Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
Editorial Divendres, 17 de Maig de 2013
Política
17/08/2012
10:29
17/08/2012
Ballesteros: “En un partit, les posicions individuals es deixen a banda”
“M'agradaria que l'11S fos una crida pel Pacte Fiscal, però també pel Pacte Social", diu l'alcalde de Tarragona
L’alcalde de Tarragona, Fèlix Ballesteros, ha assegurat aquest matí en declaracions a Catalunya Ràdio, que " si ets dins d'un partit és per defensar posicions col•lectives” i, per tant, “les opinions individuals les has de deixar a banda", en referència al vot dissident del diputat socialista Ernest Maragall respecte el pacte fiscal.

Ballesteros ha recomanat al diputat complir el període de reflexió que li ha comunicat el partit, però s’ha mostrat contrari a la seva expulsió davant la vàlua i trajectòria de Maragall dins del PSC. “No sóc partidari ni de fer màrtirs ni de les caceres de bruixes”, ha assegurat després de recordar que Maragall va tenir altres vies prèvies per defensar el seu posicionament.

L’alcalde de Tarragona també ha reconegut que “seria recomanable més fluïdesa” entre la direcció del partit i el grup parlamentari però “no perquè no hi hagi alcaldes” a la bancada del PSC, com va denunciar el batlle de Lleida, Àngel Ros, “sinó perquè s’han de modificar els sistemes de treball”.

Manifestació Onze de Setembre

Respecte la manifestació de l’Onze de Setembre, l’alcalde de Tarragona ha reconegut que ell , igual que a la vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, “també li agradaria que l' 11S fos una crida pel Pacte Fiscal, però també pel Pacte Social".

S’ha mostrat favorable a una millora del finançament, “però sense iniciar aventures que generin frustració”. I, en aquest sentit, ha considerat que el text aprovat al Parlament no pot tenir sortida a Madrid si Catalunya no renuncia a la voluntat de tenir la hisenda pròpia, punt en què el PSC es va abstenir.
Fèlix Ballesteros
(8 en total)
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Comentaris
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Narcís
19/08/2012 12:14
Pot ser de molts l’estudiar a centres religiosos faci sentir-vos ‘ Salomons ‘ o/ i apòstols, però sense la humilitat d’aquests sinó tot el contrari així supèrbia o complex de superioritat que anul•la qualsevol desvergonyiment a l’hora de ‘ passejar ‘ el proïsme? PD: quants serien capaços de dir viva espanya a fi d’ d’assegurar-s’hi un bon nombre de vots? Quants serien capaços de dir Catalunya que hi sigui però que no molesti, ho siguin a casa seva, a fi de conseguir-ne més? Quants serien capaços de vendre’s al diable a fi de conservar llur posición? Nota: què pensa ser un ‘ polític ‘ sinó un simple fiscalitzador de la ciutadania per administrar en pro d’aquesta que no pas ‘ un tipus assegut a la dreta de Déu Pare Totpoderós ‘? Anotació al marge: si tot plegat tot n’és força més senzill, ço és, allò que no vulguis per a tu .. no facilitis/ provoquis ho pateixin nostres conciutadans, i a Catalunya, nostres conciutadans catalans ( n’aprèn de ‘ tos companys ‘ de fora/ espanya pel que fa als que no són castellans .. buidar del tot sa personalitat, da identitat, sa catalanitat!)!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Narcís
19/08/2012 11:18
Eixerit, per què tots els que heu estudiat a col·legis religiosos .. heu pogut ' enfilar-vos ' amb tanta facilitat ( sigui bon paradigma el mateix Bono)? PD: per ventura, procurar que nostre País no sigui sota ' bota militaris ' .. n'és posició individual ( la teva/ vostra si que ho és!)? Nota: sembla mentida que Catalunya sempre hagi d'anar darrere d'aquest estat implorant quan hauria d'ésser l'inrevés .. i ho permeteu! Anotació al marge: tu tindràs ton cel material d'allò més ací, però sàpigas que n'és a costa de tota Catalunya .. matant sa memòria de segles, arriscant-la en el present i fument-la del tot pel que fa al futur .. mai per mai pots jugar a l'amor fratern si no defenses la llibertat de nostra nació, la llibertat de l'ànima catalana, ço és, si no defenses el tot que forma/ conforma l'ésser humà com pots permetre't el luxe de dir defensar ses parts, sos elements, ningú!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
ferran
19/08/2012 10:57
Sí, els carrers més infectes i porcs d'Europa a la sortida d'una estació internacional de Busos que increïblement la van posar al mig de la ciutat..Més val que es preocupi de la seva ciutat que de criticar al Maragall.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Lluis Muntaner
19/08/2012 02:05
Si senyor amb dos collons. O s'és estatalista o s'és domocratico. ¡Tarragonins Que no se us acudeixi criticar el vostre alcalde. Ell té la raó absoluta. FANTÀSTIC.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
ferran
18/08/2012 21:41
Aquest paio per comptes de criticar al Maragall, més valdria que es preocupes del perquè a la sortida de la estació internacional de Busos de la seva ciutat (autentica joia pels traficants d'il·legals) hi han els carreres més infectes i porcs d'Europa, plens de vomitades de borratxos, cagarades de colom i de gossos, que generen una catipén infame. Entre: Pere Martell, Higini Angles i molt en particular la vorera esquerra de Prat de la Riba.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
17/08/2012 13:59
En un partit com l'actual PSOE a Catalunya ( i no només en aquest), les posicions "individuals" afebleixen l'estabilitat de tota la colla. Ja veieu que fort que està, el partit hegemònic de l'establishmen espanyol a Catalunya. Segurament el PP o C's, aviat el supliran en aquest paper "centrista". El que em crida l'atenció d'aquesta colla, es que des de la deriva "unitària" del PSC com a pal de paller del socialisme a Catalunya, la questió (?) nacional ha estat sistemàticament i organitzadament, arraconada. De la tradició catalanista, en queden alguns monigots que estan més perduts que un esquimal en el desert.L'inicial PSC s'ha convertit en una organització faldillera del PSOE malgrat el que diguin els seus Estatuts. No en devades, hi han agrupacions com les de l'insigne alcalde, que sempre han votat (màxim s'han abstingut) quan internament es plantejaven iniciatives, propostes, nocions, esmenes, etc... a favor del dret d'autodeterminació de Catalunya. No de la dels espanyols, sino la dels catalans. Son autodeterministes espanyols sota l'adjectiu teòric de "federalistes" que traduit al seu llenguatge col.lectiu vol dir a favor de las 17 autonomias de régimen común espanyoles. No sé perquè doncs, no parlen clar d'una vegada i deixen de marejar la perdiu com allò de demanar perdò per votar a favor del corredor mediterrani al Congrés i altres tonteries planificades d'aquesta colla. Així que no tindrem autodeterminació catalana fins que tots els espanyols ho vulguin?. Es la "seva" manera de dir-nos que hi estan en contra. Doncs dieu-ho claret i deixeu de parlar de "catalanisme" per a la parròquia d'estatues de sal que encara pensen que formeu part d'questa tradició. No, la vostra tradició es la del PSOE i punt. Serà per això que contraposen el terme "social" (?) als drets nacionals?. I que cony volen dir amb això de "social". I en boca d'aquesta gent, ves a saber....potser ballar unes sevillanes o fer una arrossada popular?. Perque en allò de fonamental, no cal que m'ho expliquin, que ja m'ho diu Rubalcaba o el de torn.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
magrab
17/08/2012 11:16
La gran contribució del PSC al futur de Catalunya: la abstenció.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Reagrupat
17/08/2012 11:13
Ballesteros, sou prou inteligent per no fer demagògia i saber que el pacte fiscal es fa pels diners que ens permetrien el pacte social. Altrament és impossible sense diners... Però no es tracte d'això oi ?, si no confondre el personal despistat
S'està parlant...
consulta
Enquesta
Estàs d'acord amb la imposició de l'escola en castellà, com diu Wert?
Estàs d'acord amb la imposició de l'escola en castellà, com diu Wert?
99 %
1 %
0 %
70 vots
Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
© ElSingularDigital.cat S.L. 2012
desenvolupament bab software | diseny gràfic l'eixida