vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
98 %
1 %
1 %
383 vots
cati: El Ferran de sempre, tant anti el president Mas. Doncs s...
Dimarts, 22 de Maig de 2012
17/05/2011
00:00  h.
Amb criteri
La traïció dels socialistes
"Tractant-se d’ells no hi ha dubte que han decidit donar la vida per Espanya."
El comportament dels 25 diputats del PSOE de Catalunya al Congrés espanyol, el passat 10 de maig, votant en contra del nostre país, constitueix un testimoni històric de l’autèntica naturalesa d’aquest partit, de la seva ideologia i dels seus objectius. Ja fa anys que sabem que el PSC no existeix i que aquest nom és només la pell de xai que es posa el llop quan necessita omplir el pap. És indignant, però és així. El PSC no és un partit, és una màscara. El PSC és el frau polític més espectacular que ha sofert Catalunya des de la mort d’en Franco; un frau al servei de la democràcia totalitària espanyola i que pel seu nivell d’autoodi evoca patèticament el paper de la policia jueva del gueto de Varsòvia.

L’esmentat 10 de maig, es tractava de votar al costat de la resta de forces polítiques catalanes la moció que reclamava al govern espanyol l’avançament, com en els dos anys anteriors, de l’import dels fons de competitivitat, calculat en 1.450 milions d’euros. 1.450 milions d’euros que són nostres! Simplement això. Tanmateix, la moció és morta perquè els socialistes catalans van votar-hi en contra. O, dit d’una altra manera, van votar a favor del PSOE, és a dir, a favor de si mateixos, i en contra de Catalunya. Hom dirà que ells, atès que són catalans, també en surten perjudicats, però no és ben bé així. No ho és perquè no hi ha socialistes catalans, hi ha socialistes espanyols, i, per tant, el seu país és Espanya i la condició de catalans se’ls fa tan folklòrica com ser enxaneta o pare carbasser. I el més escandalós de tot plegat és que només vint-nou dies abans, l’11 d’abril, el president del grup socialista al Parlament, Joaquim Nadal, havia afirmat dos cops, públicament, que votarien a favor de la moció i que arribarien “fins a les últimes conseqüències”. Si el govern demana l’ajuda dels socialistes, “ens tindrà al seu costat fins a les últimes conseqüències”, van ser les seves paraules. Arribats aquí i atesos els fets, sembla obvi que les paraules de Nadal constitueixen una mentida flagrant per la qual hauria d’haver presentat la dimissió. Però no ho ha fet. Si no ho va fer el 2005, arran del brutal esfondrament que hi va haver al barri del Carmel de Barcelona, quan era conseller de Política Territorial i Obres Públiques, perquè ho hauria de fer ara? El 15 de febrer de 2005, Joaquim Nadal va dir: “S’arribarà fins a les últimes conseqüències –és la seva frase favorita– i es determinaran totes les responsabilitats”. Han transcorregut sis anys i encara és l’hora de treure’n l’entrellat.

Per això, conscients del seu esperpèntic comportament i prenent la societat per ximple, els socialistes han decidit fer allò que han fet sempre, que és acusar d’electoralisme aquells que els posen en evidència. Així, diputats com Daniel Fernández, Francesc Vallès o Montserrat Colldeforns no han tingut escrúpols a recórrer a la fal•làcia per justificar el seu col•laboracionisme tot acusant els adversaris de “cinisme electoral” i de “generar espectacle i confrontació”. I és que, segons el Partit Socialista, reclamar a Espanya allò que és nostre és “cinisme electoral”, i exigir una engruna dels 22.000 milions d’euros de l’espoliació anual que patim és “espectacle i confrontació”. No es pot esperar res més d’un partit que el 10 de maig de 2011, amb els seus diputats a Madrid, ha fet el mateix que va fer el 30 de juny de 1982, quan va votar a favor de la LOAPA, una llei que atacava els drets nacionals de Catalunya. Ara, per sort, són altres temps i el comportament dels socialistes constitueix un suïcidi. Tractant-se d’ells, però, no hi ha dubte que han decidit donar la vida per Espanya.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
66Veure i/o afegir comentaris
Saül:Samuel Adelju y Cio (2) (Cacauets pel mico, Jane Goodall) et super...
Comentaris (66 en total)
Saül
19/05/2011 01:10
Samuel Adelju y Cio (2) (Cacauets pel mico, Jane Goodall) et superes dia a dia en patetisme. Segueix així. Oh, quin plaer la nit del 22, quan els espanyolistes caureu a l'abisme on us llançaran les eleccions. Quin plaer. Ja tinc el cava a la nevera.
Samuel Adelju y Cio
18/05/2011 22:37
Ramon, t'han fotut estàs com per robar-li nicks al Víctor?... Hòstia, però si en feu sevir mils, a CiU... Que maco toto. Vull dir, no em direu que no és bonic, tot plegat.
Dian Fossey (la 1a)
18/05/2011 22:29
Veig que Jane Goodall usurpa el meu nick perquè està tan desesperat, pobre, que ja no sap què fer. És la praxi del Partit Socialista: no parla, mossega.
Dian Fossey (la 1a)
18/05/2011 22:09
Veig que Jane Goodall usurpa el meu nick perquè està tan desesperat, pobre, que ja no sap què fer. És la praxi del Partit Socialista: no parla, mossega.
Samuel Adelju y Cio
18/05/2011 22:01
Ui la cara del guinyol del Serafini la primera sessió del Parlament després que perdin Barcelona. Ui com serà la cara del guinyol! La ganyota farà paüra i tot de clissar-la fit a fit. No em direu que no és bonic, tot plegat.
Dian Fossey
18/05/2011 20:58
T'has descuidat de dir "que maco tot", Frit Ravich. Què et passa, escorrialla, avui no et veig gaire satisfet d'haver-te conegut. Us fallen les enquestes?. Torneu a contractar el Rabí Madí. Ell se les inventava amb més gràcia.
Sergi
18/05/2011 20:47
Nicaragua, que el llimaquet se us està sortint escandalosament del guió. Recordeu-li que aquí figura que no ha de ser sociata sinó d'aquells sonats amb passamuntanyes del Fossar. De res.
Joan Rodó
18/05/2011 20:41
I de la traició de CiU del 13 d'abril contra la Independència de Catalunya, quan ens il.luminaràs, Víctor Alexandre?...
Nemesi
18/05/2011 20:10
Com ser català i votar CiU és espanyolisme. D'acord. Però això no ho canviarem. Ser català i votar CiU sempre serà espanyolisme. El que hem d'aconseguir és que ser català i votar CiU també sigui raríssim. I estem en el bon camí. Mira Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona com no es deixen enganyar com els dels Pallars, on un vot de CiU, a més, val per cinc
Nemesi
18/05/2011 19:12
Ser català i votar PSC és traïció. D'acord. Però això no ho canviarem. Ser català i votar PSC sempre serà traïció. El que hem d'aconseguir és que ser català i votar PSC també sigui raríssim. I estem en el bon camí.
Dian Fossey
18/05/2011 18:58
És propi del covard i de l'indigent intel·lectual insultar amagant la identitat. Són els Mourinhos de la societat. La ràbia se'ls menja perquè Déu no els ha donat un mínim de talent per a res. Mourinho, com a mínim, dóna la cara. Ells, com que són pitjor, s'amaguen. I amagats tot el dia darrera la cortina, es passen la vida pensant en aquell que els supera absolutament en tot menys en covardia. La Jane Goodall ni tan sols els donaria cacauets, perquè tenia clar que no sabrien com obrir-los.
Sebastià
18/05/2011 18:09
Tampoc és que votessin contra la independència, Roure. Ni això. Solidaritat proposa la proclamació unilateral d'independència -lògic: és al seu programa; millor dit: és EL seu programa-. I CiU no diu que sí -lòbic: no era al programa que li va fer guanyar clamorosament les eleccions-. Però tampoc no diu que no. Em sembla històric, que una proposta així sigui rebutjada només per una minoria de la cambra. Només rebutjada, com és lògic, pels partits espanyols, pels partits enemics, o sigui pel PSC, PP i Ciutadans. L'eix és nacional. Qualsevol altre eix és putíssima mandanga. I ara això està més clar que mai. Que maco tot.
Jane Goodall
18/05/2011 18:01
És tan mico de menjadora que li tires 1 cacauet i en busca 2, sota 2 noms diferents. Alexander, geni, recorda que per retirar el cacuet has d'encongir la ma, altrament se't queda trabada al coll de la botella. Com et penses que van enxampar el Flocó de Neu?. I això que ell era més llest que tu. Però ell, al menys, va tenir l'honestedat de no confondre mai l'ideologia amb la menjadora.
Roure
18/05/2011 16:39
El passat 13 d'abril, els diputats del PSC van fer una cosa pitjor que abstenir-se. VAN VOTAR EN CONTRA de la independència de Catalunya al nostre Parlament, cosa que constitueix un testimoni històric de l’autèntica naturalesa d’aquest partit, de la seva ideologia i dels seus objectius..."
Rigorositat
18/05/2011 16:30
"El comportament de tots els diputats del PSC-PSOE al Parlament, el passat 13 d'abril, abstenint-se per tal d'impedir la Independència del nostre país, constitueix un testimoni històric de l’autèntica naturalesa d’aquest partit, de la seva ideologia i dels seus objectius..."
Cacauets pel mico!
18/05/2011 14:25
"El comportament dels 62 diputats de CiU al Parlament, el passat 13 d'abril, abstenint-se per tal d'impedir la Independència del nostre país, constitueix un testimoni històric de l’autèntica naturalesa d’aquest partit, de la seva ideologia i dels seus objectius..."
atlasac
18/05/2011 11:39
Una cosa és certa, si fos per vosaltres viuriem en un País diguem ben normal, però jo tinc al cervell encara una immatge d´un davant d´una barraca de 3 metres dien (YO VOTARE SI A fRANCO!!) si el BOTIFLERIS-ME ES EL DELICTE NUM. Ú; COM ES QUE HI HAN TANTS A VALENCIA PASSETJANT) ara comprenc perquè van llevar la Pena de Mort, perque fabricar BOTIFLERS NO ESTARIA PENALITZAT? aixís ja s´INDULTAVEN ELLS A PRIORI!!!.
Matilda
18/05/2011 00:23
És que no ho entenc, de veritat que no ho entenc. Com és possible que hi hagi tanta gent que els voti?! Puc entendre que no vulguin la independència, però no entenc com és possible que votin algú que se'ls pixa a la cara, se n'enriu i els enganya una vegada i una altra. És que no hi veig la lògica per enlloc.
Catalana
17/05/2011 22:42
Narcís, pintamones, has vist el que et diuen en el fil del rei de les menjadores, i de les fundacions, en aquesta mateixa pàgina, una mica més avall?.
Narcís
17/05/2011 21:08
Catalana ( ..!), ja n'hi ha prou no? car: a) els catalans sempre hem tractat bé els de parla castellana sia pel munt d'arribats així costum sia per ser cònjuges o pares i mares de compatriotes sia perquè som un Poble obert vers al món sia pel que fos .. b) per contra, són els castellans o espanyolíssims que a ses terres no volen saber-hi res del català, dels catalans que no sigui fúme'ns fora mida i sense amagar-se'n gens ni mica ( què fas ací? o per què no te'n vas a ta terra? o per què t'has casat amb català-na? o fe'ls-hi la punyeta arreu o malmirats/ maltractats o rient-se'n pel sota el nas a ses Administracions o a saber)! PD: t'hi imagines l'existència de partits procatalans defora tipus C's o PP o PSOE o d'altres nats ací casa que vulguessin projectar-se cap allà àdhuc formats/ conformats amb personal d'arreu de l'estat? .. no es menjarien ni una engruna! Nota: així doncs, no et confonguis i deixa espanya tranquil·la .. l'odi ens el té l'ètnia castellana ' dona i madona ' d'aquest monopoli! Anotació al marge: tota la punyetera vida girant el mitjó/ la truita/ la paella i passant-ho tot a l'inrevés .. què bé us hi representa el mourinho!
Toni
17/05/2011 20:58
Pere, l'Sporting va sumar 3 punts contra el Madrid. Nosaltres perdem cada any 22.000 milions de punts. Ai, vui dir d'euros. cada minut que passava, l'Sporting guanyava. Cada minut que passa, Catalunya perd.
Xim
17/05/2011 20:47
Ezra, no sóc jueu. No cal ser jueu per simpatitzar amb les víctimes de l'Holocaust. També simpatitzo amb les víctimes palestines del conflicte d'Orient Mitjà. Tan sols estic en contra de la banalització del mal que es fa amb aquesta comparació tan desafortunada i brutal.
Toni
17/05/2011 20:46
Paski tan, capital... Kukarachi. Ploof!.
Paski
17/05/2011 20:35
Jaume, al covard també el veiem en un minut. La prova és que fa hores que t'hem vist el llautó. Tu ets la suma de tots dos: de CiU i del PSC.
Toni
17/05/2011 20:32
Jaume, ets com el Mourinho: et desacredites tot sol. Ni cas.
Ezra
17/05/2011 20:29
Ja ha sortit el jueu de torn. Es veu que ells poden assassinar tants cristians i musulmans com vulguin. Però a ells no els pot matar ningú. Què dic matar-los, ni tirar-los una pedra. Ni que sigui un nen palestí de 8 anys que li han robat les terres per fotre-s'hi ells.
Pere
17/05/2011 20:26
Mas, covard? Al teu parer, Toni, exactament què hauria de fer en aquests moments. Potser proclamar unilateralment la independència des del Parlament? O potser ja directament declarar-los la guerra? Trobes que no fer-ho és covardia? També trobes que el fet que l'Sporting li fes un plantejament defensiu al Madrid en la seva última visita al Bernabéu va ser covardia?
Xim
17/05/2011 19:47
Si us plau, no banalitzi el patiment i la mort de milions de persones fent comparacions absurdes amb el nazisme.
Jaume
17/05/2011 19:35
El traïdor el veus en un minut. El covard, trigues 31 anys. Guaita, el teu cas, burro covard CiU al servei del PP i el PSOE espanyols.
Toni
17/05/2011 19:30
Sí, Jaume, tens ró. Mas és un covard. Però el PSC és un traïdor. I jo, entre un covard i un traïdor no en vull cap dels dos. Però si he de triar forçosament, prefereixo el covard. El covard em fa pena, el trïdor em fa fàstic.
Jaume
17/05/2011 18:46
També m'agrada molt aquella de CiU que diu: "23 anys amb el pantalons abaixats"... I ara diu que hi torna, el covard de Mas.
Miquel
17/05/2011 18:41
L'altre dia, el Puigcercós va fer un míting amb el Portabella i el Laporta i va dir que si sumen a BCN pactaran amb els socialistes perquè és el que correspon. Brutal!!! Ja està tot dit.
el que jo penso
17/05/2011 18:24
De veritat, feu-me cas: passeu d'anar a votar. Ni CiU ni PSC ni altres. Tot plegat és una farsa. Aquesta "democràcia" representativa de fireta que tenim ni és democràcia ni és res. El dia que els abstencionistes arribem al 80 % llavors potser aquell dia els politics començaran a reaccionar.
d'esquerres
17/05/2011 18:09
"antiesquerrà", no se de què et queixes, si avui dia tots els partits son de dretes. Les esquerres son inexistents.
Jaume
17/05/2011 18:07
L'eslògan d'aquella campanya sociata va ser encara més simbargüensa: "Cien años de honradez"!!!!
el nom
17/05/2011 18:06
Blancafort, Terra Baixa i Flotats = Victor Alexandre
Antiesquerrà
17/05/2011 17:29
Josep B, et sona alló de 100 anys d'història i 40 de vacances?. Durant la dictadura, el P$OE era del tot ausent, només va sortir de l'amagatall una vegada mort el dictador, i aleshores, amb les carretades de diners que reberen de la CIA i la SPD alemana es feren els amos del mercat. T'ho diu un ex militant del PSUC que si que va lluitar contra el franquisme i que va plegar quant alló s'omplí dels trepes vividors que ara pululen a IC-V.
Emili Plana
17/05/2011 17:24
Per arrodonir el que han dit amb encert en Flotats, na Noemí i alguns altres, voldria destacar el paper d'ERC, que és el partit que arreplega vots independentistes per regalar-los posteriorment al PSOE (cosa també denunciada de forma excel·lent per en Víctor A.). I en aquestes municipals ho tornaran a fer, aquí teniu el bot: http://www.ara.cat/especials/eleccions22m/tripartit-22-M_0_475152636.html Per això us demano que cap vot vagi a ERC, per molt que ara es presenti amb una pretesa unitat independentista amb Laporta i Carretero. Per a mi el vot independentista és Santiago Espot, de Solidaritat.
SISCO
17/05/2011 17:19
CUADRILLA MONTILLA, TÚ PAGAS Y NOSOTROS LO QUEMAMOS POR LA PATILLA
Joan
17/05/2011 17:19
Blancafort, Terra Baixa i Flotats són el mateix individu, repetitiu fins a l'avorriment. No deu tenir gaire feina ni companyia. El pobre es deu avorrir molt.
Josep M.
17/05/2011 16:54
Esquerra ja ha dit que està disposada a un pacte amb el PSC a l'Ajuntament. Per això un independentista només pot votar Solidaritat o la CUP.
Terra Baixa
17/05/2011 16:51
La indigència intel·lectual d'Una altra garrofa" és tan immensa que només pot dir que qui despulla el PSC ha de ser forçosament de CiU. Que patètic. El que deia, ni un argument que no sigui de P3. Es pensa que marejar la perdiu parlant de les misèries dels altres partits s'excusa la misèria dels socialistes. Catalunya us posarà a lloc el dia 22.
Jordi
17/05/2011 16:49
No, no, CiU no va pas votar en contra de la independència. Qui va votar-hi en contra va ser el Partit del Socialistes de Catalunya, la sucursal del PP i Ciutadans. I ara la cosa a les nostres ciutats està entre si governa un dels partits que no hi va votar en contra, o sigui Convergència, o bé un que sí que hi va votar, o sigui la sucursal del PSOE.
Manel Xic
17/05/2011 16:42
i el més patètic és que ERc(aganera) sempre els ha recolzat, els recolza i els recolzarà, mentre aquest país segueixi ple de necis i d'estultícia...¡
Una altra garrofa!
17/05/2011 16:39
"El comportament dels 62 diputats de CiU al Parlament, el passat 13 d'abril, votant en contra de la Independència del nostre país, constitueix un testimoni històric de l’autèntica naturalesa d’aquest partit, de la seva ideologia i dels seus objectius."...
Rafel
17/05/2011 16:38
La traïció del socialistes les fan als seus propis votants a Catalunya que també son els perjudicats directament per el tema econòmic i per les infraestructures
Blancafort
17/05/2011 16:35
Joan B, de quina llibertat parles? On és la llibertat de Catalunya? El fet de dir-vos 'antifranquistes' no vol dir que no fossiu espanyolistes. De fet, sou més espanyolistes que antifranquistes. Per això heu homenatjat el franquisme a la Generalitat a través de Samaranch. Quina vergonya. No sou dignes de viure en aquest país.
Josep B.
17/05/2011 16:15
Traidors a Catalunya no son aquells que han aconseguit el major peridoe de llibertat i d'autogovern per catalunya On estaven tots els que ara s'omplen la boca de catalunya quan es lluitaba per la llibertat? On eren mentre molts socialistes es podrien a les presons franquistes? possiblement al mateix lloca d'ara: AMORRATS A LA MENJADORA!!!
Terra Baixa
17/05/2011 16:13
Es nota que "Tira-li una garrofa" viu del PSC. Com que no pot rebatre res, pobret, se l'ha d'embeinar.
Tira-li una garrofa
17/05/2011 14:49
La menjadora, Alexander, la menjadora.
Catalana
17/05/2011 14:21
La força del PSC/PSOE als últims 8 anys es deu principalment a Catalunya. Hagueu alimentat el vostre pitjor enemic, el pitjor enemic d'Espanya també, perquè la ausència de moralitat d'aquests partits dóna cops a tothom. El primer partit, amb el suport directe dels que es diuen nacionalistes/independentistes. El segon partit, amb els suport, defensa i ajut dels catalans (opinions mediaàtiques) i de tots els partits catalans -TOTS- excepte el PP y C's, per una única raó: l'odi a Espanya, representada por el PP i C's i l'avarícia de pensament, creient que amb ZP Catalunya tindría tot el que volgués. QUINA CEGUERA, CONCIUTADANS MEUS ¡
Flotats
17/05/2011 13:23
Noemí, el PSC és traïdor perquè els seus diputats (diguis el que diguis tu) són nascuts a Catalunya. I un català que vota contra el seu país és un traïdor.
Carles Viñals Casado
17/05/2011 13:22
Un gran article, Víctor; un retrat gairebé perfecte d'aquesta secta corrupta i corruptora que s'autoanomena PSC. I dic 'gairebé' perquè, si és possible -no pas probable- que el seu repulsiu capteniment acabi abocant-los a la marginalitat política, és altíssimament improbable que, arribat el cas, tinguéssin el valor de donar la vida per Espanya; això els conferiría si més no una mínima respectabilitat. No, amic meu, no. Els renegats i traïdors a la seva sang i a la seva terra, els qui s'apropen sempre al sol que més calenta, els qui posaríen preu sense dubtar un segon a la seva pròpia mare, no donaran mai la vida per ningú; ni tan sols per Espanya. Si s'han vist amb cor de fer-nos tot el mal que han pogut i continuen fent-nos-el encara, és perquè se saben emparats pel poder al qual s'han lliurat en cos i ànima, però si en un moment determinat es veiéssin privats d'aquest paraigua protector els veuríem còrrer en calçotets, cames ajudeu-me, com el que realment són, per damunt de les seves altres xacres: Uns miserables i menyspreables COVARDS.
Noemí
17/05/2011 12:41
Els suciates són, abans que res, ESPANYOLS AL SERVEI D'ESPANYOLS, no uns traïdors. Els traïdors són aquells que ens diuen una cosa, per exemple, el sobiranisme de Mas i, després ens la foten per l'esquena. D'això se'n diu traïció. Crec, Alexandre, que t'has equivocat amb la definició. Els traïdors de Catalunya no són els espanyols, sinó els propis suposats catalans com CiU i algun altre aprofitat des d'ERC passant pel Laporta.
Llorenç Canyadell
17/05/2011 12:31
Un vot al PSC, és una punyalada a Catalunya. En aquestes eleccions municipals cal enterrar definitivament el Tripartit i els seus inspiradors pel bé de Catalunya i per la llibertat..
Fart de socialistos
17/05/2011 11:46
Els socialistos són els llops o vampirs vestits de xai i l'(ex?) president del FMI Dominique Strauss-Khan n'és la (última) prova.
lector
17/05/2011 11:19
Sincerament, se'm en fot.
Jaume
17/05/2011 10:46
Quan la LOAPA, encara hi havia la ficció d'un grup parlamentari dit del PSC al Congrés aquell. Aquí a Catalunya també es mantenia la comèdia de figurar que el PSC era un partit propi i nacional. Consegüentment amb la comèdia, la protomàfia sociata va resoldre que els seus representants al Congrés aquell votarien contra l'harmonització autonòmica, o sigui contra la reacció anticatalana i antibasca d'Espanya amb l'excusa del Pacto del Capó (cada vegada més m'ensumo que tot allò del 23-F també va ser comèdia: per mi que ja era la idea del sistema, la marxa enrere, i el Tejero l'escenificació per tenir coartada). El dia de defensa de posicions, el portaveu d'aquell pretès grup sociata català propi va posar-se malaltó i així no va haver-hi contraproposta del PSC. D'aquesta manera van muntar la mandanga. L'endemà l'Obiols va fer-se l'enfadat per cobrir l'expedient. L'electorat de Can Zam ni se'n va assabentar. I l'electorat català, que llavors el PSC en tenia, estava massa ocupat fent-li vudú a Jordi Pujol.
lluís
17/05/2011 09:48
Víctor, necessitem més persones com tu. Amb un parell de collons i que ningú els faci callar.
Ramon.cat
17/05/2011 09:08
La veritat i sense pels a la llengua. Molt bo l'article Víctor.
la boina
17/05/2011 08:35
Jo, sincerament i sense esverar-vos, d'aquesta gent en diria com diuen alguns per la plana de Vic: XUSMA
Ex votant d'ERC
17/05/2011 08:25
Aixó em porta a recordar-vos que ERC els va lliurar les claus de la Generalitat després de perdre les eleccions per dues vegades consecutives, i que si no ho han tornat a fer és perqué no sumen. I encara no només no han demanat perdò sino que mantenen que la seua "estratègia" és l'adequada. Els del P$C no son els ùnics que donen la vida per EjpaÑÑa.
Papitu
17/05/2011 08:11
I els alcaldes conservadors del PSC ara amaguen les sigles. Tot el qui voti socialista és un còmplice de l´espoli i la traïció.
Adolf Bas
17/05/2011 07:23
Excel.lent el teu article , Victior , totalment d'acord . El PSC , s'está suïcidant , es el seu problema , no ploraré .
Jordi B.
17/05/2011 01:13
El nivell de botiflerisme del PSC ha arribat a nivells insospitats
eduard ferrer
17/05/2011 00:46
el portaveu del PSC? al Congres dels diputats, llavors el PSC? tenía grup parlamentari propi era ernest lluch, ja sabeu quantes esmenes va presentar a la LOAPA, CAP NI UNA
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida