vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
98 %
1 %
1 %
386 vots
cati: El Ferran de sempre, tant anti el president Mas. Doncs s...
Dimarts, 22 de Maig de 2012
Actualitat

Política

08/06/2011
12:51  h.
El CCN presenta el tancament de caixes del segle XXI
L'entitat publica un estudi on demana a la Generalitat que cobri el que l'Estat li deu mitjançant l'Agència Tributària Catalana
CCN tancament de caixes
El Cercle Català de Negocis ha presentat avui un estudi sobre el fons de competitivitat, anomenat, “Impagament? Tancament de caixes”. El document proposa una via perquè la Generalitat recapti els 1.450 milions d’euros que l’Estat es nega a pagar a Catalunya.

Segons l’entitat, la Generalitat podria fer-se amb aquests diners ingressant a l’Agència Tributària de Catalunya els impostos que paga a l’Estat. Així el Govern podria cobrar el deute fent una bestreta d’aquests impostos, opció que el CCN reitera que no és il•legal.

En aquest sentit, el president del Cercle, Ramon Carner, ha explicat que l’Estat ha fet el mateix amb Catalunya, per exemple, negant transferències a la Generalitat argumentant que aquesta té un dèficit excessiu.

Pels responsables de l’estudi aquesta seria una forma de pressionar l’executiu espanyol. “El Govern ha de fer un acte de sobirania”, han recalcat. Segons han assegurat, el seu estudi seria una “prèvia” per la negociació del pacte fiscal. “Cal tractar l’Estat de tu a tu”, han destacat.

Una nova etapa

El CCN, que publicarà d’ara endavant un estudi mensual, ha explicat que “comença una nova etapa comunicativa” per seguir fent pedagogia sobre la necessitat d’un Estat català. L’entitat dóna així per superada la crisi que va patir el passat novembre, quan membres de la seva direcció van marxar-ne per constituir-se en una nova entitat. “Va ser una crisi de creixement”, ha argumentat Carner, qui ha reconegut que en el passat “es van cometre errors”.
Imprimir Enviar notícia
FacebookTwitterLa TafaneraRemoumeIndependènciaCatosferaMeneameYahoo
18Veure i/o afegir comentaris
Calaf, Alta Segarra.:Gràcies CCN per la vostra tasca. Sou molt necessar...
Comentaris (18 en total)
Calaf, Alta Segarra.
13/07/2011 12:44
Gràcies CCN per la vostra tasca. Sou molt necessaris pel nostre país, i per fer obrir els ulls dels que es deixen enganyar. No defalliu, molts de nosaltres necessitem la vostra empenta per dur aquest país a la independència política, social, econòmica i cultural.
Jaume
13/06/2011 20:13
És una bona notícia la del CCN, d'alguna manera hem de començar per aconseguir primer, la independència econòmica i després Independència total d'Espanya, és a dir aconseguir l'estat propi que és el més normal. Endavant CCN!!!
Xavier Salat
10/06/2011 11:44
El tancament de caixes serà el primer pas cap a la sobirania icaldrá fer una potent campanya perque una gran majoria al nostra país ho vegi necessari. I hem de fer un esforç per deixar de excloure tots els que encara que tinguin alguna nafra que no ens agrada puguin empenyer aquest carro. Res de anatemitzar CiU per ser tous, res de excloure ERC per donar support a Montilla i fer complot contra CiU i SI. Res de excloure en Carretero, ni SI ni el Laporta... Tenim un enemic molt fort, molt poderós... necessitem sumar i no restar. Sumar tots els que volem el millor per Catalunya. Hi han molts catalans que parlen castellà però que cada vegada s'apropen mes a posicions sobiranistes. No els hem d'excloure. I fins i tot al PP podem trobar gent que reconeix que Espanya ens tracta com la última colònia de castella. Perquè la sobirania triomfi ens cal un ampli support, majoritari, indiscutible. Sinò ens passarà com li passa ara a Ciu que ha depactar amb el PP perquè els altres li fant el boicot. Deixem de ser el país de les capelletes, de anar sempre contra el veí, el parent i sobretot de no ajudar mai un amic o un parent...Els francesos, els italians ela alemanys, els japonesos s'ajuden entre ells. En camvi nosaltres, trobem millor support a fora que a casa... per aquest camí no anirem mai enlloc.
JoMateix
09/06/2011 11:13
El tancament de caixes em sembla bé, però no només pels miserables 1400 milions. Si ens hi posem que sigui per tot. A més, tal i com està governant la Generalitat jo proposaria un tancament de caixes dels ciutadans cap a la pròpia Generalitat en cas que els nous ingressos rebuts no anessin destinats a anul·lar les retallades socials. Si la independència (econòmica en aquest cas) no ens serveix per tenir una societat millor, anem malament.
lluís casellas donat
09/06/2011 10:45
Si
Santi
09/06/2011 10:28
El tancament de caixes seria fantàstic, la llàstima és que la clau la tenen els qui menys ganes tenen de tancar-les: les caixes, els bancs i les empreses grans que són les que gestionen els volums més grans d'IVA i IRPF.... No se m'acut veure com els ciutadans o les Pimes podriem prendre aquesta iniciativa ....
Adéu, Espanya i CiU
08/06/2011 23:01
CiU és a la independència com la perruca a la calba, una nosa.
Jordi Roig
08/06/2011 19:56
Per què es tant difícil que els politics del nostre país pensin en Catalunya abans que res? Al CCN li costa molt i molt ser atès en els medis perquè pateix un constant "tancament de veu" per part dels que estan al poder. No importa si son del tripartit o si son convergents, a tots els incomoda per igual que els diguin veritats com punys. Aquest mati el CCN ha convocat una roda de premsa per donar a conèixer la proposta pel tancament de caixes del segle XXI...havien compromès l'assistència la majoria de medis, al final sols han vingut els periodistes del Singular Digital. Aquesta es la trista realitat d'un país i d'una gent deixats de la ma de Deu pels que haurien de defensar-los o encapçalar-los en les seves justes reivindicacions, i de uns periodistes sotmesos i lliurats a la subvenció de cada dia. Fins quant hem de seguir enganyant-nos fent veure que ens creiem que CiU ens durà la llibertat? Quan deixarem de tenir por i mandra?
Valenti
08/06/2011 19:49
Cada quinze dies (dues vegades al mes) bancs i caixes transfereixen els impostos recaptats al Banc d'Espanya. Només canviant el compte i controlant-lo la Generalitat iniciarem el camí cap a la independència econòmica,
Ramon
08/06/2011 18:52
Els del CCN son gent seriosa, cal estar al cas del què diuen. Van ser els prmers a donar a conèixer a la gent l'espoli que ens està fent Espanya a Catalunya. Ara tothom en parla però ells van ser els que ho van saber explicar a tothom i d'una manera entenedora. Bona feina CCN !
Teresa
08/06/2011 18:22
Ostres, CIU estudieu-ho, valdria la pena. Si fos possible faríeu justícia. Qui s'hi posarà en contra serà tota la oposició. Tota? També ERC o SI? Potser no, i si ho fan sabrem com en són de desleials amb Catalunya. ERC va fer president de Catalunya un espanyol que creia més en España que en Catalunya i no pot col·laborar amb CIU? Quina merda de país!
JordiF
08/06/2011 16:37
Hem de trigar molt encara per fer-li cas al CCN? Si ells tenen els nassos de trobar maneres, la Generalitat hauria de tenir el coratge institucional i la vocació de govern per donar les passes necesaries. Els hem escollit per que ens defencin. Ho faran?
Arnau Estanyol
08/06/2011 15:38
Els únics actes de sobirania que se li han vist a CIU fins a les hores son de caire sotmetiment a la sobirania espanyol. No crec que ara canviïn.
//*//
08/06/2011 14:44
VISCA L'ESTAT CATALÀ
Linda
08/06/2011 14:30
Si és possible fer-ho, amb garantia de seriositat, s'ha de pressionar a CiU perquè ho faci. No ens deixen més remei.
Quirze
08/06/2011 13:56
CiU és incapaç de cap mena d'acte de sobirania. No ho faran, per desgràcia.
Isidre
08/06/2011 13:56
Crec que és el caldria fer, ingressar els diners a l A.T. de Cat., que cal crear amb urgència i que és recollida en el nou estatut. Aquests seria un bon camí.
Jordi 1er.
08/06/2011 13:06
Aleshores qualsevol empresa o particular pot ingressar els seus impostos a l'Agència Tributària de Catalunya? Seria interessant saber-ho i fer-ho saber.
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida