vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
97 %
2 %
1 %
392 vots
Martí: Ferran: Aqueta cati del PPciu que canvia tot sovins de ...
Dimarts, 22 de Maig de 2012
Actualitat

Esports

27/08/2011
08:34  h.
Cesc es disculpa per portar una estelada
El d’Arenys es lamenta perquè  “hi ha gent que ho mira tot amb lupa”
Cesc estelada
La celebració de la final de la Supercopa d’Europa del Barça davant del Porto no ha estat exempta de polèmica. Igual que altres jugadors, com Keita, el català Cesc Fàbregas ha donat la volta d’honor al camp de l'estadi Lluís II de Mònaco amb una bandera, en aquest cas, però, una estelada i això de seguida ha aixecat crítiques.

Programes com Punto Pelota (Intereconomía TV) han escampat la polèmica per la xarxes socials quan han afirmat que el 4 del Barça portava una "una insígnia anticonstitucional comunista".

Això ha provocat que pocs minuts després de la celebració el jugador natural d’Arenys de Mar es disculpés al twitter: “Els meus companys m’han dit que algú està ofés per una bandera que portava. Perdó, pensava que era una bandera catalana com totes”.

I  encara afegia: “Hi ha gent que ho mira tot amb lupa sense pensar el moment el moment que pogut viure en aquests moment, però ningú em treurà la felicitat que sento...”.
Imprimir Enviar notícia
FacebookTwitterLa TafaneraRemoumeIndependènciaCatosferaMeneameYahoo
23Veure i/o afegir comentaris
Elisenda:JO crec que no tenia perque disculpar-se , onejava la bandera ...
Comentaris (23 en total)
Elisenda
01/09/2011 21:44
JO crec que no tenia perque disculpar-se , onejava la bandera del seu pais casa seva, es aixo un delicte? que es disculpen els que van als camps de futbol o pasegen pel carrer amb la bandera "del lloro" o amb simbols nazisi fent gestos feixistes? que se disculpat el que el va amenaçar i va 3scriure una nota que era unaq apologia de la violència i d'un feixisme declarat? .algu li ha recriminat algo?, Malauradament despres de tants anys ,encara queden hereus ,del maleit dictador,
daniel
30/08/2011 19:09
Són espanyols perque no poden ser cap cosa més
anonima
29/08/2011 18:48
Així que ho va dir pequè va rebre una amenaça de mort? i dius que et cansen els independentistes d'internet? i no et cansen més els cromanyons, feixistes colonitzadors i dictatorials dels espanyols?
Agatha C
28/08/2011 18:22
Cesc, cherchez... Qui et va passar la estelada?
ignorant
28/08/2011 13:35
Cuan una persona adulta fa un gest ,ha de ser concient de lo que fa. La po es lliure dons si no tens valor d'eguantar les consecuencias no les fagis. Ha qui voliam agradar.
Narcís
28/08/2011 11:00
J. Cardona: per què insultes ( que no pas ofendre)?, ço és, digues que és jove, o que en l'ambient i circumstància que hi és no se n'adona, o que vivint un grapat d'anys defora així en plena adolescència- postadolescència- joventut no se n'assabentat del caire veritable d'espanya, o, fins i tot, que disposant de diners i xerrant català en la ' intimitat ' li és prou, o que per pressió afectiva familiar involuntària d'amagar la realitat de nostra nació, o el que fos!; tanmateix, quan viatgi arreu d'aquest fumut estat de jugador culer així ' catalán ' .. ja hi obrirà els ulls a la llum d'aquest mot anomenat espanya, si, a hores d'ara, encara no ha ' baixat de l'hort '! PD: si ha rebut amenaces .. denúncia àdhuc si sap de qui ve querella!, i, si m'amoïnes gaire, esbombar-ho vers tots els mass media, car com esportista pot ser de tothom, però com subjecte de dret ( i no diguem-ne com català) és de si mateix/ lliure! Nota: només dir del comentari ser patètic atès que si vols fúmer .. fes-ho als amenaçadors/ xantatgistes o, simplement, criminals, que no pas a col·legues comentaristes que manifesten un pensament, i a més, enginyós! Anotació al marge: ja n'és hora de posar el cascavell al gat .. els fatxes o anihiladors de Catalunya així de nostra ànima no es priven de res!
independent
28/08/2011 08:50
Si s'ha disculpat, vol dir que no tenia cap idea ni criteri propi del que feia. Tanta por els fa que no els cridin per anar a la selecció ESPAÑOLA, o és que el Sandro l'ha renyat, o és que després d'anys a Anglaterra ja no es recorda que és català, o potser perquè és més espanyol que català, con tants n´hi ha.
un català
27/08/2011 23:19
Cesc és el prototip del poble català ;un poble agenollat devant d'Espanya.
Marc
27/08/2011 22:05
Estic amb en J. Cardona. Foteu pena. Cesc ha fet el que havia de fer.
J.Cardona
27/08/2011 20:57
Escolteu, colla d'imbècils, voleu callar? Què faríeu vosaltres després de rebre una amença de mort? Cada vegada em fa més repugnància aquest independentisme d internet
Tramuntana
27/08/2011 18:35
El FCB és un club català inscrit a la federació espanyola, els jugadors com persones poden manifestar els seus sentiments naturals com catalans. Per això NO CAL DISCULPAR-SE
dolors
27/08/2011 18:27
va ser el sandro que et va obligar a demanar perdo' ? , com va fer ell a extremadura?.
Vicenç Ramoneda
27/08/2011 13:59
Doncs això! A partir d'ara, l'estel·lada al coll cada vegada que s'aixequi una copa! Que ningú et digui com has de pensar i que has de sentir! Nosaltres no els hi diem a ells que han de sentir doncs ells tampoc a nosaltres! PS: I no tanta ximpleria amb els twitters. Aviam si sereu esclaus d'això!
Arnau
27/08/2011 13:53
El més trist és que estic convençut que ni es va adonar que duia l'estelada, i per pura inconsciència. Perquè si hagués estat conscient que la duia, per lògica després no hauria demanat perdó. Lamentable.
Luculo Macincus
27/08/2011 13:41
Ha que espereu a desprogramar "Interfachería"?,es bo per la salud,i ja posats,la 10 i la 13,es que no n'aprendreu mai?.
Ducdeldracrat.cat
27/08/2011 12:46
Es el que cal esperar d'un senyor de família unionista convergent con ell. Es el preu de ser l'esclau de la colònia al servei del amo espanyol. Es el preu de ser unionista i convergent amb Espanya.
ferran
27/08/2011 12:09
Penso que hi han ocasions que son terriblement delicades per jutjar-les tan severament i l'esport d'elit és una d'elles..Heu d'entendre que en l'actualitat, l'estat i els seus comissaris polítics exerceixen un control total sobre els esportistes d'elit i famílies, molt més sofisticat, que el que exercia la antiga unió soviètica sobre els seus esportistes..Es molt similar del que passa en la CEE on uns comissaris polítics exerceixen un control total sobre l'església Espanyola i Catalana..Per tant, jo soc molt comprensiu amb aquests joves molt lluny encara de la seva maduresa i absolutament pressionats per les famílies i controlats pels comissaris polítics de la federació Espanyola..Altre cosa son els inútils dels nostres polítics que no tenen collons amb majoria parlamentaria d'obrir un proces cap a la independència i que nomes saben fer la pilota al complex econòmic i mafiós: del totxo/fastigós turisme per saturació/traficants d'il·legals, model econòmic que ens porta cap el desastre.
Òscar
27/08/2011 11:53
El millor que podria fer és un cop ha demanat perdó, quan en tingui ocasió tornar-la a treure, i si cal que torni a demanar perdó, i així successivament...
solerajm
27/08/2011 11:44
Cesc, aclareix d'una vegada quina és la teva personalitat: et fan por els fatxes? Marca gols i llueix la teva bandera sense pors. Potser estaria bé que tots els jugadors de l'equip en un pròxim partit lluïssin l'estel·lada al coll solidaritzant-se amb tu. Fóra genial!
Sergi (Sabadell)
27/08/2011 11:36
Gràcies, Cesc, pel gol i per l'estelada. Però no cal que et disculpis perquè facis el que facis, per a la jihad hispànica ja ets culpable de tot pel sol fet de ser català. I si a sobre ets d'aquest Barça sublim que eclipsa el seu Real Madrid... llavors això ja no té perdó de Déu!
peresegon
27/08/2011 11:33
Si no els hi agrada la nostra estelada que s'hi posin fulles, tot es pura enveja.
Carles Viñals Casado
27/08/2011 09:19
Si de debó volíes treure-la, per què et disculpes? I si has d'acabar disculpant-te, per què la treies? Marcar gols és potser incompatible amb mantenir la dignitat? Es disculpa un esportista espanyol per onejar la seva bandera? Que potser no podem ser el que som sense demanar permís o perdó? O és senzillament que no tenim remei?
Reagrupat
27/08/2011 09:01
No cal provocar-los. Es provoquen sols, sobretot ara que els guanyeu amb xancletes...De totes maneres tampoc et disculpis gaire...Encara esperem disculpes del madridistes per moltes coses: fets, insults...Eto en canvi si es va haver de disculpar. Es el preu que hem de pagar els esclaus de la colònia.
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida