vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Per què creus que Aguirre demana la suspensió del partit de Copa pels xiulets a l'himne?
Per què creus que Aguirre demana la suspensió del partit de Copa pels xiulets a l'himne?
10 %
85 %
5 %
191 vots
President: Ella és la primera que xiula i mira cap una altra b...
Dimecres, 23 de Maig de 2012
 12/10/2009
20:13 
Amb criteri
L’autoodi de Caixa Catalunya
"Quina mena de societat pusil·lànime és la catalana, que renuncia al nom del seu país per no ofendre a aquells que l’odien?"
Víctor Alexandre
Estupor ha provocat en el món financer català la voluntat de Caixa Catalunya de canviar-se el nom aprofitant el procés de fusió amb les caixes de Tarragona i Manresa. Estupor, perquè és insòlit que una marca plenament consolidada canviï de nom i perquè els arguments que s’han donat per justificar-ho són d’un patetisme que ofèn la intel•ligència i produeix vergonya aliena. No sols és rotundament falsa l’afirmació d’Adolf Todó, director de l’entitat, en el sentit que la marca comercial Caixa Catalunya “està deteriorada” –n’hi ha prou de sortir al carrer i parlar amb la gent per veure’n el prestigi-, sinó que esborrona reproduir el raonament que en fa Pau Dueñas, director general de Morillas Brand Desing, una empresa catalana dedicada a la creació de marques comercials que en la seva pàgina web menysprea obertament el català –només admet l’espanyol i l’anglès-, quan diu: “La marca Caixa Catalunya a Espanya pot tenir un cert rebuig a causa de les fortes connotacions catalanes, igual que el seu logotip de l’estrella amb les quatre barres vermelles, encara que és veritat que als catalans se’ns reconeix per la bona gestió dels diners. [...] Caixa Catalunya ja té una forta implantació al mercat català i sembla lògic que ara busqui augmentar la seva presència a Espanya”. Dueñas, a més, afegeix, que l’època en què els noms de les caixes feien referència a llocs geogràfics ja està superada i que ara cal apostar per noms més universalistes. Es veu que dir-se Caixa Catalunya és molt provincià, molt carrincló. En canvi, dir-se Caja Madrid –on el senyor Dueñas no hi ha entrat mai a fer aquest discurs- sí que és cosmopolita i progressista. La prova és que el 2010 aquesta entitat tindrà més de 60 oficines a Catalunya.

No sé si el lector se n’ha adonat, però en la justificació del canvi de nom de Caixa Catalunya hi ha un tel molt preocupant de racisme. Es tracta d’un racisme que no és de pigmentació, però que traspua el mateix rebuig vers una col•lectivitat –en aquest cas la catalana- pel sol fet d’existir. Què significa que una empresa, només per ser catalana o per tenir un nom català, provoca rebuig a Espanya? Què significa que els catalans, per tal de ser acceptats a Espanya, hagin d’amagar els seus orígens, la seva identitat i la seva llengua? Quina mena de societat racista és l’espanyola, que el sol nom de Catalunya li fa venir basques? I, per altra banda, quina mena de societat pusil•lànime és la catalana, que renuncia al nom del seu país per no ofendre a aquells que l’odien? Francament, hi ha vegades que sento vergonya de ser català, i aquesta n’és una. No m’avergonyeixo pas de la meva identitat, m’avergonyeixo de formar part d’una col•lectivitat en la qual hi ha gent amb un nivell d’autoodi tan extrem. Les peces, malauradament, encaixen molt bé. I no tan sols perquè el president de l’entitat –fundada per la Diputació de Barcelona i controlada pel PSOE de Catalunya- és Narcís Serra, l’home que quan era membre del govern espanyol va fer mans i mànigues en companyia d’Ernest Lluch i de Joan Majó per tal que la nostra Llei de caixes quedés subordinada a l’espanyola, sinó perquè el principal enemic d’aquest país es troba a la Generalitat i es diu govern de Catalunya.

L’actitud de José Montilla, concretament, quan afirma “estem orgullosos del model català de caixes”, no pot ser més cínica, ja que temps enrere hi estava tan visceralment en contra que el seu partit fins i tot va portar aquest model al Constitucional espanyol alhora que va intentar tancar Jordi Pujol a la presó. S’entén, per tant, que la Generalitat ja hagi comunicat que no impedirà pas al canvi de nom de Caixa Catalunya. Al contrari, l’estimularà, perquè tot plegat, com ara l’espanyolització de TV3, de Catalunya Ràdio i del mateix govern, forma part d’un projecte de destrucció de l’imaginari nacional català que avança espectacularment amb l’escandalosa i silenciosa complicitat d’Esquerra.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
81Veure i/o afegir comentaris
frederica:Tinc el nom Cat-Tar-Esa,Catalunya Tarragona Manresa, CAIXA CA...
Comentaris (0 en total)
frederica
17/10/2009
Tinc el nom Cat-Tar-Esa,Catalunya Tarragona Manresa, CAIXA CATARESA . Si no l'accepten jo fotu el camp.
Ester
17/10/2009
Diuen que el nom que li posaran serà el de CAIXA ACTIVA. Quina barra!
Arnau Sorribes
16/10/2009
Patètics. Petulants. Així són els directius de Caixa Catalunya només el que es gastaran per canviar cartells, impresos, formularis etc... tindrien un bona picossada per revertir-ho en préstecs a les families i a les pimes de catalunya. Fan fàstic i vergonya. BOICOT A CAIXA CATALUNYA.
J.Batalla
15/10/2009
Una mostra més de que a Catalunya no tenim dirigents o classe dirigent, que som un poble amb un gran complexe col-lectiu d'esclau i que aquí no hi ha democràcia. I a més a més, de ben segur, el molt que ignorem sobre la brutícia actual del món dels diners vinculats amb la política.
miquel-àngel
15/10/2009
Jo ja fa temps que vaig treure els estalvis de Caixa Catalunya, ara els tinc al Banc Sabadell. La millor solució, el boicot.
DrK
14/10/2009
us hi heu fixat el que escriu "El Pragmatico", els seus textos amb altres pseudonims són exactes a totes les noticies , l'ordinador de "Ciudadanos" deu tenir un robot per comentar tots els diaris...
Albert
14/10/2009
El canvi de nom és absurd. D'una banda, perdrà clients aquí a Catalunya (mercat de referència) i no en guanyarà pas a fora, ja que el que no vol saber res del que ve de Catalunya tampoc se'n farà client ja que en sabrà el seu origen. Devem ser l'únic país del Món on la hi ha que gent li fa vergonya mostrar-se a l'exterior. http://albert-bir.blogspot.com
Aniol
14/10/2009
Segons diu avui el diari, el nom que tenen gairebé decidit és el de Caixa Activa. és a dir, que en lloc de Caixa Catalunya es dirà Caixa Activa. Quina gent més patètica i miserable. És perquè tots els clients cancel·lem els nostres comptes i els diguem: Aneu-vos-en a Espanya, ja que menyspreeu Catalunya.
Rafael del Barco
14/10/2009
Leo que consideran cambiar la marca CAIXA DE CATALUNYA, despertando las iras del romanticismo catalán. Se me ocurre que el saqueo debe haber sido de tal calibre que los dirigentes, y que continuarán tras la fusión, Narcís Serra, la consideran agotada... Sucedió con otras ENTIDADES creadas al empuje de la pujanza y el espíritu empresarial catalán y usando o abusando del "catalanismo"... Banco de Catalunya, Banco de Barcelona, Banca Catalana... Caja de Barcelona... Banco Industrial de Cataluña... etc...etc...
Ernest
14/10/2009
Sí, Rafael del Barco, els diners del Banco de España s'han fet espoliant altres pobles com Catalunya i d'Ultramar. Sou incapaços de produir res, tot el que teniu a Espanya ho heu robat pel món. Sou un país de dropos.
lluga
14/10/2009
El meu mini compte és a Caixa de Catalunya, espero que sempre es dirà igual, si no és així, m'acabaré emprenyant, ja ho estic un mica, pequè em sembla que està molt poltitzada pels socialistes, es nota d'una hora lluny, crec que faré com en ramu i em passaré a Caixa Laietana.
ferran
14/10/2009
Tens tota la raó Víctor, però tenim uns polítics i poders econòmics que els importa una merda la dignitat d’una institució o inclús del país. Aquesta gent només té una religió, que és el totxo, hotels i els galliners turístics de borratxera i sexe.
Joanot Fasgoig
14/10/2009
La solució, companys catalans, fóra que TOTHOM ES DONÉS DE BAIXA d'aquesta empresa de botiflers. BOICOT ABSOLUT!!. No costa tant. Hi ha mil alternatives més. Però, malauradament, els catalans som mesells, sofridors i esclaus per vocació. Tens raó, Víctor, ara mateix el català és un poble COVARD!
TGNí
15/10/2009
Jo també estic emprenyat perquè Caixa TGN l'han matat després de 60 anys d'existència. Jo no estic d'acord, com a client de Caixa TGN, del que han fet per seguir xupant els mateixos. Jo marxaré de Caixa TGN, estic demanat informació en altres caixes.
pragmatico
14/10/2009
Pero que ilusos sois tots ... si se fusionan las tres peores cajas catalanas ... y estais con chorradas de catalanismos y engañabobos ... cuado Caixa Catalunya quiebre ¿sereis vosotros los que la ayudareis con vuestro dinero ? ... No lo creo ... pues entonces dejar que intenten salvar el negocio, que si lo hacen los "beneficiados" con su obra social sereis vosotros
John
14/10/2009
Em sembla que han fet tard per expandir-se per Espanya. Els espanyols són racistes perquè el Regne d'Espanya és una creació de la inquisició. Els espanyols no toleren la diferència, sobretot la que hi ha dins llur regne. No m'estranya que Caixa Catalunya estigui molt malament; tractant-se d'una entitat d'estalvi controlada pels socialistes, m'estranyaria molt que anés bé, a diferència, per exemple, de Caixa Manresa, que per això s'han apropiat, fent cas omís, això sí, de llurs mateixes lleis, que es veu que solament són per a nosaltres, no pas per a ells. Això és la democràcia a l'espanyola i olé! Dels espanyols es pot esperar qualsevol cosa, menys res de bo.
Ernest
14/10/2009
I tu qui ets, Pragmático? A banda de nacionalista espanyol? Vés-te'n a Espanya a donar lliçons als teus, que prou feina tenen, pobrets.
Ernest
14/10/2009
I tu qui ets, Pragmático? A banda de nacionalista espanyol? Vés-te'n a Espanya a donar lliçons als teus, que prou feina tenen, pobrets.
tito
14/10/2009
Si no tenen nasos per defendre el nom de Catalunya com els hi poden confiar els nostres diners ?
Ramon
13/10/2009
Covards i traïdors, però no paranoics. És ben real, que els espanyols són xenòfobs vers la catalanitat. És ben real, que sense la paraula Catalunya ho tenen més fàcil. La meva proposta sempre és la mateixa. Si per vendre vins allà, han de posar a l'etiqueta Me cago en la puta Catalunya, que ho posin. En prenc nota de com són els espanyols i ja ho trobarem a la més mínima que en tinguem oportunitat, però que ho posin. Ara bé, això sí, que no ens afecti el mercat intern. Aquí que no em diguin RACC Automóvil Club. Aquí que no em treguin Catalana de Gas, ni Caixa Catalunya, ni que em canviïn Catalunya per Barcelona com va fer la Caixa, ni que en venguin natillas i mixtos de jamón y queso, hòstia puta.
violant
13/10/2009
Tinc un compte a Caixa Catalunya: el cancel·laré
dimecres
13/10/2009
Que es pot esperar d'un feixista i franquista de casa rica com el Narciso Serra? realment el PSC es un pàrtit de feixistes de casa bona que tota la vida s'han dedicat a robar: Reventos, Nadal, Serra, Maragall, Porcioles, de Carreras, Cuyas, Parpal, etc... purs feixistes de sempre
Exclient
13/10/2009
A més de traïdors i anticatalans, són burros: en comptes de pensar en el mercat europeu o internacional, en plena globalització, només pensen en el mercat espanyol, que és el pitjor de tots (si més no, l'únic que ens fa boicot). Em sap greu, però jo no vull ser client d'una Caixa que no vol tenir el millor nom possible per a una caixa catalana.
Ramon
13/10/2009
Sóc gai i no vaig amb el cartell de sóc gai, perquè fa temps que vaig sortir de l'armari. Ara resulta. Que com a català, no com a gai, em tocarà entrar a l'armari altre cop. REAGRUPAMENT.CAT
Aixecar Catalunya...
13/10/2009
Gràcies Víctor un cop més per ajudarnos a no descatalanitzar-nos, i de retruc, compensar l'espanyolisme d'alguns... mireu això i sabreu que vull dir: http://www.directe.cat/puntdemira#senyera-o-estelada-17028
Anna de Girona
14/10/2009
Si alguna cosa m'agrada de l'Alexandre és la fermesa i la dignitat amb què s'expressa. Em fa pensar amb la "tossuderia" dels vascos en "no baixar-se els pantalons" que sempre he envejat que tnguéssin els nostres polítics (Que n'aprenguin!). Fa cinc anys que sóc clienta de Caixa Catalunya. Sempre m'havia agradat el seu tracte humà de tu a tu i la sensació que tots els problemes tenien sol.lució.I La catalanitat que es respirava en la gent que hi treballava fins ara. De fa poc van començar a seguir una política de mobilitat de directors per impedir que la confiança beneficiés el client i no a la caixa: Ara posen de subdirectors assedegats de ocupar cadira de director que entrenen com a bulldogs perquè s'escusin com masells amb un "jo no hi puc fer res són les normes". A més ja fa temps que es nota una baixada de llistó en el tema del català. Ja tinc la mosca al nas de fa temps, però si canvien de nom ja serà l'última gota. Dono de baixa tots els comptes i renegocio la hipoteca, i si no hi ha cap caixa catalana que els tingui ben posats, em passo a una de vasca. Prou!
Enric
13/10/2009
Ho tenen tot calculat. Aquí ens donarem de baixa de la Caixa quatre gats i ha Espanya es donaran d'alta uns quants milers d'spanyols. Saben que els surten els números. Indingnant, humiliant. Com a catalans ja no podem caure més baix.
Toni
13/10/2009
Estic d'acord amb el sentit general de l'article. Ara bé, en el cas concret de Caixa Catalunya, personalment en tinc una imatge molt dolenta, d'aquesta caixa. El seu servei si el comparem amb la Caixa és patètic, i sempre que puc en fujo. Per exemple, el telentrada és d'allò més inútil i mal fet. Si es canvia el nom perquè la marca està deteriorada, res a dir-hi (sempre i quan no sigui només un canvi estètic i prou). Ara bé, si es canvia només per anar a les Ecspanyes hi estaré rotundament en contra.
Pere Tàrrega
13/10/2009
Crec que el nom no fa la cosa, necessitem caixes molt fortes i controlades per nosaltres! Per cert, Spanair no ve d'spain-ejpaña, ve de span (amplada - envergadura en anglès)!! Una mica de cultura, que ja cansa el discurset!!
Ramon
13/10/2009
Sí, segur que és per l'etimologia que dius que va haver tanta campanya perquè no es canviés Spanair. I també segur que l'arrelament a Espanya era perquè els molt políglotes dels espanyols coneixien el significat d'Span. Però una cosa és cert. El nom no fa la cosa. Caixa de Catalunya era tan sociata quan era de la Diputación, que ara, que d'aquí a no res quan li treguin el nom de Catalunya. De totes maneres, això ho tindríem per la mà. Aquestes ignomínies es produeixen perquè realment tota catalanitat genera rebuig a Espanya mentre que eliminar-la no el genera a Catalunya. Fem que el generi i ja veureu si espavilen aviat!
un selvatá
13/10/2009
si caixa de catalunya cambia de nom ja m´han vist prou,
pepet grill
13/10/2009
Sr Alexandre, últimament el noto molt fí en els seus escrits. Hàbil, enginyós i punyent. La conclusió és que allà on hi ha un sociata, l'espanyolització està assegurada. I per reblar-ho, amb l'ajut d'esquerra (més espanyolista que mai). Salutacions
Sònia Ferret
13/10/2009
Un episodi més del declivi català.Mai he tingut ni 1 duro en akesta entitat, sempre m'ha semblat sociata.Fora sociates i les seves palankes patètikes del govern
Sushi
13/10/2009
hahahah Morillas brand de pakotilla els de Caja Madrid segur ke no et contractaran '
Antoni
13/10/2009
Si canvia de nom, anul·larem la llibreta d'estalvi, que varem obrir fa més de 25 anys. Ja s'ho faran, i no serem els únics.
Sergi
13/10/2009
Això que diu està molt bé, però no se n'adona que Caixa Tarragona no estava disposada a perdre el seu nom i no estava disposada a una fusió en què alguna de les altres el conservessin? Així són les coses, si jo no conservo la amrca Tarragona, els altres tampoc! I Caixa Catalunya era la més interessada en la fusió, és la més endeutada.
Indignat
13/10/2009
Sòs client d'aquesta caixa.Si canvien el nom inmediatament cancel.laré tots els comptes. Però que s'han cregut ?
Agustí
13/10/2009
Tot aixó és cosa del Virrei que tenim instal-lat al Palau de La Generalitat. Si cal jo tembé en treuré els estalvis. Tot i que no serveixi pas de rès, donats els interessos d´aquell " senyor ".
Quim
13/10/2009
Sergi: i Tarragona no és Catalunya?
antisociata
13/10/2009
Jo dec ser un mal catala, pero os aseguro lo contrari. Caixa de Catalunya es el corralito del sociates, i jo no els trago per aixo, ja fa tems que Caixa catalunya, ni fu ni fa. Barcelona fa molts anys que es socialista, i jo fill del cap i casal. ni fu ni fa, ara porto quatre anys que mane el cordoves, i afiliat a R.Cat. espero el fi de aquesta saga tan nefasta per Catalunya.
jolicab
13/10/2009
No soc clienta de CC. Ho soc de la de Girona. Al seu moment, quan es volien fusionar (o els obligaven) vaig fer escrits i també vaig anar personalment. Sortosament es van fer enredera. Els personatges que sempre l'han manegada em fan molta por i ara manen a tot arreu de Catalunya, no pas perquè l'estimin, sinó per posar-la al servei del seu grup ideològic a Espanya. Ja es varen cruspir la Caixa de Barcelona fa uns trenta anys. I no en tenen mai prou. Independència. Després no tindran més remei que servir el seu País.
sjm
13/10/2009
Voleu que us digui una cosa? No acabo d'entendre d'on ha sortit la paraula 'autoodi' però no m'agrada. Perquè no parlem de 'subvaloració' 'ignorància' i 'covardia' individual i col·lectiva? Tot plegat no és res més que POR! Si a la por li sumem la indignitat (fer calés abaixant-se els pantalons), heu's aqui l'exit final, és això el que vol la CC? Allavors caldrà dir-li: Go home! Ves-te'n amb el Boadella a viure les espanyes i que us vagi de gust. A mi oblideu-me perquè treuré els meus calés.
Jaume de R.
13/10/2009
Efectivament, gran article. Jo de fet em donaré de baixa de Caixa Catalunya si finalment la fusió va endavant, i així sembla. Em passaré a Caixa Penedès per començar i si aquesta també es fusiona, al final aniré a espetegar a 'la Caixa', a contracor.
Isabel
13/10/2009
No s'atreviran
JosepB
13/10/2009
L'origen de tota aquesta espanyolització de les nostres institucions recordem que va ser el regal de la Generalitat als socialistes espanyols per part del senyor Carod, cosa que els va enfortir. Hauria de fer-se responsable i plegar de la política. No ens estranyem que el fotin fora de les llistes d'Esquerra. Es que es una indignitat pel païs aquest traidor en el que erròneament hi vaig creure fermement. I encara n'hi han que el planyen!
JosepB
13/10/2009
Magnífic article Victor,com tots els teus. Gracies. Ara bé,de fet no es que la societat catalana sigui pusil-lànime,sino que ho son els seus dirigents burgesos, els famosos 400.Cal un foc nou i que els veritables catalans patriotes puguin agafar el timó d'aquest païs. Els actuals dirigents fotem-los a pastar fang.
Templer
13/10/2009
Bonisim l article, Esquerra uns traidors a la patria desde fa anys, i tambe retirare els meus diners si cambia de nom.
Covards i traïdors
13/10/2009
Les èlits catalanes sempre han estat covardes i traïdores. També ara.
David
13/10/2009
No són covards; són traïdors. Als anys 70 recordo que Catalana de Gas ja va canviar el nom pel de Gas Natural per a expandir-se per Escanya i de res li va servir quan l'OPA d'Endesa.
el nom
13/10/2009
Caixa de Catalunya potser es pot trobar aviat amb una mena de boicot dels seus impositors i clients en general.S'acosten els temps de l'afiaçament del independentísme i per aixó, si cambien de nom, els hi pot sortir el tret per la culata i tenir greus problemes a Catalunya. Es clar que si el PSOE-PSC ho vol, ningó ho podra parar...
Raimon de P.
13/10/2009
Res de nou a la trinxera nacional: Ja va haver d'amagar-se vergonyantment Catalana de Gas y Electricidad quan va fer el salt estatal rere el nom més neutre ètnicament "Gas Natural" (cosa que, ironies de la vida, anys després no li va servir de res per evitar que els espanyols preferissin ser comprats abans pels alemanys que per -segons ells- "espanyols" del nord-est peninsular sempre sota sospita.
Arnau Estanyol
13/10/2009
Boicot total a Caixa Catalunya.
atlasac
13/10/2009
Més ràbia em fà que sigui atés en castellà com ara.
Ramon
13/10/2009
Client de Caixa Catalunya des de fa 60 anys? Llavors vol dir que durant 30 vas ser client de la Caja de la Diputación de Barcelona. La Caixa de Pensions també va aprofitar una fusió per eliminar el nom de Catalunya.
Albert
13/10/2009
En primer lloc, l'auto-odi no és típicament barceloní: veniu a les Terres de l'Ebre i veureu! En segon lloc: el que vol posar el diners a la caixa Laietena, que sàpiga que confia els seus estalvis a l'Opus Dei... Tercer: català no significa enamorat dels diners és un tòpic suat i injust. (o és que els Castellans treballen de franc?)
Miquel
13/10/2009
Soc client de C.Catalunya de tota la vida,(fa més de 60 anys), si deixa d´anomenar-se tal automaticament deixaré de ser-ho.
1640
13/10/2009
Dispenseu, no ho sé perquè, m'ha vingut això al cap: qui espolia més i millor? El senyor Millet, que espolia l'estat espanyol il·legalment, o bé l'estat espanyol, que espolia Catalunya legalment?
josep
13/10/2009
El que és cutre és dir-te Morillas Brand Desing...ah, si Caixa Catalunya perd el nom el què perdran és un client més
Ramon.cat
13/10/2009
El mateix va passar amb el senyor Soriano quant formava part de la directiva del Barça, va argumentar que estava en contra de col·locar la senyera a les samarretes per no ofendre als espanyols i més tard va ser el promotor, (en aquest cas a l'inrevés de Caixa Catalunya), de no canviar el nom de "Spanair". Per tant sabem que hi han uns quants catalans que són així de traïdors, però no tots som així, Víctor no cal que ens avergonyim de ser catalans, vers al contrari, els que s'han d'avergonyir són ells, altre cosa és tenir-ne vergonya aliena.
quima martin
13/10/2009
potser es pot impulsar una campanya de mails a Caixa Catalunya instant a la permanència del nom actual. De fet, en sóc clienta i ho puc fer. Quima Martin
Ramon
13/10/2009
Spanair sí que té un nom apestat. Si l'haguera comprat un grup extremeny, un grup lleonés, un grup aragonès, segur que li canvien el nom pel mal record de la catàstrofe de Barajas. Spanair continua dient-se Spànair només perquè va comprar-la un grup català i catalanista. Caixa Catalunya, en canvi, igual que el Catalana de Gas, igual que la Caixa, igual que el RACC, a treure o a amagar el nom de Catalunya. Esquerra no té vergonya. Per grossa que sigui l'hòstia, serà poc pel que es mereixen aquests maleïts traïdors.
Soca-rel
13/10/2009
Només demano seny, estratègia i fermesa a un país que sempre ha estat en mans de burgesos . Demano que el poble català tingui "sang" per defensar-se i que els nostres dirigents "siguin del color que siguin" estiguin a l'alçada i no fassin més de "fariseus".
Manuel Farran
13/10/2009
En Millet portava els sacs de bitllets a la Caixa Catalunya i els hi donava directament al corrupte socialista Narciso Serra; realment d'una Camorra en diuen Caixa i usar el nom de Catalunya per una colla de delinquents, trobo acertat que canvvi de nom: CAIXA DEL PSC.LADRONES?
Cèlia. Bcn.
13/10/2009
Uncatalà, 12.10.2009 - No sé si el senyor Alexandre vol a CIU al govern o no, però el que sí sé és que jo sí els hi vull. Amb CIU al govern això no passaria, sempre va defensar Caixa Catalunya i tot el que és català. Ni passaria això ni altres coses que el desastrós govern que tenim des de fa 6 anys està fent i que acabarà per ensorrar Catalunya fins el fons d’un pou tan profund del que ningú l’en podrà treure. I això amb la complicitat d’ERC/E que prefereix dir amén a tot el que li diuen els seus amos del PSC/PSOE, sense piular i fent l’orni, abans de defensar Catalunya. I ara pregunto: què hi fot E/ERC al govern? És que s’han begut l’enteniment?. Què estan fent amb el partit del president Macià?. Per cert, jo també tinc diners en aquesta caixa, i els hi tinc precisament perquè es diu així: Caixa de Catalunya, la caixa de la meva nació, però asseguro que els hi tindré per ben poc temps. Tothom que estimi Catalunya i tingui diners en aquesta caixa, els hauria de treure, que es quedin només amb els diners dels espanyols. Quan penso que la Pedrera és de Caixa Catalunya m’agafa una........ bé, val més que ho deixi aquí.
FRANCESC FLORENSA
13/10/2009
YO TAMBE RETIRARE ELS CONTES
Isaac
13/10/2009
Em sembla molt bé l'escrit d'autoodi i hi estic plenament d'acord. Però no pas el paràgraf final, on es barreja el govern en una decisió que ni hi té veu ni vot. O sí? Com?
Josep, el poeta de S
13/10/2009
Tinc un dubte: on hi ha més catalanofòbia? Als Països Castellans o al País Barceloní?
Durruti
13/10/2009
No tindrán collons de fer-ho...S´hi juguen massa i LA CAIXA es frega les mans...Davant de la pela no hi ha ideología que valgui...no crec que els interessi massa.Ells sabrán...
Sandra
13/10/2009
Hem d'anar tots a la nostra oficina i dir-los que, si canvien el nom, ja ens han vist prou. Què s'han cregut, que als catalans ens poden trepitjar dia sí i dia també? Estic tipa del PSOE, però és Esquerra qui ens l'ha entaforat.
David
13/10/2009
Aviam Victor, en general estic d'acord amb els teus escrits, però aquí t'has deixat el detall que canvien de nom PER GUANYAR DINERS fora de Catalunya. No ho fan per no ofendre els espanyols, sinó per guanyar diners a costa dels espanyols. Catalunya sempre ha funcionat així: prioritzar els diners per damunt del país. És un cercle viciós molt complicat de trencar.
Miquel
13/10/2009
Uncatalà: per començar, amb els 21 diputats d'Esquerra podríeu no haver regalat Catalunya al PSOE i a en José Montilla. Et sembla poc?
Ximo
13/10/2009
Senyors i senyores! Que Tarragona i Manresa també són Catalunya !!! Proposo com a nom de la nova caixa CaTarraco. Sóc client de C.C. i si no ho sigues d'esta ho seria de C. Tarragona, que és la de casa. Salut !
Martí
13/10/2009
Aquest que es diu "Un català" es nota que té la cua de palla i li cou. Tot l'article carrega contra el PSC, però el sol esment d'Esquerra ja li molesta. Dius que només teniu 21 diputats? Pobreta Esquerra. Doncs si no serviu per a res, plegueu, vividors. Què hi feu, aleshores, al govern? Sou vosaltres els que heu donat el poder al PSC i ara esteu ben calladets mentre desmantella el país. Ho pagareu ben car, tot això. Mita'ls, fent-se les víctimes.
Ximo
13/10/2009
Senyors i senyores! Que Tarragona i Manresa també són Catalunya !!! Proposo com a nom de la nova caixa CaTarraco. Sóc client de C.C. i si no ho sigues d'esta ho seria de C. Tarragona, que és la de casa. Salut !
Uncatalà
12/10/2009
Aquest senyor sempre posa ERC com el mal de tot. Quina culpa té ERC del que decideixi Caixa Catalunya que com molt bé a dit està en mans socialistes. Sembla que ERC se li demani l'iimposible amb 21 diputats. Em donala sensació que aquest senyor vol CiU al govern i ja veurem que passa llavors.
jerto
12/10/2009
Ho tenen clar si cavien de nom. Jo donaré de baixa el meu compte i deixaré de teballar amb ells.Ho faré automàticament i sé de més gent que ho farà.
Quim
12/10/2009
Sóc client de la Cxa Catalunya però es asseguro que si canvia de nom, no en seré ni un dia més
ramu
13/10/2009
jo cancel.laré un petit compte on sempre hi tenia les peles per passar el mes. Ja em feia basques saber que era la caixa de narcís serra, però ara segur que ho faré. Em passaré a Caixa Laietana, que és l'única caixa catalana que quedarà d'empeus.
Toni2009
13/10/2009
Quim, jo ja els hi he comunicat personalment, fins i tot em van trucar una mica esverats... així que et convido a fer el mateix, em van telefonar des d'un telèfon de Madrid, però...
Unacatalana
13/10/2009
Tot el que passa al Govern de la Generalitat es fa amb la conxorxa d'E. Per acció o omissió. Ben fàcil li seria a E dir que no i els socialistes haurien de callar. Així de senzill, així de clar.Una altre cosa es si E no formes part del govern.
joan
13/10/2009
El que cal fer no es canviar el nom, es treuren tots els sociates a patades.
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida