vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
98 %
1 %
1 %
366 vots
cati: El Ferran de sempre, tant anti el president Mas. Doncs s...
Dimarts, 22 de Maig de 2012
Actualitat

Política

31/03/2011
18:25  h.
Pujol vota a favor de la independència
L’expresident de la Generalitat ha votat aquest matí de forma anticipada a la consulta del 10-A
Sense títol
L’expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, finalment ha votat aquest matí de forma anticipada a la consulta popular sobiranista a Barcelona prevista pel 10 d’abril i ho ha fet a favor de la independència, segons ha confessat aquesta tarda en una entrevista a Catalunya Ràdio.

Aquest gest arriba després que aquesta mateixa setmana en una conferència a la Universitat Pompeu Fabra Pujol hagi confessat, com ja havia apuntat abans en una editorial i en altres intervencions, que ja no li queden arguments contraris a la independència de Catalunya.

Fins fa pocs dies, l’expresident encara declarava que s’estava pensant si participaria a la consulta ja que no estava d’acord en la data en què s’ha convocat, dotze dies abans d’unes eleccions municipals.

Barcelona Decideixdiu que és "una acció plenament inserida en la normalitat democràtica"

La plataforma Barcelona Decideix, encarregada de l'organització de la consulta sobre la independència del proper 10 d'abril a la capital catalana, ha celebrat el gest de l'expresident. La plataforma ha afirmat aquest dijous en un comunicat que el vot de Pujol és "una acció plenament inserida en la normalitat democràtica i participativa".

Per altra banda, tot i que ha votat favorablement a la independència, la plataforma ha insistit que "no volen entrar en el signe del vot" ja que insisteixen en la seva imparcialitat.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
28Veure i/o afegir comentaris
Juanitu el Tort:Per la Rosa G i J.Pujol: Crec que no heu escoltat bé l'...
Comentaris (28 en total)
Juanitu el Tort
01/04/2011 20:17
Per la Rosa G i J.Pujol: Crec que no heu escoltat bé l'audio. No únicament l'audio, sino que no heu llegit bé (de fa no 23, 30, sino més de 50 anys) el que aquest home vol dir. Podria querdar-me en el vostre tipus d'argumentari: "escolteu, escolteu... ho fa amb dolor....estaria disposat a .... amb Duran....." etc.. i dir-vos: de veritat que no diu RES DE NOU? de veritat que no sabeu llegir el que diu respecte a "l'idea" del seu catalanisme i el seu conseguent fracàs? Respecte a que manifesta que ha votat sí a la independència, no es res de nou?. Certament la lliçó de canviar, no l'enteneu. Ni enteneu la història. Ni enteneu el nostre poble. Vosaltres no podreu ser mai, independentistes.
Kefes
01/04/2011 17:27
Pujol a CatRadio, val la pena escoltar-el tot: http://www.catradio.cat/audio/522363/Jordi-Pujol-expresident-de-la-Generalitat
Rosa G.
01/04/2011 15:32
Viñals, escolta't l'àudio i no et deixis enredar. Pujol diu que no hi creu, que ho ha fet amb dolor, obligat pels qui l'envolten, que veu tan impossible la federació, com la confederació o la independència, i que, arribat el cas, estaria disposat a fimar junt amb en Duran una confederació amb Espanya.
Carles Viñals Casado
01/04/2011 14:34
Ara sí, Sr. Pujol. Ara torno a sentir per vós el mateix orgull, respecte i admiració que en un temps va inspirar-me l'home que per defensar Catalunya, va haver de passar per les dependències policials espanyoles -i en conseqüència per l'hospital- i també per la presó de Torrero. Gràcies, president.
Jordi Pujol
01/04/2011 13:44
"He votat sí amb molt dolor, eh, m'han obligat. Ara bé, (gcrhacs, estossegades, tics i escopinades mils a la webcam), si ens posséssim d'acord amb en Duran, també votaria sí a la Federació o a la Confederació amb Espanya."
Jaume
01/04/2011 13:09
De traca. 23 anys vomitant i treient bilis contra Jordi Pujol i tot va ser que es retirés perquè els mateixos vomitadors i biliosos ataquessin la nova direcció per radical i pretenent que quina diferència amb la moderació exemplar de Jordi Pujol. I ara que Jordi Pujol, com Mas, com Felip Puig, es manifesta partidari de la independència -ja com a única via per aconseguir un objectiu que no ha canviat: salvar la pàtria-, els mateixos vomitadors biliosos ataquen la nova direcció per massa moderada davant un Pujol exemple de coherència. Sempre donant lliçons, això sí. Mai no fent res de bo però sempre donant lliçons des de la torre d'ivori o, pitjor encara, des del servei de palanganeria llepaculs al PSC.
Juanitu el Tort
01/04/2011 10:25
Algú no ho ha entés mai. Els seus enemics, i els palmeros de l'esquerra abstracte tant volguda en un pais sotmés com el nostre, únicament saben babejar. La gran lliçó, es saber reconeixer les ferides d'aquets anys. I fer l'esforç de canviar. De continuar pensant, que cal ser fidel al pais. Ni a les soles de les sabates, l'hi arriven.
Ex-CiU
01/04/2011 02:40
Rectifico el que havia dit del Pujol els dies anteriors. Aquí hi ha resignació però cap ambigüitat. Demano disculpes al president Pujol i el felicito per afegir-se al bándol que vol la indepèndència del nostre poble. Val més aquest home, i és més coherent, que tota l'actual direcció de CiU junta. Que n'aprengui l'Artur Mas, que es quedarà sense concert ni pacte fiscal com ja sap tothom. I el Duran i Lleida i els socialistes (catalans?) per mi se'n poden anar a la m ... de dos en dos.
Jaume
31/03/2011 23:59
I també ha disposat absolutament sempre del poder municipal, que m'ho he deixat, encara que ara si no badem podríem posar-hi remei.
Jaume
31/03/2011 23:38
L'enemic és el PSC. Les altres marques d'Espanya aquí no pinten un puto cagarro i només serveixen per hiperlegitimar aquesta, la marca PSC, que és en definitiva qui acaba fent el mal i qui més n'ha fet perquè disposa quasi sempre del govern central i absolutament sempre de la Fiscalia, l'espai mediàtic i mil sectorials armacristos començant pels pitjors mestres d'Europa. L'enemic és el PSC. I què és el que més odia el PSC de tot el món mundial? Doncs Convergència. No se m'acut millor indicador de què cal votar.
Joan
31/03/2011 23:30
S'ha de ser miserable. Ara resultarà que el país era ple de catalans que volien més i era Jordi Pujol qui frenava. S'ha de ser miserable. S'ha de ser miserable. On collons era, tota aquesta gent, quan feia falta per sumar forces contra el PSC-PSOE? S'ha de ser miserable.
Unasolapatria.
31/03/2011 23:21
Tots aquests que ara bramen contra vos President Pujol són els veritables enemics de Catalunya i els tenim entre nosaltres. Els altres els espanyols ens odien i ho diuen obertament, els més perillosos són els que tenim dintre a casa nostre, que el que volen és, enfrontar-nos, la "Quinta columna" que deiem el 1936.
Narcís
31/03/2011 23:12
Lluís Cifré, infeliç, si us plau, respecta! PD: si tu ets català.. jo sóc prostitut! Nota: a propòsit, ' trollet ' meu, per fi fas comentaris propis .. i signats sense usurpar identitats? Anotació al marge: com te n'aprofites de la bona fe dels catalans .. paradigma d'espanyol de baixa estofa!
Ull viu
31/03/2011 22:44
La nova tàctica de l'espanyolisme és fascinant. Aprenent del mestre Boadella, surten com bolets "catalanistes de tota la vida" a difamar, tergiversar, confondre, etc, oi Sr. Cifré? Si llegiu més atentament els seus missatges, veureu qui belluga els fils d'aquesta mandanga. Avui no és un bon dia pels enemics de Catalunya, i ho estan fent palès arreu amb la ràbia que sempre han vesat cap el polític més intel·ligent que ha donat Europa en cinquanta anys, Pujol.
Lluís Cifré
31/03/2011 22:29
Els 8 anys de tripartit han estat pels seus 23 anys de nepotisme. Que ningú amagui el cap amb això. Aquest fer i desfer seu tan poc transparent. Ara resultarà que és com una patena de net. I aquest poc sentit democràtic de voler amagar-ho tot sota les catifes. Massa àcars que anem acumulant. Només cal llegir els missatges i les reverencies del personal. Com si fos un commendatore. Aprenem de les altres democràcies, si us plau. A caseta amb la manteta i l'orinal.
Albert
31/03/2011 22:21
Després de 23 anys del "ara no toca" no vulgui ara venir a tocar allò que no sona. Vagi a donar de mengar als coloms i no faci ara allò que no va fer quan tocava.
Xavier Rigau
31/03/2011 22:05
Lluís Cifré, no et facis passar pel que no ets, que tu no ho has estat mai d'independentista. No sé perquè teniu aquesta avidesa per perdre la credibilitat. Heu estat programats sense adonar-vos per odiar l'home que ha fet possible que Catalunya encara sigui viva al segle XXI.I sé que si vius prou ho hauràs de reconèixer, si és que ets sincer amb tu mateix.
JEM
31/03/2011 22:04
Em sembla molt bé. Dóna molta força moral a la consulta. Endavant 10A!
Raquel
31/03/2011 21:33
Ara li toca a en Pasqual Maragall anar a votar i fer-ho pel sí.
Lluís Cifré
31/03/2011 21:01
Pujol defineix el caràcter de trilero professional que arrosseguem d'ença que Franco va ocupar-se de les nostres vides. Avui això que demà darem la volta al mitjó. Històric són els 23 anys de pactes. Fins i tot amb Aznar. Històric després de vendre'ns allò que de que els frenarien. Amb 80 anys, a caseta a veure Bocamoll i a prendre sopetes. I deixi de repapiejar en públic.
//*//
31/03/2011 20:45
VISCA L'ESTAT CATALÀ
Martí
31/03/2011 20:37
Molt bé President. Ho aconseguirem o ens arronsarem com semprehem fet en els moment decissius els catalans ?
Jaume
31/03/2011 19:45
Espanya i jo sempre hem percebut Jordi Pujol independentista. Però l'important és que sempre l'hem sabut nacionalista identitari.
1714
31/03/2011 19:42
D'ençà 1714, els heroïs que van donar les seves vides i els supervivents ultratgats a viure sense les seves llibertats com a poble, de ben segur li estan agraïts, President.
Narcís
31/03/2011 19:40
Ben fet, M.H.President!, ja n'hi havia prou, ço és, com més vós guaitava per nostre món català sense ofendre espanya .. ells més a la inversa o pitjor ens hi tracten! PD: el dilema és fàcil .. independència o perir ( i aquest últim no pot ser car entre d'altres .. seria matar del tot nostres estimats traspassats! Nota: som deutors de nostres avantpassats àdhuc de nosaltres mateixos i, sobretot, de nostre futur proper i llunyà .. de nostres fills/ descendència i nouvinguts així de la nació catalana! Anotació al marge: gràcies per existir!, sinó que hi hagués passat des de l'any 77 ..?
Mike
31/03/2011 19:07
Gràcies president!
Quin gran dia!
31/03/2011 18:47
Sabia que vos no ens decebríeu, President. Que per molts anys puguem recordar aquest dia. Avui estic orgullós de sentir-me català, no de ser-ho, que ningú no tria el lloc on neix i per tant, no te mèrit. El mèrit està en deixar la nació molt millor que la vau trobar, tot i que d'un pel no ens l'esclafen els qui deien que la salvarien de vos. Felicitats.
Albert (de Cerdanya)
31/03/2011 18:45
Gràcies PRESIDENT !!!! Per fí, ens hem trobat en el camí de la LLIBERTAR DEL NOSTRE POBLE. Vaig assistir a la Conferència del propassas dimarts, i va ésser "HISTÒRICA".
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida