vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Creus que servirà d'alguna cosa la protesta del #Novullpagar?
Creus que servirà d'alguna cosa la protesta del #Novullpagar?
19 %
60 %
21 %
117 vots
ferran: Oi tant, de moment desenmascarar la Caixa de CiU.
Dilluns, 21 de Maig de 2012
Actualitat

Política

04/08/2010
16:23  h.
Èxode de Reagrupament cap a Solidaritat Catalana
Dimiteixen les executives comarcals de les Terres de l’Ebre i bona part de la del Berguedà
Sense títol
L’executiva de la coordinadora comarcal de la comarca del Baix Ebre de Reagrupament i el fins ara coordinador comarcal de Reagrupament al Berguedà, Albert Torres; l’anterior coordinador, Quim Espelt; i quinze associats més d’aquesta comarca, s’han donat de baixa del partit per desavinences en la forma de confeccionar les llistes en aquesta organització i s’han passat a Solidaritat Catalana.

Segons un comunicat, “les raons d'aquesta baixa massiva d'associats de Reagrupament del Berguedà ha estat el desencís de tots nosaltres envers els principis de democràcia, assemblearisme, transparència i regeneració que inicialment es van votar a la 1’Assemblea de Reagrupament celebrada el 3 d’octubre de 2009, i que, malauradament, la Junta Directiva no ha aplicat ni respectat”.

En el mateix sentit es pronuncien des de la coordinadora del Baix Ebre, liderada fins ara per Caritat Garcia Celma, també membre de la Junta Directiva Nacional de Reagrupament, on la dimissió ha estat en bloc. “El motiu d’aquesta decisió és la deriva que ha pres l’associació en el seu funcionament intern, la manca de democràcia i l’autoritarisme, que s’ha plasmat en unes llistes a les eleccions al Parlament de Catalunya elaborades a dit per part de la direcció”.

En aquest cas també fan una crítica directe al president Joan Carretero, qui segons ells va designar Ferran Pujol, veí de Sant Cugat del Vallès, com a cap de llista. “Una persona que no és resident a la demarcació de Tarragona i que desconeix totalment la realitat de les Terres de l’Ebre”, segons el comunicat.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
50Veure i/o afegir comentaris
Enric Arau:En Laporta fa pena Ahir vaig voler estar a la presentació d...
Comentaris (0 en total)
Enric Arau
06/08/2010
En Laporta fa pena Ahir vaig voler estar a la presentació d'en Laporta. Va ser penós. Ha perdut la força i l’encant que ens va transmetre a la segona assemblea. No va acceptar cap col•loqui després de la seva presentació. Tot lo contrari que el nostre meravellós líder que en totes les reunions i presentacions que ha fet ha acceptat totes les preguntes que li hem volgut fer i les ha contestat amb serenitat i precisió, i sempre convencent-nos. Em va donar la sensació que tenia a davant un malfactor que és conscient de que li hem vist el joc brut i amaga la mirada. En Toni Strubell, innocentment, li parlava d'unitad. És evident que en Laporta és un submarí dels espanyols de Madrid que, diuen, que son el 80% dels seus clients del seu despatx d'advocats. ¿Acceptarà perdre el seus clients a favor de l'independència de Catalunya? Ja ho veurem. Penso que ens sortirà un Carod bis que va dir que tenia les maletes preparades i si que les tenia preparades: per anar al seu pis del carrer Ganduxer de Barcelona.
JAUME
06/08/2010
Mare meva....menys mal que no serà de mà d'aquests personatges els que ens durà a l'independència..sinó, la destrucció sedria servida. Hi ha un alt grau de paranoia conspirativa molt malaltissa. Hi ha un alt grau de nerviossisme i egocentrisme autodestructiu. Sort que es una minoria, la que més crida i poc treballa. Independència, lleialtat, coherència i fretarnitat!
eyrikur
06/08/2010
En lloc de denostar tant i tant, convé pensar una mica, RCat. a més de la independència promou la regeneració politica, a qui no li convé tenir tota una legislatura un corcó al Parlament que li entrebanqui els seus dubtosos projectes? a CiU, i CiU es el que està darrera de les anades i vingudes del trio de la benzina; desenganyeu-vos, la unitat, per desgràcia, no es possible, i tot gràcies a CiU que no vol pepitos grillos al Parlament i que ha posat els mitjans per impedir-ho. Pregunteu-vos, a qui perjudica RCat.? La cosa es bastant clara!
Francesc Franc Baham
06/08/2010
ja en tenim prou de submarinus, collons, que en tot cas si ens hem d'enfonsar el 24-O que sigui solets però amb dignitat.
Ramon
05/08/2010
Ja sabiem que els espanyols ferian qualsevol cosa per frenar el creixement de l'independentisme a Catalunya. l'irrupció de cavall menxego dels "tres tenors" per tapar Reagrupament n'es la prova mes fefaent. Tan sa val, jo i molts mes només votarem per Carretero, Laporta ja ho va intenatr amb allò del PI i va ser un fracás.
Guerau
05/08/2010
CIU, E (antiga ERC) són partits constitucionalistes, per tant són partits que estan d'acord amb l'statu quo naciona espanyol. col·aboren amb la governabilitat l'estabilitat el progressisme de la nació espanyola, la fomenten i estan molt d'acord i còmodes dins Espanya. Això es exactament la restauració postfranquista de l'espanya borbònica altrament dit: la constitució espanyola. Ara catalunya no té res a veure amb aquesta constitució aliena. per tant aquests partits no serveixen per catalunya estan en el bàndol contrari. La història els ha superat.
Narcís
05/08/2010
N´oblidar-vos de llistes i si són o no són o deixen d´ésser qui siguin ..ara toca únicament i en exclusiva Independència! PD: Carretero faci el que en consideri pertinent ..el més apropiat per aconseguir-la! Nota: Laporta ets arribat ..afageix- t´hi!
Georgina
05/08/2010
OpA hostil contra Rcat? Per favor!!! Que s'ajuntin i ja està.
Narcís
05/08/2010
Unitat si. Rcat pot aportar gent treballadora i seriosa a les llistes. Gent que no s'arrugarà quan vinguin maldades. Gent que no es vendrà a l'enemic. Rcat respón per aquesta gent. A Rcat tot són voluntaris que després d'acabar la jornada, dediquen el seu temps a una causa patriòtica. Estan patejant-se tot el pais, fent xerrades i pagant la gasolina, cotxe, autopista, etc de la seva butxaca. Què mès podem demanar?. I els altres?. A qui beneficia aquesta OPA hostil de SC a Rcat?. Es tracta de sumar, no de dividir. Unitat, si, però amb algú que no em furti la cartera, oi?
Arnau Estanyol
05/08/2010
Comença l'atac espanyolista al independentisme. Els serveis secrets espanyols treballen de valent contra els interessos de Catalunya.
Gloria Colectiva
05/08/2010
ERC, CS i RG respireu a fons, oxigeneu-vos, preneu til.la i defugiu de condustes pre-potents. Deseu les energies per fer front a la guerra bruta, la gloria arriba i es a tocar... i ha de ser per al poble catala.
ddt
05/08/2010
Hi ha una web popular de recollida de firmes en demanda d'unitat dels partits per reclamar la independència: http://www.idlu.eu/index.html entreu, signeu i feu correr la veu.
Juli
05/08/2010
Vaja un titular que heu fotut! A Reagrupament, pel que m'ha arribat hi ha hagut 90 altes i 30 baixes després de la tercera assemblea. Si això és un "èxode"... Si us fixéssiu més en els que se'n van (algins del Baix Camp, Terres de l'Ebre, Berguedà i ciutat de Barcelona) i no us quedéssiu només en el titular cridaner, us adonàrieu que els que estan marxant, això sí,fent grans comunicats de premsa per fer el màxim mal possible a RCat, són els quatre gats que el senyor Valdero havia deixat dins Reagrupament per continuar-hi creant mala maror. Ara se'ls emporta tots cap a Solidaritat perquè els números no els surten i han de fer piló perquè en Laporta no es desinfli. Pura comèdia. No arriben ni a 500 persones apuntades amb domiciliació bancària. En Laporta ha dit del dret i del revés que si no en té 50.000 no juga. Doncs els queda molta feina per fer... Per cert, i si aquests de Solidaritat intentessin agafar gent que no milita enllloc en lloc d'intentar fotre els associats de Reagrupament? No és per res, però del que es tracta no és de sumar més gent a l'independentisme? Els de RCat ja ho són d'independentistes, no?
lluga
05/08/2010
Quan diuen èxode massiu es refereixen a 15 o 20 persones?, Redéu si que tenen poques aspiracions. l'any 2003 quan ERC es va passar al PSOE espanyol i va pactar amb aquest partit espanyolista, els militants d'ERC que es van passar a CiU es van comptar per milers, això sí que va ser un èxode massiu. Que n'aprenguin tots plegats ERC ja fa anys que se sent més espanyola que res i prou que ho ha demostrat, En Laporta que no sap res de res en política es creu un gran vencedor i en canvi no és lider ni ho serà mai, s'ha d'esar molt preparat per fer política no només per voler ser independent que això és barat i molt fàcil, jo mateixa sóc independentista però no pas de la mà d'aquesta colla de grimpaires que es creuen salvadors de la pàtria. Ai làs, com molt bé diu en Mas, si volem ser independents a cuita corrent qui ens pagarà les pensions?, perquè els Fons són de l'Estat, penseu bé el que podeu oferir, perquè ara no cal que enganyeu als milers de pensionistes de Catalunya, aquests són els primers que deixerien de cobrar la pensió si d'avui per demà ens féssim independents.
Bernat
05/08/2010
UNITAT!! si us plau
Josep P
05/08/2010
Què en queda del Laporta "moralment reagrupat" ? Per què en López Tena i en Beltran van deixar els seus partits a corre-cuita i a darrera hora ? Perquè ara els mitjans tiren tota la merda sobre Reagrupament quan la seva consigna era el silenci més absolut ? Solidaritat Catalana "llistes obertes" però, Carretero a Girona i Fernández a Lleida ? I la resta, què ? Pots esbombar a tort i a dret un oferiment de llistes sense ni tan sols haver parlat amb els interessats ? Tot això fa tuf a socarrim, i NO sóc ni associat a Reagrupament ni a SC. UN PAÍS LLIURE. UN PAÍS ;ILLOR. Josep //*//
Pere
05/08/2010
Aixo és fals. Hi hagut més altes que baixes. Els que marxen són quatre gats amb ganes de llistes.
REAGRUPAT
05/08/2010
Quan em van donar de baixa d'Esquerra no ho vaig dir pas a ningú.No ho va saber ningú més que jo perquè els d'Esqueran van negar tenir-ne (malgrat que me'n van donar unilateralment ) AQUEST D'ARA SEMBLA QUE PRIMER HO HAN COMUNICAT A LA PREMSA QUE A L'ASSOCIACIÓ QUE ENCARA NO EN TE CONSTÀNCIA OFICIAL. per què fer-ho públic ?. Per què interessa tant la notícia de quatre gats si no és per erosionar Reagrupament que fa por a algú que no voldria qui hi fos ?.US PUC ASSEGURAR QUE AQUEST DARRERS DIES HI HA HAGUT MES ALTES QUE BAIXES...QUE TREMOLI L'ENEMIC I ELS DESINFORMADORS !
Arnau
05/08/2010
El comunicat d'aquesta gent diu una mentida com una casa de pagès i això demostra que les seves ànsies de poder no tenen límits. És molt satisfactori que hagin marxat. gent així és un verí per a tota força política. El senyor Ferran Pujol coneix perfectament la realitat d'aquelles terres perquè és d'Almoster (Baix Camp) i, tot i que havia anat a viure a Sant Cugat durant uns anys, ha tornat al seu poble per ser coherent amb la designació. Per cert, qua vivia a Sant Cugat, al senyor Ferran Pujol se'l podria veure contínuament pel Baix Camp. El problema d'aquests assedegats de figurar en qualsevol llista és que no s'airegen. No surten mai del Baix Camp, no saben res de la resta de Catalunya i això els incapacita per a la política nacional.
Hèctor
05/08/2010
Potser Joan Laporta no se n'adona, però tal com van les coses crec que ja s'ha demostrat que Tena i Bertran són dos submarins de CiU i d'Esquerra per destruir Reagrupament i també aquelles sigles que puguin restar vots als dos partits. Si tant independentistes són, què hi feien aquests dos personatges militant fins abans d'ahir en partits que ja fa temps que han demostrat a bastament que hi estan en contra? Tot és una operació de despatx. El temps (breu) ho dirà. Solidaritat Catalana és un muntatge esquerroconvergent (Laporta actua de bona fe) i el comportament i el tarannà arrogant de Tena i Bertran (qui els ha votat per presentar-se com a líders de res?) ho palesa per moments.
Constantí
05/08/2010
Èxode? 30 persones de 3500 és un "èxode"? Un 1% (i sóc generós) és un èxode? Qui signa aquesta vergonya de notícia manipuladora? Si no fos pels vostres col·laboradors que escriuen articles molt interessants, ja no entraria en aquest pamflet polític...
gerard
05/08/2010
Els mitjans, amb el seus atacs, estan aconseguint que Rcat torni a guanyar adeptes. Millor! és l'original i el primer que va establir el full de ruta que ara tots pregonen. Que n'aprenguin!
Pere (Lausanne)
05/08/2010
NO estic pas contaminat per l'ambient on visc. No tinc pas contactes amb gent implicada en la batussa independentista o podria dir "els cops de colze generalitzats" per tal de posicionar-se al capdamunt de les llistes car molta gent ha copsat el "nou mercat massiu electoral d'independetistes" que només esperen una candidatura unitària per tal de donar una puntada de peu al cul d'Espanya després de segles d'agressions, menyspreus, insults, robatoris i intents d'exterminació. No sé pas com acabarà la història de SCI, RCAT, PRC, CUP, Força Catalunya, Collonuts per la Independència, Actrius X Independentistes, Tips del Peix al Cove, Farts dels Covards, Suma i Adiciona el 4%,.... i les centenars d'associacions Decidim Ara, Decidirem l'any 3000, La Independènci més tard, Volem Tornar a la Menjadora,..... ***************************** Jo, ja feia temps que havia decidit de votar RCAT. Ara hi ha l'OPA d'en Laporta sobre RCAT que fins i tot des de la llunyana Suïssa te n'adones. Si en Laporta arriba a forçar la mà a RCAT és que en Laporta té futur. Ja sabia que en Carretero tenia quelcom que manca a en Puigcercós, a en Benach, a en Carod i a tota la direcció d'ERC. Wait and see: molt interessant època després de la Transició.
Hèctor
05/08/2010
Potser Joan Laporta no se n'adona, però tal com van les coses crec que ja s'ha demostrat que Tena i Bertran són dos submarins de CiU i d'Esquerra per destruir Reagrupament i també aquelles sigles que puguin restar vots als dos partits. Si tant independentistes són, què hi feien aquests dos personatges militant fins abans d'ahir en partits que ja fa temps que han demostrat a bastament que hi estan en contra? Tot és una operació de despatx. El temps (breu) ho dirà. Solidaritat Catalana és un muntatge esquerroconvergent (Laporta actua de bona fe) i el comportament i el tarannà arrogant de Tena i Bertran (qui els ha votat per presentar-se com a líders de res?) ho palesa per moments.
independència
05/08/2010
Abeure-les venir !! fins pocs dies abans de les eleccions, tenim temps de prendré decisions.De moment els fets canten per si sols:quant Laporta semblava que anava a RCAT , va sortir el tema del dèficit del barça i els falsos beneficis,un cop constituït SCI , s'han calmat els ànims,ja ningú es fica amb en Laporta ( el per que ?? qui sap,igual tenim sorpreses , i resulta que esta tot pactat i ben pactat ) el tema d'En López Tena,no cal ni parlar-ne,tots sabem qui l'està finançant. Seria lamentable ,que els poders fàctics ( dependentistes de ciu ) es tornessin a sortir amb la seva . VISCA CATALUNYA LLIURE
humbert
05/08/2010
totalment d'acord amb el Pere trempera: semblem una colla de provincians barallant-se per tenir una llotja al ball. A Espanya els qui s'havien espantat que això anés de debò ja s'han tornat a calmar veient que és la tonteria de sempre...
Jordi
05/08/2010
Els més interessats en que Laporta i Carretero s´esbarallin són...el Mas i el Puigcercós. En canvi ells sols hi tenen a perdre. Ens cal unitat de totes les forces independentistes, i fotre fora els partits corruptes del parlament (tots). No cregeu tot el que es diu.
La guerra bruta
04/08/2010
Hi ha molts comentaris interessats a desprestigiar l´opció independentista. De moment no crec que poguem criticar ni a Solidaritat ni a Reagrupament perque encara estan negociant. I com que el seu programa és pràcticament el mateix, el més natural és que es fusionin o facin coalició. Ara Catalunya no perdonaria una picabaralla entre independentistes.
Dani PiB
04/08/2010
Trobo que hi ha molt d'interès a embrutar la imatge d'aquest projecte d'unificar el vot independentista. Per començar, arreu parlen del projecte de Laporta com si fos un projecte personalista quan tothom sap que hi ha tres impulsors:Joan Laporta, Alfons López-Tena i Uriel Bertran. D'altra banda, em sembla que hi ha converses entre Solidaritat Catalana i Reagrupament per anar pelgats. Coi, deixem-los treballar! Per últim, ERC més val que pensis bé què faràs, siguis generosa i tingues el coratge per unir l'independentisme. Els catalans ens mereixem no perdre més el temps i anar plegats per feina. //*//
ramon
04/08/2010
Mira que li teniu ganes a Laporta alguns dels que escriviu aquí. Jo d'això li dic auto-odi a tot el que es declarà català desacomplexadament. Visca SCI. Jo abans de votar CiU votaria ERC, almeny aquest són independentistes
Botiguer
04/08/2010
Jo tinc un empleat bolivià que nomès parla quechúa però que ens ha fet entendre que ell també està a favor del trío Laporta-Guardiola.Mesi. Una nova deserció en les files d'en Carretero.
Roger
04/08/2010
Laporta no és independentista ni polític ni és el líder que ens durà enlloc. Laporta és el lubricant del preservatiu que la burguesia unionista catalana ho posat entre REagrupament i la societat perquè l'independentisme no creixi. Laporta ens farà mes mal que la Talidomida
Carles
04/08/2010
Jo del que estic fart són de les NOSTRES crítiques i insults als nous líders independentistes. SOM NOSALTRES el que creem divisió
independència
04/08/2010
M'apunto a SCI , per que vull ser diputat !!! faig 1000 socis,els i pago la quota 20 eu-rets = 20.000 e= 20000 vots potencials,ja soc candidat a diputat !!! si arribo al parlament , ja els recuperaré , si no , que i farem m'ho hagués gastat a luz de gas
Pere Trempera
04/08/2010
La història de Catalunya és així de trista des del s. XV, que si princeps de Viana, que si trastàmares, que si nyerros que si cadells, que si àustries que si borbons, que si botiflers, que si monàrquics que si republicans que si carlins que si liberals, que si lliga que si Cambó, que si Macià, que si ciu que si erc, que si reagrupament que si solidaritat. Com a poble colonitzat, mentre ens barallem els colonitzadors es freguen les mans. Tot plegat no deixen de ser luites tribals dels indígenes de la reserva.
josep maria llovera
04/08/2010
Us vull a tots per igual, deixem-nos de perdre el temps, ara no ens importa si són `llebrers o són podencs´ el nostre objectiu és assolir la independència, anem tots units al Parlament ... No ens critiquem més, tots tenim una cosa en comú, mirem això i res més. sempre els Catalans hem pecat d'això, no caiguem en el mateix error. Catalunya només ens té a nosaltres
Dani PiB
04/08/2010
Trobo que hi ha molt d'interès a embrutar la imatge d'aquest projecte d'unificar el vot independentista. Per començar, arreu parlen del projecte de Laporta com si fos un projecte personalista quan tothom sap que hi ha tres impulsors:Joan Laporta, Alfons López-Tena i Uriel Bertran. D'altra banda, em sembla que hi ha converses entre Solidaritat Catalana i Reagrupament per anar pelgats. Coi, deixem-los treballar! Per últim, ERC més val que pensis bé què faràs, siguis generosa i tingues el coratge per unir l'independentisme. Els catalans ens mereixem no perdre més el temps i anar plegats per feina. //*//
arrakis
04/08/2010
Jo estic a RCat i a SC. Ara m'estic pensant de deixar ambdues si no arriben a cap acord. El problema es que a RCat pots donarte de baixa, però a SC no!!
Jordi B
04/08/2010
ALtes Rcat Juliol = 90 Baixes reals juliol : 30 diferència : +60 Tota la resta es intoxicació.
El pelut
04/08/2010
Com a independentista neutral només demano una cosa: UNITAT. Els qui ens ho mirem des de lluny volem una sola candidatura (deixant de banda ERC) per a tenir clar el nostre vot. Reagrupament i Solidaritat Catalana, feu el p... favor d'anar junts a les eleccions, és tan sols sentit comú!!
JCP
04/08/2010
He estat en xerrades de Solidaritat, entre els assistents hi ha gent de reagrupament, per cap de les parts he sentit enfrontaments seriosos, és més els membres de solidaritat insisteixen en juntar forces, mai han dit a ningú deixi la militànci enlloc, poden sumar-se sense deixar cap partit. També he estat en alguna organitzada per Reagrupament, i lo mateix,,, em sembla correcte,,,tinc un familiar a Reagrupament i allà ells les seves coses internes (tots els partits les tenen). Per tant estalviem comentaris que ataquin organitzacions nostres o properes, no ens convé a ningú, no ens fem mal nosaltres mateixos,,,,,si algun d'aquests grups treu parlamentaris i després no actuen conforme se'ls ha votat (com algun partit amb representació) després podrem dir amb causa,,,,ara no,,,,ara és hora de que per un cantó o altre col·laborem, deixem discusions, desilucions, pensar que no pot ser....només sent partíceps veurem com van les coses i podrem influir....els atacs ja ens vindran prou no sols de Madrit, també dels seus delegats a Catalunya
Narcis
04/08/2010
Això és una OPA hostil contra Rcat. Estan torpedinant Rcat en tota regla per diluir la seva força. A qui fa por Rcat? A qui beneficia aquesta OPA? Pregunteu-vos-ho. Com és que l'UB no ha comunicat la seva baixa de l'escó?. Jo penso aguantar i no fugiré com una rata d'una organització seriosa, treballadora, honesta i austera.
Guillem
04/08/2010
L'assembleisme acaba sempre amb ball de bastons. Els enemics de qualsevol partit assembleari sap infiltrar-se i espatllar-lo des de dins.
ous plens
04/08/2010
darrera notícia! es veu que alguns adherits de Solidaritat Catalana ja comencen a pensar en escindir-se per crear la Catalana Solidaritat, es veu que no estan d'acord en el color del logo i per això crearan un altre coalició amb intenció, això sí, d'aglutinar al vot independentista. (és ironia, pels qui no ho captin...) Vinga home, a prendre pel sac! Si no fos tant trist, faria riure. Vergonya cavallers, vergonya! Es pot saber què coll... importa qui va a les llistes? I si tant importa, tant sonats estan que ho han de parlar pels mitjans enlloc d'internament com persones civilitzades? Tots en són culpables: Reagrupament, Laporta, Tena, Bertan, Espot, E(RC), CIU i la mare que els va arribar a parir a tots! i dels qui en donen tanta cobertura també, caldria veure per quins motius reals en donen. Jo emigro, ja en tinc els ous plens de tanta estupidesa i tant poca estima pel país. Al final tindrà raó en Sostres, i només es tracta d'una colla de tarats mentals amb ganes de protagonisme. Veient aquest espectacle tant lamentable et pares a pensar si val la pena lluitar. Si sempre que agafes il·lusió (consultes, manifestació a bcn,...) surten els de sempre posant pals a les rodes i destrempant al personal. Així és com hem de ser independents? Colla d'egoïstes!!! Menys sigles unitàries (qualsevol d'elles) i més sacrifici i feina ben feta, coll...! que som catalans, redéu!
Torsimany
04/08/2010
A veure, tot això és normal fins un cert punt. Hi ha més d'una oferta i la gent pot triar la seva militància concreta. Ara bé, la unió dels nuclis s'ha d'aconseguir amb humilitat i bon fer entre cavallers.
Albert Martí
04/08/2010
la notícia és incorrecte, no hi ha cap èxode, era previsible que marxèssin alguns però és tot.
observador
04/08/2010
Em sembla que l'Albert Torres de coordinador no en tenia res
Adrià
04/08/2010
I també deien que els Montsià en ple havien marxat, però és mentida! Han marxat alguns i han fet un comunicat fent-se passar per representants de tots els reagrupats d'allà. I això del Berguedà, tres quarts del mateix: qui ha marxat no n'eren els coordinadors, sinó els que van perdre les eleccions a coordinador comarcal.
Jordi
04/08/2010
La guerra bruta ja ha començat, Laporta no serà capaç d'aguantar la farsa independentista que promou.
Xavier
04/08/2010
L'executiva del Baix Camp també ha petat!
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida