Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
Editorial Divendres, 17 de Maig de 2013
Política
06/08/2012
12:42
06/08/2012
ERC demana a CDC un “acte públic de contrició”
Puigcercós considera que cal "fer rodar caps" pels casos Millet i ITV perquè perjudiquen les aspiracions independentistes
El president d'ERC al Parlament, Joan Puigcercós, ha demanat a CDC que depuri responsabilitats pel cas Millet i el de les ITV perquè aquests perjudiquen les ambicions sobiranistes de la formació. “O aclareixen, tallen caps i fan cau i net en aquests temes i s'avancen a la decisió judicial, o això serà una espasa de Dàmocles”.

El líder republicà a la Cambra catalana ha reconegut que "no és cap casualitat que cada vegada que CDC ha fet un pas manifest de caràcter sobiranista, l'endemà hi ha hagut moviment judicial", però ha negat que darrera de les investigacions hi hagi “una ofensiva espanyolista” – com apuntava Oriol Pujol a la seva carta a la militància- però sí ha advertit que poden ser un fre per a les aspiracions independentistes que defensen alguns sectors de CDC.

"Quan sents les passes de la Fiscalia darrere teu, això et frena i fa que no estiguis pel que has d'estar", ha sentenciat. I, per això ha demanat a CDC que faci un "acte públic de contrició, de demanar perdó i de deixar caure el que hagi de caure" perquè, segons ha advertit, la societat no perdona la mentida o l'engany.

I, per si havien tingut temptacions, els recomana no apostar per l'"estratègia" del líder de CiU al Congrés, Josep Antoni Duran (UDC), en al•lusió als indults que van rebre els condemnats pel 'Cas Treball'.
Joan Puigcercós
(29 en total)
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Comentaris
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
M iquel
07/08/2012 20:26
L'acte públic de contricció, l'has de demanar tu Puigcercós, per haver entregat la Generalitat al PSOE, tu i el teu Carod, encara no se perquè. I això és espanyolisme del barat.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Esteve
07/08/2012 10:18
El business (perquè no pot ser cap altra cosa) de CiU amb el PP no té cap justificació. Ara, s'ha de ser molt "catxondo" per demanar "un acte de contricció" després d'haver fet Montilla president de la Generalitat.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
J
07/08/2012 09:12
En Puigcercos te la virtut de obrir la boca quan mes falta fa que la tingui tancada y ben tancada. Ara no es el moment de treure a la llum les corrupteles de CiU, es el moment de anar amb ells cap a lal Independencia. Un cop mes Puigcercos ha trait Catalunya fent impossible un pacte que el pais necessita desesperadament. Perqui treballa Sr. Puigcercos? Si treballes a sou del CNI no ho faria millor! Sr. Jonqueras, arraconeu aquest botifler abans que ho engegui tot a rodar, ens hi va la llibertat i la patria!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Reagrupat
07/08/2012 08:19
NOIS, SI US PLAU, TOTS: EL PAIS DAVANT DE TOT. SI NO NO QUEDARÀ LLENGUA, CULTURA NI PAIS PER DEFENSAR. VA A TOTES ELLS HO TENEN CLAR
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Toni Arregui
06/08/2012 23:46
Nois, l'erreu de mig a mig. L'ex-conseller Ausàs ha estat suspès de militància. ERC amb majoria absoluta (o simple intentant pactar amb CyU) declara la independència. CyU ja ha dit del dret i del revés que NO és un partit independentista. CyU no fa independentistes, CyU s'apunta al carro que calgui per governar.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Narcís
06/08/2012 22:02
No teniu perdó de Déu: fer manetes amb PSOE del nord-est .. tractar els catalans de dròpols .. vistiplau a tot il·legal .. anar-hi de sants/ bons samaritans no pas amb compatriotes necessitats .. no dificultar màfies contra gent gran caçada per estrangeres .. tractar impostos malbaratant-los .. subvencions a associacions que fan de la desgràcia aliena son negoci .. cap mena de control laboral d'abusador/ explotador .. no dir-ne res de coses que clamaven al cel a la Diputació .. no fer res davant tanta delinqüència, prostitució àdhuc fraus i estafes de coll blanc .. no posar en ordre minutes de professionals .. no controlar lloguers i inquilins .. no revisar/ inspeccionar tanta podridura .. xafardejar humils negant-los qualsevol dret .. no dir res del que passava a les caixes .. PD: de partits baliga-balaga o comediants .. prou! Nota: un partit pot ser dolent, però aquell que fa el paper de bo sense ser-ho gens ni mica .. n'és il·limitadament pitjor! Anotació al marge: si verament sou catalans, si verament sou independentistes, si verament sou d'esquerres (que no destructors de baixa estofa) .. aneu, anem-hi tots a l'una cap a la llibertat de nostra nació .. què hi espereu per fer CiU pal de paller davant aquest atac per terra, mar i aire d'espanya?
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Narcís
06/08/2012 21:10
Però tu per qui hi guaites .. a què hi juguem .. a què bé ara això .. ens n'estan afogant/ assassinant fora mida i tu anant-hi del ' guerrer de l'antifaç '? PD: perdó .. ningú (i vosaltres els primers!)! Nota: però ara, abans i sempre .. toca fer pinya, toca defendre'ns, toca respirar, tocar ' sortir disparats d'aquest jou espanyol ' basat en majoria poblacional o tri qui tri fru fru! Anotació al marge: ja posats .. no teniu res a dir de les ' motxilles ' montillesques ( companys o camarades o germans o socis o compares en vostre tristpartit?)!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
06/08/2012 21:05
Tu encara no has demanat perdo per endinyar-nos una mandonguilla catalanofoba de president. Junqueres, fes callar aquest sapastre!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
06/08/2012 19:13
Hi ha temes el tractament dels quals són competència de la justícia, però, en aquest moment, hi ha qui està altament interessat a barrejar el pla polític i el judicial. L'objectiu, naturalment, no és fer lluir la justícia, sinó emprar un tema judicial per desfer, o destruir, una progressió política que ens podria ser útil com a país. Emprar un argument judicial amb finalitats polítiques no és una novetat, i la història en va plena d'exemples; el que ja és novetat és que un polític professional no sàpiga en quin terreny es mou ni a qui fa el joc, lliurant-se a aquesta mena de declaracions fora de context, fora de temps, fora de lloc.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
ferran
06/08/2012 18:58
Tot això que dius, esta molt bé!...Llàstima que la mateixa exigència no la vas practicar dins de l'ecològic tripartit, denunciant la colossal corrupció legal/il·legal que s'estava produint davant dels vostres nassos durant els anys de la “fiesta”.. Llàstima que no donessis un cop de puny a la taula quan la majoria dels departaments d'urbanisme de Catalunya, exactament igual com fan els “top manta”, traficaven a plena llum del dia amb el complex mafiós: totxo/financer/turisme per saturació/traficants d'il·legals que ens han arrossegat cap el desastre.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Robert del Poblet
06/08/2012 18:32
Puigcercós? Hm? Ah! El company del Vendrelleti, el cobrador del frac dels funcionaris d' ERC. I transportista subvencionat a estones lliures. I...
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Àurea
06/08/2012 18:23
Perdó, no és només el cas Millet: és el cas 3% de Ferrovial traspassat en negre i sense documents via Millet, no simplifiquem.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Jaunts ho aconseguir
06/08/2012 17:08
sr. Puigcercós amb els dies que ha tingut per obrir la seva boqueta, i precissament ara ho ha de fer; vinga va de quina part està vosté? dels catalans o dels espanyols? no és ara moment de política de partit , ara és hora de política d'estat
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
06/08/2012 17:03
Tots els d ERC pensen el mateix de CDC. El que passa és que en Junqueras és capaç de disimular per obtenir protagonisme i poder. I lamentablement CiU se'l creu. Però en Junqueras sempre ha treballat amb Puigcercós
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Meix, Alt Empordà
06/08/2012 17:00
Us heu tornat bojos?? Pot caure gros però anomenar traidor i botifler en Puigcercós és de sonats. Millor que aneu disparant amb els que volen pactar amb el PP a cada moment, en Duran i en Casas...
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
sobirans
06/08/2012 16:23
Tots els comentaris anteriors perdonarieu la corrupció per la independencia? que esteu bojos? En nom del pais n'hi ha que s'han forrat (cas Palau). El millor que es pot fer es fotre'ls a la presó i fet net. Lla vors guanyariem credibilitat davant d'europa, sinó semblerem un pais de mafiosos i no ens voldran
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Josep Pages Cardedeu
06/08/2012 16:07
I els politics que fam CONTRABANDO DE TABACO Tambe cal mandarlos ala PRESSO FER NET srs de E.R.C.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
06/08/2012 16:06
En aquests moments cal saber administrar els temps i ser conscientde les conseqüències que determinades declaracions fora de context poden tenir per al procés que hem de saber trenar. Esperem que els senyors Mas i Junqueres posin les coses a lloc, i sàpiguen estar a l'alçada..
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
J
06/08/2012 14:54
Sr. Oriol Junqueras, no tardeu a fer fora el botifler d'en Puigcercos. Ens hi va la llibertat i la patria.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
J
06/08/2012 14:52
En Puigcercos te la virtut de obrir la boca quan mes falta fa que la tingui tancada y ben tancada. Ara no es el moment de treure a la llum les corrupteles de CiU, es el moment de anar amb ells cap a lal Independencia. Un cop mes Puigcercos ha trait Catalunya fent impossible un pacte que el pais necessita desesperadament. Perqui treballa Sr. Puigcercos? Si treballes a sou del CESID no ho faria millor!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Tian
06/08/2012 14:32
I Esquerra? Que potser ha fet cap acte de contricció per anys i panys de submissió al PSOE a totes les institucions de Catalunya (Generalitat, diputacions i ajuntaments), prostituint el vot de milers d'independentistes? Doncs no. Senyal que ho tornarien a fer.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Ramon A.
06/08/2012 14:24
Ells no faran el mateix, amb l'assumpte de l'exconseller?! a no els seus son inocents fins que no es demostri es contrarii, ara bé el altres si que ho son.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Berenguer
06/08/2012 13:43
Cada cop que veig en Puigcercós o l'Anna Simó recordo allò de la "renovació" d'Esquerra.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
JOANA
06/08/2012 13:42
Ho els SRs. Junqueres i Bosch, posen els punts sobre les "is" ho ERC. perderà altra volta la credibilitat. Vostès mateixos. Ha esta una equivocació deixar a llocs de responsabilitat a persones de l´antiga ERC. (època del Tripartit)Són persones molts sorollosses i bastant caps calents. Els manca la diplomacia i "el saber fer ".
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
el nom
06/08/2012 13:28
Bàsicament té raó. Però CDC no farà fora Oriol Pujol.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
coroom
06/08/2012 13:27
curiós!! una mà negra que impedeix el pacte catalanista d'ERC I ciu. Qui serà ? algun partit espanyolista que té molts problemes a Catalunya? on l'aparell ja no sap què fer amb els seus càrrecs xerraires? Pobres jutges quanta responsabiñlitat-
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Víctor
06/08/2012 13:22
I per què no el fa Esquerra, l'acte de contrició, després d'haver trinxat el país durant 7 anys en companyia del PSOE? No tenen vergonya! I mira-te'l, tu, aquí el tens, amb tota la barra, amb sou públic i remenant les cireres d'Esquerra.
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
baró de Llúria
06/08/2012 13:22
I encara falta l' impost de successions !!
Notice: Undefined index: REMOTE_ADDR in /home/elsingulardigital.cat/admin/lib/db/cms/Comentario.php on line 53
Pep de Tona
06/08/2012 12:51
Ara que semblava que anaven a pactar, va i surt el Puigcercós del fotut tripartit boicotejant-ho. Quin país senyor!
S'està parlant...
consulta
Enquesta
Estàs d'acord amb la imposició de l'escola en castellà, com diu Wert?
Estàs d'acord amb la imposició de l'escola en castellà, com diu Wert?
98 %
1 %
1 %
257 vots
Segueix-nos
Vols rebre el Singular?
© ElSingularDigital.cat S.L. 2012
desenvolupament bab software | diseny gràfic l'eixida