vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Divendres, 03 de Setembre de 2010
nivell c universitat
S'ha d'exigir el nivell C de català als professors universitaris?
87 %
13 %
62 vots
27/07/2010
00:00  h.
Amb criteri
Estimats Laporta i Carretero
"Que Laporta i Carretero facin un esforç d’entesa i que sumin la demostrada capacitat de lideratge del primer amb el rigor i la tasca brillant del segon"
No són gens estranyes les profundes divisions que hi ha en l’independentisme català. Són una xacra, sí, però estranyes no. Totes els moviments d’alliberament nacional d’arreu del món es troben immersos en tensions d’aquesta mena i sempre serà així per diverses raons. Una d’elles és fruit de la frustració que genera tota submissió duradora. I una altra és inherent a tot col•lectiu perdedor. El món de l’esport il•lustra molt bé aquesta situació. Fixem-nos, per exemple en el Barça de futbol. Conduït per dos líders nats com Joan Laporta i Pep Guardiola i convertit en el millor equip del món, les seves victòries han atret més victòries i la moral ha estat tan elevada que tots els intents forans de desestabilitzar el club i la seva plantilla s’han estavellat contra les roques. La cohesió d’un grup és molt més fàcil quan tot va bé. Just al contrari del que succeeix quan els resultats no acompanyen i el conjunt esdevé un col•leccionista de derrotes. Llavors arriben les desavinences i les capelletes i els cercabregues apareixen com bolets.

Catalunya fa tres segles que viu subordinada a la voluntat d’un tercer, i això, a banda de crear una gran frustració, també crea un sentiment de derrota. I el sentiment de derrota, ja ho hem dit, és profundament autodestructiu, perquè no sols no té prou força per plantar cara al dominador sinó que la poca que li queda la perd barallant-se amb la resta de derrotats. Unes baralles, a més, que, per fonamentades que estiguin, esdevenen insignificants si les comparem amb el noble objectiu de la llibertat. És veritat que els serveis secrets espanyols treballen per dinamitar l’independentisme des de dins, i també ho és que els catalans que han trobat una font d’alimentació en l’statu quo actual –alguns fins i tot utilitzen la independència com una pastanaga–, segueixen la mateixa estratègia. No hi ha cap procés d’emancipació nacional sense enemics. I el més perillós de tots ells és precisament aquell que es fa passar per un dels teus. Però l’única manera de vèncer aquests esculls és amb la intel•ligència, no pas amb l’estómac. Cal empassar-se molts gripaus per no fer el joc a l’enemic i poder assolir l’objectiu. I l’objectiu més immediat és que l’independentisme conseqüent, aquell que no aspira a que la independència la visquin els seus fills sinó que la vol viure ell en persona, obtingui una forta representació parlamentària en les properes eleccions.

Per això és tan important que Joan Laporta i Joan Carretero facin un esforç d’entesa i que sumin la demostrada capacitat de lideratge del primer amb el rigor i la tasca brillant del segon, un rigor i una tasca que han dut Reagrupament a comptar amb el suport econòmic de 3.500 associats abans fins i tot de convertir-se en força política. Joan Laporta i Joan Carretero són dos actius vitals de l’independentisme desacomplexat, dues persones honestes que estimen el seu país i que justament per això el volen lliure. Lliure de debò, atès que un país que no és independent no és un país lliure. I Catalunya necessita de la generositat de tots dos en la superació de la diversitat de matisos, ja que que tot allò que no sigui unitat serà amplificat pels potents altaveus mediàtics de l’adversari. Crec que això és el que n’esperen tots aquells milers i milers de catalans que en aquests moments se senten orfes de partit. Estimats Joans, heu generat una immensa il•lusió. No la malmeteu, si us plau.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
70Veure i/o afegir comentaris
1 català decebut,etc:1de terraferma a-ja es va perdre la guerra(entrea...
Comentaris (70 en total)
1 català decebut,etc
09/08/2010
1de terraferma a-ja es va perdre la guerra(entrealtres coses)per desunió partits d,esqu.b-independ.sí,pero en SENY,SERIOSTAT.CAP,PEUS ATERRA.i pensant en el DESPRES QUE?.c-no hi val la rauxa,d,un moment;PLANIFICACIO,gent mon económic,entesos en materies EMPRESARIALS,MERCATS,OBJECTIUS CLARS,SOLUCIONS problemes REALS,i FORA polítics i/o NOMS.d-comenÇar pels AJUNTAMENTS; fer neteja corrupció;e-simplif.tràmits,taxes,permisos,afavorir comerÇ....f-baixar impostos i/o afavorir l,export.g-ensenyament canvi filosofía, aprenem d,altres països falta ens fa.h-apropar la gent a la politica activa, vot DIRECTE i DEMOCRATIC.i-poder fer CONSULTES i/omillores s.temes socials.j-PENSIONS JUSTES, i/o impostos europeus pero en SERVRIS EUROPEUS; etc..etc.. així SI VULL L,INDEPENDENCIA.He dit.
Jarry
27/07/2010
La n° dos de Mas és una dona de UDC ferotjament anti independentista! si els independistes vorten CDC som morts
eyrikur
28/07/2010
Lidia Mora, les teves mentides son molt grolleres, quan et paga el ministeri?
Tacatá Marroquí
27/07/2010
"És veritat que els serveis secrets espanyols treballen per dinamitar l’independentisme des de dins" és la frase més interessant de l'article. Seria molt informatiu que en parléssiu mes en pròxims articles: algun cas demostrat, com operen aquests agents encoberts, com veu descobrir la trama, etc. Crec que seria molt positiu pels lectors descobrir fins a quin punt l'estat farà servir jugades brutes per evitar que marxem.
Tacatá Marroquí
27/07/2010
"És veritat que els serveis secrets espanyols treballen per dinamitar l’independentisme des de dins" és la frase més interessant de l'article. Seria molt informatiu que en parléssiu mes en pròxims articles: algun cas demostrat, com operen aquests agents encoberts, com veu descobrir la trama, etc. Crec que seria molt positiu pels lectors descobrir fins a quin punt l'estat farà servir jugades brutes per evitar que marxem.
eyrikur
28/07/2010
Mireia2, Nena d'on surts? això d'abolir el capitalisme es molt semblant a allò de legalitzar les drogues, tots els països hi han d'estar d'acord, i per lo que veig, no hi estan d'acord, així que baixa de la figuera, vols la independència del teu pais, si o no?
Xavier Cendra
27/07/2010
Tant de bo t'escoltin, Victor. De fet, si no ho fan, és que no es mereixen la nostra confiança ni el nostre vot. S'ha de tenir un pa a l'ull per no veure que, si no van junts, s'estavellaran tots dos (i tutti quanti vagin per lliure).
francesc pineda i fo
27/07/2010
Comparteixo, plenament, aquest desig.
Gerard 1410
28/07/2010
Mireia2, primer cal sortir de l'estat espanyol, fins i tot pactant amb el diable, si cal. Un cop tinguem l'estat propi, cal fer eleccions i una constitució. Si no és així, ajudem l'estat espanyol, i ara va de debò.
Pere B.
27/07/2010
El desig d'en Víctor Alexandre és compartit per molts catalans. La seva unió no suma, sinó que multiplica. Si també s'afegís al projecte en López Tena i bona part del món de les Consultes populars sobre la independència, l'èxit de la nova candidatura independentista seria espectacular.
Pep
27/07/2010
El problema del pobrissó stalinista que signa "Antidretà" no és la seva covardia congènita (aquesta ja la coneixem), ni tampoc la seva indigència intel·lectual (que també és coneguda i la demostra en cada comentari), sinó que el seu complex d'inferioritat l'obliga a voler ser algú en aquesta vida i ha trobat en Stalin una icona. Una icona fossilitzada, sí, però una icona per emmascarar que en realitat és un funcionari sectari al servei d'un partit de dretes disfressat com Esquerra. Per això, com tots els orats, viu aliè a la realitat, que ens diu que l'independentisme infantil, de pàrvul, d'Esquerra es quedarà amb 9 diputats a les properes eleccions. El fals antidretà té la maduresa independentista d'Artur Mas.
Joan
27/07/2010
Algú es pregunta com treballen els serveis secrets espanyols contra l'independentisme català? És ben evident: tots els comentaris que acusen Laporta i/o Carretero de despòtics i coses per l'estil, treballen per l'enemic comú.
Mercè
27/07/2010
Magrat el que digueu uns i altres la independència de Catalunya és una cosa feta. Gràcies Víctor per la teva aportació a aquest fet.
Toni
27/07/2010
Miquel, Lídia i Fabià, "el rigor i la tasca brillant" d'Esquerra en favor de l'independentisme ja la coneixem. És la que ens ha portat a la Catalunya devastada que avui tenim. Per això Catalunya ja no vol saber res d'aquesta colla de mentiders i vividors i optarà per l'única força que encara no ha governat mai. La resta ja heu demostrat que sou catalanets de llar d'infants i ben espanyols enamorats d'un Estatut. Esquerra-CiU-PSOE-ICV-PP-C's=Espanya.
Debat sí, trolls no!
27/07/2010
Mira, ja ha sortit el troll habitual del Víctor Alexandre. Avui es diu "Pep".
Debat sí, trolls no!
27/07/2010
Mira, ja ha sortit el troll habitual del Víctor Alexandre. Avui es diu "Pep".
Debat sí, trolls no!
27/07/2010
Mira, ja ha sortit el troll habitual del Víctor Alexandre. Avui es diu "Pep".
atlasac
27/07/2010
Al 7 aixís que NO VOTAR o VOTAR CiU NO ES INSULTAR? no....1000 vegades pitjor, en tots aquests anys NO a aprés vosté rés de rés? encara està romiant de quina manera ens farà mantindre 4 anys més en l´ESCLAVITUT? això a vosté li sembla més digne que un INSULT? Perque om sigui català com el MAS que també, també, VOL QUE CONTINUE l´ESCLAVITUT es POT dir que és digne? digne de VOLER que continue l´ESCLAVITUT? que...NO CANVIE RES? sort, sort tenim que tenim REAGRUPAMENT amb Laporta i Cia.
Enric
27/07/2010
Ui, veig que per aquí hi ha molta motivació per menyspreuar Laporta-Carretero. Si tan insignificants són, per què tanta molèstia a desacreditar-los enviant comentaris? Potser no els troben tant, d'insignificants, i tenen molta por que els desmuntin la paradeta del botiflerisme encaixista. Molt nerviosisme, detecto. Molta misèria.
Alexandre Pineda
27/07/2010
La Lídia Mora i el Fabià, encara que no siguin directament agents dels servei secret espanyol contra l'independentisme, li fan el joc!. Caram no sigueu beneits ! almenys cobreu, al cap i a la fi paguem nosaltres!
el nom
27/07/2010
Sumament curiós que, després de denunciar les temptacions cainites i autodestructives dels moviments d'alliberament nacional, el Victor Aleixandre ens obsequï amb algunes perles com ara senyalar com a "pitjor enemic" alguns sectors de l'independentisme que, "infiltrats pels serveis secrets" treballarien al servei d'Espanya. Es-pec-ta-cu-lar!
Teresa
27/07/2010
Visca Reagrupament, Hi ha il.lusió!!, mai havíem pensat tant amb la independència fins ara, és l'única manera de pensar en positiu, si no hi ha independència, els catalans, estarem molt malament, o sigui per això és tan important que Joan Laporta i Joan Carretero facin un esforç d ' entesa
Pepi
27/07/2010
Jo encara no ho sé a qui votaré, però a hores d'ara el sentit comú em diu que per optimitzar el vot independentista tots els partits s'han d'unir. Per tant, m'agrada el gest de la gent que ho fa, i entenc que qui no ho vol veure és perquè anteposa els interessos del seu partit per davant dels del país. El que l'altre dia deia en Ridau 'No estem per aventures' fa quatre dies ho deia el Montilla. Si us plau, polítics, sigueu coherents. Tots hi sortirem guanyant, també vosaltres.
JORDI
27/07/2010
totalment d'acord amb en Victor Alexandre!! JOAN, UNIU-VOS!!!!!!!
pepet grill
27/07/2010
Endavant Víctor!!!
L'autèntic canvi
27/07/2010
Com diu CIU: El país demana un canvi. Sí, però no de govern: DE POLÍTICS! I això passa inexorablement per que RCat/Laporta/Espot entrin al Parlament.
Jaume Massot
27/07/2010
Mai em hagués pensat cels pugues ser tanta por Laporta i Reagrupament com per atacar-los tan acarnissadament això dol dir que anem pel von camí ànims i bona feina que aquesta vegada o aconseguirem
Hohaveuvist
27/07/2010
Com sempre,paraules sàvies, d´un gran patriota com en Victor. cal tenir en compte la seva proposta...unitat!!
ferran
27/07/2010
Per la persona que és pregunta de com actuen els serveis secrets Espanyols. Doncs és mol fàcil de veure; Comencem pel mon mediàtic i agafem el comandament a distancia de la TV i veurem la multitud de cavernes mediatiques especialitzades en mentir, insultar i difamar a tot allò que faci olor a Català, pràcticament les vint-i-quatre hores del dia. El mateix passa amb la multitud de premsa escrita dedicada a tergiversar la realitat Catalana. Tot aquest mon mediatic estaria en la ruïna si no fos pels pressupostos que convenientment disfressats els alimenten. Aquesta guerra te molts més fronts encara que no son tan evidents per la gent, penseu per exemple la impunitat de que gaudeix el complex mafiós del totxo, fastigós turisme de masses i traficants d'il·legals, justificant-ho tot amb la gran mentida del creixement econòmic, un model econòmic que ens porta cap el desastre com a poble inexorablement. Penseu que qualsevol activitat humana susceptible per ser manipulada, allí estan els serveis secrets espanyols com els deports, toros, Internet...
allitnom
27/07/2010
Tant Carretero com Laporta (i López Tena i Bertran i d´altres) saben que estan morts políticament si no sumen els vots de tots dos en una sola llista. És així. No cal fer conjetures. Sabran estar a l´alçada o simplement no seran
Jordi
28/07/2010
Si us plau, unitat de totes les forces independentistes. Això és el que ha de tenir la màxima prioritat. Després quan tinguem un estat propi ja veurem qui ocupa quina cadira o quina ideologia té el govern. Cal una unió de tothom que vulgui la independència. Perque els espanyols si que estan units contra nosaltres.
Mireia
27/07/2010
Anti-dretà, tens un bon embolic al cap i sembla mentida que puguis arribar a ser tan curt. votaràs un partit que ja t'ha demostrat que no estava per la independència (8 anys, eh) i que s'han enriquit i comprat cases tots, començant pel Carod i acabant pel benach. Jo votaré Reagrupament, que ho sàpigues, llest.
Lídia
27/07/2010
Jo també votaré Reagrupament, perquè els d'ERC ja m'han defraudat prou fent costat als espanyols. Traïdors!
Pau
27/07/2010
Unitat, Unitat i Unitat. Per separat no us votarà ningú.
Josep
27/07/2010
Ser valent i consequent no es sinonim de ser intelligent. ELs independentistes que es precipiten abans d'hora, cauen com mosques en mans de l'enemic. Surten abans de la trinxera, aixo si, molt desacomplexats i valents, pero a les primeres de canvi, son els primers a caure. Fa sis anys que ERC esta bastint un projecte independentista que te com afinal d'etapa el 2014, i aixo nomes ho esta fent amb 21 diputats. Ja veiem com a crescut l'independentisme els darrers anys, i aixo nomes ho ha provocat ERC. Siguem valents pero tambe intel.ligents. L'unica garantia es ERC
ferran
27/07/2010
Totalment d'acord amb el Víctor Alexandre. Totalment d'acord amb el Pau i d'altres. Unitat, Unitat i Unitat de les forces independentistes. Els de esquerra deixeu-los que s'entretinguin amb aquesta estúpida comissió fen de tontos útils dels pp-soe, son tan il·lusos que és creuen que tornaran a enganyar els independentistes que fins ara votaven convergència com un mal menor. En el cas de fracassar l'untat independentista és possible que no tinguem més remei que tornar a votar convergència, encara que sigui tapant-nos el nas. La alternativa abstencionista és pitjor pel país, ja que el vot del odi no s'abstindrà.
Teresa
28/07/2010
Soc Reagrupada, pero m'agradaria, pel bé del nostre país. que Carretero i Laporta/Bertran/López Tena s'unisin. Entre tots tindriem més força. També estaria bé que les CUP s'hi afeigissin.
victòria
27/07/2010
Rcat amb Solidaritat, seguríssim
Miquel2
27/07/2010
Te raó el meu lacai Miquel 1 si ERC amb 21 diputats ha espanyolitzat Catalunya amb 31 espanyolitzaria Euskadi amb el PSOE i el PP agafats de la mà
Carles Viñals Casado
27/07/2010
D'acord al 100%. Suggereixo una crida o manifest on pugui signar tothom que demani una gran coalició de Solidaritat Catalana amb Reagrupament. La meva sería la primera signatura. Recordeu el judici de Salomó? L'autèntica mare fou la que renunciava al seu fill per tal de salvar-li la vida. A la falsa mare no li importava la vida del nen i esperava que el partíssin en dos trossos. D'igual manera, la formació que més s'estimi Catalunya serà la que, sacrificant interessos personals i afanys de protagonisme, s'ajunti amb l'altra per amor a la nostra pàtria. Carretero, Laporta, és el poble català qui us ho demana; per Catalunya, sigueu valents i generosos!
María Dolors Cruells
27/07/2010
Totalment d'acord amb Victor Alexandre.Carretero i Laporta han de fer un esforç d'entessa.per canalitzar l'independentismen cap a l'éxit.
Narcís
27/07/2010
Victor Alex. ..clar i català! Així és! Tots a l´una..i n´ataúllant/discrimanant-hi ´talps´ així sabotejadors que treballaran de ple per que sigui un fracàs, un autèntic fracàs! PD: Catalunya ens necessita o n´exhaurirem fins romandre´ns en una de nova ..´Castilla-Sistema Mediterráneo´ ( en consonància amb CyL o C-LM així doncs ..C-SM!)!
Carles
27/07/2010
Totalment d´acord amb el Victor Alexandre. A hores d´ara cap dels partits parlamentaris té un projecte de país que vagi més enllà de mantenir Catalunya com a provincia espanyola i anar vivint ells de fer de capataços dels espanyols. Tant el grup Laporta-Lopez Tena-Uriel Beltran com el Reagrupament de Carretero semblen compartir un objectiu comú: la independència i una regeneració de la política que ens permeti acabar amb la màfia de partits colonials. Jo també els demano que s´uneixin pel bé del país. Per descomptat que tenen el meu vot.
un cop mes
27/07/2010
Parleu aquí de guerra bruta per part de Escanya contra l'independentisme? ja ha començat ... Veure les declaracions de la botiflerisme Chacon i es veu el perfil que prendran els atacs contra el moviment pacífic cap a la independiacia per mitjans dels nostres vots: "plantemientos econòmics propers a l'extrema dreta", "pròxims a tesi de la Lliga Nord", " balcanització de Escanya "i més, i més ... . El mes d'abril vaig fer aquí un comentari referint-se a una notícia generada per la Camacho denunciant que l'entorn d'ETA estava en les consultes sobiranistes. Va ser el següent: Igual que els americans amb la caiguda del mur de Berlín es van queda sense enemic, i van busca un altre fins que'l van trobar... . Estic intuïm un final proper d'ETA per busca i trobar un altre "enemic més oportú" que uneixi als veïns amb un altre "gloriosa cruzada" per mantenir la unitat del "imperio". I amb el més pur estil de lo anomenat "falsa bandera", a casa nostre aparegui de nou una nova terra lliure que criminalitzi aquest espontani moviment de la societat catalana farta de totes les institucions oficials corruptes, i que vol fer al seu propi camí i definí el seu propi futur. Ara és hora, segadors ! / Ara es hora, d'estar alerta ! / Bon cop de falç, / DEFENSORS DE LA TERRA !
Rcat en combat
28/07/2010
El tema està fotut. M'agradaria equivocar-me però tot fa tuf d'una OPA hostil cap a Reagrupament, i ja sabran el per què ho han fet. Nosaltres al nostre lloc, hem fet el s'esperava, ara a veure quans associats pagant tenen tots plegats.
Sboschcat
28/07/2010
Antidretà, Lídia Mora, Fabià quanta fel i quina pena que em feu. Sou dignes de commiseració encara que l'orgull de exemplars com vosaltres els faci dir que no volen la commiseració. Però realment els vostres comentaris només provoquen nàusees. Apa, aneu omplint de dejeccions Internet. PENA, FEU PENA ! p
Abate Marchena
27/07/2010
Estoy desconectado de Viladecans por encontrarme en Tarragona descansando. No entiendo la mala llet de muchas personas. Quiero la INDEPENDENCIA antes de que el tiempo entierre la ÚLTIMA oportunidad HISTÓRICA que tiene Catalunya para ser libre en este siglo. Triste es saber que "de todas las historias de la Historia, la más triste de ellas es la de Espanya, -como dijera Gil de Biedma-, pero que no le siga la de Catalunya también. Los sentimientos de fustración hay que aparcarlos para poder presentar un FRENTE ÚNICO a lor que han hecho de vasallos durante siete siglos al pueblo catalán. Viva la libertad de Catalunya y conquistemos su DIGNIDAD perdida hace muchos años.
Mercè
27/07/2010
Magrat el que digueu uns i altres la independència de Catalunya és una cosa feta. Gràcies Víctor per la teva aportació a aquest fet.
Jordi Becene
27/07/2010
Es l´hora de sumar,i amb aquestas dues personas Laporta i Carretero i d´altres que hem de conjuntar crec que podem anar endevant,amics la pujada es llarga acabem de començar,no ens cansem,es per aixó que necesitem mès que mai de gent amb capacitat,lideratge,honrats i que vulguin que el nostre PAIS SIGUI LLIURE D´EXPOLIS,nosaltres els catalans volem viure amb pau d´una vegada.No ens falleu "bona gent"
Núria
27/07/2010
Totalment d´acord amb el Victor. Tots aquests que critiqueu tan al Carretero, és perqué no l´heu sentit mai i no teniu ni idea de qui es. No trobareu un altre patriota com ell! Avans de parlar per informacions de coses sortides a la premsa espanyolista, si fossiu intel.ligents buscarieu la veritat.
pepet grill
27/07/2010
INDEPENDÈNCIA!!!!
Aniol
28/07/2010
En Josep és dels falsos independentistes que ha trobat que a la trinxera es viu millor que al front (fins i tot s'hi han fet una caseta) i com que ell i els seus són uns covards però els fa vergonya confessar-ho titllen els altres d'agosarats. "Guerres a mi!", criden els covards ajaguts al matalàs de la trinxera.
fontdelferro
27/07/2010
Amèn! No em cap al cap que no siguem capaços d'unificar en una única candidatura els esforços de totes aquelles persones que lluiten per la independència de Catalunya. El projecte de país està per sobre de les persones. Generositat. Cal cedir i negociar per assolir una candidatura potent!
Pep Porta
27/07/2010
Pep II Els Srs. "anti-dretà", "Miquel", "Fabià", "Lidia Mora", esteu pixant fora del test. Es una llàstima.
Pep Porta
27/07/2010
Pep II Els Srs. "anti-dretà", "Miquel", "Fabià", "Lidia Mora", esteu pixant fora del test. Es una llàstima.
Guerau
27/07/2010
Catalunya encara conserva la traça de l'arquitectura feixista en els milers d'edificis dels anys 60-80 lletjos desproporcionats té molta semblança a la unió soviètica
Mireia2
27/07/2010
Estic disposada a sacrificar certs aspectes de la meva ideologia particular pel país, però tinc seriosos dubtes sobre qui votar. Si els partits que s'unifiquen per la independència no tenen una ideologia clarament anticapitalista no ens en sortirem, perquè la dreta sempre s'acaba venent (i ens acaba venent.) Per què hi hauria de confiar?
anti-dretà
27/07/2010
Aquests de Reagrupament no es menjaran un rosco i només seran capaços de "reagrupar" una poca genteta seguidora de l'independentisme infantiloide que practiquen tipus com Víctor Alexandre. Els sobiranistes que ens sentim gent d'esquerres votarem a partits com Esquerra o les CUP als ajuntaments, i no pas a Reagrupament, i la gent de dretes ho farà directament per CiU. Ho sento pel sr Alexandre, ell que s'havia fet tantes il-lusions amb el xiringuito, pobrissó.
miquel
27/07/2010
La versió contrària de C's és un partit antiespanyol,racista i etnicista com aquest que promou el tal Alexandre.Ara tots heu d'escriure cartes a Quim Momzó i Toni Soler per recriminar-los que escriguin en castellà a La Vanguardia.Un diari que,com sabreu,no és català...és extraterrestre,segons el tal Alexandre. A l'octubre els que van d'independentistes "únics" i vertaders i eterns (valors espanyolissims,per cert) tindran la resposta: arribar a matar al Parlament,quatre anys d'insults als catalans que no pensin com ells,i desfer la possibilitat real de que una majoria social aposti per la independència amb el respecte absolut a la identitat individual de cadascú. Aquest serà el llegat d'aquesta gent: fer-nos el camí més llarg.
Josep R.
28/07/2010
Cal treballar per la UNITAT de tots els independentistes, sense distinció d´ideologies socials. Jo proposo que l´esperit del 10 de juliol s´articuli en una gran demanda d´unitat independentista en la gran manifestació que hem de fer el proper 11 de Setembre. Un gran lema al capdavant: UNITAT POLÍTICA PER LA INDEPENDÈNCIA. I centenars de milers de patriotes catalans al darrera. Creieu que els polítics no e prendrien nota amb les eleccions a tocar?
Pere (Lausanne)
27/07/2010
Els serveis secrets espanyols treballen l'independentisme des del fort augment electoral d'ERC. Ara és evident que totes les alarmes han sonat als Ministeris d'Interior i Defensa, a la SSarSSuela, a Moncloa i a la Guarida SSivil. I el més bèstia és que els Catalans els paguem una bona part del sou i dels pressupostos.
Fabià
27/07/2010
El "rigor i la tasca brillant" de Carretero??? Si, sobretot amb el númeret de fa un mesos: "me'n vaig, rebento el partit i ara torno només si els dissidents marxen tots i en converteixo en únic líder indiscutible"... Déu n'hi do per a l'home que havia de "regenerar la política catalana", l'home que fa bandera de la unitat independentista, ha, ha, ha! Una bona broma, tot plegat. Senyor Alexandre, l'única esperança de Reagrupament és aconseguir que Laporta s'hi apunti, i d'aquí ve tota la vostra desesperació, perquè CAP enquesta no us dóna NI UN MÍSERABLE DIPUTAT. Carretero, l'home que havia de declarar la independència unilateralment al Parlament... Si no fitxeu Laporta, tindreu ZERO POINTS a les eleccions, què us pensaveu? Si s'hi apunta finalment el Jan potser encara entrareu al Parlament pels pèls, però aneu baixant ja dels núvols o la patacada que us fotreu serà d'antologia.
Fabià
27/07/2010
El "rigor i la tasca brillant" de Carretero??? Si, sobretot amb el númeret de fa un mesos: "me'n vaig, rebento el partit i ara torno només si els dissidents marxen tots i en converteixo en únic líder indiscutible"... Déu n'hi do per a l'home que havia de "regenerar la política catalana", l'home que fa bandera de la unitat independentista, ha, ha, ha! Una bona broma, tot plegat. Senyor Alexandre, l'única esperança de Reagrupament és aconseguir que Laporta s'hi apunti, i d'aquí ve tota la vostra desesperació, perquè CAP enquesta no us dóna NI UN MÍSERABLE DIPUTAT. Carretero, l'home que havia de declarar la independència unilateralment al Parlament... Si no fitxeu Laporta, tindreu ZERO POINTS a les eleccions, què us pensaveu? Si s'hi apunta finalment el Jan potser encara entrareu al Parlament pels pèls, però aneu baixant ja dels núvols o la patacada que us fotreu serà d'antologia.
TS
27/07/2010
Totalment d'acord
Jordi Pascual
27/07/2010
I tant que sí, el que diu en Víctor és el tema de conversa de moltes tertúlies i trobades d'amics, de gent que ens hem quedat orfes de representació al parlament. Una coalició Reagrupament-Democràcia catalana ens tornaria l'esperança de ser representats. En canvi, dos partits amb el mateix programa en candidatures diferents fragmentaran el vot, i l'independentisme corre el risc de ser testimonial o marginal. Coalició independentista al parlament!!!!
Marcel Dalmau
27/07/2010
Laporta i Carretero, desconfieu de qui us allunyi. Endavant Reagrupament, endavant Solidaritat Catalana Independentista. Ens calen tones d'il·lusió i generositat. Molt bé Víctor.
Pere
27/07/2010
Carretero i Laporta ha de pensar més en el que demana una part de l'electorat, crec que important, més que no pas en trifulques personals, que, a la immensa majoria se'ns enfoten. Si no assoleixen l'esperada unitat, caldrà cercar nous lideratges, noves estructures, més hàbils i que escoltin els ciutadans i no els seus consellers. Quin fiasco si en aquest moment tan oportú no estessin a l'alçada dels esdeveniments, la sensació de fracàs fóra absolut!
un de l'Hospitalet
27/07/2010
totalment d'acord. Ara és el nostre moment!!!
Lídia Mora
27/07/2010
Tenas bona intenció Víctor. Però desconeixes que actualment RCat és una nau a la deriva, guiada de manera despòtica pel Dr. Carretero, d'on salten cada dia multitud de associats desenganyats i estafats. Dr. Carretero, torni a Puigcerdà si és que allí encara el volen!
lina
29/07/2010
Per l'INDEPENDÈNCIA, CATALUNYA, TOTS A UNA! Incrusteu això al cervell, desprès ja es veurà...
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Has de copiar, en el camp de text, els 6 caracters, del 0 al 9 i de l'A a la F
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida