vols rebre el Singular? Rebre elSingularDigital al teu correu electrònic Subscripció al butlletí
Creus que a Espanya hi haurà peatges a les autovies, com diu Niño-Becerra?
Creus que a Espanya hi haurà peatges a les autovies, com diu Niño-Becerra?
10 %
30 %
60 %
10 vots
Dijous, 24 de Maig de 2012
Actualitat

Política

 16/04/2009
13:39 
Romeva acusa Tremosa de simpatitzar amb l’ultradreta Vlaams Belang
L’eurodiputat d’Iniciativa recorda que el candidat convergent s’ha manifestat en contra del dret a vot dels immigrants
romeva cara 475
L’eurodiputat d’Iniciativa, Raül Romeva, ha acusat el candidat de CiU a les pròximes eleccions europees, Ramon Tremosa, de tenir “simpaties” pel partit ultradretà flamenc Vlaams Belang.

“Confesso que m'inquieta força les simpaties que l'amic Tremosa té amb un partit, el Vlaams Belang, el qual forma grup a Brussel.les i Estrasburg amb partits tan significats amb les tesis d'extrema dreta com la Lega Norte o el Front Nacional francès”, escriu Romeva en el seu blog personal.

I recorda que l’economista, candidat de convergència, en un article recent “advertia dels 'riscos' de concedir un dels drets més bàsics com és el del sufragi, tant actiu (votar) com passiu (ser votat), a aquesta nova ciutadania”.

Precisament, avui mateix, en una entrevista a Catalunya Radio, Romeva s’ha mostrar molt crítica amb la política migratòria del govern italià i ha comentat que el president de la Comissió Europea, Josñe Manuel Durao Barroso, representa la Europa “seguidista dels grans poders” i el quart membre de la foto de les Azores.
Imprimir Enviar notícia
21Veure i/o afegir comentaris
Jordi (de Manresa):De debò que aquesta gent em fa p...
Comentaris (0 en total)
Jordi (de Manresa)
17/04/2009
De debò que aquesta gent em fa por, són uns integristes del pensament únic: si no penses com ells, ets un "ultradretà", o "xenòfob", o "racista".
Joan
17/04/2009
Romeva, ara el Tremosa sera racista perque vosaltres ho dieu? Jo, no el veig a la foto i en canvi vosaltres el veieu. Doncs que vols que us digui. Recrodo que avantpassats polítics vostres, treien i posaven de la foto, segons l'interés.... o millor dit, el fosc interés. Que et semblaria si et dic que alguns avantpassats teus van PACTAR amb el Sr. Hitler? ets per això tú, racista ari?. Perque posats a fer discursos i dir tonteries, tothom en podem saber. Endavant Tremosa, i a parlar clar i no obscur com d'altres.
Fotem-los al carrer!
17/04/2009
Hem d'acostumar-nos a utilitzar la paraula comunista com a insult a nivell de feixista. O sigui: calla comunista de merda!
deskjetinves
17/04/2009
una pregunta ... que ha fet el Sr. Romeva al Parlament Europeu aquest darrers quatre anys ? (a part de cobrar un bon sou) Per cert , pepet grill, un article molt bo. Felicitats.
Sebastià
17/04/2009
Encara hi ha un altre grup, que porta molts anys entre nosaltres i no té vot: els nois i noies adolescents. Perquè no pot votar el meu fill de 14 anys que porta 14 anys vivint aquí? Dret de vot des de P5! Vinga Romeva, ara sí que tindrem majoria absoluta!
Bernd
16/04/2009
Segur que és el resultat d'un patètica manipulació, com sempre. Com que provoquen que la gent no llegeixi, poden afimar coses que no han passat mai i ningú el dirà res.
Robert del Poblet
16/04/2009
En Tremosa ha estat al port d' Anvers (Antwerpen) per informar-se'n de primera mà de la gestió i poder aplicar-ho després als ports catalans. Les explicacions li foren donades en català per un directiu flamenc. D' això se' n diu una trobada de "racistes" Els "internacionalistes", com aquest mitja-merda del Romeva, posen al capdavant del nostre país un merda-i-mitja com el Montilla.
pepet grill
16/04/2009
Sr. Romeva, Em plau escriure-li aquesta carta per fer-li saber què penso de les seves paraules i fer-lo partícep d’unes quantes reflexions. Primer de tot, deixi’m dir-li que la seva formació política no em fa cap gràcia. No els entenc, ni els he entès mai. Suposo que quan es refereixen a vostès amb el nom d’eco-socialistes volen dir ex-comunistes o comunistes amb disfressa. Li ho dic sense cap acritud. IC-V és la refosa de 7 partits ex comunistes i la suma dels verds, 4 arreplegats (amb tot el respecte). Per tant, això de l’ecologia queda molt bé al nom i sigles del partit però no me’ls crec. La senzilla raó és perquè de verds, vostès en tenen menys que un bitllet de 500 euros. I les mesures ecologistes que han pres són de cara a la galeria i molt impopulars, per cert. A més es declaren antisistema, tots potser no, però el que dónen la cara (Saura, Mayol, Miralles) sí que s’intitulen així i és clar, vostè comprendrà que per a un ciutadà normal i corrent com jo, quan veu que el sou són de 80.000 a 100.000 euros/any, cotxe oficial, visa de franc, dietes etc etc etc... poca credibilitat els dóna. Una persona que s’intitula antisistema no participa en ell, el vol fer caure. Una persona que s’intitula antisistema no creu en el compte corrent ben ple. Voldria creure que vostès són primeres espases de l’antsistema però em sembla que s’han institucionalitzat. Quin concepte més rodó per definir-los: antisistema institucionalitzats. Li definiré: polític dit d’esquerres i/o progressista, sense ofici ni benefici, que pretén fer la revolució social des del càrrec públic que ocupa sense obtenir cap resultat, ans al contrari, se serveix del sistema i es perpetua en el càrrec públic, fent-ne un mode de vida. Segon punt deixi’m dir-li que no és que estigui en contra dels immigrants. No crec en la regulació, ni en les quotes, ni en les portes obertes per a tothom. I li dic ben clar i català. N’estic fins als collons (perdoni’m que se m’escalfi la boca). Raons? Poques ho confesso. No amenacen el meu lloc de feina, no m’han atracat, els parlo sempre en la meva llengua... i doncs? Es preguntarà. Perquè n’estic tant fart dels immigrants. Doncs la senzilla raó és perquè serveixen per desnaturalitza el meu país, petit i bonic. Desnaturalitzen Catalunya, ras i curt. Això és ser racista? No senyor meu. A mi que parlin paquistanès, urdú, malai, tagal, equatorià o suahili me la bufa, entèn senyor Romeva? El que no tolero és que em diguin que no m’entenen i tinguin els sants bemols de dir-me que els parli en una llengua forana que em fa una certa basarda. Ha endevinat quina és? A més, Catalunya, com que no és Estat (quina llàstima!!!!) no pot establir les seves pròpies lleis immigratòries i és l’Estat espanyols (no ho oblidem) el que dicta les seves lleis i ens le fa complir. Ai las!!! A pasar pel tub!!! Per l’interior, eh!!! Per l’interior. Vostès pregonen que això de la inter-multi-culturalitat està molt bé... i tantde bé que vostès ni la practiquen a casa seva, només amb la minyona... Perquè per mi, aquest concepte significa que la cultura pròpia de la nació catalana quedi encara més diluïda. Què tenen propòsits obscurs? Perque ho sembla... Dir-li finalment que mai he estat votant del seu partit ni ho seré mai. Si creu que aquest pensament que crec està en moltes mentalitats del país, li prego si us plau que no respongui. Només prengui nota. I si vol digui’m fatxa o el que li surti de la barbeta. Se me’n refot. Passi-ho bé
toni
16/04/2009
Millor simpatitzar amb Castro, Chaves, Morales, Hamas, i el subcomandante MArcos, oi? Aquestos si que son la veritable guia de cap on vol anar el nostre pais.
Conxitu
16/04/2009
Trobo molt més greu ser un deixeble d'en Saura...
Martinautèntica
16/04/2009
D'acord amb tot el que diu en FELIX. Jo tampoc estic d'acord amb la barra lliure, del vot. Aquí votar ens ha costat molt, moltíssim, i ja veieu amb que hem acabat.... solament faltaria que votés qui no te cap sentit democràtic de la vida, com en Romeva per exemple.... que solament sap parar la ma i dir bajenades.
NEOFATXA
16/04/2009
No pateixis Romeva: Que sàpigues que si algun dia l'ultradreta puja a Espanya és en part gràcies a vosaltres i a la nefasta política que només crea desafecció A la gent. Com que poso alguna cosa que no t'agradarà gents mira, ja em pots dir "NEOFATXA".
Josep Salou
16/04/2009
Primer m'agradaria saber quins són els drets bàsics: Jo tenia entès que eren: La sanitat, la educació, poder treballar, l'habitatge i la seguretat. Es normal que a qui arribi no se li donin la totalitat de drets dels que disfruten els locals, però aquests drets han de poder ser abastables. D'altra banda qui arribi legalment pot obtenir la ciutadania i els drets que neixen d'aquesta. Els drets no és regalen si no és guanyen. Un que acaba d'arribar (i molts de nacionals) no entén i no coneix la política d'on arriba així que és estúpid donar drets polítics si no tens possibilitat de poder-los exercir. Ara ja em podeu dir facha.
Josep Salou
16/04/2009
Primer m'agradaria saber quins són els drets bàsics: Jo tenia entès que eren: La sanitat, la educació, poder treballar, l'habitatge i la seguretat. Es normal que a qui arribi no se li donin la totalitat de drets dels que disfruten els locals, però aquests drets han de poder ser abastables. D'altra banda qui arribi legalment pot obtenir la ciutadania i els drets que neixen d'aquesta. Els drets no és regalen si no és guanyen. Un que acaba d'arribar (i molts de nacionals) no entén i no coneix la política d'on arriba així que és estúpid donar drets polítics si no tens possibilitat de poder-los exercir. Ara ja em podeu dir facha. I si hem de criticar a membres de grup. Primer el Vlaams Belang no forma part del grup liberal. Llavors els verds alemanys tenen a Joscha fisher ex-terrorista pagat per la infame Stasi de la RDA.
Ricard
16/04/2009
jo trobo molt més greu ser comunistot
Pau
16/04/2009
Aquest Romeva semblava una mica més llestet (tampoc cal fer gaire esforç i tampoc és gran cosa) que la resta dels seus correligionaris d'IC-V. Però ja veig que si fa no fa...
xueta independentista
16/04/2009
Entrada de l'Enciclopèdia Catalana: Vlaams Blok Grup ultradretà flamenc que nasqué el 1978 com a conseqüència de l'agrupament de diversos moviments nacionalistes flamencs després de l'escissió, dins la formació Volksunie, del corrent més nacionalista. El seu objectiu és la secessió de Flandes de Bèlgica —conjuntament amb la regió de Brussel·les— i l'expulsió dels estrangers immigrants. Durant els anys vuitanta els resultats electorals no l'acompanyaren, però a partir dels anys noranta, en què es feu sentir el lideratge de Filip Dewinter, protagonitzà un gran ascens: a la Cambra de representants passà de 12 escons el 1991, a 11 el 1995, 15 el 1999 i 18 el 2003, i en l'àmbit municipal se situa entre les forces més votades en ciutats importants com ara Anvers, Gant o Malines. L'increment també es reflectí al parlament europeu, on la representació del partit arribà a 4 diputats el 2004. Des del 2005 és la primera força al parlament de Flandes. Tanmateix, l'acord entre la resta de partits belgues des de mitjan anys noranta l'ha mantingut fora de les principals institucions del país. El 2003 fou rebutjat per un tribunal l’intent de suspendre’n el finançament, però el 2004 el Tribunal Suprem dictaminà el caràcter racista del partit, cosa que en comportà la dissolució i la refundació amb el nom de Vlaams Belang ('Interès flamenc'). Ja veig a quin grup parlamentari anirà en Tremosa.
Fèlix
16/04/2009
Deixeu-me ser políticament incorrecte: No tan sols no se'ls ha de deixar votar (seria una autèntica bojeria que només un país en mans de pijoprogres s'atreviria a perpetrar) sinó que atesos els temps econòmics que corren se n'ha d'incentivar la repatriació per tal d'evitar mals majors. D'altra banda, cal recordar que el comunisme, ideologia que comparteix l'acomodat (7.000 Euros al mes + dietes + "altres beneficis") eurodiputat Romeva, és la ideologia més assassina de la història de la humanitat: Stalin, Mao, Pol Pot, Honecker, Ceaucescu, Castro ... Parlem de vàries desenes de milions de morts. I encara no he escoltat cap comunista demanar perdó ni penedir-se'n. Riu-te'n d'assumptes com el dret de vot quan davant teu tens un senyor que justificar matar al dissident. Vot dels immigrants? No, de cap de les maneres. A Europa, voten els europeus. A Espanya, els espanyols (de grat o perquè ens obliguen). A Catalunya, els catalans. A mi no em deixen votar als Estats Units, ni ho pretenc. Ni al Marroc, ni ho vull fer. Cadascú a casa seva ... i Déu a la de tothom.
Guillem
16/04/2009
100% d'acord amb tu Fèlix.
Salvatore
16/04/2009
El Vlaams Belang és un partit com un altre, però contrari als interessos d'ICV. Típic de l'esquerra desacreditar l'adversari anomenant-lo ultradretà. Molt correcte seria anomenar Extremistes d'esquerra als comunistes, però sembla ser que la premsa escrita no ho troba adequat
Pensar diferent em fà d'extrema dreta?
16/04/2009
¿Així que em fà d'extrema dreta el pensar que no te dret a votar algú que fà dos díes que està aquí, que no s'integra i al damunt pretén desintegrar tot per el que hem lluitat?... doncs mira, aquí davant tens un altre "facha" com dieu vosaltres... Ara, no soc funcionari i em guanyo la vida treballant, no robo, no trafico ni visc de pidolar subsidis que ni he cotitzat...
Envia'ns el teu comentari
Opini sobre la notícia que acaba de llegir.
Informaciówww.elsingulardigital.cat es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. www.elsingulardigital.cat tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través del nostre portal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
© ElSingularDigital.cat S.L. 2008
CONTACTA AMB NOSALTRES | QUI SOM | PUBLICITAT | AVÍS LEGAL
Generalitat de Catalunya
Associació Catalana de Premsa Gratuïta RSS XHTML vàlid CSS vàlid CMS ComitiumSuite
desenvolupament: BabSoft disseny gràfic: l'eixida