vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
CONGRÉS PSC
El congrés del PSOE afectarà el PSC?
90 %
3 %
6 %
31 vots
el nom: I tant!!1. La Federación Catalana del PSoE no quedará ...
Dissabte, 04 de Febrer de 2012
09/09/2010
9 de setembre del 2010
L’error de Tremosa
"El sentit de la crítica que fa Tremosa quan denuncia el regionalisme de Montilla, queda desdibuixada i encerta forma deslegitimada per la forma en la qual s’ha expressat. "
Editorial
L’apunt de Ramon Tremosa al seu blog i al seu Faceebock, en el qual qualifica José Montilla del president de Franco hauria volgut per a Catalunya és un error. Ho és des del punt de vista dels respecte institucional que es mereix el president del país, però sobretot des del punt de vista polític. El principal perjudicat d’aquest comentari, de la repercussió que ha tingut i de la polèmica que ha generat és Artur Mas, que s’ha compromès a fer una campanya en positiu i sense desqualificacions. No cal oblidar que Convergència i Unió va per davant en intenció de vot en totes les enquestes i el seu candidat és el que té més opcions de ser el nou president de la Generalitat. Però encara queden més de dos mesos pels comicis, i si en fan una d’aquestes cada setmana, ja veurem quin efecte pot tenir entre els electors. A més a més, el sentit de la crítica que fa Tremosa quan denuncia el regionalisme de Montilla, queda desdibuixada i encerta forma deslegitimada per la forma en la qual s’ha expressat.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
31Veure i/o afegir comentaris
David:En Franco es va carregar el President de Catalunya. No sé pas què...
Comentaris (31 en total)
David
10/09/2010
En Franco es va carregar el President de Catalunya. No sé pas què li ha passat pel cap a en Tremosa. El President Montilla pot tenir molts defectes però no en té res de franquista i no veig per què se l'ha de barrejar amb aquella aberració.
Eduard
09/09/2010
EN TREMOSA TE RAO EN EL QUE DIU, P*E*R*O si es que de veritat pensa allo que diu, aleshores hauria de fer dues coses : la primera, renunciar a CDC amb les consequencies que s'en derivin, i la segona donar-se d'alta a Solidaritat per la Independencia o a RC. Si no en fa cap de les dues, seria interessant coneixer si de cas es per allo de les "consequencies que s'en derivin" (que podrien ser, per exemple, la perdua de la condicio d'eurodiputat, el sou, la poltrona, el cotxe...) Es clar, deu tenir una familia que mantenir. Pero aleshores potser li caldria intentar mantenir-la d'una manera menys contradictoria, tot i que cal preguntar-se si aixo es possible des de, i dins de, la politica...
Gemma
09/09/2010
Però qué representa aquesta censura quan es tracta de Convergència i en canvi ningù protesta per les andanades del tripartit contra Convergència???
Pep
09/09/2010
Em sembla que el Sr. Tremosa i tots els que l'aplaudeixen, estan delirant. Tot molt penos. Fara publicitat de tot aixo alla on consideri, per que tot-hom sapigue qui e qui. Peplescortys
Joan de l'Ós
09/09/2010
En Ramon Tremosa no ha comès cap error, sinó un gran encert, i ha qualificat ben correctamen -sense insultar- el trist personatge que ens presideix. El vostre editorial és avui covard i encongit davant la prepotència socialista. Ben al contrari es mereix tot l'escalf i l'aplaudiment del catalanisme.
Salvador Farell
09/09/2010
Els que hem viscut tota l’època del Nacional Catolicismo dirigit per en Franco amb el suport del Vaticà, entenem molt bé el que diu el Sr. Tremosa, jo personalment el felicito molt cordialment. Ens falten moltes més persones que tinguin la valentia de donar les seves opinions sense por del que diran. Tant la columna d’avui de Pilar Rahola a la Vanguardia, com l’editorial del Singular Digital no els trobo correctes.
Andreu
09/09/2010
Tremosa ha dit la veritat que tots els catalans pensem però que políticament-espanyolista semble ser incorrecte. Prohibit dir que Montilla fa el mateix que feia Franco!
Emili
09/09/2010
Si la coincidència del partit Barça-Madrid i les eleccions no té importància, com és que tots el mitjans de comunicació hi han dedicat tant de temps i tanta tinta? Jo també vull creure que són dos esdeveniments molt diferents i que l'un no té res a veure amb l'altra, però una cosa és el que jo vull i l'altra és la trista realitat. Si és té en compte els problemes logístics que comporta la coincidència i tal com està la situació política. Com és que no s'han avançat els comicis? Per altra banda, tots sabem com està la situació amb la sentència del TC, els recursos contra el català... i què fa el Senyor Montilla? envia una carta als batlles catalans perquè ajudin a combatre la desafecció envers a España. Això és "hagase el caso sin que se note el efecto". Es senyor Tremosa ha estat politicament incorrecte, inoportú... però ha dit la veritat.
dolors
09/09/2010
el sr, tramosa diu tota la varitat. i aixo no ha de fer cap por ni cap mal. la por la fan el tal iceta i tuti cuanti sociata que han surtit com esparitats.
Juanitu
09/09/2010
Llegint, mirant i escoltant les notícies d'avui, sembla que el Tremosa (inclós el Singular), s'ha convertit en LA RELLISCADA, L'EXABRUPTE, LA RAÓ DE TOTS ELS MALS QUE ENS ATENALLAEN. Se l'hi exigeix la dimissió, la rectificació, la contricció i no se quantes coses més. Es igual, se'l vol condemnat... i sobretot callat. Semàfors vermells i l'interés morbós dels caps de campanya tripartit, per trobar raons sobre les que fer pivotar una campanya electoral. I tots a respondre disciplinats, organitzats i en massa febril. No serà que en Tremosa, ha dit i escrit, grans veritats sobre la realitat tripartida?. A discutir doncs, sobre els pets i les llufes, que es el que interessa als ignorants! Tot sigui pels vots i l'abstenció!
un senyor antic
09/09/2010
Dons el sr. Tremosa te tota la rao del mon , peti qui peti, ja ni ha prou de abaixar el cap, es clar que el sr. Montilla es un "tapado" español, i que la seva missio a sigut condicionar Catalunya amb l'inestimable ajut d'ERC, que no pasen de ser uns imbecils, el sr. Ridao ja pija fora de test i no sap que dir devant del seu fracas historic, hi si conve el Psc pactaria amb el PP a Catalunya, tot sigui per la gran España, es podrien dedicar a recuperar Gibraltar i deixar-nos en pau, que el sr. Montilla sigui d'Andalucia es una anecdota el que val es el posicionament politic i el estimar el pais, coses que son per veure en el seu cas.
Josep DPI.
09/09/2010
El diputat europeu de CIU li ha fet un regal al Sr, Montilla. Si la data fixada per les eleccions fora un altre no s'en parlaria, no siguiem ingenuos el Sr. Montilla ha actuat amb prevericació i ara va de martir.
Gerard 1410
09/09/2010
Tot allò que toca l'statu quo són "errors". Els socialistes apunten i disparen, desgraciat de qui els critica. Un deu per a en Tremosa.
Joan Aguilar
09/09/2010
Em sorpren i decepciona aquest editorial. Sincerament, sembla escrit sense que l'autor hagi llegit l'article d'en Tremosa. Així mateix, molts dels que el critiquen de ben segur que tampoc l'han llegit. Els agradi o no, Tremosa raona i argumenta impecablement.
Rosamaria
09/09/2010
TOTA LA RAÓ A RAMON TREMOSA. SOM UN PAÍS ACOLLONIT, LA VERITAT SEMPRE ENS FA POR. MONTILLA ÉS UN AUTENTIC GOVERNADOR CIVIL! SIGUEM VALENTS I SOBRETOT NO FEM EL JOC ALS SOCIATES QUE AQUESTS DE QUALSEVOL COSA EN FAN UN TEMPLE. A MI EM CAU LA CARA A TERRA DE VERGONYA DE TENIR UN PRESI COM MONTILLA!
joanjordi
09/09/2010
Puc dissentir en la forma que ha emprat en Tremosa, però no en el fons. la realitat és que Montilla ha estat un president nefast per a Catalunya. Ha estat més un governador civil amatent a les ordres de Madrid que no pas defensor dels interessos de Catalunya. I això cal dir-ho.
YuriBCN
09/09/2010
Totalment d'acord amb l'article. Quan als polítics els és imprescindible millorar la seva imatge, en Mas declara que farà campanya en positiu. Acte seguit, en Tremosa surt maruller, que a més a més no va amb ell! Ha estat un error.
T. Pi
09/09/2010
Estic completament d’acord amb Tremosa. Els que diran que és políticament incorrecte, és perquè els falta la valentia de dir que comparteixen aquesta opinió, o be no els convé pels seus interessos personals, professionals o polítics.
Antoni
09/09/2010
Nois, en Tremosa té tota la raó. Ho és que voleu polítics que només diguin coses sense contingut ?
Jordi
09/09/2010
Aquest és l'article d'en Tremosa, perquè tithom se'l pugui llegir íntegrament i opinar o no, però en tot cas estar informat. http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/177061
Eduard
09/09/2010
Sr. Director, Pels comentaris que veig escrits, no es detecta que això molesti als possibles electors de CiU i seguidors d'en Tremosa (a mi no m'ha molestat, al contrari). Podria ser fins i tot que tot estigués calculat al detall. També Montilla deixa parlar el seu Joan Ferran, i Felipe González deixava parlar Guerra...
Juanitu
09/09/2010
Ja veig que l'estratègia de campanya, serà d'antologia. El fet de que en Tremosa es tiri un pet enmig les seves reflexions, serà utilitzat per crear "ambient", doncs es conegut que els mitjans de "comunicacio"(?) son el "mitjà" que tenen tots els polítics, per "comunicar" les seves mitges veritats, o directament, les seves mentides. Curiós que el Basté i el Francino es "fixin" en el Facebook de Tremosa "resaltant-ne" aquella part que desvia totalment l'atenció de la seva opinió i les seves reflexions: l'ABSTENCIO DE CAVALL i la seva utilització político-electoral. Això tindria de ser l'escàndol, i no les mitges veritats o les reflexions subjectives sobre el franquisme i Montilla. Pero es veu que tenim uns mitjans de "comunicació" i uns periodistes que prefereixen més tenir alts index d'audiència ignorant, que no preguntar-se perquè, el President convoca les eleccions aquest dia i els motius partidistes que suposa. Més enllà del futbol, com atribució de la màxima institució de Catalunya. Apa, adeu.
David
09/09/2010
Si tenim en compte que hipocresia i política estan intrinsecament units, doncs potser si que es un error, pero no se li pot dir a en Tremosa que el que diu no es cert. Te més raó que un sant i li agraieixo la sinceritat. Per mi ha guanyat molts punts
Josep
09/09/2010
Ja està bé de demanar perdó als espanyols quan tenim tota la raó. Tremosa ha dit allò que molts catalans pensen, i això és el que l'electorat espera d'un polític: que parli clar. O no? Tremosa fa el seu paper i Mas un altre, i punt.
Francesc
09/09/2010
Quin acolloniment que volta pel país, ni que fossiu de CDC, deixeu que la gent s'expresi clarament, en Tremosa te mes raó que un sant
celblau
09/09/2010
Des de fa molts anys, molts catalans pensem el mateix, gracies Tremosa per la teva valentia.
Carles
09/09/2010
Tremosa patétic i com sempre els CIU's com valtrus escombrant cap a casa. La paraula Franco no es pot utilitzar, una mica de sentit comú si us plau. Potser el fons és OK però les formes han estat una criaturada i els vostres comentaris segueixen la línea. A veure si obrim una mica la ment ehhh Singular decebedor, MAITE i Engelbert Rius!!! Mare de deu on anirem a parar amb CIU al capdavant...
Jaume Morera
09/09/2010
L'emigracio va venir a Catalunya perque els nostres avantapassats eren uns egoïstes que tenien pocs fills i per tant el pais no tenia la ma d'obra que necessitava per creixer economicament. No la va portar Franco de la maneta. Les enquestes detecten una máxima movilitzacio del votant de CiU, i una gran abstencio per desmovilització del vot d'esquerres. Amb individus com aquest el que conseguiran será movilitzar aquest vot, i amb participacio elevada, CiU no guanya, i amb participacio sobre 60% no pasa dels 55 diputats.
Singular decebedor
09/09/2010
Collons, com ens l'agafem amb paper de fumar. Els catalans ens sentin dir de l'alçada d'un campanar, i ara resulta que no es pot dir que el president actual és fruit de la immigració desbocada, impulsada per Franco per diluir el sentiment nacional català. Quins pebrots.
MAITE
09/09/2010
AQUESTA VEGADA,I ÉS LA MEVA OPINIÓ, L'EDITORIAL VA MOLT ERRADA,DONCS CREC QUE EL Sr TREMOSA HA EXPRESAT EL QUE PENSEM LA MAJORIA DE CATALANS.EN MONTILLA HA ESTAT UN NEFAST PRESIDENT DE CATALUNYA.
Engelbert Rius
09/09/2010
Ja es hora que es diguin las veritats del Montilla. Aixó no es cap pas negatiu. La reacció dels sociatas , sí que es llastimosa. Molt bé per Tremosa.
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida