vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Divendres, 03 de Setembre de 2010
nivell c universitat
S'ha d'exigir el nivell C de català als professors universitaris?
89 %
11 %
70 vots
 06/10/2009
00:00 
Amb criteri
Manel Fuentes, periodista o fiscal?
"Va induir els oients a pensar que Àngel Colom era un delinqüent"
Víctor Alexandre
De vergonyosa, des d’un punt de vista deontològic, cal qualificar l’entrevista que Manel Fuentes va fer el passat 1 d’octubre a Àngel Colom, secretari d’immigració de CDC, arran de la publicació a El Periódico d’una informació segons la qual Fèlix Millet va ajudar Colom a cobrir els deutes del PI amb diners procedents del Palau de la Música. Procedència que Colom desconeixia. Jo no havia sentit mai a Catalunya Ràdio un locutor amb semblants ínfules de fiscal llançant acusacions contra una persona entrevistada, faltant-li el respecte, saltant-se la presumpció d’innocència, escridassant-la, fent-li retrets i tractant-la com si fos un criminal. Mai ningú a Catalunya Ràdio no havia arribat a extrems tan reprovables. Ho escoltava i no em podia creure que el responsable del programa més important de la ràdio nacional del país arribés a uns nivells d’arrogància, de supèrbia i d’agressivitat tan elevats fins al punt que en només set minuts violés quatre articles del Codi Deontològic de la professió periodística, una professió que exerceix amb una retribució espectacular pagada per tots els catalans i que s’hauria de fer pública per raons òbvies. I és que tenim dret a saber quants milers d’euros ens costa el manteniment d’aquests comissaris polítics en l’àmbit de la ràdio i la televisió nacionals.

Entre els articles del Codi Deontològic violats per Manel Fuentes destaquen el 2 (no lesionar o menysprear la dignitat de les persones i provocar dany o descrèdit injustificat), el 3 (només va considerar que potser s’havia excedit després que en el decurs del matí es produís una allau de trucades a l’emissora blasmant el seu comportament), el 6 (amb una violència verbal inusitada, va retreure a Colom que parlés per telèfon en lloc de fer-ho personalment a l’estudi i no va respectar el dret de les persones a no proporcionar informació ni respondre preguntes) i el 10 (que obliga a observar escrupolosament el principi de presumpció d’innocència). Em pregunto quines mesures prendran Catalunya Ràdio, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i el Consell de l’Audiovisual de Catalunya davant d’uns fets tan greus i inadmissibles.

Per altra banda, en qualificar d’“excusa” de Colom la situació de fallida del PI per demanar diners a Fèlix Millet, talment com si es tractés d’una tapadora per embutxacar-se 72.000 euros, Fuentes va induir els oients a pensar que Colom era un delinqüent. Fuentes, de fet, va arribar a dir que “el Palau de la Música va desviar diners cap al Partit de la Independència”. Cosa que no és certa ja que era Millet, no pas el Palau, qui, d’amagat, remenava aquests diners. Colom, certament, va demanar diners a Millet a títol personal –i si això és delicte ho decidiran els jutges-, però és inadmissible que Fuentes transmeti als oients la idea que Colom sabia que els diners que Millet li donava eren robats. Quan Colom va dir que, com tothom, desconeixia les activitats fraudulentes de Millet i que fins i tot José Montilla s’havia fotografiat al seu costat no fa gaire, Fuentes va saltar en defensa d’aquest últim amb la mateixa bel•ligerància amb què un escuder defensa el seu senyor. Finalment, i això ja és esborronador, Fuentes es va permetre exigir a Colom que li digués els noms dels seus amics personals. Els noms dels seus amics personals.

Aquest afer, tanmateix –com el del complot contra Joan Laporta o la persecució a Joan Carretero-, només són les primeres agranadures dels contenidors d’escombraries que el PSOE de Catalunya té previst abocar sobre els seus adversaris i sobre els adversaris dels seus socis de govern per tal de perpetuar-se en el poder. Talment com es perpetua a l’Ajuntament de Barcelona des de fa trenta-dos anys.

Per cert, com és que El Periódico té accés als documents d’una causa que està sota secret de sumari? Algú ens ho pot explicar? Posats a fer, seria interessant que aquest diari, aprofitant que la seva redacció es troba al Palau de la Generalitat, revelés totes les coses positives que diu el famós informe de 27.000 euros sobre Manel Fuentes.
Imprimir Enviar notícia
La TafaneraRemoumeIndependènciaTechnoratiCatosferaDeliciousMeneameWikoGoogleDiggYahooFurlRedditFresqui
117Veure i/o afegir comentaris
Joan:Avui en Fuentes ho ha tornat a fer!. Compareu les entrevistes a F...
Comentaris (117 en total)
Joan
29/10/2009
Avui en Fuentes ho ha tornat a fer!. Compareu les entrevistes a Felip Puig i a Miquel Iceta. És tant descarat lo socialista que és! quina llàstima! ni amb la radio pública podem comptar per anar més lluny com a poble.
Marc Velasco
14/10/2009
Que fort que ho he trobat. Un periodista com ell ha d'ésser neutral, i no acusant i fotent al dit a la llaga dels seus convidats. El Cuní també ho fa, però no és pas tan descarat com aquest senyor! Manel, de debò, m'ha caigut la cara de vergonya! Plega, dedica't a una altra cosa! Visca Catalunya
Josep-Empordà
07/10/2009
Donç no, jo no vaig sentir la entrevista de'n Manel Fuentes perque mai em passaria pel cap escoltar en Jiménez Losantos...ni que sigui en catalá. De fet, desde que el tripartit li ha arrencat la crosta no escolto CATradio. El tripartit creat per ERC!!.
Daniel (BCN)
07/10/2009
Estic totalment d'acord amb tu, Víctor. Jo també vaig escoltar l'entrevista i em moria de vergonya, tant, que vaig canviar d'emissora per no continuar sentint-ho. He intentat escoltar la tertúlia del Fuentes en diferents cops i no he pogut, per ell i per alguns dels seus tertulians. Anem cap un model de periodisme "marcià" (Sardà , Fuentes...) a on l crits, el no deixar parlar, etc. es el que val tot sota el comandament del PSC que es qui porta el timó de la nau.
Daniel (BCN)
07/10/2009
Estic totalment d'acord amb tu, Víctor. Jo també vaig escoltar l'entrevista i em moria de vergonya, tant, que vaig canviar d'emissora per no continuar sentint-ho. He intentat escoltar la tertúlia del Fuentes en diferents cops i no he pogut, per ell i per alguns dels seus tertulians. Anem cap un model de periodisme "marcià" (Sardà , Fuentes...) a on l crits, el no deixar parlar, etc. es el que val tot sota el comandament del PSC que es qui porta el timó de la nau.
Daniel (BCN)
07/10/2009
Estic totalment d'acord amb tu, Víctor. Jo també vaig escoltar l'entrevista i em moria de vergonya, tant, que vaig canviar d'emissora per no continuar sentint-ho. He intentat escoltar la tertúlia del Fuentes en diferents cops i no he pogut, per ell i per alguns dels seus tertulians. Anem cap un model de periodisme "marcià" (Sardà , Fuentes...) a on l crits, el no deixar parlar, etc. es el que val tot sota el comandament del PSC que es qui porta el timó de la nau.
EUDALD
08/10/2009
RESPOSTA=FISCAL SOCIALISTA
Marta G.
06/10/2009
Ramon.cat, els socialistes no sols aneu coixos d'independentisme (sou espanyolistes) sinó també d'independència. Sou una secta i en Fuentes és un membre de la vostra secta. Per sort, l'entrevista del Fuentes et contradiu i et deixa en ridícul com el que ets: un sectari espanyolista. Us queda poc a la Generalitat, comença a comptar els dies, noi, que el mòmiu se us acaba i ho sabeu. Per això esteu tan rabiosos.
PSC ENS ROBA LES SUCCESSIONS
06/10/2009
Manolito Fuentes, el niño del montilla! Visca la barbarie, visca els quinquis, visca els novios montilla-fuentes!!!
Joan T.
06/10/2009
Aris: Perdona, però la radio es pot fer per telefon, com queda demostrat, la tele no. I menys mal que no hi va anar personalment, perquè en vista dels fets, potser li fot el microfon pel cap.
J
06/10/2009
Sort que tenim l'Anti-tot perquè ens il·lumini, pobres mortals que som, sobre la Veritat de les Coses, que com que nosaltres no hem rebut tants dons de la natura, ens pensem que podem pensar les coses pel nostre compte, angelets. Gràcies, Anti-tot, per explicar-nos clarament i a poc a poc totes aquestes coses que tu saps per il·luminació divina. Ja que dius que l'únic objectiu de RCat és que el tripartit no sumi, el votaré amb més ganes encara que si només fos la independència i la regeneració democràtica. I si les esquerres són el tripartit, que contenta estic que em diguis que sóc de dretes!
Jordi Garcia
06/10/2009
Només un apunt, el director del programa més important del país és Jordi Basté :)
Cesc
06/10/2009
Exacte Joan T. Colom va concedir l'entrevista per telèfon per poder-la concedir també a TV3 al mateix temps. Colom no va incomplir la seva paraula i li van poder fer l'entrevista. A nosaltres què ens importa que l'entrevistat sigui a l'estudi, a la feina o a casa? Aquest Fuentes no és periodista, només és un imitador posat a periodista i per això no s'ha llegit mai el Codi ètic de la feina que fa.
Roger
06/10/2009
El Fuentes no es mal tipus, el problema es que es molt manipulable, i tots sabem que catalunya ràdio des que el refotut Ferran li va ficar l'ull s'ha tornat socialista de totes totes, us recomano RAC1. Catalunya Ràdio va ser moooolt bona radio, llàstima que els botiflers d'esquerra estiguin al govern agenollats i humiliats per el PSC/psoe
Josep (Terrassa)
06/10/2009
Crec que la millor resposta es no escoltar aquesta gent . Avui he escoltat una mica la tertulia i la meva sensació ha estat la d'escoltar la tertulia de la COPE . Aquest Manuel Fuentes fa por es una versió nostrada del JIMENEZ LOSANTOS
Cesc
06/10/2009
Exacte Joan T. Colom va concedir l'entrevista per telèfon per poder-la concedir també a TV3 al mateix temps. Colom no va incomplir la seva paraula i li van poder fer l'entrevista. A nosaltres què ens importa que l'entrevistat sigui a l'estudi, a la feina o a casa? Aquest Fuentes no és periodista, només és un imitador posat a periodista i per això no s'ha llegit mai el Codi ètic de la feina que fa.
emprenyada
06/10/2009
No recordo si fou el 24 o el 25 de setembre, M.Fuentes va tenir una conversa telefònica amb Vicky Sherpa en relació a l'agressió que havia patit (parlava des d'un hospital) i a suposades irregularitats en la junta que gestona les escoles del seu projecte. Davant l'agressivitat i el poc respecte que Fuentes va demostrar, V.Sherpa li va penjar -molt educadament- el telèfon, molt merescudament. Va perdre l'entrevistada per culpa seva. Potser algú li hauria de posar fre.
Àlex
06/10/2009
La història de Catalunya també és la la història dels seus traïdors. Fuentes passarà a formar part del insigne grup de Botiflers,caragirats i Covards.Iceta,Duran i Lleida,Buenafuente,Serra,Fuentes ect...
Ester
06/10/2009
Si a la direcció de Catalunya Ràdio hi hagués un mínim de respecte per la professió ara ja haurien obert un expedient al Fuente. Quin nivell: imitadors fent de periodistes. Tot s'hi val mentre siguin del règim.
Ramon.cat
06/10/2009
Marta G. Potser no m'he expressat bé, però crec que està clar que el que escric és a favor del Víctor, jo em dirigeixo a: "l'independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà", que a opinat abans que jo. Com vols que tracti al Víctor de comunista? Torna a llegir el que escric, de vegades amb les presses ens podem trair. I si us plau no ho tornis a dir espanyolista, m'has ofès moltíssim. Tornat-ho a llegir i a opinar. Salut i independència, pactant amb qui sigui.
Marta G.
06/10/2009
Perdona Ramon.cat, tens tota la raó.
Francesc
06/10/2009
Després d'escoltar aquesta desconcertant entrevista hom podria arribar a dubtar si el senyor Manel Fuentes es membre de la Santa Inquisició.
Pep
06/10/2009
Aquest "independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà" (Marcel Coderch), no ha sigut mai independentista. Mai. Abans estava a ICV i se'n fotia de la gent d'Esquerra davant el monument de Rafael Casanova. Després, quan Esquerra va tocar cuixa va canviar de partit per guanyar-se millor la vida i Montilla, que sabia que pensava com, el va premiar donant-li un càrrec. Ara el plat a taula li paguem nosaltres.
miki
06/10/2009
Fuentes, el Losantos català.
Jordi M
06/10/2009
Jo també vaig trobar inadmisible la forma com en Fuentes va entrevistar en Coliom.
ramu
06/10/2009
Escoltant aquesta entrevista, he sentit una vergonya aliena com mai.
Ramon.cat
06/10/2009
Mercès, Marta G., penso que estem al mateix equip. Salut i Independència.
Fèlix
06/10/2009
Mai no he acabat d'entendre la dèria que senten els mitjans de la Corpo per fitxar periodistes que ja estan ben instal·lats a l'"star system" local i per a pagar les seves milionàries nòmines. De les facultats de periodisme surten milers de llicenciats cada any que es mereixen una oportunitat i aquesta oportunitat la poden donar els mitjans públics que paguem entre tots. Si la Sanitat Pública recepta genèrics perque són més baratets (i ens hi juguem la salut) amb més motiu una notícia pot ser donada per un periodista que cobri un salari normal i digne, i no per això serà menys creïble que la mateixa notícia donada per un senyor que es fa d'or a costa del pressupost. Tot això deixant de banda el pèssim català que parla el Sr. Fuentes. Només per això hauria d'estar incapacitat per a treballar a una emissora pública. Què cobra el Sr. Fuentes? Tenim dret a saber-ho. La seva nòmina es paga majoritàriament amb els nostres impostos.
toni
06/10/2009
De debo que el tal "independentista d'esquerres, anti..." es un ex-iniciatic?? Hahaha, no podia ser mes d'altra manera. L'independentisme ha de ser transversal (el que busca es fer un altre estat, amb dretes, esq, i el que convingui), nomes un sectari estalinista (i hamasia) posa els seus prejudicis dreta-esquerra per sobre de la independencia. Independentista, noiet? Tu de res.
toni
06/10/2009
De debo que el tal "independentista d'esquerres, anti..." es un ex-iniciatic?? Hahaha, no podia ser mes d'altra manera. L'independentisme ha de ser transversal (el que busca es fer un altre estat, amb dretes, esq, i el que convingui), nomes un sectari estalinista (i hamasia) posa els seus prejudicis dreta-esquerra per sobre de la independencia. Independentista, noiet? Tu de res.
el nom
09/10/2009
Ho acabo d'escoltar.. sigui Colom sigui Rajoy, aquest Fuentes es un grandíssim maleducat. Menys farlopa i més educació Fuentes.
SMB
06/10/2009
Jo, com a català que paga el sou a aquest pseudoperiodista, exigeixo públicament que li rescindeixin el contrate. Estaria bé que els ciutadans ens mobilitzéssim per fotre'l fora. Hi tenim dret. Som-hi, doncs.
Martí
06/10/2009
Manel Fuentes, que és tan valent amb els que no són els seus amos posant-los la pistola al pit perquè diguin d'on treuen els diners i qui són els seus amics ens hauria de dir quins amics l'han posat a Catalunya Ràdio i què guanya cada mes. El seu sou el paguem nosaltres i si té un mínim de decència el farà públic immediatament. Pel que diuen els treballadors de Catalunya Ràdio, el que guanya en Fuentes no baixa de 20.000 euros cada mes. Si fa no fa, el preu d'un informe mensual del PSC.
Oriol
07/10/2009
La vam cagar tant no comprant el periódico quan es va poder fer....tant.... Què collons costava trobar 500 milions d'euros quan calia. Ja m'agradaria saber com van untat els sociates als amos del periódico perquè es quedés on era.
llua
09/10/2009
no he sentit a n'en fuentes, però segurament que no és periodista, qui és i perquè actua així?, Que te por de CiU i ja es veu al carrer i fora de la corporació catalana de ràdio i televisio que gràcies a CiU tenim i de la qual en viu ell i molta gent més?
independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà
06/10/2009
El transversalisme és sempre de dretes. TOTS els partits que diuen que no són d'esquerres ni de dretes són sempre de dretes, incloent-hi Reagrupament. A l'entrevista d'ahir a l'Avui el sr Carretero va deixar ben clar quins són els seus objectius:evitar que el tripartit no sumi i pactar només amb la dreta convergent. O sigui, que Reagrupament serveix per fer el joc brut als interessos de la dreta. Per això rep el suport de filodretans i de gent a qui se'l enfot la questió social com Víctor Alexandre. Els de les CUP ja han dit que en cap cas s'uniran a Carretero. Els independentistes que tenim una consciència d'esquerres tampoc votarem Reagrupament ni Convergencia. Els filodretans com el sr Alexandre ja s'ho faran.
Carme
06/10/2009
Jo també vaig sentir l'entrevista que li va fer en Manel Fuentes a l'Àngel Colom i dir-li entrevista és un eufemisme perquè allò va ser un interrogatori i a més amb molt mala educació i faltant al respecte i a la pressumpció d'innocència. En Fuentes és la voz de su amo, un periodista venut per un bon sou, com molts altres per cert. Es lamentable i certament antidemocràtic. A veure si aquesta alternança tan bona per la salut democràtica del país l'apliquen de manera coherent també allà on ells manen des de fa més de 30 anys. Estem adormits i si no ens afanyem no hi serem a temps.
Claudi
06/10/2009
Habitualment anava canviant entre RAc1 i CatRadio durant el programa del matí. Però després d'haver sentit aquesta "entrevista", ja vaig dedicidir que no escoltaria més El Matí de Catalunya Ràdio mentre el presentés aquest personatge. De fet, en general, trobo que Catalunya Ràdio ha empitjorat respecte a la temporada passada. Sort que hi ha Catalunya Informació.
independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà
06/10/2009
Pels que critiqueu Iniciativa, sapigueu que molts independentistes d'esquerres ens sentim mil vegades més propers a aquest partit que no pas a un partit de dretes com Convergència. A mi la dreta senzillament em fa fàstic i en cap cas penso votar partits de dretes com CiU i Reagrupament. Per a mi, la meva condició de catalanista és indestriable de la meva condició de marxista, de la que em sento molt orgullós, i un catalanisme de dretes m'és molt llunyà. El sr Alexandre no te problemes per votar Reagrupament perque ni tant sols se sap si és una persona d'esquerres. El vot útil de tota l'esquerra independentista és i continuarà sent Esquerra o les CUP als ajuntaments.
Carme
06/10/2009
Jo també vaig sentir l'entrevista que li va fer en Manel Fuentes a l'Àngel Colom i dir-li entrevista és un eufemisme perquè allò va ser un interrogatori i a més amb molt mala educació i faltant al respecte i a la pressumpció d'innocència. En Fuentes és la voz de su amo, un periodista venut per un bon sou, com molts altres per cert. Es lamentable i certament antidemocràtic. A veure si aquesta alternança tan bona per la salut democràtica del país l'apliquen de manera coherent també allà on ells manen des de fa més de 30 anys. Estem adormits i si no ens afanyem no hi serem a temps.
Pep
06/10/2009
Independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà (Marcel Coderch) ets patètic. Tot el que dius és tan galdós que només llegir-te la primera paraula que em ve al cap és pallasso. Cuida la teva patologia, noi, pensar sempre en una persona (com tu fas amb l'Alexandre) és malaltís. O n'estàs enamorat (pobret) o pateixes una obsessió ridícula. Fest-ho mirar ni que sigui per la Seguretat Social, espanyolet de dretes i montillero disfressat i vertical.
senglar
06/10/2009
independentiste i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà, uff!!! quantes cosses per tan poc senderi.
Ramon
07/10/2009
Tota la premsa escrita i tot l'espai audiovisual, inclosa RAC1, és propaganda sociata.
Berta Albert (Badalona)
06/10/2009
Quin informe sobre Manuel Fuentes? Espero que el Víctor en doni més detalls en el proper article, que jo m'he perdut! Gràcies i molt bon article, carregat de raó!
Estirabot
07/10/2009
Aquest Fuentes va de comissari polític. Quí s'ha cregut que es?
Agustí
07/10/2009
Proposo que algü convoqui una manifestació davant de CATRADIO a l'hora que prèdica el Fiscal, força sorollosa. Jo m'apunto ja.
hamasians a pedals
06/10/2009
ICV partit d'esquerres??? La gent dels arbres de nadal a pedals, conselleries feng-xui, busos de l'estatut? La gent que va a gonzalo comella a comprar el dia que el seu pais demana el dret a decidir? Nomes son un partit de pijos malcriats, amb el mateix IQ que una pastanaga. Mai a la xarxa he vist algu tan ignorant com el tal "independentista..."
Montserrat
06/10/2009
Durant la cosa aquesta vaig haver de tancar la radio, no em creia el que esta escoltant i no l’he escoltat més, ni ho penso fer mentre hi hagi aquesta púrria de persones. Definitivament Catradio està corcada, l’han acabat d’enfonsar amb sectaris com el Fuentes aquest o el Barril aquell, que déu ni do la capacitat de manipular que llueixen. Jo també vull saber quant cobra el Fuentes aquest cada mes, perquè és diner nostre, de la mateixa manera que demano a la direcció de Catradio que aquest personatge no està qualificat per dur un programa d’aquestes característiques. Com a catalana i contribuent, exigeixo que se’l faci fora, pel que m’han explicat, d’altres persones també li han penjat el telèfon en directe per mal educat. Per tant, demano que el facin fora per higiene cultural, per sectari, mal educat, manipulador i intonxicador. Catradio no es mereix que hi treballin aquesta classe de personatges, que l’únic que saber fer bé és dedicar-se a la premsa groga, que el seu objectiu és aplicar el model espanyol de fer radio i periodisme... no! Ni a catradio ni a Catalunya necessitem aquesta púrria. De moment he tornat a RAC1, que li dona mil voltes, tant pel matí com per la tarda.
Jordi
07/10/2009
Molt real tot el que es diu a l´article.... M´agradat molt el tema de quan ens costa el Fuentes als catalans. De la mateixa forma que es demana aixó, tambè m´agradaria que es demanés saber el que ens costen els polítics, pero tot, no només sou. Valentia per a uns i per a altres no..... sospitós... com tot lo que envolta la política.
Ramon.cat
06/10/2009
independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà. Amb tot el respecte et fare una pregunta. I abans de contestar reflexiona be: (Compte que cada 4 anys es fan eleccions i el poble escull qui ens ha de governar) Vinga somi amb la pregunta: Què perfereixes una Catalunya independent de dretes (cosa imposible ja que la dreta independentista catalana és tant liht que és de centre) o prefereixes una Catalunya dependent i d'esquerres? Compte que un espanyol va dir: "mejor Roja que Rota".
Pep
06/10/2009
Per fi algú ho diu. Des de que vaig enviar un correu a CatRadio per queixar-me del tracte que va donar el Sr. Fuentes al Sr. que li va plantejar la moció de censura a Laporta, no se qui era ni m’interessava, el que sabia es que el presentador d’un programa de la meva radio nacional (en aquells moments 1h al migdia, com canvien les coses no?), dispensava un tracte mal educat i groller a una persona que ell va trucar en directe per intervenir al programa. Catradio em va contestar que va ser culpa del Sr en qüestió i la seva actitud. M’és ben igual de qui es la culpa i em van confirmar la seva mala educació amb la seva contestació prepotent, com si no es tinguessin que justificar davant meu (recordem que es una radio pública) des d’aquell moment i amb l’adéu del Bases, em van perdre com a oient.
Pep
06/10/2009
Independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà (Marcel Coderch) ets patètic. Tot el que dius és tan galdós que només llegir-te la primera paraula que em ve al cap és pallasso. Cuida la teva patologia, noi, pensar sempre en una persona (com tu fas amb l'Alexandre) és malaltís. O n'estàs enamorat (pobret) o pateixes una obsessió ridícula. Fest-ho mirar ni que sigui per la Seguretat Social, espanyolet de dretes i montillero disfressat i vertical.
Anti-papanates
06/10/2009
Suposat independentista anti tot fals i subvencionat (Marcel Coderch). A aquestes altures identificar-se amb i defensar el marxisme és de lo més tronat i de manicomi
Pep
06/10/2009
Per fi algú ho diu. Des de que vaig enviar un correu a CatRadio per queixar-me del tracte que va donar el Sr. Fuentes al Sr. que li va plantejar la moció de censura a Laporta, no se qui era ni m’interessava, el que sabia es que el presentador d’un programa de la meva radio nacional (en aquells moments 1h al migdia, com canvien les coses no?), dispensava un tracte mal educat i groller a una persona que ell va trucar en directe per intervenir al programa. Catradio em va contestar que va ser culpa del Sr en qüestió i la seva actitud. M’és ben igual de qui es la culpa i em van confirmar la seva mala educació amb la seva contestació prepotent, com si no es tinguessin que justificar davant meu (recordem que es una radio pública) des d’aquell moment i amb l’adéu del Bases, em van perdre com a oient.
Pep T.
06/10/2009
Aquest és el marxisme d'aquest totalitari que diu que és "independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà (Marcel Coderch)", viure a costa dels altres amb sou públic i dedicant les hores de feina que li paguem tots a jugar per Internet i a enviar comentaris a favor de la secta PSC-Esquerra pels portals de la xarxa. Els paràsits són incapaços de guanyar-se la vida per ells mateixos. Necessiten que els mantinguin. Montilla els nomena i ells omplen la butxaca a canvi de no fer res i fer de palanganeros de l'amo.
ferran
06/10/2009
Per desgracia el que vostè denuncia passa a totes les emissores publiques, nomes cal sintonitzar qualsevol tertúlia política. Hi ha una en particular que és Comradio dins de la tertúlia de la nit, que això si, amb unes formes suaus, és vomitiva. Per això penso que el catalanisme ho te cru per fer bon paper a les properes eleccions, perquè com diu el senyor Carretero, “Montilla te comprats tots els diaris” i els pp-pscpsoe juguen amb la desorientació de la gent. Ja no cal ni parlar de les fulles parroquials pp-psoe i multitud de brunetes Madrilenyes de radio i tv que donen doctrina anticatalana les 24 hores del dia.
Pep T.
06/10/2009
Aquest és el marxisme d'aquest totalitari que diu que és "independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà (Marcel Coderch)", viure a costa dels altres amb sou públic i dedicant les hores de feina que li paguem tots a jugar per Internet i a enviar comentaris a favor de la secta PSC-Esquerra pels portals de la xarxa. Els paràsits són incapaços de guanyar-se la vida per ells mateixos. Necessiten que els mantinguin. Montilla els nomena i ells omplen la butxaca a canvi de no fer res i fer de palanganeros de l'amo.
Josep Salou
09/10/2009
De'n Fuentes no en podem esperar res de Bo. Sols cal veure com seguint instruccions va estar apunyalant i ridiculitzant constantment a l'Antoni Bassas des de les ones, quan el Ferran va estar parlant d'arrancar costres. Qui el va portar a Catradio. Si fos a un estat totalitari hauria estat delator del KGV, STAssi, securitate o DGSE o la Gestapo.
Xacbert de B.
06/10/2009
Crec que podríem trobar un comú denominador en tots els anys d'activisme cívic i polític del Sr. Colom. El seu servei desinteressat pel país i la gent que en forma part. Posant els seus ideals al servei d’una causa, i no servir-se’n precisament fent-ne un modus vivendi, com bona part dels que ara novament li volen mal. Sr. Colom, vós no hem coneixeu, però jo us vaig tenir ben a prop la Diada, quan conversàveu i departíeu amb els joves d’Acció Cultural del País Valencià. Sr. Colom, vós no em coneixeu però jo us vaig veure el diumenge 13 de setembre de 2009, a la riera d’Arenys de Munt, barrejat amb la gent, conversant-hi, estrenyent mans i encaixant abraçades. Molts d’ells anònims compatriotes. La gent bona, la bona gent, es reconeix, d’això no en tinc pas cap dubte. Com de la lleialtat del Sr. Colom al país lliure i pròsper que desitja per a tots nosaltres. No amolleu, si podeu. El Sr. Fuentes, per cert, no el vaig veure, però no sé per què tampoc l'hi esperava...
Rac1
07/10/2009
Ras i curt. Fiscal socialista. Caiga quien Caiga de Tele 5 es el que li quedava bé. Quina pena!
Maria
06/10/2009
Vaig quedar impressionada amb l'actitud agressiva de Fuentes , pot haver estat un bon humorista però es un pèssim periodista. La defensa impulsiva de Montilla ja l'havia exercit altres vegades. En l'anterior programa de la temporada passada va convidar uns nens que havien enttrevistat el president Montilla i entre les coses que li havien preguntat era com es que sent un ferm defensor de l'escola publica, portava els seus fills a la privada. I el Fuentes s'erigí automàticament en defensor de Montilla , desmereixent la pregunta i defensant la posició de Montilla. Em va semblar molt mal periodista, incapaç de mantenir la imparcialitat. Aquest dies ho ha demostrat abastament. En canvi pot entrevistar José Zaragoza , que es incapaç de dir 5 paraules seguides sense pronunciar la paraula Convergència , i Fuentes es incapaç de ser mínimament crític amb respostes que no tene res a veure amb el que li preguntava. Mai hauria imaginat que Fuentes podria ser tan descaradament parcial.
Magda
06/10/2009
Faig meva la proposta de SMB: "Jo, com a català que paga el sou a aquest pseudoperiodista, exigeixo públicament que li rescindeixin el contrate. Estaria bé que els ciutadans ens mobilitzéssim per fotre'l fora. Hi tenim dret. Som-hi, doncs". SOM-HI? La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (tots pagats per nosaltres) ens ofereix un Defensor de l'Audiència (que també paguem). Des d'aquest comentari li demano que ens defensi i rescindeixi el contracte a M. Fuentes.
Jordi
07/10/2009
Molt bé l'article, l'altre dia el Fuentes intentava també deixar per terra en Carretero, pel simple fet de que el Laporta no va anar a l'assamblea de Reagrupament. Com sempre, l'amic Joan va saber esquivar-lo com es mereixia. Get down Catradio! Aupa RAC1! Endavant Reagrupament! www.reagrupament.cat
Ton
07/10/2009
Plegar el Fuentes? Aquest paràsit del diner públic? Aquest bufó del Ferran Serafini? Aquest comissari polític? Mira que sou o som Il•lusos, i/o també xitxarel•los per permetre aquesta ignomínia política. És com dir que el Montilla és intel•ligent. Oi què és impossible? Doncs els comissaris tampoc pleguen, se’ls fa fora, penseu que aquest cobra una animalada de diner nostre per fer la seva feina, que és manipular, tergiversa, fer dirigisme polític i prostituir el periodisme intel•ligent. Sí, sí, per això cobra, i a fe de déu que ho està fent molt bé. Per tant, el comissari sociata endollat a Catradio, sr. Fuentes, farà la feina per la qual l’han col•locat. Repugnat l’entrevista a Angel Colom. Felicitats per l’article, visca Catalunya lliure de púrria tripartita i adlàters.
Maya
06/10/2009
Jo ja fa emps que vaig passar-me a RAC1 - de fet des que van fer fora a en Toni Bassas. Aquesta terrible entrevista que ara llegeixo em dóna la raó. Quina vergonya de "periodisme", amb el suport de Juan Ferran - el més fatxa de tots els botiflers.
Salvador Grifel
06/10/2009
He escoltat l'entrevista en qüestió i et quedes curt en qualificar al suposat periodista de fiscal. Sembla més aviat un censor a sou dels socialistes!!! He fet un post al meu bloc sobre aquesta qüestió http://cat_alunya.blogspot.com
Arnau
06/10/2009
Fixeu-vos a quins graus dictatorials arriba aquest Independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà, que li importa una merda el que denuncia l'article, que eleva Fuentes a la categoria de sant i que rebaixa Colom a la de delinqüent pel sol fet que el primer és del PSOE i el segon de CiU. Per a aquest dictador estalinista, tota persona que voti CiU és una rata i ha de ser trepitjada. Mentre que tot aquell que defensi el PSOE o PSOE-Esquerra ha de ser elevat als altars. Aquest inculte i reaccionari personatge no té ni punyetera idea del que és un codi deontològic perquè els seus 'camaradas' se'l passen pel folre per posar a dit, com farien Stalin o Franco, només personal de "adhesión inquebrantable" davant els micròfons alhora que foragiten els "desafectos". En realitat, som davant d'un franquista amb camisa vermella.
Arnau
06/10/2009
Fixeu-vos a quins graus dictatorials arriba aquest Independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà, que li importa una merda el que denuncia l'article, que eleva Fuentes a la categoria de sant i que rebaixa Colom a la de delinqüent pel sol fet que el primer és del PSOE i el segon de CiU. Per a aquest dictador estalinista, tota persona que voti CiU és una rata i ha de ser trepitjada. Mentre que tot aquell que defensi el PSOE o PSOE-Esquerra ha de ser elevat als altars. Aquest inculte i reaccionari personatge no té ni punyetera idea del que és un codi deontològic perquè els seus 'camaradas' se'l passen pel folre per posar a dit, com farien Stalin o Franco, només personal de "adhesión inquebrantable" davant els micròfons alhora que foragiten els "desafectos". En realitat, som davant d'un franquista amb camisa vermella.
XAVIER
06/10/2009
Totalment d'acord, abans escoltava sempre Catalunya Ràdio com a primera opció, ja fa temps que només l'escolto de tant en tant quan en d'altres emisores fan anuncis o espais que no m'interesen...En aquest sentit l'altre dia vaig "enganxar" l'entrevista que el Manel Fuentes li feia al Carretero...El Carretero se'l va menjar! Les preguntes, o més ben dit opinions del Fuentes només varen trobar respostes iròniques i intel.ligents de l'entrevistat. Ho sento però aquest noi no és un periodista a l'alçada per presentar el programa "estrella" de la que diuen que és la Ràdio Nacional de Catalunya.
ALZAMORA
06/10/2009
TOTALMENT D'ACORD. L'ENTREVISTA AL CARRETERO VAS SER EXACTAMENT IGUAL. ES QUE NO SAP FER NI PREGUNTES INTEL.LIGENTS! TU POTS OPINAR AL CONTRARI DEL PERSONATGE QUE ENTREVISTES I INTENTAR REBATRE LES IDEES AMB ARGUMENTS I PREGUNTES.....PERÒ AQUEST NOI SEMBLA INSPECTOR DE POLICIA + QUE PERIODISTA!
Beneita
07/10/2009
BOICOT A FUENTES! No ens empassem aquesta martingala. Que torni Bassas i el Fuentes a Tele5.
ARNAU
06/10/2009
TOTALMENT D¡ACORD
I dilluns Sardà
06/10/2009
Més dur encara es en el que ha convertit les tertúlies del dilluns... Com a bon sectari, en Fuentes només fà que convidar a amiguets seus... i no se l'h ocurreix cap altra cosa que convidar al Xavier Sardà a les tertúlies del dilluns... Tindríeu que haver escoltat la tertúlia "escombraría" en estat pur... mentre en Sala Martí intentava raonar les seves respostes, el Sardà no feia més que interrompre'l per dir bestièses sense cap tipus de sentit. MAI MÉS ESCOLTARÉ CATALUNYA RÀDIO
Montse
06/10/2009
Jo també vaig sentir el Manel Fuentes aquell dia, va estar tan agresiu, tan violent tan maladucat i tan dictatorial que no entenc què hi fa encara a Catradio i com és que no l'hagin apartat. És evident que no pot conduir el programa, es massa partidista i massa manipulador i a sobre no te cap respecte pels que no pensen com ell. Una vergonya tot plegat. Jo ja no els escolto.
clara
06/10/2009
Em va sorprendre el to de l,entrevista, que fos tan poc objectiu, i s,,acarnisses d,una forma tan desaforada amb l,entrevistat. Crec que els oients mereixem un millor professional, que no estigui tant supeditat a interessos partidistes.
clara
06/10/2009
Em va sorprendre el to de l,entrevista, que fos tan poc objectiu, i s,,acarnisses d,una forma tan desaforada amb l,entrevistat. Crec que els oients mereixem un millor professional, que no estigui tant supeditat a interessos partidistes.
Yerbouti
09/10/2009
Quina caiguda la de "El Matí" desde que va marxar en Bassas. Tots tenim un sostre de comptència personal i sembla que en Fuentes l´ha sobrepassat.
Gracat
06/10/2009
El que em dol mes, es que tan uns Professionals com en Bassas, en Baste el seu dia i ara en Xavier Solà i molts que No apareixen per micro..... han marxat de Catradio, i s' ha anat a BAIXA QUALITAT, Gent que No Respecta a qui entrevista i ademes els Invitats es Una Cartera Petita i Limitada. En Bassas i el Gaspar Hernandez tenianunVentall Bo d' Invitats. Tan la Marzoa com altres s'han aparcat...... Aixo No es la RN de Catalunya !!!! Kina llastima !!!!
Gemma
06/10/2009
Totalment d'acord. Aquest comissari polític o sigui el Manuel Fuentes que es dediqui al Caiga quien caiga a telecinco, i que deixi el periodisme per qui en sàpiga. Ell amb les seves gracietes i disparant sempre en la mateixa direcció indigna a la gent que li estem pagant el sou.
crosta sociata
06/10/2009
Coincideixo amb l'anterior, amb en Sarda dient paridetes i algun fossil estalinista que no sap ni del que parla la tertulia ara es pura radio-escombraria. En Bassas es 100 cops mes professional que aquest poll ressussitat.
deontoil·lògic
06/10/2009
Parlant del codi deontològic, no se l'haurà saltat vostè quan acusa a tort i a dret. Per començar titlla en Fuentes de comisari polític. Aporti proves si us plau. S'inflen a parlar i parlar, a especular i mai aporten una punyetera prova. Això sí, l'opinió, com si estiguessin tocats pel dit de Deu. Utilitzar la columna per esquitxar merda en benefici propi es també deontològic. Però no para de fer-ho. Com quan li van censurar aquell famós article. Ha explicat mai que no li havien demanat i per això no li van publicar. Codi deontològic. Un dels grans problemes d'aquest país is la ignorància, l'altre, el ressentiment. Vostè mateix
Brauli
06/10/2009
Aquest que signa Deontològic hauria de saber que el Fuentes, amb el seu comportament, es revela com un individu igual que ell: socialista sectari i comissari polític. En realitat no és periodista. És només un imitador posat a fer de periodista. I les proves demostren que el seu únic mèrit és ser descaradament montillista. Com aquest Deontològic. El teu, és el Codi Deontològic del Bon Sociata, oi?
Jofre
06/10/2009
Que ridícul, aquest "Deontològic". Diu que l'article censurat per l'AVUI al Víctor no li havien demanat. Es pot ser més talòs? Els articles no es demanen, xicotet. Es pensa que els articles es fan per encàrrec. Per encàrrec de Montilla potser sí. He, he. Qui demanaria un article per prohibir-lo després? Ai, noi, vas molt coix de periodisme i massa llarg de secta-socialisme.
J. Costa
06/10/2009
La prova fefaent que Fuentes és comissari polític del partit socialista és que està a Catalunya Radio. Enllà als no socialistes com en Basses , els Fuentes i resta de sociatas espanyols el van fer fora a puntades per ser massa català i gens espanyol.
jacint
06/10/2009
La meva mare li diria: poca-solta, no tens educació!. Que no tens pare?. Que no t'han ensenyat a l'escola el respecte a les persones? El meu pare diria: que ningú no pot parar a aquest ximple? Que no te un "jefe" que el foti fora? Que en diu la censura (CAC) ? I jo no dic res per respecte.
Millerson
06/10/2009
Deontoil·logic. Primer apreneu a llegir. Després de montillista, res. 'Neu ben errats. Jofre, xicotet, si vols et posso el numero del meu carnet de periodista. He, He. Els articles s'encarreguen. Sempre. Es demanen. No pots anar pel món entregant articles si no te'ls demanen. El que no tens ni idea ets tú. Torna a la cabanya d'on has surtit, maco. I pensa una miqueta abans de dir les coses.
Rondinaire
06/10/2009
Lo que no puc entendre és com un catalá que estimi Catalunya pugui votar als socialistes. Si está a sou d´ells ho entenc però que no digui que es catalá de sentiment, només ho es de "mamella"
Jofre
07/10/2009
Millerson, tu periodista? Es nota que ets tan periodista com el Fuentes. Un imitador de periodistes. Els articles no s'encarreguen. I quan es tracta d'una persona coneguda se'n pacta la publicació. La censura arriba quan es fixa la data de publicació i després ve un director sectari com tu i, per protegir el seu partidet, n'ordena la prohibició. Ai, xicotet espanyolet,com se't veu el llautó de la Secta.
Joan A. Mallafr
07/10/2009
El Manolo Fuentes és una rata sociata, com el Crostes, la rata bolaño, la rata buenafuente, la rata ébole, la rata corbacha, la rata millán, etc........
Jofre
07/10/2009
Millerson, tu periodista? Es nota que ets tan periodista com el Fuentes. Un imitador de periodistes. Els articles no s'encarreguen. I quan es tracta d'una persona coneguda se'n pacta la publicació. La censura arriba quan es fixa la data de publicació i després ve un director sectari com tu i, per protegir el seu partidet, n'ordena la prohibició. Ai, xicotet espanyolet,com se't veu el llautó de la Secta.
Lluís
07/10/2009
i tu no ets un fiscalitzador d'ERC???,
Oriol
07/10/2009
Lluís, sectari, un votant té tot el dret del món a blasmar el seu partit si ha traït el seu vot. Es nota que et sents més còmode en dictadura, com tots els sectaris. A Esquerra se la pot votar però no se la pot criticar, oi maco? Ara, però, ja no la vota ningú. Només tu i Puigcercós.
Ricard
07/10/2009
Lluís, Esquerra és fiscalitzadora de sí mateixa, tòtil. S'han guanyat a pols tot solets la seva debacle.
Oriol
07/10/2009
Lluís, sectari, un votant té tot el dret del món a blasmar el seu partit si ha traït el seu vot. Es nota que et sents més còmode en dictadura, com tots els sectaris. A Esquerra se la pot votar però no se la pot criticar, oi maco? Ara, però, ja no la vota ningú. Només tu i Puigcercós.
Ton
07/10/2009
Felicitats per l’article, encertat en tot, fins i tot un pel magnànim, perquè el totalitarisme i sectarisme del tristpartit imposat a tot arreu fot fàstic. N’estem fins els collons dels comissaris polítics col•locats pels sectaris del PSC-PSOE als mitjans de comunicació públics, i per la merda de tertúlies de Catradio (són d’un sectarisme vomitiu on no s’aprèn res de res, en contes de ser nutritives són tòxiques, pura femta (perdoneu per la duresa, però és la realitat, per exemple, escolteu la del dilluns)). El tristpartit i personatges com aquest estant corcant Catalunya, ens estant enfonsant en las seves pròpies misèries.
dinaA4
07/10/2009
Lluiset, TV3 es neutral, justa i honrada; així estas content, montillista sense vergonya? Feixisme i tripartit i es normal que els feixistes estigueu contents
Georgina
06/10/2009
http://www.esquerra.cat/partit/organigrama/122 Aquesta es la cara de l'Id'EAntitot. El paper que s'ha de fer per un plat de llenties.
Beneita
06/10/2009
La martingala de substituir Bassas per un addicte ha estat planificada amb tiralínies i els ha sortit molt be, heus ací un magistral exemple. Boicot a Fuentes!
Beneita
06/10/2009
La martingala de substituir Bassas per un addicte ha estat planificada amb tiralínies i els ha sortit molt be, heus ací un magistral exemple. Boicot a Fuentes!
Josep-Empordà
06/10/2009
Quant es va fer el primer tripartit, alguns ja varem advertir de l'inmens error de lliurar lla Generalitat als PSOEcialistes de Catalunya, exemple de sectarisme i totalitarisme que s'estaba infiltrant al teixit catalá com les metàstassis d'un càncer. Ara son a tot arreu, i costará molt més del que us penseu de fer-los fora. Farán servir totes les maniobres possibles i impossibles per no abandonar les institucions.
Aris
06/10/2009
Estava esperant que algú digués alguna cosa referent a aquesta entrevista que em va deixar petrificada. L'actitud de Fuentes va ser extranya, violenta i no justificable. I Colom, x la seva part, si s'havia compromès a anar a Catradio hi havia d'anar.
Aris
06/10/2009
Estava esperant que algú digués alguna cosa referent a aquesta entrevista que em va deixar petrificada. L'actitud de Fuentes va ser extranya, violenta i no justificable. I Colom, x la seva part, si s'havia compromès a anar a Catradio hi havia d'anar.
Doncs si escolteu la tertúlia d'avui...
06/10/2009
Com que vaig amb un mp3, m'he posat a fer "zapping" del RAC1 a CAT Ràdio... je, je..., volía fotre'm un "chute" dels que em fotía abans amb la COPE, i no m'han decebut. Tertúlia de Fuentes PSCèntrica, amb director de Periódico i una dòna que ni idea de qui era, però que feia de cor als atacs a Colom... i de pàs, a CIU. Genial el pas de puntetes que han fet pels informes... com han pogut dil·lucidar, tota la culpa es de CIU... el Tripartiut només es una víctima de les males arts convergents.
Fora comissaris politics de catradio
06/10/2009
On es el CAC?? Si no ha de dir res, que el tanquin. PEr altra banda enhorabona, ja tenim una radio nacional que seria l'enveja d'stalin.
Dictacura montilla, que pesadilla
06/10/2009
Fuentes, el TEJERO DEL MONTILLA, i poca cosa més; en una paraula, UN FEIXISTA COM CAL; pero tothom sap que Catalunya Radio es Nazional.Socialista Radio, una radio del quinqui i parasit Montilla, el cancer letal de Catalunya; FEIXISME-MONTILLA, NUNCA MAIS
Ramon.cat
06/10/2009
Vostè que s'autoanomena independentista, crec que precisament en tots els títols que s'ha penjat, és el que li sobra. Si ets independentista a la teva escala de valors (i més si ets demòcrata) lo primer és la independència, perquè les teves idees polítiques en democràcia ja les podràs votar. Altre cosa es que siguis comunista i pensis que com es faria en aquests estats comunistes només un partit i dictadura encoberta. No tothom es de la mateixa condició per sort. Et recordo que estem en democràcia. I així de clar t'ho dic: tu d'independència no en tens ni la més remota idea, i si és que en tens una mica, és en referència a la independència del capitalisme, per això millor que t'associïs amb els teus col·legues espanyols i fareu més força, presenteu-vos ha les eleccions i si teniu sort, potser algú us votara...
Sir Anthony Henry Beer
06/10/2009
Benvolgut Senyor, he llegit amb sorpresa i tristesa creixents el vostre article. Encabat he escoltat l’entrevista. Estic consternat, simplement. Com que em manquen les paraules, m’adhereixo a les vostres. No entenc com fins avui ningú se n’ha fet ressò com cal d’aquest afer tan lamentable. Haurem, doncs, de donar crèdit a les versions que fan responsable el Sr. Manuel Fuentes –senyor és un dir, es clar-, de la tan contundent com sorprenent i inexplicable defenestració del Sr. Antoni Bassas –aquest sí que ho és- al capdavant del programa de més audiència de Catalunya Ràdio? No m’agraden les conspiracions ni les seves teoritzacions, però després de sentir el que he sentit... No em sembla que el noble ofici de periodista sigui això. Tampoc, però, el de fiscal. El que he sentit va més enllà, és tota una altra cosa, tenebrosa i esgarrifosa alhora, que remet la memòria a temps pretèrits. Recomano fermament la lectura i difusió d’aquest article així com del tall de la entrevista.
vallfosca
06/10/2009
El Tripartit son Stalinites TOTALITARIS, aquess son els fets, i si algú en vol raó, ja n'hi donaré proutes.
Fotem-los al carrer!
06/10/2009
Suposat independentista etc. subvencionat: Lo teu és de psiquiàtre
Toni
06/10/2009
He, he, aquest independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà no pot viure sense el Víctor Alexandre. Li va al darrere com una gateta en zel. Com a espanyolista montillista que és, l'odia i es passa el dia pensant en ell i llegint cada línia que escriu. La ciència mèdica té un nom per a aquesta patologia.
Pep
06/10/2009
L'Independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà (Marcel Coderch, vicepresident de la Comissió del Mercat de les Telecomnuniacions nomenat per José Montilla) s'ha convertit en un especialista en defensar socialistes i en atacar tot el que faci tuf d'independentisme autèntic i d'esquerres. Demostra a la perfecció per on van els trets d'aquest xiringuito filosociata i de dretes que és el tàndem Esquerra-PSC. Qui hagi llegit l'entrevista que l'Avui va dedicar a Carretero haurà vist que qualsevol persona mínimament independentista i d'esquerres no pot votar Esquerra. Esquerra és una sucursal del PSC que té com a principal objectiu repetir el tripartit fins a la fi del segle, com ells mateixos reconeixen sense embuts. A Esquerra que la votin els palanganeros del PSC, un partit de dretes i de pijos i sense cap consciència d'esquerres. Per a ells, la qüestió social és només la pastanaga per anar vivint a costa nostra, exactament igual que el Coderch. Jo, per descomptat, no votaré mai gent de dretes i sense consciència social ni nacional com PSC-Esquerra. Els independentistes autèntics tampoc ho faran.
Francesc
06/10/2009
Després d'escoltar aquesta desconcertant entrevista hom podria arribar a dubtar si el senyor Manel Fuentes es membre de la Santa Inquisició.
Pau
06/10/2009
A veure. Demano disculpes per si el text no queda prou bé, però m'ha fallat la connexió quan el tenia fet d'abans i les repeticions mai surten tan reeixides. Havia escrit que tinc una immensa admiració per en Joaquim Maria Puyal, però també que penso que ha impulsat carreres de gent amb molt de talent i d'altres que... Les seves raons tindrà. Bé, Manel Fuentes. Això que explicaré ho pot corroborar tothom que vagi a la videoteca de TV3. Programa "Un tomb per la vida", any, suposo que 1994. Convidat Johan Cruyff -el "Força Barça" de l'Arús estava molt de moda, amb la genial imitació que en feia Xavi Martín del geni-. Durant tot el programa, i advertint que no admetrà cap actuació que s'aparti dels paràmetres que s'hi donen, Puyal busca l'imitador perfecte de l'holandès. No s'hi val res més. Estríctament, ha de ser així. Al finalitzar el programa, se sent no sé què de "Bulgaría" (sic) i apareix Manel Fuentes. És evident que el clon no és Cruyff: és Stoitxkov. Però no era aquesta la premissa inviolable: era o "cruyff" o res... Després, la història de Manel Fuentes (gran imitador, això sí, i sense ironies: el seu Pujol, genial) però res més. "Fuentes y compañía"? Bé, deixem-ho: quin adotzenament! "Caiga quuien caiga"... No fotem! El Wyoming tindrà les seves coses però sap complir amb la finalitat del programa, encara que aquesta sigui només per atacar antisociates. Però ho fa amb gràcia, cosa que el "Caiga..." de Fuentes: en fi, sou lectors del Singular i -fora de l'independentista i tal i tal... i altres 'chicos del montón'- teniu intel·ligència). És clar, "digue'm amb qui t'ajuntes"... L'estrella de Ramon Mateu per a Catalunya Ràdio és aquest xicot. A veure, com podeu imaginar, no conec en Fuentes però és evident que no em cau massa bé. A l'altre sí que el conec. Influenciable, eh?. He de dir, en favor seu, que a nivell personal es mostra comprensible. Però, pel que fa l'àmbit professional, ai, ai, ai, Ramon... La seva valoració es basa en allò que li diguin. I si el que se li atansa a l'oïda té determinades fòbies (no parlarem d'interessos, Carles, director de Ràdio Gràcia i amic dels d'"el Triangle -home!, ja en parlarem, si algun dia toca d'aquests, i entenent que ens referim als de dalt de tot i no a la gent noble, sense ironies, ara, que s'hi guanya el sou), doncs ja tenim el Ramonet absolutament adduït. Per cert, sabieu que l'actual director de Catalunya Ràdio, quan anys enrere treballava per una emissora estatal, no deixava passar cròniques a Madrid si tenies un accent massa català perquè no s'ofenguessin? (si l'haguessis tingut 'montillero', segurament en series l'únic encarregat). "Hombre, pues ahora que no te ven, pasa tú la crónica. Que nos gusta mucho como lo haces", et responien, crec i no tinc que dubtar-ne, els amics de Madrid.
Aqui esta l'entrevista:
06/10/2009
http://www.catradio.cat/reproductor/audio.htm?ID=378591
tardofranquisme
06/10/2009
Mai pensava que diria això, però a hores d'ara -i contra pronòstic meu- resulta vergonyant el silenci del conseller de (in)cultura. Em costa de creure que sigui com la resta dels seus colegues, però està demostrant que així ho és...
independentista i d'esquerres, anti-liberal i anti-dretà
06/10/2009
Aquest senyor s'ha convertit en un especialista en defensar convergents i Convergència i en atacar tot el que fagi tuf a govern d'esquerres. Demostra a la perfecció per a on van els trets d'aquest xiringuito filoconvergent i de dretes que és Reagrupament. Qui hagi llegit l'entrevista que l'Avui va dedicar ahir al Carretero haurà vist que qualsevol persona mínimament d'esquerres no pot votar Reagrupament. Reagrupament és una sucursal de CiU que te com a principal objectiu que no sumi el tripartit i que governi el sr Mas, com ells mateixos reconeixen sense embuts. A Reagrupament que el votin els independentistes de dretes, els filodretans o gent sense cap consciència d'esquerres i a qui se'l enfot la questió social, com el sr Víctor Alexandre. Jo, per descomptat, no els penso votar. Els independentistes progressistes tampoc ho faran.
Jordi C
06/10/2009
Aquest cop, totalment d'acord amb tu, Víctor. Deplorable l'actitud superba, xulesca, pràcticament psicòpata del senyor Fuentes, a qui li sortia escuma per la boca davant de l'expectativa d'"acorralar" el pobre Àngel Colom (s'atreviria a parlar-li així a un polític més poderós o, senzillament, del PSC?) i guanyar-se, així uns copets a l'esquena i uns cacauets dels amos del carrer Nicaragua. El poble de Catalunya no li ha donat a Fuentes cap atribució per comportar-se d'aquesta manera grotesca, vulnerant drets elementals i actuant com un gos rabiós. És evident que a aquest home li va gran això de conduir els Matins, però això ja ho sabíem. ¿El CAC no hi té res a dir sobre aquest espectacle sectari i histèric a la ràdio nacional de Catalunya?
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Has de copiar, en el camp de text, els 6 caracters, del 0 al 9 i de l'A a la F
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
Tags
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida