Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
Editorial Divendres, 17 de Maig de 2013
Política
28/07/2012
16:43
28/07/2012
L'augment de preus dels peatges enfila la tensió entre Govern i Estat
La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, insta Madrid a deixar de pressionar el país i li recorda que Catalunya "n'està tipa"
La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, ha assegurat que l'augment del preu dels peatges de titularitat estatal ha sigut una sorpresa per al Govern i ha criticat la deslleialtat institucional amb què el govern espanyol ha anunciat la mesura. Ortega, de visita oficial al Baix Camp, ha lamentat que Madrid torni a gravar les butxaques dels catalans sense tenir en compte la situació econòmica en què es troba el país.

La vicepresidenta del Govern ha assegurat que l'augment dels preus dels peatges de les autopistes de titularitat estatal ha arribat al Govern amb "sorpresa absoluta". En aquest sentit, ha criticat que mesures que afecten tan directament a Catalunya "es prenguin amb nocturnitat". "Això posa de manifest que cada divendres hi ha unes mesures que castiguen Catalunya i que van en contra del que necessita el país", ha assegurat.

Ortega ha insistit en "l'enuig" que sent el Govern de la Generalitat per les formes amb que s'ha anunciat aquesta nova disposició, "per la manera d'actuar del Ministeri", i pel fet que això posi de relleu que el govern de Mariano Rajoy "desconeix la realitat i les necessitats" que té Catalunya. "Aquesta és una nova mesura que grava a Catalunya, com si Catalunya no estès prou gravada", ha lamentat Ortega qui ha recordat que és justament més carga econòmica "el que menys necessita el país en aquests moments".

Ortega ha exigit al govern espanyol que comenci a treballar en la reestructuració de l'Estat, a partir dels ajustos en els sector públics propis. "Que facin el favor de fer un exercici d'introspecció i prenguin aquelles mesures en el si de l'Estat que no castiguin ni beneficiïn a ningú", ha sentenciat.

La vicepresidenta no ha volgut valorar si el fet d'augmentar dels preus dels peatges pot reforçar la campanya del 'No Vull Pagar' però s'ha mostrat convençuda que aquestes mesures "fan que Catalunya estigui cada vegada més tipa i no afavoreix la situació econòmica dels catalans ni les relacions amb l'Estat", ha apuntat.
Joana Ortega a les festes de Sants
(20 en total)
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Comentaris
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Josep Pagés Cardedeu
30/07/2012 03:04
ARTUR MAS el President de Catalunya es Complice de RAJOY . es tan culpable con el ESTAT Espanyol de la Pijada del Peatges JA que donen Suport a RAJOY
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
eyrikur
29/07/2012 21:22
Sra. Ortega, si us plau deixi d'utilitzar paraules com: enuig, nocturnitat, etc.. jo li sugeriria un llenguatge mès contundent però sempre dins la correcció: escolti , cabró, deixa ja de tocar els collons amb els peatges...!!! ja sé que sona rar però com que amb els enuigs.. etc no camina, potser d'aquesta altra funcionaria, no se sap mai.....?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Narcís
29/07/2012 13:23
Davant de tanta ' putada ' .. hauria de sortir el sr. Duran subratllant com pot dir-s'hi espanyol? PD: però si els espanyols no tenen ni remota idea de qui som mentres que nosaltres hem de saber totes ses punyetes, damunt, falsificades .. usurpades/ plagiades! Nota: n'és clar que aquesta gent/ espanya/ PP/ PSOE .. fugen cap a endavant pensant poder-s'ho permetre ( fins quan li ho permetrem?)! Anotació al marge: el que no entenc és el ' compatriota ' comentarista que no fa altra cosa que fúmer CiU quan si no hi fos avui, ara i ací .. quin partit s'enduria els vots ( d'altra banda, entre nacionals pro sobirania no podem portà'ns-hi malament!)?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
29/07/2012 12:56
Jo del que n'estic tip es d'uns politics inutils que viuen de vendre el seu pais a la metroppoli. En coneixes cap, psicologa?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
ei
29/07/2012 12:32
El govern culpa a Madrid, pero no diu que Abertis (i el Sr. Alemany al capdavant) és intim de MAS, pel que si vol en Mas, Abertir no fa la pujada de preus. Pero Mas calla, i dona la culpa a Madrid. En Mas quan vol ja parla amb Alemany, oi ?, doncs,....... aviam que fa ara
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Josep Pagés Cardedeu
29/07/2012 12:20
Fer aquesta Pujada de Peatges ara al Estiu , nosera tambe que vol perjudica Catalunya que no tinguen Turistes de la Resta de Espanya he . Aquesta Pujada es unaltra manera de ROBAR DINERS A Catalunya se ha inventado RAJOY I CAMACHO Els amigos de C.I.U.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
jajape
29/07/2012 11:24
jmpol, si no fa complir la llei la policia de la Generalitat, donarien peu que ho faci la de l'Estat, molts ho desitjarien, de fora de Catalunya i també de dins. Per interessos diferents, o no tant. I una cosa, per acabar, la Generalitat es el govern de casa nostra sigui de CIU o del tripartit o del PP o d'altres que avui no pinten res, si volem una Catalunya lliure hem de acceptar que qui governa es el que te el suport del poble.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
eyrikur
29/07/2012 08:33
Els catalans farien bé en deixar de votar els tramposos de CiU, i si volen la independència, tal com sembla, passar a votar unpartit independentista, encara que no els caigui bé.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
apasiau
29/07/2012 02:55
Suposo que el Duran deu fer vacances (continues).
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
enric ST
29/07/2012 00:55
Tant hipocrita com el Sr. navarro. També ho está el Sr. Durán de tip?. Quines ganancies tant interesants per Catalunya, gràcies a la seva col.laboració. No us arriveu a cansar de terure res excepte miseria, tan poc i tant minsu, pidolaires?. CIU tampoc fará res per els catalans. Catalunya tirará endavanat quan els catalans votin partits amb la independencia en el seu programa.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
29/07/2012 00:13
Ahora con los peajes la junta de Andalucia NO arremete ? Con el pacto fiscal SI
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Govern vs govern
29/07/2012 00:08
Tenim un govern defensiu no preventiu, un govern reactiu no actiu, un govern pasiu no positiu, un govern de mira curta no llarga.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
28/07/2012 22:37
I el "Mesias Negociador" en Duran on era? fent-se un lloc a la monogràfia "Darrera fallida de l'estat ESP" Todo por la Unidad de la Patria por la Gracia de Dios? O bé a un altra monogràfia "Darrera fallida de l'estat ESP: El Lobby PUente Aereo - Bankia"?. Està clar que en Duran, atenen els resultats, negocia la miseria i el maltracte pels catalans a Mayor Gloria de ESP!. Espero no trabar-me mai en Duran cara a cara l'excomunió la tindria assegurada!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Pepe Sillero Parejo
28/07/2012 20:47
prou
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
jmpol
28/07/2012 20:09
I ara CyU perseguira encara mes al #NOVULLPAGAR. Patetic. INDEPENCIA JA
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
setmanes
28/07/2012 19:24
Idees molt bones. Hi estic plenament d'acord. Jo diria que el mur caurà en qüestió de mesos, qui sap si al final seran només unes quantes setmanes.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Vinga, signem tots
28/07/2012 19:00
Signem tots, forcem al Govern......Change.org, Referendum Inmediattttttttttttt
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Tip de progres
28/07/2012 18:07
Vicens: el govern de CiU serà de covards, però el del Tripartit, amb el bandarra d'en Pepe Montilla al front, era un govern de trinxeraires. Ja està bé de demagògia barata!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Idees
28/07/2012 17:47
Dos mesos abans no caigués el mur de Berlin ningú no ho sabia. Jo també estic d'acord: la independència és la solució. Prefereixo un tracte d'igual a igual o, si m'ho permeteu, de germà a germà. És millor deixar diners que no que ens els prenguin. Si el nostre president convoca eleccions amb la finalitat de proclamar la independència, tots els que ara li retreuen que no ho faci el votarien? Hi haurà un moment en el que els partits no seran tan importants i, a més a més, si es tracta de ser independents hauriem de pensar en aquest moment preconstitucional, amb la finalitat d'elaborar una nova constitució catalana que ens permeti assegurar una democràcia de millor qualitat en la que es castigui degudament a qui malbarati els diners de tots. Seria perfecte ser independents i al mateix temps ser un estat nou dins Europa d'una elevada qualitat democràtica. Als actuals partits independentistes i els que necessàriament ho acabarant sent ja cal que us aneu espavilant en aquesta direcció. Els moments preconstitucionals tenen un alt valor humà perquè estan basats en la confiança i la generositat. Endavant!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Vicenç Ramoneda
28/07/2012 17:34
Catalunya "n'està tipa". Sí. Catalunya n'està tipa del govern de covards que patim! Ara fan veure que els molesta que ens apugin els peatges quan són ells qui se'n porten un bon tros dels peatges d'Abertis i Cia. Si son ells que estan contra els "novullpagar" i ens intenten multar tot i la llei no els hi permeti. A que ve ara fer veure que s'enfaden? Per patriotisme i sentit de país diem 'sí' a iniciar el procés d'independència de Catalunya i 'no' a l'enèsim intent de reformar Espanya. Amb aquesta colla de covards que ens governen només ens queden dues coses per fer. O declarem l'estat català o aprenguem a morir en la mes absoluta ignomínia i silenci, ja que no volem pagar ni tan sols el més petit dels preus de la llibertat: Votar per ella. Catalunya vol viure en llibertat. http://www.youtube.com/watch?v=pp2zl6YQXxg&feature=em-share_video_user Visca Catalunya lliure! Visca Catalunya estat!
S'està parlant...
consulta
Enquesta
Estàs d'acord amb la imposició de l'escola en castellà, com diu Wert?
Estàs d'acord amb la imposició de l'escola en castellà, com diu Wert?
98 %
1 %
0 %
241 vots
Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
© ElSingularDigital.cat S.L. 2012
desenvolupament bab software | diseny gràfic l'eixida