vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
reforma laboral
Què li sembla la reforma laboral del govern de Rajoy?
44 %
12 %
44 %
66 vots
antidretà: Aquesta revista digital deu ser consultada per molt...
Dissabte, 11 de Febrer de 2012
Actualitat

Política

06/09/2010
15:33  h.
Puig veu assolible el concert i diu que CiU ha aconseguit grans fites pactant amb PP i PSOE
El secretari general adjunt de CDC diu que si hi ha un govern fort de CiU, no tindrà la manca de cohesió del tripartit
Sense títol
El secretari general adjunt de CDC, Felip Puig, ha replicat al president de la Generalitat, José Montilla, que el concert econòmic és un objectiu assolible si a Catalunya hi ha un govern fort de CiU, i ha recordat que la federació ja va aconseguir grans fites per al país a través de pactes amb el govern espanyol, ja fos amb el PP o amb el PSOE.

Ha respost així a les declaracions de Montilla d'avui, en què ha instat CiU a aclarir si pensa aconseguir el concert econòmic amb Mariano Rajoy com a president de l'executiu espanyol. Es pot aconseguir el concert, ha dit Puig en roda de premsa, si hi ha un govern fort de CiU, perquè no dependrà de Madrid ni tindrà la manca de cohesió del tripartit.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
42Veure i/o afegir comentaris
Ignaci:I quines fites! Ja es veu que nadem en l´abundància, que pràctic...
Comentaris (42 en total)
Ignaci
08/09/2010
I quines fites! Ja es veu que nadem en l´abundància, que pràcticament no fa falta que demanem la independència de tants poders que té la generalitat. El concert? Arribar i moldre! Visca 23 anys més de peix al cove.
ramon pons
07/09/2010
Estic de vacances a Buenos Aires i dic que soc catala i ens coneixen. Jo l'unic concert que vull es el dels Pets. Perdoneu que no accentui pero l'ordinador de l'hotel no te l'opcio
fontdelferro
07/09/2010
Els convergents ens volen tornar a anestesiar amb el peix al cove, amb negociacions perpètues, continues i infructuoses que només fan que cremar la societat... Foc nou! Reagrupament i independència
JAUME SANTAMARIA
07/09/2010
LA CULPA D'AQUEST MALESTAR QUE PATIM ACTUALMENT A CATALUNYA ÉS TOT DE LA CLASE POLÍTICA CATALANA,QUE NO S´HA BELLUGAT PER INTERES DE PAÍS SINÓ ,PER INTERES DE POLTRONA. FA MOLT DE TEMPS QUE ENS PRENEN EL PÉL .
cati
07/09/2010
Molta agressió gratuïta i sense fonaments contra el partit que té més gent independentista i que treballa de veritat en la direcció correcte per arribar a formar una nació sobirana. Demostra molta ignorància o mala fe escriure que CDC no ha fet res aquets 23 anys. El tripartit s’ha limitat aquests 7 anys a acabar unes obres imprescindibles ja començades, això si, fent-les molt més cares i lentes. I el dia a dia de la administració, també molt més car i lent.I nacionalment parlant, només hem anat clarament cap enrere. Per tant, si només tenim dues possibilitats exclusivament catalanes, com son CIU i Esquerra (abans ERC) i sabem que aquest segon partit està per un tercer tripartit, no sé què més podem triar. De moment Rcat i SCI si no s'ajunten per circumscripcions, on es presentin junts uns o altres, el més provable és que no arribin a tenir ni representació... Jo ho veig ara ja d'una manera molt pessimista. I no em dona la gana de votar ningú que vulgui una nació només d'esquerres. Vull pel meu País la mateixa democràcia que tenen els altres Països de la UE. I pels historiadors que volen fer veure que la burgesia és la culpable de la nostra situació, dir que hi ha molts burgesos que han donat vida i hisenda pel seu País, que l’han fet bo, culte en tots els sentits i ric. I que son precisament els botiguers, artesans, petites empresaris, professionals liberals, treballadors i pagesos els que tenen la decisió a les seves mans, i d’aquests on n’hi ha mes és a CIU.
Xavi
07/09/2010
La Independència pot ser una cosa utòpica o difícil d'aconseguir, però és la única via que ens queda als catalans. El federalisme, l'autonomisme, el seguir igual, no porten enlloc ni il.lusionen la població. Senzillament no hi ha cap altre projecte de país que no sigui la independència. La resta sols són excuses per no perdre la menjadora.
Credibilitat zero
07/09/2010
Tinc la sospita que el Felip Puig és un submarí del Lopez Tena, si no és així no s'entenen aquestes declaracions. Amb el desastre de l'estatut ja es veu que el peix al cove s'ha acabat i el concert és impossible (Si tot el parlament Català, CiU inclosa, i el suport del poble català en un referendum no han aconseguit convencer ni PP ni PSOE per una fita tant poc ambiciosa com aprovar l'estatut retallat, imagineu com és d'impossible el concert). O el pla secret de CiU és guanyar les eleccions generals espanyoles per majoria absoluta? Dient aquestes bajanades ja es veu que CiU ens vol enganyar.
jajape
07/09/2010
Guerau, estic d'acord amb la teva ultima reflexió sobre aquest article. Ara bé llegeix els teus escrits anteriors i, o no ets la mateixa persona qui els escriu, o, simplement, no lliguen amb el que dius últimament. Dic això per lo de l'ètica.
Pere (Lausanne)
07/09/2010
CDC i UDC els partits del 3% (potser el 4%). PSC si fa no fa el mateix. Tots plegats - incloent-hi ICV i ERC - atrets per la Menjadora. Recordo els mots d'una directora de residència d'avis dels voltants de Barcelona que m'explicava que la Generalitat li fotia una pressió fortíssima per fer obres mentre el director del servei territorial d'Acció Social conduïa un Audi A6 i tenia secretària. ****************************** Els polítics catalans - com els espanyols - són el que són i el poble ho sap. Som ja al nivell de Sicília i del sud d'Itàlia: la gangrena de la corrupció, voler esdevenir funcionari i gaudir de la menjadora. ***************************** Encara recordo en Pujol a Oriflamma el 1976 parlant dels models escandinaus: haaaa haaaaaaaaaaaaa ! ************************* Voleu que us expliqui una corrupció que no ix als diaris ? Des de fa anys l'UE dóna subvencions per a la instal.lació de plaques solars i altres obres d'orientació ecologista. Us puc confirmar que a la Garrotxa només les obtenien els amics de CDC. I el mateix al Berguedà. **************************** El més bèstia és que amb 300 anys sota la purriassa espanyola, ens han encomanat llurs repugnants vicis socials i polítics. Només cal veure llur història: no saben el que és democràcia, llibertat, respecte i tolerància.
jajape
07/09/2010
Pere (Lausanne) Pots donar-me una garantia de que els altres o els teus, que no se qui son, seran tan diferents que allò que diuen de que "el poder corromp i que el poder absolut, que sembla que es el que demaneu, ja que desacrediteu als demés, corromp absolutament" ja no serà possible? La independencia de Catalunya, si algun dia la aconseguim, serà fruit de la unió mai de l'enfrontament i la desqualificació. Primer Catalunya després les idees.
Isidre
07/09/2010
L'independentisme català, el mateix que el basc, te un problema, i no és ni més ni menys que els "independentistes", incapaços d'entendres amb ningú, ni tant sols amb ells mateixos.
Guerau
07/09/2010
l'independentisme no és una ideologia ni un grup polític, és una posició ètica davant dels esdeveniments.
EMBAUCADORS
06/09/2010
SEGUEIX sense DIR COM.per tan em sona a tornar a enganyar el personal. l'epoca del peix el cove i negociar amb españa ha finalitzat, la mateixa sentència de l'estatut diu que la biteralitat no existeix, catalunya no pot negociar res amb españa! El govern español cedira en el que vulgui i seguint la seva voluntat. Per tant, algú creu que vist el que hem vist, cediran el concert saben que españa seria inviable economicament parlant?
Baldiri
06/09/2010
Jo crec amb CiU, amb els que no crec és amb els que ens volen aniquilar, com el PP i el P$OE ni amb els que ens volen embaucar amb una "independència express" que només és un argument de quatre trepes per aixoplugar-se al mon de la politica. Amb l'espectacle que han muntat aquest estiu, Déu mos en guard de que entressin al Parlament com a representatnts del poble de Catalunya, uns trepes que tinguent exactament el mateix duscurs son incapaços d'entendre's entre ells, com s'han d'entendre amb els demés?. Trepes i frikis!.
Maria
06/09/2010
Es que no tenen a CIU un cap de campanya seriós que els digui que ENGANYAR amb el concert econòmic els pot sortir car a les eleccions?La gent no els creurà. Estan fent el ridícul.
concert de flauta
06/09/2010
A es clar i abans no els l' havíen donat perquè no l'havíem demanat? I perquè no l'havíem demanat, doncs? Perquè sabíem que era una quimera i ara ja no tenim res per il.usionar i hem de treure algo per dir d'on sigui.
Fàcil, fàcil
06/09/2010
Suposo que admetrà que desprès de la sentència tot és molt més difícil. Una vegada convençut el govern espanyol per modificar la LOFCA, hi ha dos camins: a) Modificar la Constitució. Té el problema d'haver de convèncer els diputats a l'oposició (PP o PSOE) i els ciutadans de la resta d'Espanya (cal refèrendum). b) Que una nova sentència del TC digués just el contrari. Com veieu d'allò més fàcil; doncs ànims.
Pere (Lausanne)
06/09/2010
HA HAAAAAAAAAAAAAA haaaaaaa ha haaaaaaaa !!! ************************** Des de Suïssa aquest individu ha aconseguit que tingui mal de panxa de ... tant riure !!! Només desitjo als votants de CiU que es posin una agulla d'estendre al nas i un barret d'ase si finalment decideixen de votar-los. Llegeixo les declaracions de polítics de CiU, d'ERC, d'ICV i del PSC i constato que NO han pas entès el que tenen al damunt. Tots plegats tracten els ciutadans de subnormals profunds. Apa, quina serà la propera declaració d'aquests pallassos que em faci petar de riure.
Merè
06/09/2010
Ull, el límit de molts votants és que veguin clarament que els estan enganyant. Podem ser més moderats o menys. Ara bé passar per tontos directament, no.
EX-CIU
06/09/2010
Pere (Lausanne) 06/09/2010 L'HAS CLAVAT, COMPANY!!
Guerau
06/09/2010
Això és exactament la corrupció política catalana. La manipulació i la falsedat dels polítics submissos a Madrid
Vicenç Ramoneda
06/09/2010
A qui us digui que la via independentista passa per un referèndum, pregunteu-li quin dia el rei d'Espanya té previst de signar el decret perquè es convoqui. La solució és convertir les eleccions en un plebiscit, com ja digué el propi president Montilla, que va afirmar que els catalans ja ens autodeterminem cada quatre anys quan anem a les urnes. Doncs votem llibertat! Visca la Democràcia! Visca la Constitució Catalana! Visca la Llibertat! Visca Catalunya Estat!
Guerau
06/09/2010
Independència express??, no hi ha una gradualitat en la independència això una falsedat dels botiflers de CIU i altres. la independència és una ruptura amb el passat, un trencament clar i nítid. Espanya no reconeixerà la independència de Catalunya fins passat uns anys i amb la política dels fets consumats en 10-15 anys no tindrà més remei que reconèixer Catalunya. això és el normal. mentrestant Catalunya s'haurà consolidat com a esta de ple dret i constitucional.
Moragues
06/09/2010
O en Madí se li va assecar el poc cervellet que tenia fent vídeos , o el Puig se li escapat i s'ha sortit de mare. Sembla que a Can Autonomies Espanyoles , no n'aprenen, no...Ja no recorden la coça al cul que li va fotre l'Aznar a en Pujol a la segona legislatura del PP quan ja no necessitaven el seu suport per a la 'Governabilitat d'Espanya' de la que tan ufà sempre n'estava el Pujol... A can CiU s'ha de menjar moltes cues de pansa...
Pere (Lausanne)
06/09/2010
Senyores i Senyors lectors i benvolguts compatriotes: JA no som pas a debatre sobre si podrem o no assolir la independència ! Els Catalans JA han "realized" - entès - que amb els Espanyols "a pa i aigua" i a "obeïr" i mutis i a la Gàbia, la d'Ells. ************************************************************** I els partits tradicionals - inclosa ERC (??!!) - encara no han eixit del somni. Viuen en un somni, en una il.lusió dibuixada per l'Amo Espanyol i llurs còmplices i col.laboradors: Botiflers, Renegats, Aprofitats de la Menjadora, Esporuguits, Assalariats de l'Amo Espanyol, .... *************************** El més bèstia és que com duen 30 anys de mesells NO SABEN PAS com actuar de forma diferent. *************************** I els caurà al damunt una gran Patacada si no és pas el 2010, serà d'aquí 4 anys.
Pere (Lausanne)
06/09/2010
Allò que les consultes per la Independència, RCAT i SCI han fet en 1 any - amb l'ajuda preciosa de l'Amo Espanyol - és inimaginable: ******************************** Han trencat 33 anys d'engany, coma profund, anestèsia nacional i aixecada de camisa general. Els Catalans s'han descobert Ells mateixos FARTS D'ESPANYA en un temps rècord. I el que vindrà ! ******************************* Recordeu la caiguda de l'URSS i de tots els seus satèl.lits: en 3 mesos tot fou desmantellat ! Cal ésser amatent, preparat i disposat a arriscar per al moment oportú que arribarà i donar el bon cop de falç ! **************************** Fins i tot els Espanyols JA s'ho ensumen i albiren que tocarem el dos. ****************************** No sigueu rucs i no voteu els partits que prediquen de continuar la submissió al Repugnant i Fastigós Amo Espanyol, un Amo que és un lladre i un explotador de la nostra riquesa i el nostre treball.
Magda
06/09/2010
Be, els que us passeu tot el dia a Internet parlant de independencia (tre o quatre a tot estirar que aneu canviant de nick i que s'us troba per tot Internet), voldria que ens expliquessiu que, si és tant fàcil, perqué portem 500 anys sense ser independents?. Quer potser els nostres avantpassats eran menys intel.ligents i valents que vosaltres?. Ras i curt, mentiu com uns bribóns, i el pitjor de tot és que ho sabeu.
Arnau Mir de Tost
06/09/2010
L'ùnic vot ùtil per la Nació catalana és CiU, la resta, o traició o fum.
Pau (Girona)
06/09/2010
Guaita Pere (Lausanne), si hi ha algù que tracta als catalans de subnormals profunds sou els de la pastanaga independentista penjada d'un pal. Però de veritat us heu cregut que els catalans som imbècils?. I més després del sainet amb que ens heu obsequiat aquest estiu. La veritat és que crec que esteu guillats si us penseu que els catalans seguirem els vostres xiringuitos-sectes que per egos fastigosos sou fins i tot incapaços de possar-vos d'acord amb els que pensen exactament igual que vosaltres, trepes, més que trepes...i frikis!. Ja heu ensenyat el llautò a tothom, ara, descanseu i deixeu de donar la tabarra.
Arnau Mir de Tost
06/09/2010
L'ùnic vot ùtil per la Nació catalana és CiU, la resta, o traició o fum.
Guerau
06/09/2010
Portem 500 anys sense tenir independència, però moltes vegades'ha intentat, i sempre s'ha topat amb la mateixa barrera: l'autoengany i la manipulació de les elits burgeses catalanes,que preferien ser submisses a Espanya a canvi de negocis. negocis ruïnosos pels catalans i beneficosos pels castellans és clar. Els interessos de la burgesia comercial és la clau per entendre la submissió.
Guerau
06/09/2010
no, no la pastanaga, és l'autonomia catalana de CIU, aquest és l'engany. ah i els franciscans ingenus panxacontents catalans.
Guerau
06/09/2010
la versió blavera de catalunya: "No mos fareu independents" "volem ser espanyols" que predica CIU i les capes altes de Barcelona
Uriel Panés
06/09/2010
El concert economic es possible si tenim a Catalunya un govern fort amb CiU. Després vindrá la resta com l´independencia. Cal ser forts a la Generalitat per demanar a Madrid el tracte que ens correspont.
Vicenç Ramoneda
06/09/2010
Unionistes contra qui vol la llibertat? Bé, allà vosaltres! A Sant Martí del Canigó la veu ressona que us esglaia. Diu: Catalunya! i la remor sempre contesta: Esclava a Espanya. Si prens coratge els ulls al cel i alces el braç - gest de venjança, a Sant Martí sents una veu i a cau d'orella: També a França. Ja ho deia Joan Salvat-Papasseit, l'any 1923, en el poema "Les gorges":
jajape
06/09/2010
Els que per defensar unes, diem ne idees, es veuen en la necessitat d'insultar un partit que avui per avui es el primer de Catalunya i als seus militants i simpatitzants, la veritat es que, semble, no tenen una idea clara d'on volen anar excepte parlar d'independència. Moltes vegades penso que, la majoria d'aquests, la seva independencia es no dependre d'un govern amb majoria de CIU. Si un pacte econòmic es difícil algú dubte, i pot pensar seriosament que proclamant la independencia es més fàcil. Amb la primera opció perden part de la llet, amb la segona es queden sense la vaca, que faríeu en el seu lloc?
Joan Maristany
06/09/2010
Sr. Puig, Que heu perdut l' enteniment ? o potser heu fet un curset accelerat d' embuacadors de serps d' aquells que hi ha a la rambla ? Encara us penseu que els ciutadans ens mamem el dit ? En quin país us creieu que viviu ? Per si fa al cas estem a Catalunya. Ja n' hi ha prou de voler enganyar als ciutadans!! Sembla que no us heu assabentat que el Tribunal Constitucional ha posat negre sobre blanc sobre qui mana a Espanya i els resultats d' aquella sentència han deixat ben clar que només són ells els que estableixen les regles polítiques i econòmiques. Ras i curt, Sr. Puig a qui voleu enganyar encara ? En aquests moments a Catalunya ja no tenim cap marge de maniobre, ni política ni económica.i vosaltres tampoc no en teniu cap!! Senyors de CiU no perdeu més el temps ni ens el feu perdre als ciutadans, només hi ha dos camins: la submissió a Espanya i la declaració unilateral d' independència. Si CiU no respon a les necessitats reals de Catalunya en un termini relativament breu serà la societat civil, les entitats civiques i socials els que empredrem els canvis polítics que convenen amb una certa urgència. De fet aquests ja han començat. Sr. Puig, a hores d' ara a CiU, però també als alres partits parlamentaris, aneu amb el pas canviat; us podríeu trobar amb sorpreses no previstes després de les eleccions. Catalunya necessita canvis radicals i urgents. Salut
Pere (Lausanne)
06/09/2010
La buidor dels comentaris vinguts de Convergents és idèntica a la buidor de llurs dirigents. I ERC és ja CDC bis. Només cal llegir les declaracions de l'Huguet, en Benach i en Manelic. ******************************** Però els dos grans partits de Catalunya - CDC i PSC - han estat la imatge del país fins ara. Els temps han canviat i potser a les properes eleccions no hi haurà la ventada massiva independentista, però vindrà a les de després. **************************** Només cal haver seguit cada declaració del Gran Anestesiador en Cap durant 23 anys i Espanyol de l'Ano per adonar-se que com és molt intel.ligent i intuïtiu, ha sentit JA el vent bufar i sap que la predicció d'en Carles Munoz Espinalt es realitzarà.
fora embaucadors
06/09/2010
Els INDEPENDENTISTES, no volem a Catalunya un altre govern de ciu col.laboracionista amb españa, com el de Vichy amb els nazis. Les vostres mentides, ja no "colen". El poble català per fí ha despertat de l'anestesia de ciu, i hà vist qué, l'oasi català era una claveguera pudent i corrupte. Ja no enganyeu a ningu amb dos dits de front. Apa, a cagar a la via.
Núria de Sant Quirze
07/09/2010
Perdoni Sr. Puig!! però qui ens ha portat on som ara, ha estat precisament els 20 i pico d'anys que ha estat CiU al govern de la Gene, encara no us en adoneu? Sempre pactant com si mendiguessim!!
Guerau
07/09/2010
No hi ha en el món cap nació que haja sobreviscut amb engrunes deixades per la metròpoli com l'autonomia o descentralització. per sobreviure tots han aplicat el mateix remei=un estat independent. si si la pastanaga li va servir a finlandia, irlanda, eslovàquia, estònia, lituània, etc. o es que catalunya es considera ella mateixa com La rioja.
Magda
07/09/2010
És ben curiós el fet de que els "independentistes" esperen que es publiqui qualsevol cosa sobre CiU per omplir-ho de comentaris possant-los a parir, la qual cosa ratifica el fet de que la independència de la Nació catalana en realitat els importa un rave, que el que volen és debilitar a CiU al preu que sigui per agafar ells la porció del seu mercat que puguin, encara que la qual cosa signifiqui la reedició del tripartit, cosa que tant se'ls hi en fot. Esta clar que mentiu com vulgars bribons, bribons que no li vareu fer cap fàstic ni al 1er. ni al 2on. tripartit PSOEcialista.
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida