vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
reforma laboral
Què li sembla la reforma laboral del govern de Rajoy?
45 %
13 %
42 %
60 vots
antidretà: Aquesta revista digital deu ser consultada per molt...
Dissabte, 11 de Febrer de 2012
Actualitat

Política

08/09/2010
13:23  h.
PSC titlla Tremosa de “nen de papà”, “indocumentat” i “mal educat”
Iceta demana a CiU que exigeixi a l’eurodiputat que rectifiqui
Sense títol
El viceprimer secretari i portaveu del PSC, Miquel Iceta, ha comparegut expressament avui en roda de premsa en el Parlament de Catalunya, per demanar a CiU que exigeixi “una rectificació immeditada” de l’eurodiputat Ramon Tremosa per haver assegurat en un apunt al seu facebook que José Montilla “és el president que Franco somiava per a una Catalunya en democràcia”.

Iceta, que ha qualificat Tremosa d’“indocumentat” i “maleducat”, ha qualificat les paraules de l’economista de “sortida de to gravíssima” i ha assegurat que la manca d’una desautorització per part de la cúpula de CiU demostra “el nerviosisme i “la hipocresia” de la federació. “Ahir Artur Mas parlava de joc net, però poques hores després deixa com els seus dirigents de tercera, quarta i cinquena fila insulten el president de la Generalitat”, ha lamentat el socialista.

“Com pot ser que aquests nens de papà que no van fer res ara s’atreveixin a fer aquestes declaracions quan el president Montilla durant el franquisme es va mullar per defensar Catalunya”, ha declarat Iceta. I encara ha afegit: “No m’estranya que els convergents estiguin preocupats per l’educació” –aquest matí CiU ha fet una roda de premsa sobre aquest tema- “si la mala educació del senyor Tremosa és insuportable”.

Eleccions un dia de Barça-Madrid

Iceta també ha tret importància que les eleccions se celebrin un dia de Barça-Madrid. “Pensar que un partit de futbol pot influir en la participació és pensar que els ciutadans són idiotes”, ha conclòs, “perquè un partit no privarà ningú d’anar a votar”.

Mas lamenta que Tremosa hagi entrat en el terreny dels "retrets personals"

El president de CiU, Artur Mas, ha lamentat que l'eurodiputat Ramon Tremosa hagi entrat en el terreny dels "retrets personals". Tot i que el líder convergent ha declarat entendre el motiu que ha impulsat Tremosa a escriure la crítica (la coincidència dels comicis amb el clàssic Barça-Madrid), Artur Mas ha rebutjat "els termes" que ha utilitzat l'eurodiputat.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
57Veure i/o afegir comentaris
XIULA.:UYY... LA NIÑA DE MAMA,QUE EDUCADA PERO HISTERICA,i dacort TITI...
Comentaris (57 en total)
XIULA.
11/09/2010
UYY... LA NIÑA DE MAMA,QUE EDUCADA PERO HISTERICA,i dacort TITI,pensa com diria el teu amo,´BUEN CABALLERO NO MIRA AGUJERO´.I per aqui te lÁN fotut.
Jubilat
09/09/2010
No sufrais ciudadanos de este pais, con la pandilla de politicos impresentables que tenemos, cualquier dia puede aparecer un nuevo salvador de la patria. Este tipo de politiquitos que nos llevan hacia una vida "mejor" es el campo de cultivo adecuado para ello.
Monserrat
09/09/2010
El lladre socialista no sap que es mijor ser NEN DE PAPA ,QUE TRAIDORS I LLADRES,el temps s´acaba TIC,TAC,TIC........
Jaume
09/09/2010
Ja era hora que en Tremosa digués alguna cosa amb suc. Ara caldria que continués fent alguna cosa útil pel país.
lluga
09/09/2010
Iceta, la gelosia et menga, com t'hagués agradat a tu ser un "nen de papà" l'enveja és dolenta i a més si és fonamenta amb falsedats, a tu qui t'ha dit que Ramon Tremosa és un nen de papà", això no ho ensenya la UOC oi?. la UOC ensenya a dir veritats i no mentides, tu què vas aprendre?. La persona que s'ocupa de premsa de CiU hauria de fer una recopilació de frases fetes per alts dirigents del PSC durante tants anys i dirigides a CiU i al president Oujol, posar-les per ordre cronològic i enviar-li a vostè Sr. Iceta i li hauria de dir. "Tingui i llegeixi tot això, i quan n'estigui assebentat, començi a demanar rectificacions i perdó per haver-les dit", sap Sr. Iceta, se'n podria omplir un bon sac o no ho recorda?.
Sergi
09/09/2010
No val la pena ni escoltar-lo, a l´Iceta. És un dels polítics més impresentables que tenim, i mira que n´hi ha!
marc cabestany
08/09/2010
Antidretà, perque no grates envers els organismes que t'he dit, i llavors segur que veures moltes mes coses i no salvares els dits partits d'esquerra.
Ramon
08/09/2010
He llegit al Ramon Tremosa aclarint les seves declaracions a www.opinionsdigitals.cat pero segueixo pensant que s'ha passat.
Combatent sociatas
08/09/2010
Ai, miquelina si que estàs irritada...Doncs la que et ve a sobre prepara't!!! Per què no truques al Notari de moda i quedeu?' Es veu que monta unes "performances" que et deixaria distret.
Tremosa parla clar
08/09/2010
En tremosa l'ha clavat dient que Zp i Mantilla estan mes a prop de Hugo Chaves quze d'una democracia europea. I per a mostra de l'encert nomes cal veure com els cou a totes les rates.
Juli Jordà
08/09/2010
Ai Iceta, que n'esteu de nerviosos els sossiates. Com us dol que en Tremosa tingui raó. Només us queda insultar. De niño de papá, res, en Ramon té 45 anys i al seu pare deixeu-lo tranquil. D'indocumentat, resulta que és catedràtic d'economia (quin grau acadèmic té el President Montilla? I tu, Iceta?), i de mal educat, com a mínim no empra termes de pèssim gust com els que fan servir determinats enxufats sossiates, altament ofensius (¿recordeu el que va haver de sentir la Sra. Mònica Terribas de llavis d'un dels vostres acòlits impresentables?) Per cert, molt bona l'aportació d'en Juanitu.
Juanitu
08/09/2010
Dedicat a Iceta i a l'antidretà: Mireu, jo soc un fill de papà, pero no un imbècil. I vosaltres us creieu que Catalunya està farcida d'imbècils. Respecte a que durant el franquisme Montilla es jugava no se què per Catalunya, crec que aneu errats. Es jugava no se què pel marxisme-leninisme pensament Mao Zedong, i de pàs, fent agit-prop utlitzant al poble de Catalunya. Aguns fills de papà com jo, durant el franquisme en vàrem jugar més. Com el nostre Poble. Sense medalles. I ara, anem a pams. Es conegut que per càlculs estrictament electorals (que es l'especialitat del PSOE), l'abstenció afavoreix a aquesta mena de funcionaris del catecisme aplicat als altres, que es el tripartit. Si tenen possibilitats, es en base a una monstruosa abstenció que han fomentat abastament amb la seva política. I la fomentaran, com Ciudadanos, dient que el nacionalisme (i els seus afegitons) tot ell, es una espècie de "mafia corrupte". Com que saben que a l'electorat popular, això l'afecta, van a fer-los abstenir. També aniran a fer trampa amb l'independentisme, dient que en aquestes eleccions també es "decideix" sobre això. Trampa i mentida, com qualsevol persona amb sentit comú sap. L'estrategia es el "pudriment", l'esgotament de "l'altre". I una campanya digna dels venedors d'ungüents de les històries dels Germans Dalton. Ho van fer amb l'Estatut (la seva confecció), ho van promou-re amb la Sentència del TC (objetivo cumplido en medio del mundial de futbol), amb els seus culubrons respecte les 25 momies del Congreso i ho continuen fent... Els fills de papà treballador, com jo, ja fa temps que veiem com a aquesta estafa, l'hi diuen ser "d'esquerres". Segurament amb aquestes estratègies, aquets funcionaris pensen mantenir el vot ignorant. Sou vosaltres els que el dividiu entre ignorants i fills de papà. No jo. Apa, prediqueu als sol.licitant de subvencions.
marc cabestany
08/09/2010
ICV, es aquell partit que controla tot el tema de la Agencia Catalana de Residus i la Junta Gestora de Residus? ICV, es aquell partit que controla la Agencia Catalana de l'Aigua? ICV, es aquell partit que controla Habitatge? I ara em pregunto jo, com es financià ICV? Quant torni a neixer amb dedicare a l'estudi com un regidor de un ajuntament de l'area metropolitana, que no tenia gens de patrimoni, actualment te una gran fortuna. Nomes es un projecte meu per una altra vida, si existeix i no m'atropella el carter Miralles amb el seu AUDI.
antidretà
08/09/2010
Cabestany, deixa-ho córrer, tots els partits estan podrits. El que em causa sorpresa és veure com a hores algú pugui estar il-lusionat per veure com un partit tant gastat, de dretes i corrupte com CiU pugui tornar de nou a la Generalitat. Sincerament, algú a hores d'ara es pot il-lusionar el més mínim amb el que puguin o deixin de fer la casta política catalana i els partits que integren el podrit "oasi català"?
Psicòleg
08/09/2010
Cadascú de nosaltres veu i jutga les altres persones d'acord amb l'imatge que tenim de nosaltres mateixos. El Sr. Iceta doncs, es considera "nen de papà", "indocumentat" i "maleducat". Un bon psicòleg segur el curaria.
Genís
08/09/2010
Perquè alguns de vostès empren el mot "liberal" com si fos un insult? En Tremosa l'ha cagat però l'Iceta la caga cada cop que obre la boca...
antidretà
08/09/2010
El que em fot és que a la gent de dretes se li enfot la corrupció i que els seus partits estiguin podrits. És per això que Mas i Convergència guanyarà. La dreta és corrupta per naturalesa perque el seu credo està basat en la preminència del diner i el "laissez faire" per damunt de la política. La dreta no aspira a canviar res, només a mantenir intacte l'stato quo, per això se'l enfot la corrupció, perque la prioritat absoluta és mantenir intacta la bona marxa dels negocis. La resta és totalment secundari. Però l'electorat d'esquerres és diferent i exigeix molt més dels seus polítics, entre altres coses perque l'esquerra aspira a transformar la realitat i quan aquestes esperançes es defrauden és quan arriba l'abstenció i el vot en blanc a les seves files.
marrameu
08/09/2010
Antidretà: molts parlamentaris "d'esquerres" no tenen nivell. No perquè siguin d'esquerres, sinó perquè, sent uns analfabets integrals, han adoptat la política com a única manera d'accedir a un status al que no arribarien mai per cap altre mitjà. I aquest enriquiment seu és proporcional a l'empobriment del país.
Nil
08/09/2010
Això de la corrupció i la "dreta" em fa molta gràcia. L'any 99, els socialistes, coaligats a Tarragona, Girona i Lleida amb els de debò, varen incrementar a les eleccions al Parlament el vot en termes absoluts i realtius respecte l'any 95, en un context de descens de la participació, per a més inri. Entre aquestes dues dates, concretament l'any 1997, Josep Maria Sala va ingressar a la presó davant sentència ferma per corrupció i finançament irregular. A Catalunya hi ha massa gos pavlovià que repeteix consignes.
antidreta2
08/09/2010
d'acord antidreta: l'esquerra aspira no a transformar la societat sinó que els seus dirigents es transformin( mira la trejectoria vital de molts d'ells) i un cop en el govern mantenir el estatus -quo de privilegi.
antidretà
08/09/2010
Potser sí, marrameu. De la mateixa manera que l'enriquiment de certs dirigents i fundacions de Convergència deu ser proporcional a l'empobriment que han patit institucions com el Palau de la Música de mans de la gestió de certs personatges molt ben relacionats en l'àmbit de Convergència.
antidretà
08/09/2010
Si tothom tingués un mínim de decència ningú aniria a votar a les properes eleccions. El tuf que despren el podrit "oasi català" és massa fort per suportar-ho. Masses coses fan massa pudor a Catalunya. El problema és que hi ha molts interessos creats i és del tot previsible que a les properes eleccions tots els Ramon de torn vagin a dipositar religiosament la papereta al seu partidet de torn com si res hagués passat.
Isidre
08/09/2010
Iceta, al P$OE del NE no teniu a ningú de la categoria professional, ètica i moral de la de'n Ramon Tremosa. El P$OE del NE és un cau de NiNi,s que s'han apuntat al "partido" com a ùltima sortida laboral.
Ramon
08/09/2010
La sucursal del PSOE va boja per fomentar l'abstenció. La prioritat absoluta de la sucursal del PSOE és fomentar l'abstenció. L'abstenció catalana, s'entén.
Ramon
08/09/2010
Jo sóc decent. Mira si sóc decent, que voldria per a Catalunya qualsevol dels sistemes polítics democràtics que a tu tant de fàstic et fan. Consens nacional i consens ètic, Èinstein. Democràcia. Saps allò que els grapalluts com tu en dieu "democràcia formal", sense adonar-vos que això és una tautologia? Doncs xostracta.
antidretà
08/09/2010
Ramon, per la teva forma d'expressar-te dedueixo que deus ser algun militant ridícul amb carnet de partit. Jo no tinc carnet de partit i no em fa res de dir que a les properes eleccions no aniré a votar o ho faré en blanc. Fins ara ho havia fet per ERC o ICV com a vot útil d'esquerres, però ja estic fart d'aquesta casta política que tenim i de la gent ridícula com tu. Catalunya és un autèntic femer.
cati
08/09/2010
!Sort que Montilla "vol" un joc net.... Serà per part dels altres....
Veterinari
08/09/2010
Ja tenim el ZOO ple de diferents energúmens de la secta sociata: aquesta foca pesada i bocamolla, el ferran de la crosta, la rata zaragoza, la machacona, la de su madre i l'alocton... Això sí, per no perjudicar la salut dels més febles, gaudir d'aquest espectacle tan progre, podran només els que acreditin la solvència moral i ètica.
ai ai ai
08/09/2010
Jordi de Manresa, ets grotesc.
Ramon
08/09/2010
Ras i curt, que estàs sonat, vaja.
antidretà
08/09/2010
Tremosa és un nen de papà liberal, com tots els actuals dirigents de CiU, i un maleducat. Opions com la d'aquest liberal anomenat Tremosa reflecteix un estat d'ànim molt estès en la "casa gran" de la dreta catalana i és la de creu-re's que la Generalitat i Catalunya és propietat de Convergència i que només ells tenen dret a governar-la. Doncs no senyors liberals de dretes de Convergència, Catalunya no és propietat vostra i la Generalitat encara menys. I encara menys quan s'utilitza la senyera per tapar polítiques de dretes i pactes amb el PP.
Gemma
08/09/2010
I perqué ha de rectificar??? No he vist mai cap socialista i menys aquest home rectificant d'algún dels disbarats que han dit una vegada darrera l'altra de l'adversari.
marc cabestany
08/09/2010
Jo pensavà que ser antidretà, era ser simpatitzant amb un partit d'esquerres i no amb un partit d'aprofitats, de Filesas, etc, i que viuen en cases de 400.000.000 de pts, sense justificació aparent de l'origen dels diners. Així potser em pensaré tambe ser antidretà.
G1
08/09/2010
Pactes amb el PP com el d'Euskadi o el de MOntjuïc o el de garanties estatutàries sobre els referèndums. Molt bé pel Tremosa. Senyors socialistes anticatalans, ja n'hi ha hagut prou.
antidretà
08/09/2010
A mi em desagrada el PSC i he defensat en aquests fòrums la necessitat de que algun dia ERC i ICV es fusionin per tal de crear un partit nacional d'esquerres que acabi amb la nefasta hegemonia que el PSC du en l'àmbit de l'esquerra catalana. Dit això, les opinions de Tremosa em repugnen perque demostren el tarannà d'una gent que, d'ençà la constitució del govern tripartit amb Maragall, no ha fet altre cosa que desligitimar contínuament el nou govern de la Generalitat, com si aquest fos propietat exclussiva de CiU i la seva crossa dels darrers anys del PP.
pol
08/09/2010
Mes insuportable que iceta es dificil trobar
pol
08/09/2010
mes mal educat que aquest iceta es dificil de trobar
Visc A Catalunya
08/09/2010
Compañero', us esperem a to's en la Festa de la Rosa. El lema d'aquest any: entre capullo' i rosa', la vamo' a montar grossa (nota: la flor s'ha de pronunciar en montillesc pa' fer més fina la rima -i olè-).
Diccionari Tripartit
08/09/2010
PSC = PSeudo Catalananistes. Recordeu el "capitán, mande firmes. Viva el Rey, viva España" de la Chacón? Doncs, això.
Gerard 1410
08/09/2010
En Tremosa l'ha clavada. Han decidit fer les eleccions coincidents amb el partit de futbol per rebaixar encara més els votants, perquè és la desmovilització l'única cosa que beneficia els socialistes. Molt bé pel Tremosa. I molt bé pel Mas en no veure en Laporta i en Carretero com a contrincants.
manel xic
08/09/2010
això de nens de papà, ho diu pel Maragall, pel Serra, pel Nadal, pel Siurana, ....i per tots els dirigents sociates fills de falangistes, d'Opusdeistes i de dirigents del Movimiento?
Jep
08/09/2010
Doncs ben segur que Franco, si aixeques el cap, estaria ben content de veure com els socialistes barren el pas al català tant a la UE com al Congrés, no creuen? A que venen doncs aquests escarafalls per dir una obvietat, senyors socialistes? potser els cou la veritat?
Fart de tripartit
08/09/2010
La veritat fa pupa, eh? El Tremosa ha dit el que pensa més de 50% de la població de Catalunya, ja no recordeu pas que el vostre presi HAVIA PERDUT LES ELECCIONS i ha okupat el càrrec a base de la manipulació electoral i perquè té la pell grossa sociata que només vol fer mal a Catalunya catalana???
Jordi (de Manresa)
08/09/2010
Com més bramin els sociates, més estic al costat de Tremosa.
Siscu
08/09/2010
Un 10 per Ramon Tremosa.
Ramon
08/09/2010
Aquest Iceta no és del mateix partit que el tio que va dir-li "mal follada" a la directora de TV3, perquè una entrevista a Jóse Montilla no va dissimular prou que per culpa d'Esquerra presideix Catalunya un sucursalista analfabet funcional?
Mikel
08/09/2010
Cap dels insults que ha dit l'Iceta supera el de LLADRES que sou els del PSC
fricat
08/09/2010
Socialistes foteu pena!
marc
08/09/2010
Sr. Iceta, perque no explica l'affaire Montilla-Paz Dorado, que surt publicat per google, i segons sembla va estar judicialitzat el tema?
marc
08/09/2010
Sr. Iceta, soc conegut de la familia Tremosa, des de fa molts anys, i puc afirmar i demostrar que en cap cas ha estat en Ramon un "nen de papa", doncs aquesta familia han estat unes persones compromeses amb aquest pais, no com vosté i el clan del Baix Llobregat, que he vingut a viure de la politica, com un qualifica un ex alt carrec del vostre partit i ja retirat. Sr. Iceta, la seva incultura i la de tot el seu clan, si vol saber quelcom dels Tremosa, nomes cal que grati en sectors politics compromesos i podre veure qui son. ICETA VOSTE SI QUE ES UN APROFITAT COM EN MONTILLA I EL CLAN.
Neus
08/09/2010
PSC=TRAÏDORS ESPOLIADORS
Marcel.li
08/09/2010
La opinió del Sr. Tramosa no la trobo tan criticable. No li diu que sigui un franquista, li ve a dir que el resultat d´un govern PSOE o PP. demócrates !?1? a Catalunya, ja li aniria bé a qualsevol espanyol, demócrata o no. Es un odi i expolí que no té remei i hi serà sempre. Només hi ha una solució, o en envien a fregir esparrecs ells (Espanya) o els hi enviem nosaltres(Catalunya) aixó si, quan sigui el moment i és pugui guanyar amb tota seguretat,
un senyor antic
08/09/2010
Feia dies que no se sentia la veu del flautista de Hämmelin, el nen bo del socialisme catala, quina risa !, el sr. Icerta esta enfadat, aixo vol dir que anem be, ja se sap, quan es toca el Virrei de Catalunya, salten com les puçes vora del foc, ja sabem que ara toca allo de salvis qui pugui, salvar els mobles i els carrecs no sigui que aixin de treballar!.
Jep
08/09/2010
Sr. Iceta, no es posi nerviós i digui-li al seu company Daniel Losantos Fernández que retiri les seves paraules ""Talibà independentista i hooligan del PP" referint-se a CiU". No soc de CiU, però considero que les paraules del seu company son tan o més ofensives que les d'en Tremosa. Potser es pensa que vostès tenen patent de cors per insultar i befar-se dels demés, sr. Iceta?
el plural. je. je.
08/09/2010
fa pocs mesos que teniu aparcats els dobermans del partit, i de sobte vos ha sortit tota l'educació. a qui vols enganya colla de farsants. vos surt l'educació com a d'altres l'equidistancia, quan interesa.
lamaredelsous
08/09/2010
iz, no sóc convergent i estic totalment d'acord amb el q ha dit el professor Tremosa, pel que fa al q tu dius, vosaltres podeu parlar d'indocumentació i malaeducació pq és la vostra essència, sort q us queden dos dies...
MARIÓ
08/09/2010
sr. de casa bona! el seu "cap " ha anunciat JOC NET. Faci-li cas, home! no vagi amb iinsults personals i infantilismes...que ja és una mica grandet. ADversari polític no vol pas dir ENEMIC!!COMPTE AMB LES FORMES QUE MOLTS COPS ELS PERDEN ALS PROGRES DE CASA BONA...
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida