vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Creus que servirà d'alguna cosa la protesta del #Novullpagar?
Creus que servirà d'alguna cosa la protesta del #Novullpagar?
18 %
61 %
21 %
120 vots
ferran: Oi tant, de moment desenmascarar la Caixa de CiU.
Dilluns, 21 de Maig de 2012
14/09/2010
00:01  h.
Amb criteri
Sandro Rosell, al servei d’Espanya
"L’home que criticava Laporta dient que el president del Barça no s’ha de ficar en política i que, recentment, defensava la política social Zapatero"
A poc a poc, com ho feien les fotos que David Hemmings revelava en el film Blow-up, d’Antonioni, comença a definir-se l’autèntica personalitat de Sandro Rosell; aquella que ell, durant la campanya a la presidència del Barça, va mantenir amagada per poder entabanar els socis de bona fe. Ara no sols no li cal, sinó que ja compleix descaradament amb els principis “inquebrantables” dels poders fàctics que el van apadrinar, promocionar i elevar a l’altar de la institució catalana amb més projecció internacional. Les fotos ja revelades ens mostren clarament el rostre autèntic d’aquest nen de casa bona que, per tal de fer realitat el seu somni infantil, no ha tingut escrúpols de comptar amb el suport d’uns grups mediàtics que si per alguna cosa s’han caracteritzat al llarg de la història ha estat per treballar en contra dels drets nacionals de Catalunya. Amor amb amor es paga, diu la vella dita.

Només dos mesos i mig ha necessitat el senyor Rosell per espanyolitzar diversos aspectes del FC Barcelona i complaure els principis de José Montilla i de la seva Espanya “indisoluble”. La mateixa indissolubilitat que, ves per on, pregonava aquell personatge de qui Juan Antonio Samaranch va ser-ne mà dreta. Potser va ser per això que Montilla va homenatjar recentment Samaranch retent-li honors de cap d’Estat. Els “indisolubles” són així, amics fins a la mort. Rosell també és “indisoluble”. Si més no, durant un mandat. Per això caldrà que sigui el soci qui el dissolgui en les properes eleccions.

Recordem que 24 hores després d’arribar a la presidència, aquest senyor va córrer desesperadament a agenollar-se davant del president de la Junta d’Extremadura arran de la picabaralla telefònica que aquest havia tingut temps enrere amb l’aleshores president Joan Laporta. Els catalans bons sempre demanen perdó a Espanya. I Rosell és un català bo. Espanya, per tant, va ser la destinació del seu primer viatge com a president. I tot seguit, fugint de la manifestació del 10-J convocada per Òmnium Cultural, l’entitat de la qual se n’havia fet soci a corre-cuita per tapar-se les vergonyes, se’n va anar a veure la final del Mundial de Sud-àfrica amb el pretext que hi participaven jugadors blaugranes. Tanmateix, aquests jugadors no hi participaven pas ni en nom del Barça ni en el de Catalunya. És a dir, que mentre Catalunya es manifestava multitudinàriament al centre de Barcelona reivindicant els seus drets nacionals –entre els quals la seva pròpia selecció–, Sandro Rosell era a Sud-àfrica legitimant la selecció espanyola i aplaudint la bandera que trepitja els drets dels catalans.

Després va venir la baixesa moral de retirar la medalla d’honor del FC Barcelona a Johan Cruyff i més endavant la celebració del XXXI congrés mundial de penyes blaugrana en llengua espanyola porqué así nos entendemos todos, tot menyspreant la traducció simultània i donant per descomptat que “tot el món” parla espanyol. I l’última ha estat el boicot a la Diada Nacional de Catalunya situant l’horari del partit Barça-Hèrcules a les sis de la tarda, durant la celebració de la manifestació. Els “indisolubles” ja ho tenen això, sempre se serveixen dels partits de futbol per afavorir els interessos nacionals espanyols. Aquest és, per tant, Sandro Rosell, l’home que criticava Laporta dient que el president del Barça no s’ha de ficar en política i que, recentment, defensava a TV3 la política social de Rodríguez Zapatero amb aquestes paraules: “Hi estic d’acord, perquè no hi ha més remei. Potser s’hauria d’haver fet abans”.

També sabem que l’excusa donada per Rosell per fer coincidir el partit del Barça amb la manifestació de la Diada era per celebrar-lo en “horari infantil”. Però no cal dir que la Diada Nacional de Catalunya no pot ser obviada i tractada com un dia qualsevol. Les raons, evidentment, són ideològiques i, per tant, polítiques. Així és com fa política Sandro Rosell: servint els interessos espanyols. Arribats aquí, cal tenir present que en els set anys de la presidència de Joan Laporta hi va haver dos partits que van coincidir amb la Diada. Un va ser el 2004 (Barça-Sevilla) i l’altre el 2005 (Barça-Mallorca). El primer, Laporta va fer que es disputés a les deu de la nit i que els jugadors saltessin al camp amb una bandera catalana; i el segon es va disputar a les set de la tarda, perquè era el moment del nou Estatut i el Barça va organitzar molts actes de catalanitat dintre i fora de l’estadi. Malauradament, aquella presidència ja és història, i ara el que hi ha és un president que se serveix del club per fer política espanyolitzadora, que és, en definitiva, la política del carrer Nicaragua. Així és com treballen els qui diuen que no s’ha de barrejar la política amb l’esport.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
75Veure i/o afegir comentaris
ignotant:Comensan per la LLuisa que no beo mes anlla del nas , de qui p...
Comentaris (0 en total)
ignotant
17/10/2010 20:44
Comensan per la LLuisa que no beo mes anlla del nas , de qui parlem la cuestio es aprofitar per dir parides. Alexanbre,estic completemenn d'acort Sandro espenyolista,Laporta que carregui amb lo que li correspongui. Sandro com Pilatos vot amb blac
Lluís
26/09/2010 00:00
En Laporta, l'Onze de Setembre va estar cinc munits a Urquinaona per atendre als mitjans i va córrer cap al Camp Nou... Certamnet patètic. Quan dirigia el BArça estava més per pol`ítica, i ara que, en teoria, es dedica a la mpolítica, està més pel Barça...
Ramón Planas
21/09/2010 00:00
Crec que vostè ho veu tit des de un prisma molt "partidista", l'hi puc recordar que el barça s'ha adherit a Omnium Cultural, ha firmat un acord amb USAP per tal d'acostar la Catalunya Nord a Barcelona mitjançan la promoció de l'Sport, que van realitzar tot un regitzell d'actes al camp nou durant la diada, etc...Ara si som radicals, tot el que faci aquesta junta ho trobara malament, vostè nomès accepta un Barça jugant una lliga Catalana, i aixó no es el nostre club que es de tots els culés, ..tan se val d'on venim...Visca el Barça i prou politica !!
Pepita Alonso
21/09/2010 00:00
El Barça es una empresa. propietat dels seus socis que en majoria van votar i escollir com a president el Sr Rosell. Durant la llarga i mogudeta campanya electoral ja van sortir tots aquests temes, el nostre president va deixar ben clar quines serien els principals eixos del seu mandat: club obert a tothom, sense barrejar política al club però mantenint el caràcter Català intrínsec, horaris sempre que sia possible en horaris familiars, austeritat, moderació, no presidencialista, i aixecar les catifes si fa falta posant en coneixement del propietari del club , els socis, tota la transparència sobre la gestió que faci falta..potser es per això que "vomita" tanta bilis...va adobant el terreny...
Pepita Alonso
21/09/2010 00:00
El Barça es una empresa. propietat dels seus socis que en majoria van votar i escollir com a president el Sr Rosell. Durant la llarga i mogudeta campanya electoral ja van sortir tots aquests temes, el nostre president va deixar ben clar quines serien els principals eixos del seu mandat: club obert a tothom, sense barrejar política al club però mantenint el caràcter Català intrínsec, horaris sempre que sia possible en horaris familiars, austeritat, moderació, no presidencialista, i aixecar les catifes si fa falta posant en coneixement del propietari del club , els socis, tota la transparència sobre la gestió que faci falta..potser es per això que "vomita" tanta bilis...va adobant el terreny...
Ramon Setcases
21/09/2010 00:00
Home jo crec que lo important es que el Barça segueixi guanyant títols i sumar, mantenint el nostre caràcter Català però sense fer-nos antipàtics a la resta del món, sense fer molt soroll i grans dispendis superflus, i sobretot RESPECTANT el que van votar + de 35.000 socis. No estarem criticant-ho tot des de el primer dia i només per motius polítics, que intueix-ho corresponen a una corrent "solidaria"...per cert va estar vostè dinant a "el Greco" amb el Sr Laporta i prenent nota del que tenen de dir..
romario
19/09/2010 00:00
victor si ets un mentider i jo den sandro et demandaria el sandro ha complert una promesa electoral ke el partits de casa la majoria es juguin amb horari correcte pels imfants i laels socis ke som de fora de barcelona el horaris els fica la televisio no el barça ni el sandro aixo ke et kedi clar manipulador. laportisti per ke no esplikes tots els desastres del jan? segur ke no et deu interesar jo si vols ten puc explicar unes cuantes
JoMateix
17/09/2010 00:00
L'última ha estat el retorn a Montserrat per demanar-li un bon any a la Moreneta, un retorn al nuñisme, a la Cat foclòrica. A més, sino s'ha de polititzar el club "per respecte a les diverses tendències" tampoc s'ha de recolzar cap religió, per respece a les altres. Dic jo. UN comentari: Dubto molt que en Sandro Rosell sigui votant dels "del carrer Nicaragua". En Rosell és el perfecte representant de la Cat burgesa de CIU, o com a mínim de bona part de la mateixa. No ens equivoquéssim. AIxò sí, uns i altres formen l'establishment sociovergent que ens té anestesiats i atenallats a aquest estat des de fa 30 anys.
roser
17/09/2010 00:00
Tens tota la raó Victor Alexandre. Ho has explicat molt bé i estic amb tu. Però què en penses de Laporta que s'en va anar tot just haver començat la manifestació de l'11 de setembre amb tots els altres caps de Solidaritat catalana i ell va marxar a veure el fútbol. Ara ja no és president del Barça, ara s'ha posat davanter de SC i s'en va? QUina mena de personatge és aquest? Realment vol portar al seu país a ser un Estat lliure i no se sap estar al seu lloc?
roser
17/09/2010 00:00
Tens tota la raó Victor Alexandre. Ho has explicat molt bé i estic amb tu. Però què en penses de Laporta que s'en va anar tot just haver començat la manifestació de l'11 de setembre amb tots els altres caps de Solidaritat catalana i ell va marxar a veure el fútbol. Ara ja no és president del Barça, ara s'ha posat davanter de SC i s'en va? QUina mena de personatge és aquest? Realment vol portar al seu país a ser un Estat lliure i no se sap estar al seu lloc?
euro
15/09/2010 00:00
A casa som socis del Barça, tenim 3 carnets, i no hi vam anar a veure el partit, vam anar a la manifestació com cada any. Encara recordo els anys 80, quan a Urquinaona, erem quatre gats amb estelades. Mai deixarem d'anar a la mani, fins que siguem independents, encara que jugui el Barça amb qui vulgui. En Rosell va guanyar per golegada, com pot ser aixó ??? A casa vam votar per el Benedito, i vam perdre.
Joanot Fasgoig
15/09/2010 00:00
jabcn: vés-te'n a ecspanya!
xai
15/09/2010 00:00
Molt Bé, Fran. El Victor treu critica tot allò que ell no comparteix, No es capaç de compartir o respectar, o fas la meva o est un brètol i tot ho fas malament. Això pot dir-se dictador, sí. Victor, si us plau respecta opinions contraries a la teva, només això respecta-les. com a tú no t'agrada la carn ningú ha de menjar carn en aquest país, així no es fan les coses.
JESUS VENDRELL
15/09/2010 00:00
VICTOR TENS TOTA LA RAÓ. EN ROSSELL ÉS UN IMPRESENTABLE ESPAÑÑÑOLETO. A FER LA MA!
Jaume
15/09/2010 00:00
Ahir per primer cop vaig veure dues persones amb samarretes de la selección española al camp del Barça. S'hi sentien molt còmodes, fins i tot exhibicionistes.I al Gol sud vaig escoltar càntics que feia anys que només s'escoltaven a Gol Nord. Premonició el que se'ns acosta. Boixos i espanyolisme-garrulisme del fort.
bilirrubina del nord
15/09/2010 00:00
Oi que el Sandro ha estat escollit amb unes eleccions democràtiques ? Doncs deixar de parlar malament del Sandro i pensa Victor que has perdut, no ha sortit el teu candidat, però és lo que vol la majoria i com diuen RESPECTE al resultat.
Truli
15/09/2010 00:00
El Xai i el Bilirrubina són dos aprenents de dictadors que voldrien una societat muda davant dels que remenen les cireres. Doncs ho teniu pelut, perquè no ens callarà ningú davant dels botiflers. Apa, a rabiar i a aguantar-se, espanyolistes.
Aris
15/09/2010 00:00
D'acord amb vostè Sr. Alexandre. El que em sap greu és que aquest botifler no juga a ser el gran espanyol amb la seva casa de nines sinó que juga amb el club que representa el nostre pais.
Emili Sala i Martin
15/09/2010 00:00
Estimat Víctor, em sembla que tu també tenies, com el Jordi Basté, un parell de tribunes al Camp Nou durant l'època laportiste. Sembla que ara se t'han acabat les martingales. Quina pena fas! Quan us pagava Laporta? Digau si ets valent.
Fran
15/09/2010 00:00
Menudo Alexandre este... No lo conocía, pero casi mejor.... Ara resulta que Rossell ha de pensar igual que ell, si no ja no és un bon català,no? Feixisme se'n diu d'això, i no mesetario precisamente. Anda que no tenías privilegios tú con el Laporta... i ara tururut!!
Jose
15/09/2010 00:00
Totalmente de acuerdo con Victor Alexandre. Tiene toda la razón del mundo aunque les pese a todos los españoles y catalanoespañoles,también...que los hay...
Víctor Alexandre
15/09/2010 00:00
Emili Sala i Martin (o com et diguis), difamador i mentider. Jo no he posat mai els peus a la tribuna del Camp Nou. Mai a la vida. I a mi ni Laporta ni el Barça m'han pagat ni tan sols un cafè. Encara demanaré el teu IP al Singular i et denunciaré per infàmies, covard i mentider.
Llull Bedoll
15/09/2010 00:00
D'acord amb l'article i més encara amb la resposta del Sr. Alexandre a un pòtul que, emparantse a l'anonimat, diu una calúmnia que sempre merda queda. Jo el convido a demanar la IP d'aquest tal Sala (m'hi jugo un peix que és un pseudònim) i denunciar-lo a veure si s'acaben aquests delictes
Narcís
14/09/2010 00:00
Avui per avui ..n´és obvi no hi anem bé!, però el Barça és el Barça!; i si anar contra Rosell fa mal el Barça..no ho tolero! PD: n´esperem un xic ..després si cal ´a degolla´ ! Nota:deixem fer el Barça ( malgrat tot) ..sinó en són altres que hi també se´n aprofiten!
Xavier Cendra
14/09/2010 00:00
Ben cert, Victor. Per l'Alejandro Rosel segur que en Joaquim Rodriguez es "el primer espanyol classificat", tu ja m'entens.
Enric
14/09/2010 00:00
No cal que t'hi esforcis, Alexandre, que la gent ni ensuma el que exposes. És més, prova d'això és que, encara que et llegeixin, continuaran sense ensumar-ho i et diran exagerat o paranoic. De fet, no calia veure Rosell president per constatar el seu miserable tarannà. Si el soci no se'n va adonar ja abans d'elegir-lo, res no fa pensar que ara hagi d'obrir els ulls per grosses que les faci.
JCP
14/09/2010 00:00
I lo que faltava pel duro!!! ara veig el Barça de vermell!!!
Lluís
14/09/2010 00:00
Aquí teniu la casa de 185 m2 per valor de 800.000 euros que s'ha comprat Carod estant al govern. Compreneu per què han donat Catalunya a l'espanyolisme? Aquí hi ha un dels moltíssims portals que ho han denunciat. I Esquerra ben calladeta: http://www.elsemanaldigital.com/articulos.asp?idarticulo=104203
jabcn
14/09/2010 00:00
Contra el nacionalismo, viajar. (Pio Baroja)
lluga
14/09/2010 00:00
Potser sí, potser no, però és clar, Montilla és pitjor, Iceta també i Laporta també o si no, mireu bé la hemeroteca i podre comptar quantes vegades ha espanyolitzat el Barça, semblava que no, però, a n'en Messi sempre se li ha dirigit en castellà i el noi entén bé el català. No poseu etiquetes perquè també en Rosell farà coses bones no ho dubteu, Jo no dic a Alexandre que sigui paranoic i el continuaré llegint, tampoc el tarannà de Rosell és miserable. aquí sembla ser que ja es comença a barrejar la política i se us nota molt, Rosell és Barça, i tot el que voleu demostrar d'espanyolitats i de bestieses d'aquestes ho feu per erosionar, però no podreu CiU guanyarà com sempre i tot els altres perdran també com sempre, són perdedors de mena.
J.González
14/09/2010 00:00
Greu error d'apreciació, Alexandre. Rosell és més catalanista que Laporta i, sobretot, molt més honrat. Aquesta és la millor manera de fer país.
Pasqual
14/09/2010 00:00
jabcn, aplíca-t'ho, viatja, és el que us cal als "indissolubes no nacionalistes".
Emili
14/09/2010 00:00
ROSELL DIMISIÓ
Pasqual
14/09/2010 00:00
Doncs, be, trobarem a faltar al Laporta al Barça, però espero que el gaudim al front del país. VOTEM LAPORTA, votant Laporta també votem López Tena, Patrícia Gabancho, Uriel Beltran i tants i tants catalans dignes de tot crèdit. Visca Catalunya Lliure! //*//
Auditoria ja!!
14/09/2010 00:00
Ja podeu dir les barbaritats que vulgueu sobre el Sandro, que per més que us vulgueu embolicar en la senyera no aconseguireu amagar l'expoli que s'ha fet al Barça. És el mandat dels socis i és inexorable, i a qui li piqui, que es rasqui.
MARC-SABATES.COM
14/09/2010 00:00
Joan Laporta i Estruch el millor president de tota l "' historia del Barça de Catalunya //*//. Joan serà president de la Catalunya independent.Jo m ' esperes a res de Sandro Rosell l ' Espanyol.
el talp venjador
14/09/2010 00:00
Sandro ejspañolista i Laporta un corrupte, amb quí ens quedem???
Lluís
14/09/2010 00:00
Que la gent aprengui que s'ha d'anar votar amb cap, sense deixar-se manipular per campanyes orquestrades i seguides per grans mitjans de comunicació , perquè després ens endosen el que ens endosen. A veure si n'aprenem.
Jordi_LH
14/09/2010 00:00
Senyor Alexandre, us heu deixat un fet. I és que a tribuna, Rossell cada partit té càrrecs públics al costat. Si no s'ha de barrejar política i esport, que els enviï a 3a graderia o que comprin entrada com tothom.
J.C. Ximenis
14/09/2010 00:00
J. González: greu error d'apreciació, J. González. Rosell és més espanyolista que tu, que ja és dir, i, sobretot, molt menys honrat. Aquesta és la vostra manera de fer país.
blaucel
14/09/2010 00:00
Rosell va prometre per enganyar els socis en la campanya electoral moltes coses que ja es veu que no complira gens. Aquesta infamia que fan correr de Laporta de corrupcio els mitjans de comunicaciò afectes en Rosell avui dia no hi ha cap jutje que ha imputat per res, al contrari la seva gestio economica es de les millors de tots els presidents que ha tingut el Barça.
Pep
14/09/2010 00:00
Tens raó Toni, el respecte a la veritat de les coses no és una característica dels escrits d'aquest blog, on tot s'hi val per tal de construir sempre el mateix missatge: la gran majoria dels catalans som espanyolistes disfressats, acomplexats, plens d'auto-odi. etc. Només quatre gats es mantenen purs com ell, que per no escriure alguna cosa sobre el què passa a RCat i a SI (les opcions que en moments successius ha donat suport) escriu sobre qüestions intrascendents i/o dites i repetides. Potser passarem d'aquesta indefinició, com han fet altres blogs dedicats a fer llenya d'ERC, a llegir que la millor opció "independentista" a les properes eleccions és votar CiU. Arriba un moment en què els favors s'han de pagar.
Pau ex-laportista
14/09/2010 00:00
Rosell sempre al servei d'espanya però en Laporta també. Solidaritat no és una alternativa independentista és una alternativa a Reagrupament per impedir la unitat. comparat amb això Rosell és un angelet
xavi
14/09/2010 00:00
Amb el Sandro no tardarem a portar la bandera colonial a la samarreta, ja ho veureu
David
14/09/2010 00:00
Ben dit Alexandre pero es deixa una cosa important al tinter...Crec que es cert tot el que diu d'en Rossell però no oblidi que en Laporta va anar a l'estadi el dissabte deixant-nos a tots amb un pam de nas a la mani...això ja diu molt del personatge que defensa...Lapora no està a l'alçada de la missió que ell mateix s'ha encomanat...
Joanet
14/09/2010 00:00
El sectaris d'Esquerra com en Pep, que ja caben tots en un taxi, perquè els independentistes fa temps que van marxar, està rabiós perquè veu que el 29-N Catalunya els posarà darrera del PP per trair Catalunya.
xavi
14/09/2010 00:00
Amb el Sandro no tardarem a portar la bandera colonial a la samarreta, ja ho veureu
MrKool
14/09/2010 00:00
El que no entenc es com el soci del Barça va votar a un ESPAÑOLISTA PIJO recalcitrant com es en Sandrusco.
6F19A1
14/09/2010 00:00
El Niño " PIJO " de la Bonanova, Esades.. i MOLT RENEGATS . Ja sha vist que el Ekip va a altres Hotels, Restaurants..... dels Amics , Socis ..... . Per tan el BARÇA , ara es en Mans de Gent del Opus i el PP i per Tant Ni son Amics de CATRADIO , sino de La Vanguardia i el Grupo Godo..... Gent ke NO ES CATALANA !!!!
Jep
14/09/2010 00:00
Engegant el ventilador de la merda, Sr. Victor Alexandre? Veig a molt anti-rosellista resentit per aquí. El FCB és una entitat privada, per tant si el seu president és una cosa o una altra no és criticable, igual que si el president de La Caixa és de Cristo Rey A mi no em convencereu que en Rosell no és catalanista. Ell ho ha manifestat públicament moltes vegades. No entenc perquè hauria de mentir en una cosa així sabent que li cauran crítiques des de Espanya. I si no us agrada, el 2016 hi torna a haver eleccions.
Joan garcia i negre
14/09/2010 00:00
El Sr Rosell és dels socis del Barça, no recordo cap President sense moció de censura. Entre d'altres coses, el dia de la Diada al Campo Nou no hi eren els independentistes cules, de la mateixa manera que el cor del Barça no estava per partits. Si ho tornen a provar amb el Barça-Madrid, tornarem a perdre i el Sr Rosell tindrà problemes. Hi han molts catalans que passen del futbol, però com a entreteniment, el barça els agrada. I miren els partits si no tenen res millor a fer. Els independentistes cules no podem tornar a triar. Fins que no ens demanin perdò, el Barça ha de recordar que li van matar al seu President, Josep Sunyol. Fent públiques les misèries de catalans no ens ajuda gens, Catalunya està plagada de "Raholas" criticant tot el que es mou i Catalunya està per trobar-nos a tots units per la seva llibertat. TOTS A UNA. SALUT I INDEPENDÈNCIA.
pp
14/09/2010 00:00
previsible ho era...tenint en compte que tenía i te al seu favor els media doncs no fa falta mes... una campanya brutal de descrèdit de Laporta i tots donant la imatge amable i afable (això si que es marketing) d'en Rosell, però be, esperem que soci no s'adoni masa tard de qui es realment Rosell...amic intim del president del madrid, voler omplir el barça de brasilers, vendre a baix preu la gent de la pedrera, omplir els espais del camp nou per a locals d'amics que li han financiat la campanya...etc...
Jordi 1er.
14/09/2010 00:00
A veure Pau ex-laportista, i això va per tots els reagrupats i els solidaris que s'ataquen sistemàticament pensant (o no) que així fan un be a l'independentisme: tots els vots que vagin a Reagrupament o a Solidaritat es contabilitzaran inequivocament com a independentistes, no com a tripartidistes (Erc) ni com a concertistes (CiU). Després de les eleccions ja veurem que fan Carretero i Laporta, però el sentit del vot no el podran canviar. Que no van junts? mala sort. Però no ens barallem entre nosaltres, que no fa cap be. De fet els Reagrupats que voleu desacreditar al Laporta i els solidaris que voleu desacreditar al Carretero doneu motius per a pensar que no poden anar junts per que poria ser pitjor.
Joan garcia i negre
14/09/2010 00:00
El Sr Rosell és dels socis del Barça, no recordo cap President sense moció de censura. Entre d'altres coses, el dia de la Diada al Campo Nou no hi eren els independentistes cules, de la mateixa manera que el cor del Barça no estava per partits. Si ho tornen a provar amb el Barça-Madrid, tornarem a perdre i el Sr Rosell tindrà problemes. Hi han molts catalans que passen del futbol, però com a entreteniment, el barça els agrada. I miren els partits si no tenen res millor a fer. Els independentistes cules no podem tornar a triar. Fins que no ens demanin perdò, el Barça ha de recordar que li van matar al seu President, Josep Sunyol. Fent públiques les misèries de catalans no ens ajuda gens, Catalunya està plagada de "Raholas" criticant tot el que es mou i Catalunya està per trobar-nos a tots units per la seva llibertat. TOTS A UNA. SALUT I INDEPENDÈNCIA.
Al loro
14/09/2010 00:00
ROSELL DIMISSIÓ
Joan garcia i negre
14/09/2010 00:00
El Sr Rosell és dels socis del Barça, no recordo cap President sense moció de censura. Entre d'altres coses, el dia de la Diada al Campo Nou no hi eren els independentistes cules, de la mateixa manera que el cor del Barça no estava per partits. Si ho tornen a provar amb el Barça-Madrid, tornarem a perdre i el Sr Rosell tindrà problemes. Hi han molts catalans que passen del futbol, però com a entreteniment, el barça els agrada. I miren els partits si no tenen res millor a fer. Els independentistes cules no podem tornar a triar. Fins que no ens demanin perdò, el Barça ha de recordar que li van matar al seu President, Josep Sunyol. Fent públiques les misèries de catalans no ens ajuda gens, Catalunya està plagada de "Raholas" criticant tot el que es mou i Catalunya està per trobar-nos a tots units per la seva llibertat. TOTS A UNA. SALUT I INDEPENDÈNCIA.
Joan
14/09/2010 00:00
Víctor, te n'oblides d'un detall que li acabarà costant la lliga al Barça: El Sandro no ha obert boca per tal d'impedir que España (la Roja) segueixi fent passejades kilometriques als jugadors del Barça per mig món després d'haver aconseguit dels esclaus la copa del mundial. Així sobrecarregaran als nostres jugadors en bloc, que els portaran lesions, cansament, i desgana. I mentre el Sandrusco calla, no fos cas que l'acusin de ser mal espanyol. On creieu que serà el proper amistós de la española?? ... a Tierra de Fuego dos dies abans del partit contra el Madriz??
Jordi Sabatilla
14/09/2010 00:00
Ara volen catalanitzar els colors de Berna. I canviar la catalanitat de la terra pel barcelonisme d'un club de jugadors que defenen a EXPANYA. Els catalans ja tenim bandera, QUATRE BARRES DE SANG, no els colors de Berna.
Jordi Sabatilla
14/09/2010 00:00
Ara volen catalanitzar els colors de Berna. I canviar la catalanitat de la terra pel barcelonisme d'un club de jugadors que defenen a EXPANYA. Els catalans ja tenim bandera, QUATRE BARRES DE SANG, no els colors de Berna.
Jordi Sabatilla
14/09/2010 00:00
Ara volen catalanitzar els colors de Berna. I canviar la catalanitat de la terra pel barcelonisme d'un club de jugadors que defenen a EXPANYA. Els catalans ja tenim bandera, QUATRE BARRES DE SANG, no els colors de Berna.
itxarten
14/09/2010 00:00
Victor té tota la raó pel que fa a la crítica del Sandro Rosell. Dit això, caldria recordar-li que ell sempre va defensar en una pila d'articles que el seu veí i amic Laporta és una persona plenament independentista. Ara hem pogut comprovar que no. Perquè una persona que per sobre de tot vol la independència de Catalunya no posa tans pals a les rodes quan es tracta d'estructurar una sola gran coalició per les properes eleccions. El Sr. Carretero ha donat totes les facilitats per tal que això fos possible, però Laporta, atiat per la negativa irreductible de López Tena (pel qual em penedeixo d'haver treballat a la consulta del 20-J a la meva ciutat de Mataró) s'hi ha negat. Una cosa és ser independentista, i , una altra, pretende anar a la política a (tal com diu Carretero) a escriure la pròpia biografia. D'això se'n diu personalisme exacerbat, i d'aquests personatges els catalans ja n'hem hagut d'aguantar molts.
Jordi de Bell-lloc
14/09/2010 00:00
Aquesta és la grandesa i la miseria de la democràcia. Qui sap vendre millor l'entabanada guanya les eleccions, perquè, malgrat es digui el què es diu, la gent encara no té prou criteri democràtic per elegir. Ja es veia venir. Sort que aquest mal només durarà uns anys, prous per a fer molt mal al Barça, però. A veure si la gent reaciona i en el futur vota amb més meditació. A més, Laporta va tenir la sort del recolçament de la validesa dels que li van fer companyia en les darreres èpoques de mandat; Rosell i la seva junta són el previsible. ROSELL I TOTA LA JUNTA, DIMISSIÓ!!! I, en el proper partit a l'estadi, gran mocadorada...
Jordi Sabatilla
14/09/2010 00:00
Ara volen catalanitzar els colors de Berna. I canviar la catalanitat de la terra pel barcelonisme d'un club de jugadors que defenen a EXPANYA. Els catalans ja tenim bandera, QUATRE BARRES DE SANG, no els colors de Berna.
Torracollons
14/09/2010 00:00
La majoria d'intervencions d'aquest post estan escrites per una mateixa persona (suposo que endevineu qui). Canvia una mica l'estil, home, que es veu massa el llautó...
Josep Porter
14/09/2010 00:00
El pitjor és que amb el seu mal rotllo efonsarà al Barça en la misèria, perque sense complicitat amb el païs el Barça no funciona be.El que alegra als madrilenys no pot ser bo per al Barça ni per Catalunya!Nefast, nefast Sandro Rosell!!!
Moragues
14/09/2010 00:00
El Torracollons té raó, des de la seu d'Esquerra, els membres de la secta (assessorats on line des de la seu del PSC) no paren de treballar a la xarxa enviant missatges a tots els fòrums per fer creure que són independentistes després de 7 anys d'espanyolisme a la Generalitat.
ROSA
14/09/2010 00:00
Jo crec que el que calia fer a la vista de l'horari fixat per jugar e lpartit del Barça del dia 11, era no anar-hi, i anar a la manifestació, començant per mateix Sr. Laporta, al que vaig veure arribar a la plaça Urquinaona al voltant de les cinc de la tarda, fer-se les fotos, fer les declaracions adients al mitjans i marxar cap al Camp Nou abans de començar la manifestació. Si vol ser president d'aquest país, hauria de canviar les seves prioritats...
moragues facha
14/09/2010 00:00
els 23 anys d'espanyolisme a al generalitat van ser abans del tripartit, amb CiU pactant amb el PP, amb CiU heretant alcaldes franquistes... Avui aquest govern espanyolista segons tu ha fet un pas més per la defensa de la nostra llengua, fet que obvieu "exigir el nivell C de català a tots els treballadors i professors universitaris" Mentre els convergents bordeu, Esquerra segueix treballant pel nostre país. Més val un pacte amb el PSC a canvi de contraprestacions que una venta a la dreta econòmica espanyolista com ha fet i farà sempre CIU
Lluís
14/09/2010 00:00
El sectari d'Esquerra que insulta al Moragues és algú que justifica els milions que els republicans s'han embutxacat per comprar-se les mansions dels seus dirigents i per dir-nos que és millor posar l'espanyolisme al govern de Catalunya que no pas el regionalisme. És a dir, com que no havíem tingut prou amb 23 anys de regionalisme, ara Esquerra hi ha afegit 7 d'espanyolisme. Quina colla de covards. Com que sabien que els esbroncarien per la Diada per botiflers, van prohibir que els catalans es poguessin acostar al monument de Rafael Casanova. És la política fatxa i de dretes d'Esquerra.
pep
14/09/2010 00:00
Al sneyor que signa com Moragues facha, em sembla que vas molt perdut, això del nivell C no és veritat, informa?t i després opina; Huguet s'ha hagut d'empassar les seves paraules
lluis difama
14/09/2010 00:00
lluis quins dirigents i quines mansions? ho saps o estàs difamant??
barcelonista
14/09/2010 00:00
Era previsible.
toni
14/09/2010 00:00
1)L'horari del partit el fixa Rossell o la RFEF ? 2) El famos discurs de Laporta (Al loro!) tb es va fer davant de les penyes i en castella.
Pere (Lausanne)
14/09/2010 00:00
La llista negra de Botiflers, Renegats i Col.laboracionistes amb l'Enemic Espanyol és tan llarga que l'hauré d'integrar en una base de dades per tal d'utilitzar-la l'endemà de la Independència per encetar la neteja o com hom diu en francès: "le processus d'épuration des collabos". En Rosell el podrem deportar a Extremadura on sembla que es deleix llepant els peus dels Amos.
Joan Besora
14/09/2010 00:00
Bé Alexandre, ja comenssaba a ser hora de que deixesis de carregar contra ERC i ataquesis els verdaders enemics del nostra pais. La elecciò dell Sandro - diminut de Alejandro, no d' Alexandre -ha estat un cop brutal per els que ens estimem Cat i en desitgem la seva llibertat, però aquí hi ha un culpables que son els socis del Barça. Aquesta gent, quan a les acaballes del Nunyisme que ja casi tot anaba malament vàren votar el seu "delfí" el senyor Gaspart que va acabar la trista obra. Ara que tot anaba més que bé, és neguen a donar el vot al home proposat per el senyor Laporta i per contra donen el seu suport a un impresentable que sabian perfectament que le odïaba i, que el primer que faria seria desvallestar tota l' arquitectura del anterior president com així a passat: Fora el Xiqui, fora el Cruiff, humiliar Cat davant el president d'Extremadura etc. Aquest socis no n' encerten ni una. L' unic consol que ens queda,és que podrem votar el Laporta per el carrrec més important del nostra pais.Tant de bo l' arribi a presidir.
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida