vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
98 %
1 %
1 %
370 vots
cati: El Ferran de sempre, tant anti el president Mas. Doncs s...
Dimarts, 22 de Maig de 2012
Actualitat

Política

06/04/2011
10:52  h.
Duran admet "confusió" al Govern sobre les consultes
El líder d'Unió creu que Rubalcaba seria un "gran candidat"
Duran portaveu monloa
El líder d'Unió i portaveu de CiU al Congrés, Josep Antoni Duran Lleida, ha admès "confusió" sobre la posició del Govern en les consultes per la independència, però ha fet un balanç "positiu" dels cent primers dies de govern.

En una entrevista a la Cadena Ser, Duran ha comparat els primers passos de l'executiu amb "una nau que llisca a la pista d'enlairament" i ha remarcat els compliments electorals com la supressió de l'impost de successions i els 80 Km/h.

I és que a "excepte la posició en relació a les consultes", ha admès Duran, no veu "confusió alguna" en els cent primers dies de govern.

A banda, el líder d'Unió ha considerat que Alfredo Pérez Rubalcaba seria "un gran candidat" com a successor de Zapatero, i ha reconegut que "li té una gran estima" com a persona i per les seves capacitats.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
17Veure i/o afegir comentaris
ksu:Que tens por que et perilli el Palace?
Comentaris (17 en total)
ksu
07/04/2011 10:27
Que tens por que et perilli el Palace?
ksu
07/04/2011 09:00
Que tens por que et perilli el Palace?
Jordi
06/04/2011 20:08
No hi ha confussió. És que del que es queixa el Duran és just de l'inrevés: com que en una consulta sobre la independència no hi ha cap ambigüitat, tothom queda retratat tal com és. El Duran, naturalment, espanyolista i anticatalà, per això no vota.
Confuci
06/04/2011 18:32
És que a confusió confusa, peix al cove de CiU, Duran i Pujol. Des de fa 31 anys, que viuen sense fotre brot, els paios, amb el 100% de la nostres pensions. Pensions (les nostres, no les seves), a més, que el mes de maig passat, Duran, Mas i ZP, van tenir els sants collons de retallar.
euro
06/04/2011 17:43
Sí, tot es molt confús....tot i qué...la confussió es positiva ...tot i qué ...pot ser negativa...tot i qué...ara s'he m'ha vist el llautó d'españolista...tot i qué ....vull dissimular...tot i qué ...l'he cagat...tot i qué....auxiliiiiiiii
jgavaldà
06/04/2011 16:49
Sr. Duran, en tot cas la "confusió" la creeu Vos a Unió... entre els militants que feu fora o els que es donen de baixa per no combregar amb el vostre espaÑolismo... Entreu a "El Matí" i veureu com us aprecien...
Jofre
06/04/2011 16:35
DURAN, TRAÏDOR
pepet grill
06/04/2011 16:11
Últimanent, parla massa aquest home. Oi? Si se sent i és català, i desitja el millor per a la Nació catalana hauria de dir sense embuts que ell, tot i no voler la independència de la Nació, votarà a la consulta popular. Només per dignitat democràtica. Aquest fet, honraria mínimament a aquest unionista espanyolero.
Confusionista gral
06/04/2011 15:36
I qui crea la confusió - és en Duran perquè continua intentant convertir els Catalans en espanyols!
Xaaaf!
06/04/2011 14:29
Duran és a l'Estat Català com el Jaume a la Literatura o les formigues als pícnics, una nosa.
//*//
06/04/2011 14:19
VISCA L'ESTAT CATALÀ
Jaume
06/04/2011 14:16
Esquerra no té cap dret a reclamar fermeses a CiU, venint del que venim. Ja no diguem la sucursal del PSOE! Però els nacionalistes que ens hem oposat al Tripartit penso que sí que hi tenim tot el dret, a dir-li a Unió que no pot posar-se d'esquenes a la consulta i, no només confondre's amb el PSC, el PP i Ciutadans, sinó a legitimar-los amb la seva abstenció. Unió no té perquè votar Sí, si continua pensant que és possible i preferible una Espanya plurinacional. Però ha de votar. Ha de participar. Si el nostre Parlament ha proclamat que no renunciem a l'autodeterminació, com es pot entendre que un partit nacionalista faci el mateix boicot a la Consulta que li fan el PSC i Falange? Heu de participar. Amb quina cara pretendreu d'aquí a no gaire que cap sobiranista voti Duran a les estatals, si ara nega el Dret a Decidir com si fóra del PSC o de Falange?
Jordi (de Manresa)
06/04/2011 13:02
Aquest tio, no el penso pas votar l'any que ve, és massa espanyolista pel meu gust.
Jordi
06/04/2011 12:44
La administració de l'Estat te el deure de promoure el dret autodeterminació dels pobles per haver assolit aquest compromís davant de les Nacions Unides i aquí resulta que en no fer-ho, siguin els pobles titulars del dret, mitjançant la seva societat civil els que agafin la iniciativa de fer-ho i per desídia de l'administració, no es estrany doncs que la posició del Govern sigui de “confusió”.
Ferran Catarineu i P
06/04/2011 12:37
No cal donar-li més importància. En Duran vol estar sempre en primera pàgina i una manera, la seva, de fer-ho és contradint les opinions dels companys encara que siguin del mateix President. Ja ho van patir en Miquel Roca i en Jordo Pujol. Ha fet molt de mal an Duran.
Vicenç Ramoneda
06/04/2011 11:48
TOC! TOC! TOC! QUE HI HA CAP INDEPENDENTISTA A CIU? Traïdors o Patriotes? http://www.youtube.com/watch?v=_5dlCY-TFTk
Marcel
06/04/2011 11:29
Duran, els únics que estan confosos i descol·locats sóu els d'Unió (tu el primer, la de Gispert, la Ortega...). Afortunadament, l'espectre d'Unió és molt més ample i encarahi queden persones amb sentit de país.
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida