vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Divendres, 03 de Setembre de 2010
nivell c universitat
S'ha d'exigir el nivell C de català als professors universitaris?
87 %
13 %
60 vots
Actualitat

Política

 15/09/2009
20:23 
Carretero celebraria que Laporta encapçalés Reagrupament

No obstant, desmenteix haver fet "cap oferta" al president del Barça

Carretero  475
El líder de Reagrupament, Joan Carretero, celebraria que el president del Barça, Joan Laporta, encapçalés la llista independentista que prepara l’exconseller per a les pròximes eleccions al Parlament. 

Carretero ha dit que ja ha complert les seves aspiracions polítiques i ha defensat que el mandatari blaugrana seria un bon cap de llista per als pròxims comicis catalans. “L'únic que voldria és veure proclamar la independència del meu país, i no tinc per què fer-ho jo, sinó que qualsevol que ho faci m'estarà bé”, ha informat Catalunya Ràdio

“Si anés amb nosaltres, seria sensacional”, ha sentenciat. L'exconseller de Governació ha encoratjat Laporta “a treballar pel país com ho ha fet pel Barça” i ha revelat que invitarà el president del Barça a l'assemblea constituent del nou Reagrupament, prevista per a principi d’octubre.

No obstant, Carretero ha precisat més tard a EFE que no ha fet "cap oferta" a Laporta per a què encapçali la futura candidatura independentista. També ha subratllat que no renuncia a liderar ell mateix la llista i ha dit que no ha parlat amb el president del Barça ni té "els seu número de telèfon". Reagrupament ha difós un comunicat en el mateix sentit.
Imprimir Enviar notícia
27Veure i/o afegir comentaris
Eduard VF:Si no som independents, si no disposem de...
Comentaris (27 en total)
Eduard VF
16/09/2009
Si no som independents, si no disposem dels instruments d'un estat no controlarem els nostres recursos i no es pot fer cap política decent. Sense independència anem a la extinció de la catalanitat i a l'empobriment dels catalans. Primer de tot la independència: Quan siguem un estat independent ja votarem dreta, esquerra o el que ens peti. Això es el que diu Reagrupament.
Ricard
16/09/2009
Per a: Independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà. Nen tu ets carlista! sí! els carlistes són d'esquerres, anti.lliberals i anti-dretants a més van a favor dels palestins i dels saharuis. Fes-te militant que en van mancats, hahahaaaaaaa.
Jordi (de Manresa)
16/09/2009
Gerard, jo soc independentista, però de vegades a les eleccions, uns quants vots menys en un partit poden fer perdre força escons. Reagrupament, pot treure vots a Convergència, allunyant-la de la majoria absoluta, i si esquerra no s'enfonsa, qui et diu que el tripartit no torna a sumar, i tornem a tenir un president del PSOE? Jo m'estimo més no arriscar-me i votar a l'únic partit que ens pot desfer d'aquesta misèria del tripartit. Per mi votar Reagrupament és llençar el vot. O Convergència o tripartit, o Mas o montilla.
Gerard
16/09/2009
Jordi (de Manresa), dispensa, no discuteixo pas el teu vot, només dir que ara el tripartit té 70 diputats, i no crec que arribin a la majoria absoluta les properes eleccions i tampoc els socialistes seran el primer partit votat. I tampoc crec que la "majoria absoluta" sociovergent sigui factible, ni la convergent amb els populars. En canvi, no sabem com poden anar altres sumes (CiU, Esquerra, Reagrupament: o bé a dos o bé a tres) o inclús minories majoritàries de CiU. Repeteixo, el cercle socialista s'ha trencat per totes bandes, l'única solució d'ells és, quan mani el PP a Espanya, que aquí tornin a voler fer veure que són dels nostres, tanmateix això significaria que el sobiranisme no compta pas i, al meu parer, cada dia comptarà més. La teoria socialista saragossiana-icetista-xaconiana-montillesca s'ha aturat al final dels 23 anys del molt 'honorable president Jordi Pujol i, ara, ja són altres temps. I jo no ho sé encara a qui votaré, però sé a qui no votaré, com sempre ho he sabut. Per això la taca d'oli d'Arenys és tan important: dóna moral, alegria, germanor i civilitat transversal catalana. Deixem-nos de baralles i serem invencibles, ells només tenen prepotència, imperialisme i ganga ("chollo") com bé va dir en Jan Laporta. Salutacions.
Jordi (de Manresa)
16/09/2009
Gerard, jo soc independentista, però de vegades a les eleccions, uns quants vots menys en un partit poden fer perdre força escons. Reagrupament, pot treure vots a Convergència, allunyant-la de la majoria absoluta, i si esquerra no s'enfonsa, qui et diu que el tripartit no torna a sumar, i tornem a tenir un president del PSOE? Jo m'estimo més no arriscar-me i votar a l'únic partit que ens pot desfer d'aquesta misèria del tripartit. Per mi votar Reagrupament és llençar el vot. O Convergència o tripartit, o Mas o montilla.
el nom
16/09/2009
Aquí l'únic que va donar suport al PSOE va ser el Mas acceptant l'estatut rebaixat. Estatut que Carretero es va negar sempre a acceptar, que per això, i per haver dit que ZP era un demagog espanyol, el van fotre fora de la conselleria, i després d'ERC. Simplement, uns es neguen a acceptar l'estat de postració en què viu la nostra nació (Reagrupament, Laporta, CUP,...) i d'altres, per mediocritat i benefici personal, creuen encara en fer la puta i la ramoneta (Mas, Duran, Puigcercós, Castells, Saura, i tants altres...)
independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà
16/09/2009
Mai votaré una candidatura transversal a on hi haguin persones i partits de dretes, per tant, mai penso votar Reagrupament, de la mateixa manera que mai he votat ni votaré Convergència. Els independentistes d'esquerres tenim uns altres referents.
Gerard
16/09/2009
En Jordi (de Manresa) i en Josep-Empordà, per quina regla de tres el tripartit sumarà si accedeix el Reagrupament al Parlament? Sembla que el Reagrupament pot agafar vots sobretot de l'abstenció i d'Esquerra i també de CiU. Això a qui farà més mal és al tripartit, tant pel que fa a la més gran participació, com a la baixada d'Esquerra. En tot cas, el total de diputats de CiU, d'Esquerra i del Reagrupament possiblement sí que podran sumar. Un altre problema és quin pacte s'ha de fer i per a fer què, potser aquesta és la principal qüestió. No cal dir que la taca d'oli d'Arenys de Munt pot ajudar a la clarificació d'un pacte postelectoral, però també a la pròpia campanya electoral. El cercle socialista sembla que s'ha trencat i això és bo.
Jordi (de Manresa)
16/09/2009
Gerard, jo soc independentista, però de vegades a les eleccions, uns quants vots menys en un partit poden fer perdre força escons. Reagrupament, pot treure vots a Convergència, allunyant-la de la majoria absoluta, i si esquerra no s'enfonsa, qui et diu que el tripartit no torna a sumar, i tornem a tenir un president del PSOE? Jo m'estimo més no arriscar-me i votar a l'únic partit que ens pot desfer d'aquesta misèria del tripartit. Per mi votar Reagrupament és llençar el vot. O Convergència o tripartit, o Mas o montilla.
Independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà:
16/09/2009
Jo votaré un partit no transversals als que no son de la meva família que aniree situant a les diferents ambaixades. La transversalitat neix i acaba en la meva familia. Les altres son de dretes o comunistes.
Joan
16/09/2009
A Jordi de manresa i Josep-Empordà: No dubto de la vostra honradesa al continuar establint l'eix CiU-PSC com a referent polític. De tant fer números electorals, us podeu trobar que el resultat sigui CiU+PSC com alternativa. No seria la desena vegada a a Can Convergència (per no dir Unió), que això es voldria. Amb sembla que no heu percebut l'abast de l'embat que afecta a tot el sistema polític català, però patiu al intuïr-lo. No mancaran anàlisis sobre la fí de l'oasi català que afavoreixin la "por", per no dir el "vertigen", dels que han viscut políticament d'aquest sistema. Fins i tot anàlisis que avisaran de la "fragmentació" catalana que posen dels nervis per igual, a CiU i el PSC, encara que per motius suposadament diferents ("Pobre catalunya"! "Joder con España!"). Bé, la sortida de l'atzucac es claretat i netedat amb el que cadascú vol i joc democràtic. Ja s'han acabat els temps d'anestèsia. El conflicte inevitàble es vol raonable, d'acord amb els cannons occidentals i democràtics... pero fa tanta por pedre l'oremus oi? En la nostra mà està poder-ho fer el millor possible, pero ho sento, ja no es tracta de Mas o de Montilla. Es un "altre" cosa.
Josep-Empordà
16/09/2009
Totalment d'acord amb en Jordi de Manresa.
Independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà:
16/09/2009
El transversalisme universal comunista es sempre de dretes. Homes i dones, uniu-vos. Uff ¡
Independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà:
15/09/2009
Un partit transversal i de dretes. Uf.
De Reagrupat a "per reagrupat"
15/09/2009
He sentit les declaracions. Carretero no diu, en absolut, el que se li vol fer dir. Reitera el que ja va dir diumenge: que té una gran consideració per Laporta, que estaria encantat que anés amb Reagrupament, i que ell no té cap ambició política (tot i que això no vol dir que descarti encapçalar la candidatura): "jo vull que algú proclami la independència, no que sigui jo qui ho faci". D'aquí no es pot desprendre que hagi fet cap oferiment a Laporta, no fotem! A més, Reagrupament ja ha tret una nota de desmentiment contundent.
Jordi (de Manresa)
15/09/2009
Aquests que esteu tan excitats amb en Carretero, potser per culpa vostra tornarem a tenir un altre tripartit (o tripartit+ reagrupament). De vegades em sembla que Carretero és un infiltrat del PSOE per evitar que Convergència pugui governar les eleccions, de fet, ja va formar part del primer tripartit i ja va donar suport al PSOE.
Maria
15/09/2009
Jo sóc d'esquerres i votaré Reagrupament. Estic fins els collons del Sr. Puigcercós que, aquest sí, no sols és de comportaments notòriament dretans i autoritaris, i que m'ha defraudat del tot com a polític. Quin "projecte social" té ERC? Per favor!
independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà
16/09/2009
El transversalisme és sempre de dretes. Reagrupament és de dretes, i Joan Laporta és un liberal de centre-dreta. L'independentisme d'esquerres te altres referents i jo no penso votar pas Reagrupament.
toni
16/09/2009
independentista, anti-nose-que.. prente la pastilla que et veig una mica exaltat amb dretes esquerres i liberals...
Pau
16/09/2009
Independentista i tal i tal... Parles com si la gent estigués pendent del que dius per marcar-se la guia política. No sé què et creus que ets! T'ho dic sempre, deixa el porret que et cau del llavi, el calimtoxo de Don Simon (hi ha magnífics vins per quaranta euros de no res, a restaurants! Comprats per consum privat encara surten més econòmics), i allò del cabell curt per davant i llarg per darrere és de 'quillos' de La Mina... Ah, i tampoc cal acabar cada síl·laba amb "eeeeeiiiii, tiuuuuu". Encara que potser és veritat que la marques l'agenda: tots sabem que si tu dius una cosa, l'encertat és fer el contrari.
Constantí
16/09/2009
Diverses coses: 1. Als independentistes si anem per separat (d'esquerres o de dretes) ens espera el mateix futur que els que van lluitar contra els feixistes a la Guerra Civil. 2. Com a reagrupat m sembla fantàstic que en Jan pugui arribar a Reagrupament i també em semblaria que ho fes a CDC o a Esquerra, sempre i quan es clar el seu objectiu sigui proclamar la independència. Com diu en Carretero: "L'únic que voldria és veure proclamar la independència del meu país" i m'és igual qui ho faci. Malauradament aquests partits prèviament esmentats tenen més feina tirant-se els plats pel cap que defensant els interessos dels catalans.
independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà
15/09/2009
Els independentistes d'esquerres amb consciència social noi votarem Reagrupament perque és un partit transversal de dretes sense cap projecte social ni econòmic d'esquerres. A Reagrupament que hi vagin els independentistes de dretes, fatxes etnicistes i demés gent sense consciència social. Amb el meu vot que no hi comptin.
Per Reagrupat
15/09/2009
Escolta Catalunya Informació, i ho sentiràs
Arcadi
15/09/2009
Si Jan Laporta encapçala la llista de Reagrupament, ERC passarà a ser un partit extraparlamentsari. Quina llastima per tots els col·locadets afiliats del partit de Macià i Companys.
Eduard VF
15/09/2009
Si en Joan Laporta se'n va a CDC serà una peça mes del museu d'independentistes dissecats (quiets i calladets) de CiU, junt amb López Tena, Colom, etc. Serà un més. Si se'n va a RCat podria ser el líder que marqués el rumb i el tempo de la independància. Que faci el que cregui convenient: Podriem fer una porra?
Braveheart
15/09/2009
Si Laporta accepta el generós oferiment de Carretero, l'actual president de Barça passarà a la posteritat com la persona que va liderar la independència de Catalunya. Anima't Jan!
Reagrupat
15/09/2009
Carretero, senzillament, NO HA DIT AIXÒ, NO HA OFERT RES A NINGÚ. Si és veritat, que passin el tall de veu. No foteu cas de les intoxicacions sociates de Catalunya Ràdio, vosaltres no!
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Has de copiar, en el camp de text, els 6 caracters, del 0 al 9 i de l'A a la F
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida