vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
Estàs d’acord amb Navarro que una Catalunya independent seria més pobre?
97 %
2 %
1 %
408 vots
Martí: Ferran: Aqueta cati del PPciu que canvia tot sovins de ...
Dimarts, 22 de Maig de 2012
Actualitat

Política

28/12/2011
11:44  h.
CCOO tampoc pot pagar
No abonarà el salari del desembre als seus treballadors fins al 4 de gener
Joan Carles Gallego 475
Tot i que s'ha significat en les seves crítiques al govern català per no haver pagat puntualment el 100% de la paga de Nadal als funcionaris, el sindicat CCOO de Catalunya ha ajornat el pagament de la nòmina als seus tres-cents treballadors, segons s'ha sabut avui. La paga corresponent als mes de desembre als empleats de CCOO no es farà efectiva fins al 4 de gener, ja en el 2012.

Fonts del sindicat han confirmat a El Singular aquest endarreriment, que es deu a problemes de tresoreria. El secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, va enviar dimecres de la setmana passada una carta als treballadors anunciant la mesura.

El sindicat ha patit una davallada d'ingressos dels 180.000 afiliats, ja que una part d'ells són aturats. I a més es queixa que la Generalitat no ha pagat encara la subvenció d'aquest any.
Imprimir Enviar notícia
FacebookTwitterLa TafaneraRemoumeIndependènciaCatosferaMeneameYahoo
37Veure i/o afegir comentaris
Joaquim de Juià:CARAI ¡¡¡¡ NO ME DEIXEU RES PER DIR ¡¡¡¡ JA HO HEU DIT...
Comentaris (37 en total)
Joaquim de Juià
31/12/2011 00:11
CARAI ¡¡¡¡ NO ME DEIXEU RES PER DIR ¡¡¡¡ JA HO HEU DIT TOT.... VERITABLEMENT SI A MES DELS ALLIBERATS "DE LA FEINA" TENEN A MES 500 MES PERSONES ASSALARIADES.... VISCA LA MONARQUIA... VISCA LA BANCA... VISCA ELS POLÍTICS ... I PUTA LA MADRE, PUTA LA HIJA, I PUTA EL CIELO QUE LOS COBIJA.
Pep
30/12/2011 14:11
Amb la milionada que cobren en subvencions i no poden pagar a uns miserables 300 treballadors? oooohhh si, els diners son per altres coses, primer la superestructura i els treballador els últims de la fila. Curiós, no? irònic? tb.
JO
29/12/2011 21:37
i amb tants lliberats encara resulta que tenen empleats?
el nom
29/12/2011 16:34
Dons alts Tribunals de lo Social, que son experts amb aruina a les empreses.
sindicat del crim
29/12/2011 11:11
180.000 afiliats i no poden pagar nomines? Que s'ho facin mirar. Com diuen aqui si els sindicats fossin utils als trevalladors no es faria res pagar pels seus serveis.
Petito
29/12/2011 10:45
Subvencions? Ni a patronal ni a sindicat. Si tan util es la feina que fan segur que els seus afiliats pagaran amb gust
Ramon A.
29/12/2011 10:40
Ja us heu fet la denuncia a vosaltres mateixos?. Amb la crisi que tenim, feu un gest i renuncieu a les subvencions, i viviu amb el que produïu, a saber el que cobreu al vostres afiliats. Sr. Gallego esperem una explicació.
Girona
29/12/2011 10:05
Ara podríeu muntar una merda de mani amb els vostres 300 treballadors al davant de la vostra seu de sindicat espanyolista per reclamar l'impagament. Tal com feu amb les conseqüències de la falta de liquiditat de la Generalitat. Cap simpatia per CYU, però us aneu a queixar a l'esclau en comptes de a qui te els nostres diners i se'ls pateja amb cacicades. Millor anar a buscar l'origen de la falta de diners a Catalunya, que és l'espoli fiscal del vostre estimat estat espanyol. Però es clar, això no es toca, he?
Indigeta
29/12/2011 08:29
El que heu de fer els de CC.OO. és apujar les cotitzacions dels afiliats "més rics" i deixar de banda el victimisme pel que fa a les subvencions. No és un problema de diners, és un problema de gestió.
Teresa
28/12/2011 22:42
Quina vergonya! Ja poden anar cridant contra el govern de la Generalitat! On no hi ha diners, no n'hi ha. Ja us enrecordeu que no heu mogut ni un dit per a defensar el lloc de treball dels 600.000 parats catalans. A defensar els funcionaris sí que us hi atreviu, us sembla que el govern trobarà diners sota terra, oi? Ara convoco a cridar davant de la seu de CC OO a tots els seus treballadors, vinga, vinga...
Ramon
28/12/2011 20:05
Hem d'acabar amb aquests sindicats no perquè siguin sindicats sinó perquè són aquests. En necessitem que siguin catalans i democràtics.
Jordi
28/12/2011 20:01
Qui s'apunta a anar davant la seu de la sucursal de Ce Ce O O per cridar-los rodolins en castellà i de vergonya aliena com els que fan ells? Tipus 'Co-mi-siones, nos-tócais-los-cojones'. O bé 'Ato, ato, ato, abajo el sindicato'. O bé 'Vosotros, sindicalistas, sois los capitalistas'.
Isidre
28/12/2011 19:43
Hóstia!!, és veritat!!, la estafa de la cooperativa PSV hi estaba involucrat en Nicolás Redondo, i a la estafa del FORCEM varen condemnar a 8 sindicalistes del Baix Llobregat, un era un tal Paz Dorado, intim amic de juventut de'n Montilla. Ja ni me'n recordaba. Aquests "progres" converteixen en "mantra" el que incumbeix als demés, però les seues estafes les tapen de seguida i ja mai més se'n torna a parlar.
Ramir
28/12/2011 19:33
Ni un € més del presupost de la Generalitat per aquests sindicats. Que paguin els seus "afiliats".
Eloi
28/12/2011 19:11
Els "sindicats" ens costen molt cars als catalans. Quant ens va costar aquella brometa (estafa!) de la UGT dita "Cooperativa PSV"?. I al demunt, exigeixen subvencions. I la estafa d'UGT i CC.OO amb els cursos de formació del cas FORCEM? en que es varen ESTAFAR 1.390.000€ en supossats cursos que mai es varen fer?. LLADRES!!
Ramir
28/12/2011 19:04
Ni un € més del presupost de la Generalitat per aquests sindicats. Que paguin els seus "afiliats".
Aina
28/12/2011 19:02
El que fot d'aquests sindicats que patim no és que siguin sindicats, és que son aquests.
M.Cinta
28/12/2011 18:37
¿ Fora tots els sindicats! nomes creuen amb ells els indecissos.
Pere
28/12/2011 18:25
Estafadors, per culpadel trisitpartit i vosaltres, que per cert ni els nombreu, ara estem aixis, heu fet estirar mes el braç que la mànega a la gent, no seviu ni per portar casa vostra.
Mercè
28/12/2011 18:21
Aquests, tots son uns ganduls i estafadosr, nomes serveixen per desestabilitzar a la gent, per fer veure de que fan algo, llastima del qui encara creu amb ells perque els tenen encegats.
Anna
28/12/2011 17:49
Els treballadors de CCOO cobraran la nòmina dins del termini legal, com sempre. Això sí, quatre dies més tard del que estem acostumats, però dins del termini. La Generalitat és morosa i no ingresa els fons que deu al sindicat des de fa molt de temps per serveis concertats.
cati
28/12/2011 17:24
¿Què tal va gastar més del que s''ingressa? Doncs mireu, això és el que passa a la Generalitat, només que els que han deixat el FORAT SON ELS TRES PARTITS D'ESQUERRES. Molta demagògia però les castanyes del foc les tenen que treure el que viuen en la realitat quotidiana. Fa anys, ja varem tenir una fallida de la UGT amb uns pisos que es varen muntar pels afiliat i no varen poder acabar ni fer front al FORAT QUE VAN GENERAR...
Raimon
28/12/2011 17:23
Que bonic que ha sigut mentre a durat, oi? Actualment els sindicats no deixen de ser una colla de vividors que només defensen els seus interessos corporatius, la resta de mortals, sigui quina sigui la nostra situació laboral, som uns mesells. No parlo més dels actuals sindicalistes perquè la diria massa grossa.
anonim
28/12/2011 15:55
Respecte als sindicats, ningú es para a pensar on seríem si no hi fossin? creieu que tindríem els drets reconeguts? estaríem pitjor però aquest és un dels grans problemes del sindicalisme que totes les millores reverteixen en tothom i no només en aquells que activament es mouen
Boris Grushenko
28/12/2011 14:21
Explotadors!...negrers!!...robapobres!!...Neocons!!!.
Lluc Vilana
28/12/2011 13:49
Fantastic , encare la Generalitat será la culpable de tots els mals vostres, després de fer la punyeta a tothom. Au vingue Gallego , aneu a pastar fang i a treballar de veritat, colla de parasits.
Formiga
28/12/2011 13:27
Vaja vaja vaja...Ara es denunciaran a ells mateixos per inclompliment?? es manifestaran davant Via Laietana??
Àngel
28/12/2011 13:24
Resulta que fem la nostra jornada laboral normal i, a més, fem tasques sindicals per defensar els drets de milers de treballadors i treballadores. Les subvencions públiques als sindicats pugen la mateixa quantitat que a la Patronal. I és molt menys del que cobren els partits polítics. Està bé recordar que: 1. Els representants dels treballadors els escullen els treballadors, en eleccions lliures on participen la majoria. La legitimitat és, doncs, molt alta. 2. Que jo sàpiga, els empresaris no representen la majoria de la població treballadora. I, en canvi, no veig que enlloc ningú critiqui les subvencions que reben. 3. Els sindicats tenen milions d'afiliats. no poden dir el mateix els partits polítics. A CCOO hi pot haver 300 treballadors dels 150.000 afiliats. 4. Més del 60% dels ingressos de CCOO, per exemple, provenen de fnts d'autofinançament, com les quotes que paguem.
Joan
28/12/2011 13:24
Aquest no és el que cridant com un desaforat deia que denunciaria a la Generalitat?. Ja veus, pocassolta!.
Isidre
28/12/2011 13:21
He llegit be?...subvencions de la Generalitat?...d'aquesta mateixa Generalitat a la que li munteu cristos diaris?...em nego a que amb els diners dels meus impostos se'ls pagui ni un € a aquesta màfia.
Alexia
28/12/2011 13:19
Zas!!!...en tota la cara!!!. Aixó és el que passa quant s'escup al cel.
Guillem de Varòic
28/12/2011 13:18
A aquesta corretja de transmissió (o força de xoc, com preferiu) dels ecopastanagues d'IC-V, al igual que els "progres" del Grupo Prisa i de molts altres, el pecat els comença a fer forat. Au vinga, Gallego!...torna a 8 Tv, al programa de'n Cuní a donar lliçons a la Generalitat. Ja veieu, funcionaris, com funciona el mon real.
Martiriá Donaire
28/12/2011 13:16
Mira que aixó fá riure. Els savis i creguts sindicats enxampats a la seva propia trampa. Au , vingue a veure com arregleu tot aquest follon que hau fet per el mal de la economia catalana. Si no hi ha empresaris valents amb noves ideas , l´economia de Catalunya no arrancará mai . I els sindicats han fet tot lo possible per enrredar la troca i viure de vells temps irreals ( xollos). Sí , ja sabem , ara tot serán vagas i fer la guitza, per més enfonsar el pais. Qualsavol (?) ferá d´ empresari amb aquestas perspectivas tant negras.
Sindicats sObrers
28/12/2011 12:52
Oh no!! que faran? Es manifestaran contra ells mateixos??
jaume
28/12/2011 12:51
Totalment d'acord amb el comentari de Fèlix. no puc afegir res mes.
ce ce oo oo
28/12/2011 12:22
el que volia ensenyar al Govern, colla de trileros i vividors. a buscar-se la vida sense subvencions.
Fèlix
28/12/2011 12:21
Aquesta sí que és bona!! Em pixo de riure! Els "empresaris" de CC.OO. no poden pagar les nòmines!! Cal muntar urgentment una vaga a les portes de CC.OO!! Explotadors! Negrers! Mentre els seus caps mengen en restaurants de luxe i volen en business, els seus treballadors no cobren! Jeje, vinga nois ... Ara us dispararem tota la demagògia que vosaltres escopiu constantment. Què se sent quan no hi ha calaix per a pagar als treballadors?? Benvinguts al món real. Per fi acabeu de descobrir que fa quatre anys que estem en crisi. Un pèl tard, sí. Doncs res ... espavileu-vos. Genereu ingressos. Feu quelcom productiu. No n'hi ha ni cinc de calaix per a subvencions, xatos. A treballar tothom! Que us mantinguin els vostres afiliats.
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida