vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Creus que servirà d'alguna cosa la protesta del #Novullpagar?
Creus que servirà d'alguna cosa la protesta del #Novullpagar?
20 %
58 %
22 %
112 vots
ferran: Oi tant, de moment desenmascarar la Caixa de CiU.
Dilluns, 21 de Maig de 2012
03/06/2010
00:01  h.
Anem a pams - La frase
Soroll amb Millet, silenci amb Pretòria
"L’intent desesperat de frenar Mas amb la munició tòxica de la sospita no fa més que assenyalar la poca fe que el PSC té en els seus mèrits i en el seu líder"
[el cas Pretòria] està sotmès a una investigació judicial i, per tant, a nosaltres ens agradaria fer el mínim soroll possible i respectar l’actuació de la Justícia
Rocío Martínez-Sampere, diputada del PSC al Parlament

El PSC té un problema. Més d’un, és clar. Però en té un de molt evident: el cas Pretòria. Com més va, més sorpreses dóna. Fa poques hores, ha dimitit l’alcalde socialista de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, suposadament relacionat amb la xarxa d’interessos que l’anomenat Luigi hauria organitzat d’acord amb alguns càrrecs socialistes metropolitans. Arrizabalaga ha dit que ja tenia pensat plegar i que la seva decisió no té res a veure amb aquesta investigació. Precisament, ahir dimecres es va constituir la comissió del Parlament que vol esbrinar si darrere del cas Millet hi ha, també, un suposat cas de finançament irregular de Convergència.

Per boca d’una diputada, el PSC ha fet saber que no vol soroll en el cas Pretòria perquè és un assumpte en mans de jutges i fiscals. Estranyament, els socialistes no apliquen aquest raonament tan plausible al cas Millet; al contrari, les peripècies del pròcer saquejador del Palau de la Música són una oportunitat magnífica per fer molt de soroll contra el polític avui més ben valorat per presidir Catalunya, ara que totes les enquestes auguren que ni Montilla ni Hereu (ni el gran estadista Zapatero) podran salvar els mobles. L’intent desesperat de frenar Mas amb la munició tòxica de la sospita no fa més que assenyalar la poca fe que el PSC té en els seus mèrits i en el seu líder. Potser per això els més intel•ligents de la seu del carrer Nicaragua van resistir-se, en un primer moment, a jugar el joc impulsat per ICV i ERC.

El socialisme català viu en la contradicció. Comissions per demanar comptes als altres són bones, però no ho són per donar explicacions sobre la facilitat amb què l’ex alcalde Bartomeu Muñoz i el seu assessor es movien. És tant alt el nivell d’incoherència del PSC que els senyals contradictoris proliferen més ràpid que no pas les consignes. Per exemple, mentre una senadora vol prohibir la burca, el president de la Generalitat afirma que no cal fer res perquè el problema no existeix. Sensacional.

El mal de Pretòria no vol soroll. El dimitit alcalde socialista de Montcada i Reixac potser en sap o n’intueix el motiu. El mal de Millet, en canvi, serà la base d’un teatre de guinyol que, sota la coartada hipòcrita de la transparència i la regeneració, no farà altra cosa que intentar empastifar la figura de Mas, a pocs mesos de les eleccions. La Cambra catalana serà, per uns dies, la barraca de fira del pim-pam-pum més sectari i electoralista. La manera tan diferent com el PSC aborda aquests dos casos fóra un escàndol en qualsevol democràcia menys precària que la nostra. Aquí, però, tot és com de broma.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
33Veure i/o afegir comentaris
banca millet-pujol:però és que nosaltres robem, ejem, treballem en sil...
Comentaris (0 en total)
banca millet-pujol
04/06/2010
però és que nosaltres robem, ejem, treballem en silenci, malgrat el que digui aquest calumniste del soroll. és que no és gaire dels nostres, saps, en tenim de millors. buenu, pitjors, segons com t'ho miris, jajjs.
I cap dimissió
04/06/2010
La trista veritat és que roben tots. Els de CiU i els del tripartit. I no dimiteix ningú ni els fa vergonya reconeixer-ho veladament ("es que no pot ser que es vulgui saber sols una part de la veritat", "tibaré de la manta", "és molt perillòs entrar en aquest joc, però si hi hem d´entrar hi entrarem"). I els mitjans de comunicació, controlats tots, sols fan que tirar merda al contrari i defensar desvergonyidament als propis (el periodico, el pais, la vanguardia, l¨avui, el singular digital), mentre que els seus seguidors, fans acrítics d´un o altre partit, s´escridassen sense adonar-se del mar de merda que realment és el nostre sistema polític. Dimissió tots!
bernarda davidoffa
04/06/2010
jues garsón, apunta: els calumnistes són, tots, de cyu... els escolanets, conivergents.. els comentiristes sociovirgovergents... i als qui no els diuen amén, els esborren. començant pel narcís i acabant pel... narcís, jajjs... i, al damunt, la habitual vaca suïssa que sempre peta a favor de la banca millet-pujol denuncia, per escrit, vull dir amb el cul, els 'intents de presentar CiU com a corrupte a tots nivells"... però, habra-se visto, jués garsón, i amigo zetapé, jajjjs, els coions que tenen els conyvergents!...
boum, zona de guerra
04/06/2010
sí senyora ferrusola, endavant cyu i el seu grup d'escolanets israelians que neden, disparen (i guarden la roba) en aigues internacionals.
Marta
04/06/2010
Ànim Marc Àlvaro que hi ha qui et vol callar perquè dius les veritats. Tu no caiguis en els paranys ni t'atabali el que diguin, que som molts els que t'admirem
querubín laden
04/06/2010
és cert. els escolanets de la banca millet-pujol són els verdaders àngels de la guarda del país.
angels
04/06/2010
quina barra els del psc i els seus escolanets
Bernd
04/06/2010
L'aparició recent en aquest fòrum (des que el PSC ha trobat el camí 2.0) d'intents de presentar CiU com a corrupte a tots nivellsi sense remei, està tenint l'efecte contrari al buscat ja que només mostren la desesperació dels socialistes (i similars) davant l'evidència de tots els indicadors demoscòpics. Gràcies per ajudar-nos, doncs, a veure cada dia més clar que, amb qui no es pot confiar és amb les esquerres (començant pel PSC). Gràcies i bon dia (i, sisplau, no deixeu de col·laborar, amb les vostres invectives, en la victòria de CiU el proper novembre)
sociovergènciaaaaaaa
03/06/2010
no te "cabreguis", home, que alavedra, prenafeta, millet i pujol, entre d'altres, que en tinc de mooolt coneguts són tots de ciu... buenu, i bartolo i luigi, també entre d'altres, tots sociovergents.
Calabria es ERC-TILL
03/06/2010
La Seu de Calabria, dels camorristes d'erc-montilla, la va pagar la Caixa, la Hernandez 15 sous d'Esquerra o directament el Luigi Montilla, il padrino i amo d'erc-montilla?
Ramon
03/06/2010
Els quatre borderlines que queden a Esquerra continuen empassant-se el mite de la sociovergència. Però el seu horror davant el mite no els impedeix de continuar posant-li el cul a la part anticatalana del mite, la màfia sociata.
JEM
03/06/2010
No crec que haguessin de malaguanyar una comissió per cap dels dos casos. A Catalunya existeix una Oficina Antifrau i si resulta que és inoperant ja la poden afegir als organismes que han de retallar i estalviar-nos diners i a més el circ d'una comissió-express que han de tenir 'enllestida' abans de marxar de vacances, ses Senyories.
andreu
03/06/2010
Lo del Pretória, seria aplicable a casi tots el municipis del baig Llobregat. Sols cal seguir una mica la treyactoria de un tal Antonio Poveda, alcalde de Sant Joan Despí, president de ADSA i tambe president de la EMT., per veure com vant les coses. A Sant Joan Despí, les requalificacions de terrenys han estat una constant.
banca millet-pujol
03/06/2010
baig llobregat... i baig a suïssa, andorra, cayman, british virgin islands, luxemburg i portugal... i entre que hi vaig i que en vinc, m'omplen la bossa anal fabets com el que m'ha precedit...
Ai Montilla, ay, ay!
03/06/2010
i si parlem del corrupte socialista Fermin Casquete forrat per la corrupta ATM!!! El PSC i el Montilla es bruticia absoluta; i la modificacio o refos de Carreteres que permet atansar les edificacions fins a les autopistes de l'entrada a barcelona? Hernandez, la corrupció per norma!!! I LA FISCALIA A ON ES? TOTHOM HO SAP, tret de la Fiscalia, quin fastic, quin govern de delinquents comuns!!! i erc, coil.laborant amb aquesta trama de xoriços, per que?
Ramon
03/06/2010
M'has convençut. Sí. Convergència està realment a les últimes. Ja no hi queda gairebé ningú. Estan acabats. És al que apunten tots els indicadors. En canvi, a Esquerra, hi ha unes cues per entrar-hi que ni a la gira de Lady Gaga.
Gmma
03/06/2010
Quina barra i quin cinisme aquests socialistes! Fa autèntica mania.
cabregada
03/06/2010
Capsigrany: José Zaragoza, Antoni Fogué, alcalde de Montcada, Bartumeu Muñoz, Luiggi, etc, etc tots Socialistes.
capsigrany
03/06/2010
una tesi. els mafioses de CiU prenafeta i alavedra intenten embolicar carrcs socialistes per tal involucrar-los en fets de corrupció i així ja tenim corrupció a can socialista. Cas pretoria: la sociovergencia present en tots el ambits de la vida catalana
banca millet-pujol
03/06/2010
silenci tothom, o prendrem mal tots plegats... buenu, sobretot nosaltres, ui.
Marcel.lí
03/06/2010
Tots aquests casos els motiva la mala financiació dels partits polítics, problema no resolt i que el temps ha fet que sortis a la llum, peró que com les coses mal fetes a la llarga surten podrien resumir-los en dos. Ej 1er.- Els que van a la caixa del partit i el 2ón. - A la "butxaca" del pocavergonya que ara ja és un dels "rics"...... que perseguirà el nostre estimat govern !!!. Però podria ser, que fos dels que no s´els pot molestar perqué podrien marxar del pais i encara hi perdriem !'?!?1?
ciuuuuuuuuu
03/06/2010
tens raó. val: silenci amb millet, silenci amb pretòria.
Espartac
03/06/2010
Això és un boomerang que els rebentarà als morros del sociates. Estàn acollonits i treuen l'artilleriia bruta quan a can Pretoria hi son tots els sociates, però això encara els enfonsa més. Que no som burros sociates! Que us voleu carregar al Mas i ja no sabeu que fotre. Ho teniu molt malament perquè MAS SERÀ EL PRESIDENT DE CATALUNYA!!!!! Aneu a cagar a la via mala gent!
wsp
03/06/2010
el q més greu sap, al cap i a la fí, és la poca serietat dels nostres polítics i l´absolut despreci de les regles del joc que ells mateixos aproven...és allò de feta la llei, feta la trampa. Tots plegats...una colla d´inconcients i irres`ponsables.
indignada
03/06/2010
Rocío Martínez Sampere, no es la mujer del Zaragoza???
Indigeta
03/06/2010
Tranquis, que els P$OEmontillistes en sortiran molt malparats. Quant es te la cua de palla no s'ha de jugar amb foc: http://www.elconfidencial.com/espana/penultimo-pelotazo-millet-hotel-amenaza-salpicar-20100603.html
Bernd
03/06/2010
Caldria més valentia per part dels periodistes a l'hora de denunciar-ho. És molt perillós pel país anar-nos situant al nivell d'una república "bananera". de totes maneres, aquesta vegada els sortirà el "tret per la culata".
Jordi
03/06/2010
Que tot això no és altra cosa que un intent d'embrutar Mas ho saben fins i tot ells. Perquè, aquesta "Comissió", en quines dades es basarà per a esbrinar si hi ha hagut finançament irregular d'una Fundació? Recordem que el cas està sota secret de sumari. Per tant, serà la paraula d'uns contra la dels altres. ¿O serà El Periodico qui marcarà el "tempo" de les informacions amb les seves sospitoses "filtracions"? Com pot ser que la Justícia "filtri" sumaris sota secret? I qui no ens diu que no són filtracions sinó burdes manipulacions i falsificacions com va apuntar, sorprenentment, l'Antonio Franco en una tertúlia?
PSOE-c
03/06/2010
Algu pot demanar joc net a un partit de quillos trepes i ganduls?? El joc brut es l que han fet tota la vida, sembla que a alguns us vingui ara de nou.
Narcís
03/06/2010
No en hi tenen altra que abstenir-se de qualsevol judici doncs mai un paper pot ésser sobre una realitat/una veritat.. que no n´acabés o en frau, o estafa, o suborn/regal injustificat/ilegal, o a saber; i de la resta..què dir?, n´és/seria anul·lans com comunitat/poble i tot el que implica/comporta nostra cultura, sia política, sia econòmica, sia social/laboral, sia quina fos! De debò en penses que hi és per a fer política de baixa qualitat, això és, negant/anul·lant/escapant a la vista el dret natural que ens recolza? PD:tan sols demanem àdhuc preguem existir com qui/que/on som..catalans, així projectats al món/univers/realitat!
FERRAN VILA
03/06/2010
Alerta amb les declaracions d'aquesta Senyora: és la Parella del sr. Zaragoza; el sr Zaragoza surt en el cas Pretoria i, avui, en el cas Millet hi surt malparat el conseller Castells ( que també surt a Pretoria).
PSOE-c
03/06/2010
Algu pot demanar joc net a un partit de quillos trepes i ganduls?? El joc brut es l que han fet tota la vida, sembla que a alguns us vingui ara de nou.
josep barceló
03/06/2010
Soroll i silenci= Cinisme. Al cas MIllet, fot-li... al cas Pretòria, silènci,... A Israel, fot-li,... a Txetxènia, Tibet, Kurdistan, Darfur,...silenci...
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida