vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Creus que servirà d'alguna cosa la protesta del #Novullpagar?
Creus que servirà d'alguna cosa la protesta del #Novullpagar?
20 %
57 %
23 %
110 vots
ferran: Oi tant, de moment desenmascarar la Caixa de CiU.
Dilluns, 21 de Maig de 2012
Actualitat

Esports

14/06/2010
00:50  h.
Rosell: “Avui es compleix el somni de poder fer un Barça català i catalanista”
El president electe del F.C Barcelona promet ser “el president de tots”, transparència i vetllar per la unitat
Sense títol
El president electe del F.C Barcelona, Sandro Rosell, ha declarat després de confirmar-se oficialment la seva victòria electoral que avui es compleix el seu “somni de fer un Barça català, catalanista i obert a tots els barcelonistes de fora de Catalunya”. I un club “transparent, en què prevalgui la unitat i no les diferències, guanyador, compromès amb el país i amb les causes solidàries”.

Una declaració d’intencions que el nou president del club blaugrana ha acompanyat prometent als socis que “serà el president de tots” i assegurant que és “plenament conscient de l’altíssima responsabilitat que assumeix”. “No us fallaré”, ha repetit fermament i emocionat en dues ocasions del seu discurs.

També ha volgut fer un especial agraïment a tota la gent de la seva candidatura i al soci qui ha afirmat que “és el veritable guanyador” de la jornada electoral per l’alt índex de participació que s’ha registrat.

Finalment, el nou president del Barça ha assegurat que avui és “un home profundament feliç” perquè el “màxim honor que pot tenir un culé és ser president” i ha recordat el seu pare i quan va començar recollint pilotes al Camp Nou, tret biogràfic que comparteix amb Josep Guardiola, entrenador del primer equip.

Un home barcelonista


Però d’aquell jovenet que mirava els partits des del costat de la porteria han passat molts anys. Ara Rosell es converteix en el 39è president del Barça amb un ampli bagatge, tant en el món de l'empresa com en el del futbol. Llicenciat en administració d’empreses i MBA per ESADE, Rosell és un empresari del màrqueting esportiu i del futbol. És soci fundador de l’empresa Bonus Sports Marketing i anteriorment havia treballat, entre d’altres, en el Departament de Màrqueting dels Jocs Olímpics del 1992 i de Nike. És fill de Jaume Rosell, gerent del Barça durant la presidència d’Agustí Montal.

La seva primera etapa al club va començar el 2003, al costat de Joan Laporta, amb qui sota el lema “Primer el Barça”, van guanyar les eleccions de manera aclaparadora. Com a vicepresident esportiu va impulsar el fitxatge de Ronaldinho, element clau per a la recuperació esportiva i social del Barça, i, dos anys més tard, amb una Lliga a la butxaca, va deixar l’entitat per discrepàncies amb la Junta Directiva.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
22Veure i/o afegir comentaris
Francesc:En aquest diari digital també funciona prou bé la censura. Bay
Comentaris (0 en total)
Francesc
14/06/2010
En aquest diari digital també funciona prou bé la censura. Bay
JEM
14/06/2010
Jo estava a favor d'en Ferrer perquè em semblava, a més de bon gestor, que em donava més garanties de continuitat per aquest Barça desacomplexat que tant m'agrada. Bé, els resultats han estat els que han estat. Personalment li vull donar un vot de confiança al president entrant, però pel que fa als periodistes i comentaristes... realment aquesta campanya tant pobra ha servit per desemmascarar-ne la falta de neutralitat de manera grollera. Espero que siguin igualment crítics amb el Sr.Rosell com ho han estat amb en Laporta per qüestions BANALS.
david
14/06/2010
un president del barça que rep tot el recolçament per part de la caverna madrilenya....que vol dir això????soc soci del barça i no puc entendre com aquest pajaro ha guanyat les eleccions. avui hem començat a perdre
Lucrecia
14/06/2010
No s'ho creu ni ell! un barça catalaniste, au va! Ara s'obre l'era dels Barça vips!
LLUISA DE VAL
14/06/2010
A veure si a partir d´ara el Barça fa de pal de paller del futbol català, cedint jugadors als de segona A i segona B i que hagin de marxar a Tenerifes, Albacetes, etc.
Amònim
14/06/2010
Ramon, estic d'acord amb aquest últim comentari. Ara, també va essent hora que ens fem grandets i assumim que qui no està ben informat avui en dia, i es limita a repetir com imbècil els 4 dogmes que imperen... n'és màxim responsable de la seva ignorancia!
Sònia
14/06/2010
Hi ha gent amb més i menys educació però no insultis als que no han votat igual que tu que també tenim criteri i el fem servir. Això si ets soci i si no ho ets, fes-te soci i treballa per canviar-ho, si ets tan intel.ligent podràs fer un club millor, presentens el teu projecte i ho jutjarem. El Laporta ha fet moltes coses bones i probablement passarà com el millor president però no ha sabut unir i aquí té els resultats. Busca les diferències de saber fer i actituds personals entre Laporta i Guardiola i veuràs on hi ha l'error, no en que la gent sigui tonta o espanyola.
Gasparinho
14/06/2010
Sandro Rossell serà el nou Nuñez, modern i intel.ligent, el del "regionalismo bien entendido" que tant agrada al Grupo Godó i a Madrid...
Despertaferro
14/06/2010
Amb La Vanguardia i El Mundo Deportivo al darrera, en Rossell ens esta dient "un club “transparent, en què prevalgui la unitat i no les diferències" ...untat espanyola? “serà el president de tots” ...els espanyols?
Ramon
14/06/2010
Que la gent no és tonta? Apa aquí! Certament, pelut, estem en complet desacord. L'únic és que, amb un espai mediàtic així i amb un sistema educatiu així, com podem pretendre que la gent no sigui tonta?
xavi
14/06/2010
El Barça feia por en mans de independentistes i desde el primer dia s'han volgut carregar al president Laporta i si no ho han fet ha estat pels resultats esportius, ara torna la normalitat desitgada dels que diuen "papa" al seu pare
xavi
14/06/2010
Algu amb una mica de seny pot pensar que amb el Sandro de president el Guardiola fora entrenador del Barça. ara tindriem un entrenador brasileny i de la masia ningu seria al primer equip, els socis del barça han estat intoxicats pels mitjans de l'aparell espanyolista catala, qu'ins merits se li coneixen al nou president a banda d'haver fugit de la Junta esperan que les coses sense ell fracasessin i es presentes com el salvador.l
xavi
14/06/2010
El Barça feia por en mans de independentistes i desde el primer dia s'han volgut carregar al president Laporta i si no ho han fet ha estat pels resultats esportius, ara torna la normalitat desitgada dels que diuen "papa" al seu pare
El pelut
14/06/2010
No estic d'acord amb tu, Ramon. La gent no és tonta i s'empassa el què li diuen, la gent sap qui vota i sap perquè. Per exemple, em sembla al·lucinant que gent que es declara independentista vagi amb La Vanguardia (de las jons) sota el braç sense cap problema i sense cap aparent contradicció. El Sandro és un espanyolista de pro (proper a Ciudadanos i PP), això és del domini públic, com ho eren Núñez i Gaspar. Però el més greu és que el continuïsme ha tret un 11% de vots!!! El què passa és que els catalans som així, primer ens il·lusionem amb un nou projecte i quan aquest projecte triomfa ens acollonim i fem marxa enrere, som els reis del "coitus interruptus", els traïdors en nom de la prudència. Quina tristesa (avui tinc el dia depressiu).
Ramon
14/06/2010
El problema no és Rosell en si. El problema és que l'enemic ha tingut Laporta en el punt de mira des del minut 1 i ara voldrà cobrar-s'ho. El problema és que l'enemic va jugar la carta Rosell com a mal menor dins aquella memorable fotografia del 2003... després que inicialment haguera estat precisament la presència de Rosell el punt feble que van trobar-li a la junta i per on començar-la a atacar-la. Rosell ha estat l'instrument del PSC, del grup Godó, de la màfia nuñista, ha estat l'instrument de l'enemic. Però això no el converteix de manera automàtica en enemic. Ni ho és per orígens, ni ho era per ideologia, ni ho era quan ocupava el número 2 de la candidatura de Joan Laporta. Està per veure. Els percentatges d'ahir són conseqüència directa d'un espai mediàtic totalitari -el 2003 també va entrar el Tripartit-, totalitarisme que explica les dificultats d'una opció continuïsta oficial amb cara i ulls. El soci no és el culpable sinó la víctima d'aquest totalitarisme: quina "informació" ha rebut, a través d'absolutament tot l'espai mediàtic durant set anys? Tot i tot, els percentatges d'ahir poden ser una arma de doble fil. Fan molt de mal, és cert. Però donen a Rosell un marge d'actuació que li podria permetre fermesa davant l'enemic que tant l'ha ajudat a crear opinió contra Joan Laporta en base a quatre xuminades. O sigui que, això. Que està per veure. Dir-li ja d'entrada al Sandro el nom del porc perquè ha comptat amb el suport dels enemics de la nació, dir-li espanyolista, dir-li nuñista, jo d'entrada ho trobo un sens sentit. Rosell segur que no serà nacionalment un nou Laporta. Però veig molt difícil que no sigui com a mínim un nou Montal. Jo ahir el que vaig veure era Josep Lluís Núñez votant pel retorn del porró!
El pelut
14/06/2010
Estic profundament deprimit. Sóc soci del Barça i vaig votar al perdedor absolut. Ara tornen les èpoques de Núñez i Gaspar, el president perderà la independència (en tots els sentits) i serà deutor de grups mediàtics que no s'han cansat d'atacar el Laporta pel seu independentisme. Pronostico una tornada al passat, els nazis tornant a l'estadi i alguna copa del rei de tant en tant, tant de bo m'equivoqui!! El Laporta ha estat el millor president de la història del Barça i li paguem d'aquesta manera, així som els catalans, porucs i desagraïts, quina decepció!!
Sandrusku President!
14/06/2010
S'ha fet justícia i ha guanyat el millor candidat. Visca el Sandro!!!
Josep
14/06/2010
Sandro president! Prou de cacicades de Laporta i prou de vendre patrimoni!
Un soci
14/06/2010
Felicitats al president Rosell, al qual no he votat. M'agradaria 1) que es mostrés desacomplexadament català arreu, 2) que no permeti la tornada dels Boixos i delinqüents, i 3) que mantingui la samarreta d'UNICEF. Si és així, cap problema, i molta sort.
Marcel
14/06/2010
Tornen els de sempre i això és una pèssima notícia. Només cal veure avui els mitjans del Grup Godó, El Periódico, Marca i As (comentari al bloc: http://perabonspatricis.blogspot.com)
Josep Mª Miquel
14/06/2010
No sóc soci del Barça però és el meu equip. Felicitats sr. Rosell. Diu que vol un Barça català i catalanista. A veure si, per començar, és capaç d'ensenyar als Mesi, Iniestes i tutti quant a que siguin capaços de dir "bom dia" alguna vegada.
Josep Mª Miquel
14/06/2010
Ja he dit que no sóc soci del Barça. Si ho fos, no hauria votat Sandro. Ara vindran una colla de "carronyaires" a omplir de merda en Laporta, que ha aconseguit aixecar el Club a uns nivells on mai, MAI, ningú l'havia situat. Només per haver tret la basca dels "Boxos" de l'estadi em mereix el meu respecte.
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida