de Catalunya. Ho sento però el Barça no és el partit polític de ningú i la majoria de socis així s'ha pronunciat, agradi o no al sr. Alexandre, Víctor Alexandre.
Frederic
16/06/2010
Laporta, no ens deixis, ENDAVANT! T'estimem i et necessitem! Gràcies atots per les vostres paraules de suport al Laporta. S'ho mereix!
joan
16/06/2010
Desprès de fer pais durant 7 anys des del Camp Nou, ara li toca fer país des del Parc de la Ciutadella
Frederic
16/06/2010
Laporta, no ens deixis, ENDAVANT! T'estimem i et necessitem! Gràcies atots per les vostres paraules de suport al Laporta. S'ho mereix!
Jaume
16/06/2010
Jo ja l'enyoro. No tot, ningú no és perfecte, però l'essència sí. Espero la seva projecció politica. Ens cal algú com Laporta per sacsejar la CASTA DE POLÍTICS que ens té a tots anestesiats.
Ramon
15/06/2010
Era només un botó de mostra. I deixa'm dir-te que, infecte, infecte, jo no en diria infecte. Bastant patata, sí. I sobretot, indiferentment patata: ja li està bé. Patata. Infecte em sembla un excés. Més que res, perquè... si el català de Rosell és infecte, ja em diràs tu quin qualificatiu mereixeria el català de Juan Tapia i José Antich, o José Antich i Juan Tapia (l'ordre dels factors no altera el producte, l'infecte producte -aquest, sí, infecte: La Vanguardia-). Però, vinga, un altre botó de mostra. Torres. Ui com li agrada el Torres al Rosell. Sergio Ramos. Ui com li agrada també el Sergio Ramos. Mira, president meu, mira, compatriota, a mi que m'omplis el Barça de brasilers no em farà saltar gaire de goig, encara que són manies meves i m'hauria d'aguantar. Espanyols sí que no. Ara que tenim el Barça més català i més universal que hem tingut mai, omplir-lo d'espanyols seria per llançar el barret al foc. Però sé que no ho faràs. Perquè, com diria Gustavo de Básica, som amics, no?
ramon - T. Ebre
15/06/2010
Si Laporta es presenta a les eleccions té el meu vot.
Marc
15/06/2010
El Laporta es mereix un homenatge per tot el que ha fet i pel seu coratje.
Miquel
15/06/2010
Laporta ja és passat en el Barça, per bé o malament. I no té futur a la política i ell ho sap. A la política no l'espera cap Inlga, Benedito o Ferrer. Sap que l'espera gent com l'Artur Mas, que un cara a cara el destrossarà sense problemes.
Nostradamus
15/06/2010
Tens raó: Laporta ha estat un bon president. Així ho han entès els socis, que han votat de forma majoritària al seu candidat.
Nostradamus
15/06/2010
Tens raó: Laporta ha estat un bon president. Així ho han entès els socis, que han votat de forma majoritària al seu candidat.
Joan Carles
16/06/2010
Miquel, et refereixes a un cara a cara entre un espanyol com Artur Mas i un català com Joan Laporta? En Laporta no té ni per començar. I sobre el que dius que no té futur polític... Deu ser per això que CiU fa mans i mànigues perquè no es presenti a les eleccions. Us té ben cagats de por. No volem espanyolistes a la Generalitat (Tripartit) ni espanyols disfressats de catalans (CiU).
Blai
16/06/2010
Nostradamus: Que els socis hagin votat contra Laporta demostra la poca dignitat d'aquests votants, que són capaços d'assassinar al president que més èxits els ha donat, i el seu poc nivell deixant-se manipular per La Vanguardia i El Periódico i altres mitjans del GRUPO GODÓ I el GRUPITO ZETA, la gent que remena les cireres a Catalunya. Aquest club no es mereix guanyar ni una lliga més ni cap altra Champions. Pensant en diumenge passat em ve al cap la cançó de Lluís Llach "El jorn dels miserables". Ara que torna el nuñisme-sandrisme-espanyolisme sabreu ben bé què és el retorn al passat d'un Barça que ofrena glòries a Espanya.
jordi garcia albós
16/06/2010
aquest que signa com La Seu, si us plau, no t´apropïis del nom de la meva ciutat, que, de tant maca que és, es veu esquitxada per tu. Visca el Barça i Visca Catalunya lliure i sobirana!!!
Oriol
15/06/2010
Si només fos el "sigut", Ramon... Sandro Rosell parla un català infecte. És el català de La Vanguardia (he, he) que li ha fet la campanya. Per cert, La Vanguardia no fa campanyes de franc a ningú.
toni
15/06/2010
Tan de bo l'Arturet fes un quart del que ha fet Laporta pel pais. Per Catalunya, vull dir, que quan es parla de Mas, mai se sap.
Pol
15/06/2010
Si senyor!! Quin article mes brillant, pel que diu i per com ho diu. Totalment d'acord!
Lo puto gusilus
15/06/2010
VISCA L'ESTAT CATALÀ
toni
15/06/2010
Tan de bo l'Arturet fes un quart del que ha fet Laporta pel pais. Per Catalunya, vull dir, que quan es parla de Mas, mai se sap.
Ramon
15/06/2010
Un puto progre és un energumen que té ridícules cures en el llenguatge i pobre de tu que se t'escapi mai davant d'ell cap expressió que no li encaixi dins la correcció política, però que en canvi tracta el català a puntades de peu i pobre de tu que li ho recriminis. Joan Laporta parla molt bé. Ja no diguem si ho comparem amb un Núñez o un Montilla. Parla molt bé i punt. Tot i així, si mai se li escapa un barbarisme, un castellanisme, una mala concordança, no tinguis por que ho deixi estar: ho rectifica d'immediat i potser es disculpi i tot. Aquests valors eren presents també a Barça TV, perquè els periodistes no és que tots siguin uns putos progres de merda. No. No tots ho són. N'hi ha que simplement actuen com a tals per òsmosi, per mimetisme, perquè són ordres, per no perdre la feina. Però posats en un mitjà d'intenció nacional n'hi ha que farien bondat, amb més o menys entusiasme, però la farien. Sandro Rosell et deixa anar "sigut" rere "sigut" i ni s'immuta. Tot un detall. Detall que confio que corregirà, perquè ell no és un puto progre de merda. Li han donat suport tots els putos progres de merda, d'acord. Però ell no n'és. Ell és nacionalista català. Ell estima Catalunya. I la primera manera de demostrar aquesta estimació és intentant parlar bé la llengua pròpia de la nació. Oi que no ens farem mal, Sandro?
La Seu
15/06/2010
Visca Rosell!!! Esteve perquè no et presentes tu a president del Barça, segur que no et vota ni la teva dona si és que la tens . Suposo que ser set-ciències no és un insult, és pitjor ser intransigent i obsessiu com tu. Quina pena!!!!!!!
Esteve
15/06/2010
Sí, La Seu, ja t'he dit que t'hem desemmascarat com a espanyolet que ets. Catalunya és un país patètic perquè hi ha gent com tu, que odia l'independentisme sense complexos. Als acomplexats no us agrada que us posin en evidència. Voleu un món fet a la vostra mida pusil·lànime. Au, vota Rosell. I Visca el Barça i Visca Espanya!, pots afegir. El teu autèntic país.
Ricard
15/06/2010
Enric P. No ho has llegit bé? El Barça és la selecció nacional de Catalunya, perquè no en tenim d'oficial. Si, com a mi, no t'agrada aquesta realitat, intenta canviar-la. Mentrestant, el Barça és la vàlvula. Per això l'espanyolisme volia fer fora Laporta i posar-hi Rosell. Perquè la simbiosi Barça-Catalunya era massa forta a l'estranger i calia canviar-ho. Ja ho han aconseguit gràcies a molts que es fan dir "catalanistes" com el tal La Seu.
cartanya
15/06/2010
A mi Laporta m`agraderia que fos el catalitzador de la nostre independensia, sobre tot per les tres virtuts, per tu apuntades, però no se si voldra, per que per desgracia nostre la presidencia de la Generalitat no li podem garanti, ara si poses el llisto una mica mes a vall podria ser un magnific diputat.
Esteve
15/06/2010
Aquest que es diu "La Seu", ja s'ha destapat com un bon espanyolet. Em preguntava quan trigaries a delatar-te, noi. Ens pots dir, set-ciències, que han fet el tripartit o CiU per Catalunya? D'entrada, Laporta ha situat Catalunya com una nació arreu del món. Res a veure amb el Montilla-Tripartit, que va dient pel món que Catalunya és Espanya.
iven
15/06/2010
Jo crec que una cosa important que ha fet és parlar amb naturalitat i sense complexes del fet de ser independentista, que moltes vegades sembla que haguem de amagar aquest sentiment que es tant o mes noble que qualsevol altre!!
Enric P.
15/06/2010
En V. Alexandre té raó en Gairebé tot el que diu. Ara bé, a mi m'agradaria que Catalunya fos coneguda i admirada en tot el mon per alguna cosa més que un equip de fútbol, per més bo que aquest sigui. No n'estem fent un gra massa de considerar el Barça com el "non plus ultra" de la perfecció i el prestigi mundials?
La Seu
15/06/2010
Em podríeu dir què a fet el Sr. Laporta per Catalunya?. Que es presinti amb unes eleccions polítiques i veureu que no el vota quasibé ningú a part de l´Esteve i 4 més.
Narcís
15/06/2010
Tant de bo en tinguéssim molts i molts Joan Laporta..de segur tant de fatxe anihilador de nostres estimats, de nostra cultura, de nostra terra ..de nostra nació ens tractaria amb més respecte, si més no, de segur ens n´estalviariem tanta d´eacopinada .. PD: Catalunya en necessita/mereix la ´sobirania´..no podem fer-ne més amb tant de malagraït de ´qui/que/com som´!
lluisa
15/06/2010
l´esport i la politica es pot barrejar si la barregen els espanyols. Els holandesos no son nacionalistes: que tots vagin vestits amb els simbols nacionals és una casualitat. el president del barça ha de parlar en castellà per tal que l´entenguin tots els socis. al camp del barça s´ha de donar la infrmació en català constitucional (castellà) , sino els japonesos i alemanys no ho entenen. I així anem avançant cap a la independència
Boi
15/06/2010
Avui mateix escoltaba un dels aspirants, Benedito, i deia com els altres; faré costat al nou President, el barcelonisme no pot entendre altra cosa. Hipòcrites, vosaltres el grup godo, Rac1 al capdevant, el tripartit, RNC, i una bona part de CiU, no han parat durant set anys de voler matar al Laporta per l'ùnic motiu, contrastat hores d'ara, de ser independèntista. La unitat del barcelonisme semble ser que només és important i cal quan el President és espanyol i "apolitic". Vergonya srs.
Oncle Samarruga
15/06/2010
jo ja he comprat els trons per celebrar l'eliminació de la selecció apanyola. I vosaltres???
Joan Capó
15/06/2010
fer un cop d'ull, no donar un cop d'ull
Joan Capó
15/06/2010
fer un cop d'ull, no donar un cop d'ull
Ep!!!
15/06/2010
http://esadir.blogspot.com/2010/06/la-restauracio-can-barca.html
Ep!!!
15/06/2010
http://esadir.blogspot.com/2010/06/la-restauracio-can-barca.html
Carles Viñals Casado
15/06/2010
Víctor Alexandre: He dit i mantinc que ets un dels homes més patriotes, valents i lúcids del nostre país. Els teus arguments no poden ser rebatuts per cap persona mínimament intel.ligent, honrada, coratjosa i amant de la nostra terra. És per això -perquè no tenen arguments que oposar als teus- que no seràn poques les veus que et despatxin amb un estirabot o un insult. No cal que et digui -ho saps més bé que jo- que no tenen cap rellevància Aquest sofert país nostre, dominat des de fora i emmetzinat per dins, s'alçarà tard o d'hora lliure i orgullós entre les nacions del món. T'ho deurem a tú i a una llarga llista d'homes i dones que l'estimaren i cregueren en ell quan tants i tants que es diuen catalans s'ho miraven amb indiferència, si no amb complaença. I entre ells estarà -no en tinc cap dubte- en Joan Laporta. Gràcies per tot i que Déu us ajudi.
Ramon Gomà
15/06/2010
Sen-sa-cio-nal. No hase falta desir nada más.
donem temps al temps
15/06/2010
bon escrit, i no serà el darrer. Laporta ara creixeràs: a part de nedar, hauràs de guardar millor la roba. En Sandro, pot ser guardarà la roba, pero cal veure si sabrà nedar.
Jordi
15/06/2010
Comparteixo l'article al 100%.
INDEPENDÈNCIA
15/06/2010
I tant que enyorarem en Laporta. D'ara endavant el Barça, SÍ que estara polititzat per la sociovergènciapepera españolista. Pero en Laporta, ja no es podia presentar mes a les eleccións. Dels que s'han presentat, digan's tú Victor a qui haguessis votat.
Pau Vallejo
15/06/2010
Totalment d'acord... Excel·lent article.
Albert
15/06/2010
sense cap mena de dubte Laporta va començar a "caure malament" quan va començar a dir allo que no agrada escoltar, o mes ben dit, no va dir allo que alguns volien que digues.La campanya antiLaporta va començar des de madrid i va acabar amb el grupo godo i zeta. Clarament el senyor Rosell es ben vist pels de madrid, els godo i els zeta. Aviam lo que dura la senyera a la samarreta...
Lluís Blanqué Llobet
15/06/2010
Quan ha dit que no es tenia que barrejar la polìtica amb el Barça el sr. Rosell,jo, ja li he fet un diagnòstic molt negatiu.r
BCN
15/06/2010
Adéu Sr. Laporta, el trobarem a faltar als controls de seguretat del aeroport, la vida serà mes avorrida. Bon vent i barça nou, no podem quedar encorats en cap epoca!!
Josep Francesc
15/06/2010
I tant que l' enyorarem! Bon article, com sempre!
Joan
15/06/2010
Sr. Alexandre, em temo que tindreu raó.
jorfont
15/06/2010
No tothom pensa lo mateix, llastimos que el CFB hagi aconseguit amb Laporta superar un deute de 469 milions.Ni tampoc tenir un director general otorganli un sou de 800 mil € anuals. Temps al temps i veurem quans forats es veuran.
Joan Antoni Altimira
15/06/2010
El gran defecte de l'era Laporta consisteix en la incapacitat demostrada per preparar adequadament una successió continuadora i consecutiva, i d'això que n'aprengui ell mateix per començar. Per altra banda jo també el trobaré a faltar.
Marcel
15/06/2010
Els de sempre, els que han treballat sense descans durant set anys per ensorrar el prestigi d'en Laporta, no mereixen treva. Suport total al patriota (Vegeu comentari d'avui al bloc: http://perabonspatricis.blogspot.com)
mireia
15/06/2010
Tota la raó, tant de bo els polítics catalans donessin a conèixer Catalunya com ho ha fet Laporta i amb tant d'orgull.
Joan T.
15/06/2010
Només desitjo que el Sr. Rosell rebi el mateix tracte que ha rebut el Sr. Laporta
Kary
15/06/2010
Realmente ha sido un lástima que el orgullo del Sr. Laporta no le dejara ver que tenía que trabajar con tiempo el tema de su sucesión, pero ahora no vale lamentarse. Yo creo que Rosell no es trigo límpio, espero equivocarme, por el bien del BARÇA,claro. ¡¡Cuantos favores no deberá!! qué nos costarán ??. Esto de llegar a ser presidente del BARÇA, debe ser algo grande, te conocen más que al PAPA y mandatario de cualquier país. Le tienen miedo hasta los políticos, ya lo han vetado..... Pues creo que Sí encontraremos a faltar a LAPORTA.
Ramon.cat
15/06/2010
Per desgracia, la historia del mon està farcida de casos similars, i al nostre país Catalunya, tenim casos com en Joan Gamper que va patir des de dins en aquest cas per ser protestant i ara se l'honora. Totalment d'acord amb l'article i espero que el Jan triomfi ara en política.
joan
15/06/2010
Només puc dir una cosa: MOLTES GRÀCIES JAN!!!
Aris
15/06/2010
Excel·lent! No hi sobra ni un punt ni una coma en aquesta article. 100% d'acord!
Katherine Witty
15/06/2010
El meu avi Arturo witty, va ser co fundador amb el Gamper i primer capitan del Barça. I durant uns anys fins i tot va ser president. en aquells temps no guanyaban diners per aquestas tasques i els jugadors tampoc guanyaban diners. En quan al Sr. Laporta i els seus prinçipis, discrepo.....
La Seu
15/06/2010
A tots els que heu escrit comentaris. Teniu el vici de polititzar-lo tot d´una manera exagerada. El triomf del Sr Soriano és inqüestionable i penso que la quantitat de vots que ha tingut és de gent tant catalana com tots vosaltres. Sou uns demagogs. El Sr Laporta ha estat bon president però té un caracter dominant i intransigent, i si el seu delfí no ha guanyat és perquè el Sr. Laporta ha fet les coses malament i l´única cosa que l´interessava era ell mateix. És egocentric absolut
celblau
15/06/2010
Nomès cal enviar comentaris dien que en Joan Laporta es el millor president de l'historia del Barça en diaris digitals de Madrid i Barcelona, per que els censurin i no els publiquin- Ah, felicitas per article.
Aina
15/06/2010
Quanta Raó que tens Víctor. Laporta és ara per ara el més digne lider que a tingut el nostre país amb molts anys. El meu vot és per ell sens dubte si decideix de fer al pas.Tant de bò que s¡gui així.
el nom
15/06/2010
Anem a veure si almenys podeu copsar la realitat, una, la de NO VOTAR, però això sí, volen tenir el DRET a queixar-s´hi, la segona els PARTITS avanç sí que tenien raó de ser-hi però ara? quina diferència existeix entre ells? miníssima, per dir, juraria que ni tant sols el PRESIDENT del Govern SAP què significa SOCIALISME, el que priva és el SOCIOLISTO o NO!!, també priva mol, mol és l`ambició, tot el que pugui fer guanyar MES es bó i necessari, la INVASIO en massa per eixemple, o la crissis actual, una CRISSIS que té de marc uns mesos....en uns mesos ens em cruspit els guanys que haviem conseguit....!!! això s´ho creuen els de sempre els CREGUTS...ara us ho teniu que fer vosaltres, nosaltres ja no tenim força per alçar el gaiato ( jo us aconsellaria lligiu "UN MUNDO FELIZ, és de plena actualitat, poseu-vos cada ú a l´estança que millor li vagi.).
JEM
15/06/2010
Doncs escolta, a mi em 'posa' sentir cridar Laporta 'Que n'aprenguin!' o veure'l marxar a entrompar-se al Luz de Gas després de guanyar el Madrid amb gran fingit escàndol per part de la Caverna. I què? Se l'ha criticat per les formes, per la seva arrogància. Per donar suport a una causa proscrita en certs ambients i status, i sense ambivalència. I què? Més gent sense complexes com ell, no ens aniria pas malament en aquest país, que només tenim la preocupació de 'no molestar'. Com que al Sandro Rossell els mitjans majoritaris no li muntaran els pollastres que li han muntat a en Laporta per qüestions estúpides, espero que li vagi bé i sàpiga defensar correctament els interessos del Club. I també els del Més que un Club.
pitoniso
15/06/2010
Sis anys de mandat es molt de temps.... sería curiós que el president Rosell pogués rebre el president Laporta a la llotja del camp nou
Esteve
15/06/2010
La Seu: i el teu caràcter com és, set-ciències? Ja es nota que, mancat d'arguments, només pots recórrer al "caràcter" de Laporta. El que et fot és que no s'arronsa davant de ningú, i encara menys de Madrid, com faries tu i com fan tots els caguetes que corren per Catalunya. Us mereixeu en Rosell, l'home dels poders fàctics que li han fet la campanya i que Madrid volia. Ara resulta que els poders fàctics no fan política, només fan esport. Déu et conservi la "lucidesa", xato"
Andreu
15/06/2010
Molt bona, aquesta, Pitoniso. Això sí que seria un gran gol per l'escaire.
Ester
15/06/2010
Va per "El nom": per què no aconselles llegir "Un món feliç", de Huxley, en lloc de "Un mundo feliz"? No sabies que existeix una llengua anomenada català i que fins i tot hi ha llibres, en aquesta llengua? Sembla mentida, oi?
rafael
15/06/2010
Ningúno no ha de ser criticat per defensar la llibertat del seu pais. Aixó només passa a Catalunya. Pobres de nosaltres si nu surten més Jans.
Joanot Fasgoig
15/06/2010
Estic totalment d'acord amb tu, Víctor. També tu, com en Laporta, tens molts detractors.Tots els qui ens declarem independentistes tenim enemics. Catalunya necessita el Barça, i el que calgui, per a mostrar-se al món. Laporta ha tingut la valentia de no amagar-se rere un càrrec per a ser "políticament correcte" i ha dit qui és. L'objectiu final de tot plegat és: LLIURAR-NOS D'ESPANYA per damunt de qualsevol altra consideració. La resta està en un segon pla. I qui no estigui d'acord en assolir UN PAÍS LLIURE que foti el camp cap a espanya, a viure amb les serps i els escorpins!
Itxarten
15/06/2010
Una persona que diu que farà un traspàs pacífic i que mante una querella contra el seu antecessor no demostra ser gens pacífic. Tampoc es pot afirmar que no s'ha de barrejar la política amb el Barça perquè el nou president ja hauria de saber que el que representa el club en els sentiments dels catalans té molt a veure amb la política. Magnífic article, Victor. Rossell no comença bé i esperem que passats uns mesos molts dels qui l'han votat no neguin haver-ho fet.
Ramon.cat
15/06/2010
Katherine Witty, de quins principis discrepes del Jan? T'has quedat amb punts suspensius. És cert que no guanyaven diners, però això no ve al cas amb el estem valorant del Jan, tots els presidents i jugadors guanyen diners, al menys en el mon civilitzat. Tot i així malgrat el ressentiment que li tenen alguns, no deixa de ser el president que a fet arribar al Barça més lluny i que la historia el recordarà com el millor. ¿Suposo que no cauràs en l'error de desprestigiar al Jan igual que ho van fer en altre temps molts culers amb en Gamper perquè era protestant?
La Seu
15/06/2010
Esteve com que no em coneixes no pot opinar de mi. Sóc tant catalanista com tu però se distingir el que es correcte i els insults no m´agraden. Així que t´agrairia que et disculpessis i acceptessis que les idees són respectables sempre que es respecti al contrari
Ego
15/06/2010
La campanya del Sr Laporta va ser gratis?
Esteve
15/06/2010
Aleshores, "La Seu" comença per respectar Joan Laporta en lloc de desqualificar-lo, només pel seu caràcter. De quins insults parles, noi? Qui t'has cregut que ets, set-ciències? Ja es nota que el teu món és un "mundo feliz".
Enric Padrosa
15/06/2010
Doncs sí, resulta molt i molt estrany l'afany dels socis de Barça en fer president una persona sospitosa de tenir darrera poders fàctics con el godoisme i el nuñisme, per no dir la caverna mediàtica que l'ha ajudat i que a la primera de canvi -en no gaire possibles manifestacions patriòtiques- se li retirarien el suport. Donem els 100 dies de gràcia a Rossell per veure cap on s'inclina, però el que ja d'entrada resulta molt estrambòtic és aquesta força electoral que ha tingut darrera. Com es pot votar un president que manifesta la intenció de fer un gir de 180 a l'etapa Laporta. Com es pot menystenir la tasca del millor president que ha tingut el Barça, el que ha guanyat més títols esportius, el que ha portat el nom del Barça als racons més insospitats del planeta, el que ha esponsoritzat la Unicef, el que ha cridat Visca Catalunya Lliure Ah!! que potser és per aquesta raó que la caverna mediàtica del nuñisme i el godisme ha auspiciat en Sandro Rossell? Sí realment, el trobarem a faltar
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida