Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
Editorial Dijous, 20 de Juny de 2013
Política
30/04/2012
17:13
30/04/2012
Francisco Marhuenda, a favor de debatre la independència
El director de La Razón es mostra partidari de plantejar-ho per aclarir d'una vegada el debat
El director de La Razón, Francisco Marhuenda, ha afirmat avui que “el que s’ha de plantejar és un pla d’independència, si tant sobiranista i independentista és el nacionalisme català, i està tan convençut que té la veritat”.

Marhuenda ha assenyalat que “cal tenir nassos i portar-ho al congrés dels diputats i veure què volen els catalans”. El director de La Razón ha assegurat també que té clar que quan es faci el referendum els nacionalistes perdran, i els ha demanat que quan això succeeixi “que ens deixin en pau d’una vegada, sis plau, i es dediquin a treballar per tirar endavant Catalunya i fer menys nacionalisme i més pàtria”.

Així ho ha afirmat avui a la tertúlia d’El Món a RAC1, amb Toni Bolaño, Màrius Carol i Jordi Graupera, després d’'explicar que “cada vegada m’esteu convencent més” i “ho tinc més clar”, que s'ha de debatre la qüestió.
paco Marhuenda
(21 en total)
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Comentaris
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Déu els cria
02/05/2012 15:22
Com és que són tan amics els israelitas Maruenda i Rahola?.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Maya
01/05/2012 20:49
Quan aquesta persona surt a RAC1 l'apago! No vull que em pugi la tensió. Hauria d'anar-se'n a viure a la seva terra - que ,per descomptat, no és Catalunya. Quin tros de franquisme, Déu meu!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Mariano
01/05/2012 20:18
Totalment d'acord amb Raimon. Es a Catalunya on hem de discutir la qüestió. El que trobo interessant es la internacionalització de la nostra reivindicació. Articles com el de WSJ ens fan molt bé.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Israel depén d'USA
01/05/2012 19:42
Maruenda?... ah, el sionista amic de la israelita Rahola. Doncs que decideixin la indpendència del seu país, no la del nostre.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Bayron
01/05/2012 17:59
D'acord amb el teu platejament, Raimon i si els tertulians en volen anar parlant, també em sembla bé; la qüestió és que la roda vagi creixent i les persones que aprofundim en el tema arribem a la conclusió de que ens cal la independència.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Francesc
01/05/2012 17:34
Hem de fer un pla d'estat i el procés, presentar-lo al nostre Parlament i a Europa. Al Congreso, fins que Europa en sàpiga els motius i tinguem suports. No hem d'anar a demanar a Madrid nosaltres sols, seria inútil.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Bauma
01/05/2012 12:09
Aquet el que vol, es que s`ens pasi l `arros, mentre devatem. Per tan res a demanar a Madrid, tot aqui i entre nosaltres sols.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
01/05/2012 10:57
El poble espanyol, abastament conegut per la seva capacitat de pactisme i debat i parlamentarisme. En tot cas, te rao que ja no cal esperar gaire mes. Cal definir el full de ruta per a guanyar un referendum en pocs anys, jo opto pel 2014. I els espanyols ja debatran les seves coses quan els interessi.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Antònia
01/05/2012 10:42
La veritat és que en el guirigall de Rac1, on s'enfronten Paco Pepé, contra Tony Pesoe defensant la seva España, s'hi pot escoltar qualsevol cosa, tens peró, que parar molt l'orella, i ni ho pots fer sempre, i se-ho val?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Quin fart de riure!!
30/04/2012 22:38
Sí, llegiu el geni del Narcís, ara ja no es defineix com "per curiositat femenina", ara es refereix a ell mateix com "prostitut"... (No és cap broma, feu l'esforç de llegir-lo a les 21:55h.)
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
30/04/2012 22:33
Anís, calma't, perquè sembles el Narcís en majúscules.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Vicenç Ramoneda
30/04/2012 22:33
Ja debatreu el que us doni la gana quan siguem lliures!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Anaïs
30/04/2012 22:11
El que volem els catalans, ho hem de decidir nosaltres i no el congres de diputats, que ens pregunten als catalans sobre asumptes d'altres comunitats?. S'ha de tenir nassos per parlar de tirar endavant Catalunya quan son els nacionalistes espanyols, ah no¡ que ells no ho son nacionalistes, els que no paran de posar-nos pals a les rodes, i fer-nos la punyeta a tort i dret. En quan a treballar, sempre ho hem fet, sou vosaltres,el parasits, colonitzador els que heu viscut sempre del nostre esforç, jo tambe ho dic:DEIXEU-NOS EN PAU D'UNA VEGADA,UNA COSA ES EL QUE VOLEM ELS CATALANS I L'ALTRA ES EL QUE VOLEU VOSALTRES, SAP EL QUE LI DIC? A LA MERDA¡
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Narcís
30/04/2012 21:55
Vés-te'n a donar sabó a ta espanya .. sinó quina eixida laboral et roman? PD: si tu ets català .. jo sóc prostitut! Nota: vinga!, dedica't a atacar/ ofendre/ ferir àdhuc matà'ns-e .. vendràs més diaris a nostres botxins ( ho sap bé ' ton grup '!)! Anotació al marge: si us plau!, som catalans dignes, parli aquest digital d'ídem seriosos, intel·lectuals i, sobretot, que estimin sa mare/ Catalunya, sia natural, sia adoptiva, sia .. per dret i veritat ( així no persones genocides .. per molt que diguin de no haver-hi més sang escampada ..!)!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Catala-neta
30/04/2012 21:48
I què han de debatre ells? vaja temptacions sèrbies que es destapen...
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
J
30/04/2012 21:45
Si l'estat español no va acceptar l'estatut esquifit del 2005, y" lo cepillaron" com va dir Guerra, no em faras creure que acceptaran la independencia.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Biel Susqueda
30/04/2012 20:13
No cal debatre res de res. Catalunya vol la independència perquè li fou arrabassada per la força de les armes. Fer un debat sobre això, seria donar-li reconeixement al terrorisme espanyol, seria donar la raó a l´imperialisme espanyol, i seria donar la rao a la força de les armes dels espanyols.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
martípol
30/04/2012 19:32
portar-ho al Congreso ? , però que hi pinta allà, que no saps Mar Huenda que allà tots viuen a costa de la mamella catalana , au va , no siguis pillín ¡¡ posa una mica de seny , i no diguis més tonteries
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Rebeca
30/04/2012 18:26
el Merienda i la seva amiga la israelita la Rahola es referien a la independència de l'estat jueu d'Israel.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Carles Noguera
30/04/2012 18:05
Me n'alegro que finalment l'unionisme comenci a acceptar que les coses s'han de decidir democràticament i que entenguin que l'única manera de saber si realment els catalans volen l'Estat propi o no és preguntar-ho directament. I, per cert, té raó en Marhuenda. Tal com indiquen les enquestes, el referèndum el perdran els nacionalistes, és a dir, els unionistes espanyols que són els qui encara utilitzen només arguments nacionalistes (basats en la identitat, en els sentiments). En canvi, per sort, els independentistes ja ens hem anat emancipant del nacionalisme i podem defensar l'Estat propi a partir d'arguments purament racionals: capacitat de decisió, participació directa a un món cada vegada més obert i interrelacionat, evidents avantatges econòmics, etc.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Raimon
30/04/2012 18:01
On s'ha de debatre l'independència del nostre país és al Parlament de Catalunya i NO al Congrés de diputats d'Espanya. Els espanyols no n'han d'opinar ni fer-ne res de la nostra voluntat sobirana. Aquesta és, sempre, la trampa espanyola i espanyolista: que siguin els espanyols -tota Espanya- qui discuteixi el nostre futur, quant aquest depén unicament i excclusivament dels catalans.
S'està parlant...
Enquesta
Participaràs a la Via Catalana de la propera Diada?
Participaràs a la Via Catalana de la propera Diada?
96 %
4 %
0 %
27 vots
Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
© ElSingularDigital.cat S.L. 2012
desenvolupament bab software | diseny gràfic l'eixida