vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Divendres, 03 de Setembre de 2010
nivell c universitat
S'ha d'exigir el nivell C de català als professors universitaris?
87 %
13 %
62 vots
Actualitat

Política

 01/07/2009
00:00 
ERC no va donar suport a la ILP perquè a Vendrell no li va donar “la puta gana”
El diputat d’Esquerra va contestar així a alguns manifestants del 'Grup Acte de Sobirania' que el van increpar a les portes del Parlament
vendrell dins 475
“No vull saber res d’ERC, estic completament fora del partit perquè ja no em sento representat”. Aquestes són les paraules d’un exmilitant d’ERC que va participar el passat dissabte a la manifestació del 'Grup acte de Sobirania’ i que ha denunciat, consultat per aquest diari, el que ell considera una actitud “arrogant i antidemocràtica” del parlamentari d’Esquerra, Xavier Vendrell.

La marxa, que clamava a favor de la Llei Legislativa Popular per impulsar un referèndum d’autodeterminació, va acabar a les portes del Parlament on vuit diputats d’ERC i dos de CiU esperaven als manifestants. Segons aquest i d’altres testimonis consultats per aquest mitjà que han corroborat la versió, el republicà Xavier Vendrell, conversava amb un grup de participants en la marxa quan un d’ells li va preguntar “per què ERC no ha tramitat la ILP?”.

Tot seguit Vendrell va contestar que perquè, segons ell, “no era el millor per Catalunya”, quelcom que va encendre els ànims dels manifestants que va començar a escridassar-lo. Poc després, i responent a la mateixa pregunta d’un altre manifestant, Vendrell va puntualitzar “amb molta ràbia” que no s’havia tramitat la ILP perquè a ell no li havia donat “la puta gana”.

Segons aquest exmilitant d’ERC, pocs instants abans, el parlamentari d’Esquerra havia començat a “assenyalar amb el dit a alguns manifestants i a preguntar què feien ells per la independència”. Tal i com ha afegit A.A.G., un altre participant en l’acte, Vendrell “estava molt encès”.

L’exmilitant consultat denuncia que aquest “acte de mala educació” és “la gota que ha fet vessar el got” per donar-se de baixa d’un partit que ja no el “representa” i lamenta que aquest sigui el reflex d'un Parlament on, segon ell, “tothom fa el que li dóna la gana”.

Aquest mitjà ha mirat de contrastar aquesta informació amb la del mateix Vendrell a través d'ERC però fins el moment ha estat impossible conèixer la seva versió dels fets. 
Imprimir Enviar notícia
47Veure i/o afegir comentaris
quins collons:CiU, PSC i PPC s'uneixen......es ben ...
Comentaris (47 en total)
quins collons
02/07/2009
CiU, PSC i PPC s'uneixen......es ben curiós oi ??? Que els hi importa a aquets 3 partits, si els trangènics son bons o dolents per la salud, si ni tant sols en vólen parlar dels transgènics. Per a ells es millor fer l'avestrus i deixar passar el temps a véure que passa, si passa quelcom, els polítics d'aquets 3 partits, pot ser ja no hi serán i ningú els hi demanará comptes. Aquests 3 partits s'han unit, per motíus económics. Darrera els transgènics hi han companyíes molt poderosses que donen molts diners als que si avenen. Aquest es el motíu, l'económic, no el de la salud, la salud els importa una merda. El pitxor de tot es que, totes les ILP (iniciatives legislatives populars) son rebutjades sistematicament per el parlament de Catalunya. El poble demana i ni tan sols se l'escolta, ni se'l té en consideració per els polítics. Aixó ens demostra molt clarament, que per els polítics, el poble es una merda, una nosa que només la soportan quince dies de campanya cada quatre anys. I encara els aneu a votar ???
Marçal
03/07/2009
Aquest Narcís parla com el Vendrell i pensa com el Vendrell. Són gent totalitària que mosseguen en lloc de parlar. Són guàrdies jurats i no serveixen per a parlamentaris. Cal ser molt ruc per pagar-los el sou. Narcís: ni tu ni el Vendrell teniu allò per donar la cara. Digues al Vendrell que ja que els té tan grans no s'amagui i doni la cara, que és un covard. Mita'l com calla amagadet a casa seva. Quin personatge més baix i quina covardia. Només pels seus companys de partit ja hauria de dimitir si tingués un mínim de dignitat, però no ho farà perquè per a ell el Parlament és un negoci entranyable.
Narcís
02/07/2009
Jordi de Manresa amb aquestes idees excloents que defenses no veurem la independència ni en 10.000.000 d'anys, a no ser que ens comencem a reproduir com conills els catalanets. A part d'això, estic convençut que no en tens prous per dir-li això que dius a la cara de'n Xavier. Records a la benplantada.
Jordi (de Manresa)
02/07/2009
Jaume no et fotis palles mentals, a mi se me'n refot d'on vingui una persona, si parla Català, s'estima la llengua i cultura Catalanes, si vol preservar la cultura pròpia del país. El baix llobregat és el resultat de la colonització massiva impulsada per Franco per tal de dissoldre la identitat nacional catalana, i ves per on, les esquerres pijoprogres, per interessos electorals, volen culminar la tasca de franco de destrucció de la nació Catalana. Una prova que ho esteu aconseguint és que el Català l'usa poc més del 30% de la gent que viu a Catalunya. I m'expresso lliurement perquè n'estic fart de no poder dir paraules que sempre he sentit a dir com ara xarnego o moro. I si això ofen a algú que es foti, jo no parlaré diferent per satisfer a uns pijoprogres multiculturals. Respecte el vendrell em reafirmo en les meves paraules : és un quinqui, un xungu, un xarnego en les formes, un espanyolet, un sociata qualsevol, i el menyspreo profundament, de la mateixa manera que menyspreo els sociates, que per mi, evidentment, no són catalans, són espanyols que viuen a Catalunya.
Jofre
02/07/2009
Jaume, digue-ho tot, xato. Et dius Jaume-Xavier Puig-Vendrell i Aldamuz. Encara que tingueu un cos diferent penseu igual i parleu igual. Passa per Calàbria, que diuen que Vendrell paga bé als qui el defensen.
dina
02/07/2009
Esser del Baix Llobregaz i d'erc, es per estar paranoic total; Vendrelletti, ves al neuroleg; i per cert, com a Croacia, els espanyols residents tindran dret a vot?
Jaume
02/07/2009
Jordi (i també Montserrat), gràcies per expresar per fí sincerament les vostres motivacions. Es clar que els catalans del Baix LLobregat (jo soc de Sant Boi) no som prou catalans. De fet sóm tots uns quinquis i uns xungos! A més, els xarnegos (jo ho soc) no tenim dret a la catalanitat, ni molt menys a usurpar la presidència de la Generalitat. Visca el nacionalisme excloent i la puresa de sang. Colla de tarats nazis! Amb aquests plantejaments no aconseguirem ni la independència de Sant Joan de Vilatorrada, talós. Quan em trobo amb gent com tú, realment dubto que Catalunya mereixi cap cosa més del que té.
Santi
02/07/2009
Jaume, no et diràs pas Xavier Vendrell. Utilitzes el mateix llenguatge totalitari. Quan no es tenen arguments només es pot insultar. Vés fent la maleta perquè aquells que us vam votar no votem botiflers. Us deixarem amb 11 diputats perquè, parafrasejant-vos, "ens dóna la puta gana".
Jaume
02/07/2009
Jordi (i també Montserrat), gràcies per expresar per fí sincerament les vostres motivacions. Es clar que els catalans del Baix LLobregat (jo soc de Sant Boi) no som prou catalans. De fet sóm tots uns quinquis i uns xungos! A més, els xarnegos (jo ho soc) no tenim dret a la catalanitat, ni molt menys a usurpar la presidència de la Generalitat. Visca el nacionalisme excloent i la puresa de sang. Colla de tarats nazis! Amb aquests plantejaments no aconseguirem ni la independència de Sant Joan de Vilatorrada, talós. Quan em trobo amb gent com tú, realment dubto que Catalunya mereixi cap cosa més del que té.
Jaume
02/07/2009
Si home sí, Santi, tú exclou, resta, filtra, exigeix puresa de ment, de fets i de sang. Un cop ho tinguis tot ben net, a veure quants quedeu, i amb els que sigueu, us en aneu a prendre unes copes. La independència, si podem, l'haurem d'aconseguir la resta, que no som tant perfectes. Si ERC hagués d'assumir el teu ideari, ni 11 ni 3 ni cap diputat en treuria.
Jaume
02/07/2009
Si home sí, Santi, tú exclou, resta, filtra, exigeix puresa de ment, de fets i de sang. Un cop ho tinguis tot ben net, a veure quants quedeu, i amb els que sigueu, us en aneu a prendre unes copes. La independència, si podem, l'haurem d'aconseguir la resta, que no som tant perfectes. Si ERC hagués d'assumir el teu ideari, ni 11 ni 3 ni cap diputat en treuria.
Jordi
02/07/2009
Conec al Xavier Vendrell i dubto molt que anés així. Sí el país tingués unes mil persones com ell ja seriem independents.
Jaume
02/07/2009
Si home sí, Santi, tú exclou, resta, filtra, exigeix puresa de ment, de fets i de sang. Un cop ho tinguis tot ben net, a veure quants quedeu, i amb els que sigueu, us en aneu a prendre unes copes. La independència, si podem, l'haurem d'aconseguir la resta, que no som tant perfectes. Si ERC hagués d'assumir el teu ideari, ni 11 ni 3 ni cap diputat en treuria.
Tomas Pedreny
02/07/2009
Els esquerranistes per la croqueta montillesca tenen tot el futur dins el PSOE-GAL-FILESA-SARAGOSSA; La independencia de Catalunya segur que no passa per res pels montillistes per la croqueta espanyolista dels Vendrelletts i filesos de la colla dels montilles d'Epaña; erc, partit lerrouxista total
I també em dic Jordi
02/07/2009
També conec el Xavier i afegiria al que ha dit en Jordi que si només amb 500 com ell ja seríem independents.
Santi
02/07/2009
Jaume, no et diràs pas Xavier Vendrell. Utilitzes el mateix llenguatge totalitari. Quan no es tenen arguments només es pot insultar. Vés fent la maleta perquè aquells que us vam votar no votem botiflers. Us deixarem amb 11 diputats perquè, parafrasejant-vos, "ens dóna la puta gana".
Jo
02/07/2009
Jaume, la gent del Baix Llobregat vota el PSOE. Per tant no cal que dubtis si Catalunya mereixi cap cosa més del que té, perquè aquesta gent ho te molt clar: NO!! I això de la puresa i la catalanitat és una collonada, aquí simplement es vol dir que aquella gent es senten espanyols! i el sentiment de catalanitat és proporcional al que tinc jo de ser del meu poble, és a dir una cosa secundaria i regional d'anar per casa.
Jofre
02/07/2009
Veig que el Vendrell ara signa Jordi o Jaume. Que covard. Ni tan sols ha tingut el coratge de donar la cara. Això ja diu la mena de persona que és. Que militants del partit es donin de baixa després de rebre la seva famosa frase a la cara ja demostra que aquest personatge ha nascut per porter de discoteca i no per parlamentari. Un parlamentari que menysprea la gent que li paga el sou dient-los que fa al Parlament el que li "dóna la puta gana". De moment, els que exclouen són els Carod, Puigcercós, Ridao que fan fora del partit a tot aquell que no pensa com ells. Porten un dictador al cos. La degradació moral d'Esquerra es veu en gent com aquest Jordi o Jaume que en lloc de fer fora un diputat que degrada el partit, el defensen i assumeixen com a pròpies les seves paraules. Sou la vergonya de Catalunya. Per això a les properes eleccions els votants d'Esquerra cabran en un taxi.
jaume
02/07/2009
Jofre, xato, jo no em dic Vendrell. Em dic Puig i Adamuz. Com pots veure, no em cal amagar-me de res. Al Jo: Soc de Sant Boi, on hi som uns quants d'independentistes i tú no ets ningú per dir que votem o el que sentim. El meu pare es de Sant Boi i ma mare de Granada. El meu avi català era feixista, i el de granada, republicà, i es va passar uns quants anys a la presó per ser-ho i per defensar Catalunya, quan tú segur que no havies ni nescut. Així que ja veus, el mon es més complicat del que et creies. Potser que t'hauràs de posar a pensar. Comença a fer-ho poc a poc, no sigui que et facis mal...
Manel
02/07/2009
Ben dit Xavier, no ens passarem la vida donant explicacions a aquests filo-convergents, amb tota la feina que hi ha per fer. Visca ERC!
Jordi (de Manresa)
02/07/2009
Vendrell, representa la xuma del baix llobregat, és un quinqui, un xungu, un xarneguet d'adopció, un prepotent, un mentider, un demagog, en definitiva, un sociata com ho són el ferran o el zaragoza, no hi trobo cap mena de diferència.
marc
02/07/2009
Què fas tu per la independència, Vendrelletti? Amorrar-te al piló. Botifler, venut, sociata.
Meritxell
02/07/2009
Totalment d'acord, Montserrat. Es pot dir més alt, però no més clar.
QUIM
01/07/2009
NO CREC QUE ANÉS AIXÍ. O POTSER SI QUE HI VA.EN VENDRELL PER VURE DE LA POLÍITICA ES UN IMPRUDENT ARRAUJAT. ES PER AIXÓ QUE EL CONGRÉS EL VA DESCAVALCARDE L'EXECUTIVA MALGRAT TANT DE BÉ QUE HA FET AL PARTIT ?.HI HA PRACTIQUES DECLARACIONS QUE MA NO SÓN BEN VISTES
Pere de Terrassa
01/07/2009
Absolutament d'acord amb tu, Montserrat.
Miquel Hernandez
01/07/2009
Veig que encara queda gent (cada vegade menys) que defensa la E d'en Carod, Puigcercós, etc. Ës fanatisme ?; no ens han fet prou mal demés ?. Jo soc del 5000 que erem al parlament i dels 10000 que varen anar a Brussel·les i soc INDEPENDENTISTA vés per on, no cal sé de E , anzi, per ser-ho.
Joan
01/07/2009
A la Montserrat: El que dius i com ho dius, com diria un ex-president, no serveix de res. Es fum. Es impotència. Es ràbia. Es deliri. A qui collons interessa aquest tipus de missatge ara i avui? Ens podriem preguntar on porta tota aquesta budellada?. Doncs crec que als que volen que els budells, substitueixin qualsevol avanç de l'independentisme: Zapatero juga, i guanya. I si no es Zapatero, la resta de botiflers juguen i guanyen amb o ell o sense!. Com es nota el moment! i això anirà en augment: ara i avui, Montserrat i adlaters, per molt que no us ho sembli, aquest tipus de discurs el volen i el dolen els UNIONISTES que hi ha (trasversalment) a tots els partits nostrats. A veure si s'assembenteu d'una vegada que tot plegat forma part de la jugada. Hi ha una alternativa en marxa i la volen convertir en pur frikisme, desprestigiar i covertir en una olla de grills. Hi voleu col.laborar?
Didac
01/07/2009
Jaume: Potser que no hagis sentit el que va dir el Vendrell perquè hi havia milers de manifestants i segurament tu no estaves a prop del parlamentari en qüestió. Això no et dona cap dret de posar en dubte les declaracions dels manifestants. A més amés el Vendrell parlava amb una colla de persona i segurament no feria servir pas un micròfon per dir el que va dir, no crec que sigui tan ximple. A més a més la gent que cridava "botiflers" i "fora el tripartit" no eren un nombre reduït de manifestants sinó el 70 per cert dels presents. Jo estava a prop d'en Vendrell i vaig sentir que no van tramitar la ILP perquè a "ell no li va donar la puta gana". Tampoc ens hem de sorprendre molt. Ja ho sabíem que tots els polítics foten el que li dona la gana. En Vendrell mereix un premi per haver-lo dit tan clar i sense embuts! Jo no crec al polítics, si a la feina que porta endavant 10 mil, Acte de sobirania i tot allò que te a que veure amb les iniciatives creades pel poble. La independència té futur i està a les nostres mans! Cal fer una coalició entre aquestes plataformes i plantar cara!
Montserrat
01/07/2009
Home Joan! Ho dic sincerament i el que han fet els botiflers de l’E (exRC) no té nom ni cap tipus de justificació, i que el Montilla en un analfabet, ell mateix ho demostra cada cop que parla, que és espanyolista, indubtable a hores d’ara. Per tant, que ens volen vendre els de l’E, independentisme, home!, ja em varen prendre el número dues vegades, una tercera es per idiotes i ves per on no em dona la gana. Joan, 5.000 milions de deute generat en un any, reconegut pel mateix Castells. 80.000 nous funcionaris dels quals 40.000 innecessaris. L’esposa del Montilla cobrant una multitud de sous de l’administració. El Carod endollant germanets i d’altres adlàters i segons la sindicatura de comptes 300.000 euros gastats de forma estranya. El Saura i el Boada patètics (35% del poder amb un 9% dels vots). Etc., etc., etc. Que és aquesta ignomínia política?, tot plegat és un insult a la intel•ligència dels catalans i ens passarà una factura molt cara. I mentres tant, en nom de l’independència dels de l’E, tenim totes les nostres administracions rendides al PSOE-PSC i com diria en Jordi Pujol, els socialistes a la merda de dos en dos. Espero que algun dia tu i d’altres obriu els ulls i, es clar, que no sigui massa tard.
Didac
02/07/2009
Montserrat, veig que no fas cap critica al CIU. Aquests també ...... deu n'hi do!!! No són ells els que pactaven amb el PP? I que han fet en matèria lingüística durant el seus 23 anys de legislatura? una llei datada 1998 que diu a les empreses que han d'entendre el català però no pas parlar-lo. Jo crec que cada català te el dret de ser atès en la seva llengua. El llistat sobre el CIU podria continuar..... Jo crec que tots els polítics són iguals. Estaria bé que els que si volen la independència fessin una coalició per obtenir-la i desprès si que podrien barrellar-se com vulguin. El que passa és que ja CIU i ERC ens ho han deixat clar amb el seu NO a la ILP.
Pau
01/07/2009
Jaume, mira't aquest article d'en Victor Alexandre. Ell estava davant la pancarta, i no dubto de la seva paraula. http://blogs.e-noticies.com/victor-alexandre/xavier_vendrell_lerc_que_senfonsa.html
bacus
01/07/2009
viu de ciollons oi? quina sort ja ens agradaria a molts no mesclies "feina" i diners; no hi tant els bitllets verds cauen del cel...........
Montserrat
01/07/2009
Vendrell, Benach, Montilla, Carod, Puigcercós, De Madre, Saura, Boada, etc. Aquesta és la classe política que ens esta portant el país cap a la seva deriva, una colla d'analfabets moguts per l'ambició personal d'enriquir-se en política davant la incapacitat intel•lectual de res més. Qui és en Vendrell? Qui és en Benach? Qui és en Montilla? Qui és en Puigcercós? Qui és la De Madre? Qui és en Saura? Qui és en Boada?... Fora de la política, no són res, no han estat res. Actualment els sustenta la rancúnia, l’enveja, la mala llet, la ràbia i el desvergonyiment de l’ignorant. Si poguessin imposarien un absolutisme violent, en podeu estar ben segurs. Catalunya és una trista caricatura del seu passat, la decadent Catalunya actual és obra d’aquesta colla d’oportunistes i trilers de la política. Els botiflers de l’E, amb la seva repugnat actitud, han demostrat que l’independència a les seves mans és un frau, una caricatura, una utopia. Com poden parlar d’independència i rendir les nostres institucions a personatges tant grisos i analfabets de la nostra cultura com l’espanyolista Montilla i el PSOE-PSC? Delirant. Vendrelletti, utilitzant el teu llenguatge, aneu a prendre pel c..., botiflers! Dos cops m’heu enganyat. MAI MÉS!!!!
JordiT
01/07/2009
El 2003 l'independentisme es creia que havia aribat el seu moment, el 2009 els mateixos es troben dividits i insultant-se davant del Parlament, deu n'hi do!!! i a més amb el PSOE controlant totes les quotes de poder polític, institucional, mitjans de comunicació, caixes, etc... I CIU mirant-s'ho com si no anés amb ell, per veure si del desgast d'ERC en recullen vots, quan el que passa és que el que es degasta és el país i no ERC, on nacionalisme espanyol avança a Catalunya d'una forma imparable, mentre curiosament CIU i ERC segueixent tenint majoria al Parlament. Deu n'hi do!!!!
Jaume
01/07/2009
Jo hi vaig ser el dissabte, junt amb una bona colla de militants d'ERC, aguantant el sol que queia. Els mateixos militants que també varem anar a Brusseles. No vaig sentir ni veure en cap moment això de "la puta gana" que tant objectivament denuncia aquest diari (de fons contrastades, estic segur). Potser no ho vaig sentir pels crits de "fora el tripartit" que feien uns quants que preparaven el terreny per quan la inmaculada coalició del "Reagrupament a la Casa Gran" ens portarà a la independència, amb Mas de President, Carretero de Vice i Duran i LLEida de ministre d'assumptes exteriors...
ramu
01/07/2009
O sia, que, segons un català i militant d'ERC a molta honra, cal seguir l'estratègia d'ERC fins al desastre total.
JCP
01/07/2009
Uncatalà; l'independentisme té futur, perquè cada dia som més els que ens sentim venuts, l'independentisme té futur, perquè tots els "liders" ens han venut i ara el poble es mou amb agrupacions, per fer el que els polítics no són ni seran mai capaços de fer. Aquersta serà la nostra independència.
Militant d'ERC amb molt honra
01/07/2009
Completament d'acord amb Uncatalà. Visca els països catalans lliures!
David
01/07/2009
Jo era a la manifestació i realment l'actitut d'ERC va ser lamentable. A sobre que la gent els hi deia les veritats (que s'han venut al tripartit i han renegat de l'independentisme), tots els diputats d'ERC estaven molt rebotats contra els manifestants... Potser és que la realitat cou.
Joan
01/07/2009
Veig que son molts, els que no s'aguanten els pets. I això, no es bó. Sobretot pels que creiem en la independència. En la meva opinió, la manifestació (al marge de fantasioses prespectives i apreciacions) va ser del tot correcte en els plantejaments. Altra cosa va ser (i entenc que per res planificada) quan davant del Parlament, alguns manifestants es van trovar amb els que ells entenen que son responsàbles, d'algunes de les situacions que estem vivint. I no es van aguantar els pets posant de manifest de forma explícita, mitjançant crits i insults, que no posen autodisciplina en els seus objectius. Pel que informeu, el personatge en questió, Sr. Vendrell, també es d'aquesta corda, pero amb una mica més de poder. Personalment conec molts botiflers, pero crec que tot, té el seu lloc i moment per explicitar-se. Si el que volem es guanyar, es clar. La mani, com a totes les manis, va ser un acte simbólic a favor de...(almenys crec que no es va plantejar, en contra de...). Si a les portes del Parlament no hi hagues ningú, potser estariem més conformats els que hi participàvem? Teniem de considerar que els hi eren, únicament eren botiflers ?. Jo més aviat vaig pensar que havíem aconseguit explicitar, les contradiccions dels que hi eren. Llàtima que alguns, van preferir no aguantar-se els pets, fent veure a molts, que la contradicció, es nostra.
Erc som tots
01/07/2009
Ben dit, Xavier! Cal acabar amb tota aquesta gentussa que gosa Insultar els Liders dels Partit (perquè és això el que vol dir ILP, oi?). No defalliu, tots els afins als partit, començant pel més modest, és a dir, jo mateix, "el del pot de pintura vermella", us fem costat. No permetrem que trontolli cap cadira. Per Catalunya!
Uncatala
01/07/2009
Realment crec que l'independentisme no te futur, perque els independentistes no creuran mai amb els seus liders. Vull veure tots els ex-ERC votan a CiU i a veure que fa CiU llavors..... o votan Reagrupament i a veure que fa Reagrupament quan sigui gran com ERC. Si realment els independentistes no saben votar ERC i aguantar la seva estrategia al dia a dia mai farem res. Visca ERC visca Catalunya
Carles
01/07/2009
Anim NANU del pot de pintura vermella, tots estem amb tu i perque no perdis la feina!
C. I. U.
01/07/2009
Hola, les meves inicials són C. I. U. i voldria denunciar que en Zaragoza l'altre dia em va escopir al peu i em va dir que feia pudor. Periodisme molt "singular", el que es fa en aquest diari...
exmilitant d'ERC
01/07/2009
Que què faig jo per la independència? Associar-me reagrupament! (per començar)
Salvatore
01/07/2009
Amb aquest tipus d'homo sàpiens que habiten el nostre Parlament, poca cosa podem fer per avançar cap a la independència. I com aquest subjecte, n'hi ha també als altres partits!
Jaume d' E
01/07/2009
Aquest artesa intel·lectual,en Xavier Vendrell que malgrat l'aspect d'armari de guarda jurat de discoteca és un dels autors més comentats en les universitats de prestigi. Es a més un dels millors caps pensant d'E ,encarregat dels exercit anti avalots al servei d'un altre pensador com es en Joan Puigcercós. E va bé, perquè l'argument de la "puta gana" es aristotèlic . Endavant Carod ¡
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Has de copiar, en el camp de text, els 6 caracters, del 0 al 9 i de l'A a la F
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida